Komańda Marcin
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Komańda Marcin
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Fitness
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Model biznesowy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice))
Bibliografia na stronach 79-92.
Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości 1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych 1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie 1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 2.1. Zagadnienie adaptacyjności małych i średnich przedsiębiorstw 2.2. Wyzwania innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy 2.3. Wiedza w relacjach z klientem w małych i średnich przedsiębiorstwach usługowych Rozdział 3. Postrzeganie zasadniczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej 3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych 3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta - perspektywa małych i średnich przedsiębiorstw 3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150462, 150463, 150466, 150464, 150467, 150468, 150465 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Bibliografia, netografia na stronach [163]-181.
Rozdział 1 BRANŻA FITNESS W TEORII I PRAKTYCE17 1.1. Przedmiot działalności i geneza branży fitness17 1.2. Branża fitness jako zagadnienie obecne w literaturze naukowej19 1.3. Główne problemy zarządcze i ich uwarunkowania w podmiotach branży fitness w dyskursie teoretycznym28 1.4. Stan obecny i perspektywy sektora usług fitness w analizach branżowych35 1.5. Podsumowanie42 Rozdział 2 MODELE BIZNESU JAKO PRZEDMIOT BADAŃ45 2.1. Modele biznesu w literaturze i określenie kluczowych problemów ich opisu45 2.2. Uwarunkowania tworzenia i rozwoju modeli biznesu53 2.3. Postać modeli biznesu64 2.4. Podsumowanie72 Rozdział 3 FENOMEN MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH75 3.1. Media społecznościowe jako przedmiot opisu w literaturze naukowej75 3.2. Wyzwania wykorzystania mediów społecznościowych w działalności komercyjnej85 3.3. Krajobraz informacyjny w świecie mediów elektronicznych a tematyka fitness95 3.4. Podsumowanie101 Rozdział 4 OPINIE TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS NA TEMAT SKŁADOWYCH ICH MODELU BIZNESU104 4.1. Metodyka badań empirycznych104 4.2. Charakterystyka respondentów110 4.3. Istotność składników modelu biznesu116 4.4. Podsumowanie122 Rozdział 5 TWORZENIE KRAJOBRAZU INFORMACYJNEGO PRZEZ TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH125 5.1. Media społecznościowe wykorzystywane przez trenerów125 5.2. Przydatność obszarów wykorzystania mediów społecznościowych132 5.3. Częstotliwość i obszary wykorzystywania mediów społecznościowych a stosowane narzędzia kształtowania krajobrazu informacyjnego141 5.4. Podsumowanie149 Zakończenie153 Bibliografia163 Spis rysunków183 Spis tabel185 Aneks187 Załącznik 1. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „branża fitness”189 Załącznik 2. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „branża fitness”190 Załącznik 3. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „modele biznesu”190 Załącznik 4. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „modele biznesu”193 Załącznik 5. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „media społecznościowe”194 Załącznik 6. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „media społecznościowe”196 Załącznik 7. Kwestionariusz ankiety197 Załącznik 8. Hipotezy szczegółowe dla hipotezy głównej H1200 Załącznik 9. Wyniki metody różnic odległości201 Załącznik 10. Wykaz średnich wartości zmiennych w skupieniach respondentów203 Załącznik 11. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „marka”203 Załącznik 12. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „promocja”203 Załącznik 13. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „nawiązywanie relacji z nowymi klientami”204 Załącznik 14. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami”204 Załącznik 15. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „motywacja klienta”205 Załącznik 16. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.1205 Załącznik 17. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.2206 Załącznik 18. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H4.2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148594 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności