Ostrowska Izabela (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Negocjacje
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Savoir-vivre
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Różnice kulturowe i komunikacja międzykulturowa w różnych regionach świata jako podstawa sukcesu w biznesie międzynarodowym. Na książce nazwa autora Kamila Słupińska, przyjęta nazwa: Kamila Peszko.
Bibliografia, netografia na 127-[131].
Komunikacja - definicją istota, cechy Proces, kanał i rodzaje komunikacji Komunikacja marketingowa Zakłócenia i bariery skutecznej komunikacji Różnice kulturowe - definicja, istota, cechy Definicja i istota kultury Uwarunkowania i potrzeby kulturowe Uwarunkowania i potrzeby społeczne Różnice kulturowe i społeczne Komunikacja międzykulturowa - definicja, istotą cechy Definicja i istota komunikacji międzykulturowej w negocjacjach Problemy komunikacji międzykulturowej Znaczenie i podział kultur w negocjacjach Komunikacja międzykulturowa - kraje amerykańskie kraje Ameryki Północnej Stany Zjednoczone Ameryki Północnej (USA) Kanada kraje Ameryki Łacińskiej Meksyk Brazylia Komunikacja międzykulturowa - kraje azjatyckie Rosyjska Republika Federalna Dalekowschodnia kultura biznesowa Chińska Republika Ludowa Japonia Republika Korei Republika Indii kraje arabskie komunikacja międzykulturowa - kraje europejskie Belgia Czechy Dania Finlandia Francja Grecja Hiszpania Holandia Litwa, Łotwa i Estonia - kraje bałtyckie Niemcy Polska Rumunia Węgry Wielka Brytania Włochy
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 91
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5951 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Wprowadzenie do negocjacji, komunikacja, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikacja werbalna i niewerbalna, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji.
Bibliografia, netografia na stronach 177-[183].
Wprowadzenie do negocjacji Istota negocjacji - definicje, rodzaje, zasady Cechy i umiejętności negocjatora oraz Wy negocjatorów Style negocjacyjne Konflikt w negocjacjach Postawa asertywna w procesie negocjacji Fazy procesu negocjacji Proces negocjacji i jego fazy Faza przygotowania do negocjacji Faza otwarcia negocjacji Faza negocjacji właściwych Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna Techniki negocjacyjne Istota technik negocjacyjnych Techniki otwarcia negocjacji Techniki właściwej części negocjacji Techniki zamknięcia negocjacji Podsumowanie technik negocjacji Komunikacja w negocjacjach Istota komunikacji Kanały komunikacji Modele i elementy procesu komunikacji Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach Efektywność procesu komunikacji Komunikacja werbalna Istota komunikacji werbalnej Zadawanie pytań Argumentacja i perswazja Rozmowa telefoniczna Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej Typy procesu słuchania Etapy procesu słuchania Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach Bariery utrudniające proces słuchania Techniki usprawniające proces słuchania Komunikacja niewerbalna Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej Mimika oraz kontakt wzrokowy Gestyka Postawa ciała Prosemika (dystans względem innych) Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach Podział kultur biznesowych na świecie Kultury propartnerskie i protransakcyjne - podejście do prowadzenia rozmów biznesowych Podejście do ceremoniału i hierarchii Kultury monochroniczne i polichroniczne - podejście do czasu i jego planowania Kultury ekspresyjne lub powściągliwe - podejście do procesu komunikacji Europejska kultura biznesowa Niemieccy Brytyjscy negocjatorzy Francuscy Włoscy Hiszpańscy Szwedzcy Szwajcarscy Polska kultura biznesowa Wschodnia kultura biznesowa Amerykańska kultura biznesowa Dalekowschodnia kultura biznesowa Arabska kultura biznesowa Elementy savoir-vivre'u w negocjacjach Savoir-vivre na co dzień Wizytówki Ubiór Komunikacja elektroniczna Istota komunikacji elektronicznej Komunikacja przez e-mail Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych Komunikacja przez urządzenia mobilne Komunikacja przez własną stronę internetową
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5893 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [187]-193.
Część I Gospodarka oparta na wiedzy a rozwój sektora usług Rozdział 1. Nowe narzędzia w teorii marketingu usług Grażyna Rosa, Józef Perenc, Joanna Hołub-Iwan, Leszek Gracz, Kamila Słupińska, Izabela Ostrowska, Agnieszka Smalec, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz Narzędzia marketingowe stosowane przez polskie przedsiębiorstwa Obserwowane zmiany trendów w zakresie preferowanych narzędzi komunikacji marketingowej Rozwiązania stosowane w komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych Rozdział 2. Rozwój sektora kreatywnego w Polsce Piotr Niedzielski, Władysław Janasz, Adam Stecyk, Tomasz Norek, Ireneusz Jaźwiński, Katarzyna Łobacz, Joanna Markiewicz, Rafał Szymański, Monika Tomczyk, Sylwia Bąkowska, Marcin Chojnowski, Szymon Owsianowski, Michał Bronk, Jordan Klimek Pojęcie i definicje sektora kreatywnego Zewnętrzne i wewnętrzne determinanty rozwoju sektora kreatywnego Czynniki stymulujące wzrost sektorów kreatywnych Podstawowe charakterystyki społeczno-ekonomiczne sektora kreatywnego Część II Koncepcje zarządzania w sektorze usług Rozdział 3. Analiza interesariuszy projektów gospodarczych. Lokalny rozwój gospodarczy w gminach - interesariusze wewnętrzni i zewnętrzni Wojciech Downar, Włodzimier Durka, Małgorzata Skweres-Kuchta, Hanna Soroka-Potrzebna, Joanna Rzempała, Magdalena Ławicka, Małgorzata Smolska, Katarzyna Zioło, Rafał Szymański Koncepcje rozwoju lokalnego Wskaźniki endo- i egzogeniczności rozwoju Niezależność budżetowa Produktywność gmin Egzogeniczność lokalnych rynków pracy Wpływ sfery publicznej na lokalny rynek pracy Atrakcyjność lokalizacji miejsca pracy dla pracujących spoza obszaru gminy Atrakcyjność lokalizacji dla podmiotów innowacyjnych Skala endogeniczności i egzogeniczności rozwoju gminnych wspólnot samorządowych Rozdział 4. Ocena implementacji założeń społecznej odpowiedzialności biznesu w MMŚP z sektora usług turystycznych Grażyna Wolska, Agnieszka Bretyn, Agnieszka Kwarcińska, Agnieszka Łopatka Główne obszary aktywności koncepcji CSR w ujęciu teoretycznym Charakterystyka próby badawczej Wyniki badań obejmujących relacje lokalnej społeczności oraz ochronę środowiska w ramach działań związanych z CSR Różnice w realizacji zasad CSR między polskimi i niemieckimi przedsiębiorstwami Podobieństwa polskich i niemieckich przedsiębiorstw w realizacji zasad CSR Część III Sektor usługowy - zagadnienia szczegółowe Rozdział 5. Proces produkcji usług transportowych Hubert Bronk Charakterystyka procesów realizacji usług transportowych Właściwości produkcji usług transportowych Jednoczesność produkcji i konsumpcji usług transportowych Jednoczesność sprzężenia środków transportu i infrastruktury transportu Dostępność do punktów transportowych Różnorodność popytu usług transportowych Proces transportowy, proces przewozowy Rozdział 6. Integracja transportu publicznego na poziomie regionalnym Wojciech Bąkowski Wprowadzenie - sektor transportu publicznego na obszarze aglomeracji miejskiej Integracja transportu publicznego Organizacja integracji transportu na poziomie regionalnym Bariery wdrożenia integracji transportu publicznego w regionie Rozdział 7. Analiza SWOT/TOWS mikroprzedsiębiorstwa motoryzacyjnego z wyznaczeniem optymalnej strategii rozwoju Marek Mozga Rozdział 8. Poczta we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1918-1945 Andrzej Mielcarek, Józef Stanielewicz, Eugeniusz Mazur Poczta Rzeszy - podstawa prawna i struktura organizacyjna Postawy prawne działania Poczty Rzeszy Dyrekcje poczty we wschodnich prowincjach Zatrudnienie Placówki pocztowe Obroty pocztowe Listy Paczki i przesyłki wartościowe Przekazywanie gazet Usługi finansowe Obroty pocztowe we wschodnich dyrekcjach Przewozy poczty Poczta konna Przewóz kolejami Przewozy samochodowe Przewozy lotnicze Poczta wiejska Służba doręczeniowa Poczta w czasie wojen Pierwsza wojna światowa Druga wojna światowa Poczta Niemiecka na terenach okupowanych Finanse Poczty Rzeszy
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 386 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148297 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności