Przedsiębiorstwo usługowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(21)
Forma i typ
Książki
(11)
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Hatlas Marzena
(2)
Michalski Dariusz
(2)
Bender Paweł
(1)
Dziubińska Agnieszka
(1)
Famielec Józefa
(1)
Golc Robert
(1)
Haręża Agata
(1)
Hoffmann Marcin
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jaroszyński Witold (1905-1980)
(1)
Komańda Marcin
(1)
Konieczny Wiktor
(1)
Kożuch Małgorzata
(1)
Michalak Agnieszka
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Próchnicki Wojciech
(1)
Sawicki Piotr
(1)
Skąpska Elżbieta
(1)
Staszek Marek
(1)
Szymańska Elżbieta (turystyka)
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wiśniewska Anna Maria (ekonomia)
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Wąsowicz Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(4)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Przedsiębiorstwo usługowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Niemcy
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(6)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Transport i logistyka
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(10)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
System informacji zarządczej dla przedsiębiorstwa / Paweł Bender. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2007, nr 12, dodatek: Porady ekspertów s.5-7. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (redakcja). - Wydanie II - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla menedżerów, kadry naukowej i dydaktycznej uczelni oraz innych instytucji naukowych, a także studentów kierunków: zarządzanie, logistyka, transport.
Usługi - Grzegorz Biesok Pojęcie usług Cechy usług Klasyfikacja usług Usługi w polskich klasyfikacjach standardowych Usługi w Polskiej Klasyfikacji Działalności Usługi w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług Jakość usług Determinanty i ocena jakości usług Logistyka usług Literatura do rozdziału pierwszego Usługi logistyczne - Jakub Koszeluk Pojęcie usług logistycznych Rodzaje usług logistycznych Charakterystyka usług logistycznych Usługi spedycyjne Usługi transportowe Usługi kurierskie Centra logistyczne Outsourcing usług logistycznych Branża usług logistycznych Literatura do rozdziału drugiego Logistyka usług transportu samochodowego rzeczy - Eleonora Springer Charakterystyka transportu samochodowego Przepisy regulujące transport drogowy rzeczy Infrastruktura transportu drogowego Środki transportu drogowego rzeczy Koszty producenta usługi transportowej Koszty rodzajowe Koszty bezpośrednie i pośrednie Koszty paliwa w Europie Analiza ograniczeń czasowych w transporcie drogowym rzeczy Czas pracy kierowców Ograniczenia wynikające ze specyfiki przewożonego towaru Indywidualne ograniczenia ruchu drogowego Czynniki losowe Literatura do rozdziału trzeciego Logistyka usług komunikacji miejskiej - Mariusz Młynarczyk, Mariusz Łysoń Logistyka miejska Cele i zadania logistyki miejskiej Funkcjonalny i obszarowy podział logistyki miejskiej Charakterystyka komunikacji miejskiej Infrastruktura transportu miejskiego Środki komunikacji miejskiej Organizacja komunikacji miejskiej Systemy biletowe w komunikacji miejskiej Komunikacja miejska a niepełnosprawni Literatura do rozdziału czwartego Logistyka w turystyce - Jolanta Romańska, Katarzyna Noga O turystyce Logistyka w usługach turystycznych Literatura do rozdziału piątego Logistyka usług gastronomicznych - Paulina Nieuważna-Górny Usługa gastronomiczna Logistyka w gastronomii Problemy zarządzania logistycznego w gastronomii Obsługa klienta Gastronomia a turystyka Nowe trendy i rozwiązania w gastronomii Literatura do rozdziału szóstego Logistyka imprez masowych - Rafał Walusiak, Grzegorz Biesok Pojęcie imprezy masowej Motywy organizacji imprez masowych Rodzaje imprez masowych Formalnoprawne aspekty organizacji imprez masowych Bezpieczeństwo imprez masowych Zabezpieczenie imprezy masowej Logistyczne aspekty imprez masowych Lokalizacja Rozmieszczenie obiektów i publiczności Transport i komunikacja Przepływ informacji Obsługa klienta Problemy logistyczne imprez masowych Literatura do rozdziału siódmego Logistyka usług. Studia praktyczne Transport i magazynowanie dzieł sztuki - Tamara Mądra Logistyka usług transportowych i magazynowych Logistyka przedsiębiorstw usługowych Obsługa logistyczna dzieł sztuki Przewóz dzieł sztuki na przykładzie firmy ART LOGISTICS Literatura i źródła Warunki bezpiecznej organizacji przewozu materiałów niebezpiecznych - Katarzyna Noga, Marta Szczotka Obowiązki stron w przewozie materiałów niebezpiecznych Znakowanie opakowań materiałów niebezpiecznych Niezgodności w przewozie materiałów niebezpiecznych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 270 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150006 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Dla menedżerów, kadry naukowej i dydaktycznej uczelni oraz innych instytucji naukowych, a także studentów kierunków zarządzanie, logistyka, transport.
Usługi - Grzegorz Biesok 9 Pojęcie usług 10 Cechy usług 12 Klasyfikacja usług 15 Usługi w polskich klasyfikacjach standardowych 18 Usługi w Polskiej Klasyfikacji Działalności 19 Usługi w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług 20 Jakość usług 21 Determinanty i ocena jakości usług 26 Logistyka usług 29 Usługi logistyczne - Jakub Koszeluk 37 Pojęcie usług logistycznych 37 Rodzaje usług logistycznych 40 Charakterystyka usług logistycznych 42 Usługi spedycyjne 42 Usługi transportowe 44 Usługi kurierskie 47 Centra logistyczne 48 Outsourcing usług logistycznych 50 Branża usług logistycznych 52 Logistyka usług transportu samochodowego rzeczy - Eleonora Springer 57 Charakterystyka transportu samochodowego 57 Przepisy regulujące transport drogowy rzeczy 58 Infrastruktura transportu drogowego 59 Środki transportu drogowego rzeczy 61 Koszty producenta usługi transportowej 62 Koszty rodzajowe 62 Koszty bezpośrednie i pośrednie 64 Koszty paliwa w Europie 64 Analiza ograniczeń czasowych w transporcie drogowym rzeczy 67 Czas pracy kierowców 67 Ograniczenia wynikające ze specyfiki przewożonego towaru 71 Indywidualne ograniczenia ruchu drogowego 76 Czynniki losowe 78 Logistyka usług komunikacji miejskiej - Mariusz Młynarczyk, Mariusz Łysoń 81 Logistyka miejska 81 Cele i zadania logistyki miejskiej 82 Funkcjonalny i obszarowy podział logistyki miejskiej 84 Charakterystyka komunikacji miejskiej 85 Infrastruktura transportu miejskiego 86 Środki komunikacji miejskiej 90 Organizacja komunikacji miejskiej 93 Systemy biletowe w komunikacji miejskiej 94 Komunikacja miejska a niepełnosprawni 96 Logistyka w turystyce - Jolanta Romańska, Katarzyna Noga 101 O turystyce 102 Logistyka w usługach turystycznych 107 Logistyka usług gastronomicznych - Paulina Nieuważna-Górny 113 Usługa gastronomiczna 114 Logistyka w gastronomii 116 Problemy zarządzania logistycznego w gastronomii 118 Obsługa klienta 119 Gastronomia a turystyka 121 Nowe trendy i rozwiązania w gastronomii 122 Logistyka imprez masowych - Rafał Walusiak, Grzegorz Biesok 125 Pojęcie imprezy masowej 125 Motywy organizacji imprez masowych 127 Rodzaje imprez masowych 128 Formalnoprawne aspekty organizacji imprez masowych 129 Bezpieczeństwo imprez masowych 131 Zabezpieczenie imprezy masowej 133 Logistyczne aspekty imprez masowych 134 Lokalizacja 135 Rozmieszczenie obiektów i publiczności 135 Transport i komunikacja 136 Przepływ informacji 137 Obsługa klienta 138 Problemy logistyczne imprez masowych 140 Logistyka usług. Studia praktyczne 145 Transport i magazynowanie dzieł sztuki - Tamara Mądra 145 Logistyka usług transportowych i magazynowych 145 Logistyka przedsiębiorstw usługowych 146 Obsługa logistyczna dzieł sztuki 146 Przewóz dzieł sztuki na przykładzie firmy ART LOGISTICS 147 Warunki bezpiecznej organizacji przewozu materiałów niebezpiecznych - Katarzyna Noga, Marta Szczotka 151 Obowiązki stron w przewozie materiałów niebezpiecznych 151 Znakowanie opakowań materiałów niebezpiecznych 153 Niezgodności w przewozie materiałów niebezpiecznych 156
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154363 N, 154365 N, 154364 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice))
Bibliografia na stronach 79-92.
Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości 1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych 1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie 1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 2.1. Zagadnienie adaptacyjności małych i średnich przedsiębiorstw 2.2. Wyzwania innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy 2.3. Wiedza w relacjach z klientem w małych i średnich przedsiębiorstwach usługowych Rozdział 3. Postrzeganie zasadniczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej 3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych 3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta - perspektywa małych i średnich przedsiębiorstw 3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150462, 150463, 150466, 150464, 150467, 150468, 150465 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 143-151.
Usługi i przedsiębiorstwa użyteczności publicznej - podstawy teoretyczne Dobra publiczne a dobra prywatne Usługi użyteczności publicznej Użyteczność publiczna w podejściu międzynarodowym i polskich regulacjach prawnych Modele świadczenia usług użyteczności publicznej - koncepcja nowego zarządzania publicznego Przedsiębiorstwa jako wykonawcy zadań użyteczności publicznej Pomoc publiczna dla przedsiębiorstw użyteczności publicznej Specyfika pomocy publicznej i przesłanki jej udzielania we współczesnej gospodarce Formy i przeznaczenie pomocy publicznej Pomoc publiczna a instrumenty polityki spójności Unii Europejskiej Pomoc publiczna dla przedsiębiorstw świadczących usługi w ogólnym interesie gospodarczym Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej lokalnego transportu zbiorowego Lokalny transport zbiorowy jako obszar użyteczności publicznej Sposoby organizacji i realizacji zadań gminy w zakresie lokalnego transportu zbiorowego Charakterystyka wybranych przedsiębiorstw transportu miejskiego w Polsce Struktura branżowa, przestrzenna i własnościowa przedsiębiorstw komunikacji miejskiej Przedsiębiorstwa lokalnego transportu zbiorowego na tle sektora przedsiębiorstw Przedsiębiorstwa gospodarki odpadami komunalnymi Powierzanie zadań gospodarki odpadami komunalnymi przez gminy Rynek usług w gospodarce odpadami komunalnymi - szanse i ograniczenia konkurencji Przedsiębiorstwa gospodarki odpadami komunalnymi - próba identyfikacji ich struktury Przedsiębiorstwa gospodarki odpadami komunalnymi na tle sektora przedsiębiorstw Przepływy finansowe między właścicielami nieruchomości, przedsiębiorcami a gminą w zintegrowanym systemie gospodarowania odpadami komunalnymi
Sygnatura czytelni BWZ: VIII B 40
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6051 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Uniwersytet Gdański)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 43593 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [187]-193.
Część I Gospodarka oparta na wiedzy a rozwój sektora usług Rozdział 1. Nowe narzędzia w teorii marketingu usług Grażyna Rosa, Józef Perenc, Joanna Hołub-Iwan, Leszek Gracz, Kamila Słupińska, Izabela Ostrowska, Agnieszka Smalec, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz Narzędzia marketingowe stosowane przez polskie przedsiębiorstwa Obserwowane zmiany trendów w zakresie preferowanych narzędzi komunikacji marketingowej Rozwiązania stosowane w komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych Rozdział 2. Rozwój sektora kreatywnego w Polsce Piotr Niedzielski, Władysław Janasz, Adam Stecyk, Tomasz Norek, Ireneusz Jaźwiński, Katarzyna Łobacz, Joanna Markiewicz, Rafał Szymański, Monika Tomczyk, Sylwia Bąkowska, Marcin Chojnowski, Szymon Owsianowski, Michał Bronk, Jordan Klimek Pojęcie i definicje sektora kreatywnego Zewnętrzne i wewnętrzne determinanty rozwoju sektora kreatywnego Czynniki stymulujące wzrost sektorów kreatywnych Podstawowe charakterystyki społeczno-ekonomiczne sektora kreatywnego Część II Koncepcje zarządzania w sektorze usług Rozdział 3. Analiza interesariuszy projektów gospodarczych. Lokalny rozwój gospodarczy w gminach - interesariusze wewnętrzni i zewnętrzni Wojciech Downar, Włodzimier Durka, Małgorzata Skweres-Kuchta, Hanna Soroka-Potrzebna, Joanna Rzempała, Magdalena Ławicka, Małgorzata Smolska, Katarzyna Zioło, Rafał Szymański Koncepcje rozwoju lokalnego Wskaźniki endo- i egzogeniczności rozwoju Niezależność budżetowa Produktywność gmin Egzogeniczność lokalnych rynków pracy Wpływ sfery publicznej na lokalny rynek pracy Atrakcyjność lokalizacji miejsca pracy dla pracujących spoza obszaru gminy Atrakcyjność lokalizacji dla podmiotów innowacyjnych Skala endogeniczności i egzogeniczności rozwoju gminnych wspólnot samorządowych Rozdział 4. Ocena implementacji założeń społecznej odpowiedzialności biznesu w MMŚP z sektora usług turystycznych Grażyna Wolska, Agnieszka Bretyn, Agnieszka Kwarcińska, Agnieszka Łopatka Główne obszary aktywności koncepcji CSR w ujęciu teoretycznym Charakterystyka próby badawczej Wyniki badań obejmujących relacje lokalnej społeczności oraz ochronę środowiska w ramach działań związanych z CSR Różnice w realizacji zasad CSR między polskimi i niemieckimi przedsiębiorstwami Podobieństwa polskich i niemieckich przedsiębiorstw w realizacji zasad CSR Część III Sektor usługowy - zagadnienia szczegółowe Rozdział 5. Proces produkcji usług transportowych Hubert Bronk Charakterystyka procesów realizacji usług transportowych Właściwości produkcji usług transportowych Jednoczesność produkcji i konsumpcji usług transportowych Jednoczesność sprzężenia środków transportu i infrastruktury transportu Dostępność do punktów transportowych Różnorodność popytu usług transportowych Proces transportowy, proces przewozowy Rozdział 6. Integracja transportu publicznego na poziomie regionalnym Wojciech Bąkowski Wprowadzenie - sektor transportu publicznego na obszarze aglomeracji miejskiej Integracja transportu publicznego Organizacja integracji transportu na poziomie regionalnym Bariery wdrożenia integracji transportu publicznego w regionie Rozdział 7. Analiza SWOT/TOWS mikroprzedsiębiorstwa motoryzacyjnego z wyznaczeniem optymalnej strategii rozwoju Marek Mozga Rozdział 8. Poczta we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1918-1945 Andrzej Mielcarek, Józef Stanielewicz, Eugeniusz Mazur Poczta Rzeszy - podstawa prawna i struktura organizacyjna Postawy prawne działania Poczty Rzeszy Dyrekcje poczty we wschodnich prowincjach Zatrudnienie Placówki pocztowe Obroty pocztowe Listy Paczki i przesyłki wartościowe Przekazywanie gazet Usługi finansowe Obroty pocztowe we wschodnich dyrekcjach Przewozy poczty Poczta konna Przewóz kolejami Przewozy samochodowe Przewozy lotnicze Poczta wiejska Służba doręczeniowa Poczta w czasie wojen Pierwsza wojna światowa Druga wojna światowa Poczta Niemiecka na terenach okupowanych Finanse Poczty Rzeszy
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 386 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148297 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja usługowa – specyfika Warunki prowadzenia usługowej działalności gospodarczej Typizacja i cechy podmiotów świadczących usługi Kryteria ekonomiczne usług Koncepcje usług w nurtach ekonomii Ekonomia menedżerska i ekonomia matematyczna w kontekście usług Ekonomia behawioralna, neuroekonomia i psychologia ekonomiczna w kontekście usług Ekonomia ekologiczna i ekonomia środowiska w kontekście usług Rodzaje inteligencji ekonomicznej w odniesieniu do usług – ujęcie teoretyczne i empiryczne Inteligencja ogólna w działalności gospodarczej Inteligencja gospodarcza i konkurencyjna jako składowe inteligencji ekonomicznej Naturalna i sztuczna inteligencja w usługach Inteligencja ekonomiczna w działalności usługowej Narzędzie badawcze dotyczące działalności naukowej i handlu Szkoła Główna Handlowa w Warszawie jako przykład działalności naukowej Uznane sieci handlowe w Polsce jako przykład działalności handlowej. Komponenty inteligencji ekonomicznej w działalności usługowej Podział elementów inteligencji ekonomicznej Prezentacja wyselekcjonowanych rodzajów inteligencji Inteligencja ekonomiczna w usługach – zintegrowany schemat działalności
Sygnatura czytelni BWZ: I C 27
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153939 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153940 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe / Elżbieta Szymańska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 249 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 185-209.
Rozdział 1. Istota innowacji i ich rola w gospodarce 1.1.Pojęcie innowacji 1.2.Ewolucja teorii innowacji 1.3.Twórcza destrukcja jako czynnik sprawczy innowacji 1.4.Współczesne badania innowacji 1.5.Klasyfikacja innowacji Rozdział 2. Znaczenie innowacji w gospodarce opartej na wiedzy 2.1.Pojęcie wiedzy i jej znaczenie 2.2.Istota i struktura gospodarki opartej na wiedzy 2.3.Strategie wdrażania gospodarki opartej na wiedzy 2.4.Rola innowacji w systemie gospodarki opartej na wiedzy Rozdział 3. Rozwój sektora usług i znaczenie przedsiębiorstw usługowych 3.1.Definiowanie usług i przedsiębiorstw usługowych 3.2.Istota i specyfika przedsiębiorstw usługowych 3.3.Rola usług w gospodarce 3.4.Sektor usług jako element gospodarki światowej w dobie pandemii SARS-CoV-2 Rozdział 4. Metodyka badań i dobór próby badawczej 4.1.Procedura badawcza 4.2.Metody i narzędzia zastosowane w procesie badawczym 4.3.Dobór próby badawczej Rozdział 5. Prezentacja wyników badań 5.1. Analiza porównawcza rankingów innowacyjności i innowacyjnych przedsiębiorstw 5.2.Popytowa i podażowa perspektywa innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego - wyniki badań ilościowych 5.3.Próba oceny wpływu pandemii SARS-CoV-2 na tworzenie innowacji w przedsiębiorstwach usługowych - wyniki badań jakościowych Rozdział 6. Koncepcja modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.1.Założenia do budowy modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.2.Autorski model innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.3.Studia przypadków innowacyjnych przedsiębiorstw usługowych 6.3.1.Studium przypadku: Meituan - najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe 6.3.2.Studium przypadku: Wrocławski Park Technologiczny
Sygnatura czytelni BMW: VI F 166 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150934 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Czym jest jakość usług? Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów Jakość a sukces firmy Pomiar doświadczeń klientów Metoda zdarzeń krytycznych Metoda tajemniczego klienta Pomiar procesów usługowych Mapa jakości P/P Lean Service Kultura organizacyjna firmy usługowej
Sygnatura czytelni BMW: VI H 96 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145822 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo w turystyce medycznej : kierunki rozwoju / Anna Maria Wiśniewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 159 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 149-155.
Dla przedsiębiorców i pracowników, którzy świadczą usługi w turystyce medycznej, przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji turystycznych, a także studentów.
Rozdział 1. Rozwój przedsiębiorstw w sektorze turystyki medycznej 1.1. Charakterystyka sektora turystyki medycznej i jej miejsce w turystyce zdrowotnej 1.1.1. Miejsce turystyki medycznej w turystyce zdrowotnej 1.1.2. Definicja turystyki medycznej 1.1.3. Stan sektora turystyki medycznej 1.1.4. Trendy w turystyce medycznej 1.2. Rodzaje przedsiębiorstw w turystyce medycznej w Polsce 1.2.1. Definicja przedsiębiorstwa 1.2.2. Rodzaje przedsiębiorstw turystycznych 1.2.3. Rodzaje jednostek medycznych 1.2.4. Cechy podmiotów prowadzących działalność w formie opieki ambulatoryjnej oraz szpitalnej 1.3. Sektor ochrony zdrowia 1.4. Sektor turystyki w Polsce 1.5. Analiza przypadków 1.5.1. Warszawa. Województwo mazowieckie 1.5.2. Katowice. Województwo śląskie 1.5.3. Kołobrzeg. Województwo zachodniopomorskie 1.5.4. Kraków. Województwo małopolskie Rozdział 2. Uwarunkowania globalne rozwoju przedsiębiorstw w turystyce medycznej 2.1. Procesy globalizacji gospodarki 2.1.1. Otoczenie przedsiębiorstwa 2.2. Zmiany stylu życia 2.2.1. Zdrowie, styl życia i sprawność organizmu 2.3. Zmiany technologii w turystyce i w ochronie zdrowia (cyfryzacja) 2.3.1. Znaczenie innowacji technologicznych 2.3.2. Wsparcie technologiczne w ochronie zdrowia 2.3.3. Technologie informacyjne w turystyce 2.4. Otoczenie globalne – trendy, szanse i zagrożenia Rozdział 3. Stan przedsiębiorstw w turystyce medycznej 3.1. Metodologia badań 3.1.1. Przedmiot i cel badań 3.1.2. Problemy i założenia badawcze 3.1.3. Zmienne i wskaźniki 3.1.4. Metody i techniki badawcze 3.1.5. Narzędzia badawcze 3.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw 3.2.1. Charakterystyka profilu respondentów 3.2.2. Informacje ogólne na temat przedsiębiorstwa 3.3. Determinanty rozwoju badanych przedsiębiorstw Rozdział 4. Kierunki rozwoju przedsiębiorstw w turystyce medycznej 4.1. Wnioski z badań 4.1.1. Źródła finansowania 4.1.2. Rozwój przedsiębiorstwa w perspektywie długofalowej 4.1.3. Samozarządzanie 4.1.4. Kompetencje przyszłości 4.2. Strategie i kierunki rozwoju przedsiębiorstw w turystyce medycznej 4.3. Zwinne przedsiębiorstwa w turystyce medycznej
Sygnatura czytelni BWF: XII E 111
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150064 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8626 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności