Marketing-mix
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(22)
Forma i typ
Artykuły
(19)
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Dziekoński Michał
(2)
Kraus Maciej
(2)
Bajur Agnieszka
(1)
Byszewski Grzegorz
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dymek Hanna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Górowski Arkadiusz
(1)
Hatlas Marzena
(1)
Karolak Tomasz
(1)
Kieszkowska-Grudny Anna
(1)
Kroenke Maciej
(1)
Kurowski Grzegorz
(1)
Kwiecińska Anna
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Lach Michał
(1)
Lubowiecki-Vikuk Adrian Przemysław
(1)
Majer Włodzimierz
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Mrozek Magdalena
(1)
Oleksza Monika
(1)
Stec Tomasz
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Turska Renata
(1)
Wojtuń Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing-mix
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(681)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(19)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing public relations / Agnieszka Bajur, Hanna Dymek. W: Manager. 2002, nr 7, s.44-45. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Marketing - zmiany w obliczu przemian XXI wieku Transformacja marketingu − od marketingu 1.0 do 5.0 Tradycyjne zasady koncepcji marketingowej - od 4P do 7P Współczesne zasady koncepcji marketingowej − nowe 4P People - ludzie Perspektywa konsumenta Pokolenia w świecie konsumenta Istota zachowań konsumenckich Proces podejmowania decyzji konsumenckich Modele zachowań konsumenta Determinanty zachowań konsumenta Czynniki kulturowe Czynniki społeczne Czynniki osobiste Czynniki psychologiczne Perspektywa pracownika - marketing wewnętrzny Istota marketingu wewnętrznego Modele marketingu wewnętrznego Narzędzia marketingu wewnętrznego Employer Branding Procesy Istota procesu zarządzania marketingiem Koncepcja orientacji rynkowej organizacji Analiza otoczenia organizacji Planowanie i wdrażanie koncepcji marketingu Kontrola procesu marketingu Performance − dokonania Stosunki z otoczeniem - implikacje zewnętrzne Odpowiedzialność społeczna Prawne i etyczne aspekty marketingu Marketing zrównoważony Audyt marketingowy Istota i cechy audytu marketingowego Zakres audytu marketingowego Wybrane metody i narzędzia audytu marketingowego Programy - projektowanie i zarządzanie narzędziami marketingu Tradycyjne ujęcie produktu Pojęcie produktu w ujęciu marketingowym Funkcje produktu w ujęciu marketingowym Klasyfikacja produktów Struktura produktu Polityka asortymentowa, jakość i opakowanie Polityka marki Cykl życia produktu oraz jego wprowadzenie na rynek Zarządzanie dystrybucją Zarządzanie ceną Projektowanie i zarządzanie promocją Promocja jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Promotion mix w ujęciu tradycyjnym nowoczesnym
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153377 N, 153378 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153380 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
PR na lek / Anna Kieszkowska-Grudny. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 11, s.53-56. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 239-260.
SPECYFIKA RYNKU TURYSTYKI MEDYCZNEJ 1.1. Taksonomia turystyki medycznej - próba konceptualizacji pojęcia 1.2. Podmioty rynku turystyki medycznej ze szczególnym uwzględnieniem konsumenta i jego zachowań 1.3. Czynniki rozwoju turystyki medycznej 1.3.1. Czynniki rozwoju krajowej turystyki medycznej 1.3.2. Czynniki rozwoju przyjazdowej turystyki medycznej 1.3.3. Czynniki rozwoju wyjazdowej turystyki medycznej KOMPOZYCJA MARKETINGOWA W PODMIOTACH PODAŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ 2.1. Istota marketingu mix w kontekście orientacji marketingowej 2.2. Marketing mix w turystyce medycznej 2.3. Kształtowanie instrumentów marketingu mix w podmiotach turystyki medycznej w warunkach zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności (VUCA) METODYKA BADAŃ 3.1. Model badawczy 3.2. Triangulacja metod badawczych 3.2.1. Ilościowa metoda badawcza 3.2.2. Jakościowa metoda badawcza INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PRYWATNYCH ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ W POLSCE A ZACHOWANIA PACJENTÓW-TURYSTÓW MEDYCZNYCH 4.1. Charakterystyka próby badawczej 4.2. Zachowania i doświadczenia pacjentów-turystów medycznych w Polsce 4.2.1. Determinanty zróżnicowania zachowań pacjentów-turystów medycznych 4.2.2. Pomiar doświadczeń ex post pacjentów-turystów medycznych (MTEX) 4.3. Ocena instrumentów marketingu mix w prywatnych zakładach opieki zdrowotnej w Polsce przez pacjentów-turystów medycznych 4.4. Segmentacja konsumentów na rynku turystyki medycznej w Polsce 4.4.1. Kryteria segmentacji konsumentów na rynku turystyki medycznej 4.4.2. Procedura segmentacji pacjentów-turystów medycznych 4.4.3. Profilowanie segmentów pacjentów-turystów medycznych INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PRYWATNYCH ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ POZA GRANICAMI POLSKI A ZACHOWANIA PACJENTÓW-TURYSTÓW MEDYCZNYCH 5.1. Charakterystyka próby badawczej 5.2. Motywy udziału w wyjazdowej turystyce medycznej oraz korzyści i bariery w opinii polskich pacjentów-turystów medycznych 5.3. Zachowania i doświadczenia polskich pacjentów-turystów medycznych na rynku wyjazdowej turystyki medycznej w kontekście bodźców marketingowych zagranicznych zakładów opieki zdrowotnej INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PODMIOTACH TURYSTYKI MEDYCZNEJ Z PERSPEKTYWY EKSPERTÓW 6.1. Charakterystyka próby badawczej 6.2. Znaczenie instrumentów marketingu mix w podmiotach turystyki medycznej w opinii ekspertów 6.3. Stosowanie instrumentów marketingu mix w podmiotach podaży turystyki medycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152987 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing w globalnej wiosce / Magdalena Mrozek. W: Eurologistics. 2009, nr 6, s.100-101. - Suchy Las : Eurologistics s.c., 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pułapki i zalety programów lojalnościowych / Monika Oleksza. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 6, s.52-54. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Promocje cenowe - zyski i straty / Tomasz Stec, Maciej Kraus. W: Marketing w Praktyce. 2011, nr 4, s. 66-69. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2011
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes / Wojciech Strózik. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2023 - 280 stron : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Bibliografia i netografia na stronach 279-280.
CZĘŚĆ l. OD CZEGO ZACZĄĆ PODCAST? rozdział 1. Przygotowanie rozdział 2. Od czego zacząć podcast? Krok pierwszy - dlaczego podcast? Krok drugi - strategia twojego podcastu Krok trzeci - ustal motyw przewodni podcastu Krok czwarty - nazwa podcastu Krok piąty - pierwszy plan podcastu Krok szósty - okładka podcastu Krok siódmy - pierwszy odcinek rozdział 3. Jak utrzymać zapał do tworzenia? rozdział 4. Opór przed i w trakcie rozdział 5. Kiedy brakuje pomysłów rozdział 6. Podcast to nie sprint, to ultramaraton rozdział 7. Twoja prawda będzie studialna rozdział 8. Nie stój w miejscu! rozdział 9. Co może dać ci podcast? CZĘŚĆ II. TEMATY TECHNICZNE rozdział 10. Twój głos twoją siłą! rozdział 11. Twój pierwszy mikrofon... w telefonie rozdział 12. Optymalne rozwiązania techniczne rozdział 13. Jaki format wybrać? rozdział 14. Co z tym montażem? rozdział 15. Gdzie publikować podcasty? rozdział 16. Jak być na bieżąco? rozdział 17. Optymalizacja i automatyzacja CZĘŚĆ III. PROMOCJA, PIENIĄDZE I STATYSTYKI rozdział 18. Bez promocji nadal jesteś w szufladzie rozdział 19. Newsletter tubą twojego podcastu rozdział 20. Jak zarabiać na podcastach? rozdział 21. Cyferki, które nie zawsze mają znaczenie rozdział 22. Nie wszystko, nie wszędzie i nie z każdym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154276 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing-mix w hurtowniach farmaceutycznych w Polsce / Jadwiga Synowiec. W: Marketing i Rynek. 1997, nr 12, s.24-27. - 1997
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności