Savoir-vivre
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(41)
Forma i typ
Książki
(34)
Artykuły
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(22)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(14)
Biblioteka WWFiF
(7)
Autor
Kamińska-Radomska Irena
(5)
Bortnowski Andrzej Wacław
(2)
Kanarek Piotr (1972- )
(2)
Rojek Tadeusz
(2)
Barańska Danuta
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Derelkowska Elżbieta
(1)
Dyja Henryk
(1)
Gałkin Aleksander
(1)
Gracz Leszek
(1)
Guryn Halina
(1)
Hahn Emilia
(1)
Jezierska-Wiśniewska Agnieszka
(1)
Kamińska-Radomska
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kawałek Anna
(1)
Kowalska Karolina (zarządzanie)
(1)
Koziński Bartosz
(1)
Krajski Stanisław
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Libera Bogdan
(1)
Lisiecka Monika (1977- )
(1)
Magee Susan
(1)
Marcjanik Małgorzata (1950- )
(1)
Modrzyńska Joanna
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Nagiller Brigitte
(1)
Nartowski Andrzej S
(1)
Nelke Magdalena
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Pachter Barbara
(1)
Pan Yuling
(1)
Pernal Ewa
(1)
Peszko Kamila
(1)
Piekarski Jan Wojciech
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rothschild Nadine de
(1)
Rudnicki Michał
(1)
Ryba Bogusław (1932- )
(1)
Sajna Marcin
(1)
Sakowicz Agnieszka
(1)
Sawicka Ewa
(1)
Sawka Henryk
(1)
Stanny Janusz
(1)
Szczegodzińska Lucyna
(1)
Szymczak Wojciech F
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tauber Joanna
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wocław Wojciech S. (1986- )
(1)
Wolański Napoleon (1929-1922)
(1)
Wälde Rainer
(1)
Zenderowski Radosław (1974- )
(1)
Ziółkowska Maria
(1)
Łakoma Agata
(1)
Łopuszański Stanisław
(1)
Łuczka Dagmara
(1)
Żarnoch-Garnik Alina
(1)
Żuławski Juliusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(40)
angielski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Dyplomaci
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Savoir-vivre
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Chiny
(1)
Gatunek
Poradniki
(10)
Poradnik
(5)
Podręczniki akademickie
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. "Ustawę o służbie zagranicznej" z dnia 27 lipca 2001 r. oraz "Ustawę o umowach międzynarodowych" z dnia 14 kwietnia 2000 r.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 85
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3030 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
CD-ROM zawiera konwencje, ustawy i wzory dokumentów.
Bibliogr. s. 315-316.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131000 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4210 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122969 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Dydaktyczne Wydziału Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej / Politechnika Częstochowska. Metalurgia ; Nr 44)
Bibliogr.s. 65
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 28
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2067 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Wprowadzenie do negocjacji, komunikacja, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikacja werbalna i niewerbalna, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji.
Bibliografia, netografia na stronach 177-[183].
Wprowadzenie do negocjacji Istota negocjacji - definicje, rodzaje, zasady Cechy i umiejętności negocjatora oraz Wy negocjatorów Style negocjacyjne Konflikt w negocjacjach Postawa asertywna w procesie negocjacji Fazy procesu negocjacji Proces negocjacji i jego fazy Faza przygotowania do negocjacji Faza otwarcia negocjacji Faza negocjacji właściwych Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna Techniki negocjacyjne Istota technik negocjacyjnych Techniki otwarcia negocjacji Techniki właściwej części negocjacji Techniki zamknięcia negocjacji Podsumowanie technik negocjacji Komunikacja w negocjacjach Istota komunikacji Kanały komunikacji Modele i elementy procesu komunikacji Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach Efektywność procesu komunikacji Komunikacja werbalna Istota komunikacji werbalnej Zadawanie pytań Argumentacja i perswazja Rozmowa telefoniczna Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej Typy procesu słuchania Etapy procesu słuchania Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach Bariery utrudniające proces słuchania Techniki usprawniające proces słuchania Komunikacja niewerbalna Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej Mimika oraz kontakt wzrokowy Gestyka Postawa ciała Prosemika (dystans względem innych) Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach Podział kultur biznesowych na świecie Kultury propartnerskie i protransakcyjne - podejście do prowadzenia rozmów biznesowych Podejście do ceremoniału i hierarchii Kultury monochroniczne i polichroniczne - podejście do czasu i jego planowania Kultury ekspresyjne lub powściągliwe - podejście do procesu komunikacji Europejska kultura biznesowa Niemieccy Brytyjscy negocjatorzy Francuscy Włoscy Hiszpańscy Szwedzcy Szwajcarscy Polska kultura biznesowa Wschodnia kultura biznesowa Amerykańska kultura biznesowa Dalekowschodnia kultura biznesowa Arabska kultura biznesowa Elementy savoir-vivre'u w negocjacjach Savoir-vivre na co dzień Wizytówki Ubiór Komunikacja elektroniczna Istota komunikacji elektronicznej Komunikacja przez e-mail Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych Komunikacja przez urządzenia mobilne Komunikacja przez własną stronę internetową
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5893 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Kultura biznesu : normy i formy / Irena Kamińska-Radomska ; [rysunki Piotr Kanarek]. - Wydanie 2. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 386 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [384]-386.
Kultura biznesu i kultura na co dzień Fundamenty kultury w biznesie Zasady kontra naturalne zachowanie Zwykła grzeczność Komplementy Krytyka Asertywność i nietakt Zwolnienie pracownika Rozmowa kwalifikacyjna Obsługa klienta w sklepie, w punkcie usługowym Standardy dobrego asystenta Kultura na drodze Podczas lotu Podróż pociągiem Grzeczność przy uprawianiu sportu Szlifowanie manier Quiz ze zwykłej grzeczności Komunikacja międzyludzka Profesjonalna autoprezentacja Prezentacja osób Tytułowanie w rozmowie Zapamiętywanie imion i nazwisk Wizytówki Komunikacja niewerbalna Komunikacja werbalna i dbałość o piękno języka Intonacja Słuchanie Rozmowy telefoniczne Prezenty Quiz z komunikacji Korespondencja Rodzaje korespondencji służbowej Układ stałych elementów korespondencji Zasady prowadzenia korespondencji służbowej Reklamacje w korespondencji Koperty i papier firmowy Quiz z korespondencji Precedencja Zasady precedencji, czyli pierwszeństwa Precedencja w sytuacjach służbowych Quiz z precedencji Wizerunek Ubiór służbowy mężczyzny i kobiety Garderoba biznesmena Garderoba bizneswoman Dress code, czyli dostosowanie stroju do okazji Quiz z wizerunku Przyjęcia Przyjęcia na stojąco Przyjęcia przy stole Zaproszenie gościa do restauracji Przyjęcia herbatkowe Przyjęcia ogrodowe Quiz z przyjęć Wystąpienia publiczne i organizacja spotkań Błędy mówcy Radzenie sobie w trudnych sytuacjach Radzenie sobie z tremą Najlepszy mówca Przygotowanie treści wystąpienia Organizacja spotkań Negocjacje Quiz z wystąpień publicznych i organizacji spotkań służbowych Jak osiągnąć sukces na arenie międzynarodowej Systematyka różnic kulturowych Konsekwencje wynikające z nieznajomości różnic kulturowych Przyjmowanie zagranicznych gości Polska w kontekście różnic kulturowych Quiz z różnic kulturowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148906 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak uniknąć gafy w rozmowach telefonicznych? / Irena Kamińska-Radomska. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 10, s.92-94. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Niektóre il. zostały wyk. na podst. rys. Marka Szołdry.
Bibliogr. s. [379]-381.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131695 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4382 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura biznesu : normy i formy / Irena Kamińska-Radomska ; [rys. Piotr Kanarek]. - [Wyd. 1 - 2 dodr.]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 381 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Niektóre il. zostały wyk. na podst. rys. Marka Szołdry.
Bibliogr. s. [379]-381.
Sygnatura czytelni BWF: III B 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134811 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134831 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Współczesna etykieta biznesu.
Bibliogr. s. [236]-241. Netogr. s. 241.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 84
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141364 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5400 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Politechnika Lubelska)
Na s. przytyt.: Politechnika Lubelska. Wydział Zarządzania.
Bibliogr. s. 143-144. Netogr. s. 144-145.
Dla studentów zarządzania oraz kierunków na których wykładane są: komunikacja marketingowa, public relations, etykieta menedżera, zrządzanie potencjałem społecznym, marketing międzynarodowy itp.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 69
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132299 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4421 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. : Idziemy w gości [...].
Bibliogr. s. 181-182.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117648 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Menedżer z klasą / Stanisław Łopuszański. W: Personel i Zarządzanie. 2002, nr 15/16, s.62-64. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura budowania relacji służbowych czyli Etykieta biznesu w praktyce / Dagmara Łuczka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 157 stron : ilustracje ; 24 cm.
U dołu okładki: Zasady, które pomagają budować relacje interpersonalne w biznesie. Na okładce: Poznaj, zastosuj, sprawdź.
Bibliografia na stronach 151-152.
Etykieta w biznesie - przeżytek czy pomocna wiedza? 1.2. Charakterystyka polskiej kultury narodowej 1.3. Etykieta towarzyska vs etykieta służbowa 1.4. Główne zasady etykiety biznesu Precedencja w relacjach służbowych 2.1. Powitanie i przedstawianie się 2.2. Pożegnanie a zasady precedencji 2.3. Zapoznawanie ze sobą osób 2.4. Tytułowanie 2.5. Wymiana wizytówek - jak to robić dobrze? 2.6. Pierwszeństwo w codziennych sytuacjach Przyjmowanie gości 3.1. Precedencja stanowisk publicznych w Polsce 3.2. Usadzanie gości przy stole konferencyjnym 3.3. Przyjmowanie gości w gabinecie 3.4. Witanie gości z mównicy Netykieta 57 4.1. Ogólne zasady korespondencji e-mailowej 4.2. Zwroty grzecznościowe w korespondencji e-mailowej 4.3. Prawo autorskie a korespondencja e-mailowa 4.4. Media społecznościowe Etykieta telefoniczna 67 5.1. Podstawowe zasady etykiety telefonicznej 5.2. Często popełniane błędy Etykieta podczas przyjęć 6.1. Spotkania służbowe w restauracji 6.2. Przyjęcia na stojąco 6.3. Przyjęcia zasiadane 6.4. Usadzanie gości Autoprezentacja w biznesie 7.1. Efekt pierwszego wrażenia 7.2. Komunikacja niewerbalna 7.3. Komunikacja werbalna 7.4. Wygląd zewnętrzny 7.5. Dress Code 7.6. Kolory w garderobie służbowej - „Orły są szare, a papugi kolorowe" 7.7. Umiejętności interpersonalne Różnice kulturowe w biznesie. Co kraj to biznesowy obyczaj 8.1. Kultury świata 117 8.1.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne 8.1.2. Komunikacja werbalna 8.1.2. Stosunek do czasu 8.1.3. Przywództwo i podejmowanie decyzji 8.1.4. Komunikacja niewerbalna - znaczenie gestów 8.1.5. Porady 127 8.2. Różnice kulturowe w wybranych krajach 8.2.1. Chiny 130 8.2.2. Świat arabski 8.2.3. Kultura Indii
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 93
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6235 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Naz. aut. na s. [404]-410.
Książka stanowi kontynuację badań interkulturowych nad obyczajami grzecznościowymi podjętych w pracy Grzeczność nasza i obca, pod red. M. Marcjanik, Warszawa 2005 - inf. na s. [9].
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Sygnatura czytelni BWF: II D 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118480 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 263 i [265]-266. Indeks.
Dla dyplomatów, pracowników administracji centralnej i samorządowej, biznesmenów i studentów, a także osób zatrudnionych w działach współpracy międzynarodowej, często podróżujących za granicę i wszystkim tym, którzy chcą utrwalić swoją znajomość etykiety i dobrych manier.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 81
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138855 N, 139492 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5161 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Savoir-vivre w administracji / Grzegorz Myśliwiec. - Warszawa : Infor Ekspert, 2010. - 175, [1] s. : il. kolor. ; 21 cm.
U góry okł.: Poleca Gazeta Samorządu i Administracji.
Bibliogr. s. 173-174.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i okł.: Jak zadbać o dobre relacje z bliskimi. Czym zjednać sobie współpracowników i przełożonych. Jak z klasą sygnalizować swój status.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116911 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności