Dryl Tomasz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Dryl Tomasz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing-mix
(1)
Polityka cenowa
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach [367]-377 i przy rozdz. Indeks.
Dla wykładowców i studentów magisterkich studiów uzupełniających oraz menedżerskich studiów podpylomowych i doktoranckich, a także do praktyków wykorzystujących wiedzę o zarządzaniu na co dzień.
Część pierwsza. Klasyczne koncepcje zarządzania Rozdział 1. Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu (Ryszard Rutka) Rozdział 2. Szkoła klasyczna (mechanistyczna) (Agnieszka A. Szpitter) Rozdział 3. Szkoła humanizacyjna (Agata Borowska-Pietrzak) Rozdział 4. Szkoła systemowa (Agnieszka A. Szpitter) Część druga. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania Rozdział 5. Szkoła neoklasyczna i jej kierunki (Agata Borowska-Pietrzak) Rozdział 6. Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu (Małgorzata Czerska) Część trzecia. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji Rozdział 7. Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości (P. Grajewski) Rozdział 8. Elastyczność i procesowość organizacji (Piotr Grajewski) Część czwarta. Koncepcje zorientowane na jakość Rozdział 9. Ewolucja systemów zarządzania jakością (Jędrzej Strumiłło) Rozdział 10. Koncepcja TQM (Jędrzej Strumiłło) Rozdział 11. Koncepcja Six Sigma (Jędrzej Strumiłło) Część piąta. Podejście do zmian w organizacji Rozdział 12. Koncepcja TBM i kaizen (Jędrzej Strumiłło) Rozdział 13. Koncepcje: reengineering i benchmarking (Jędrzej Strumiłło) Część szósta. Koncepcje zorientowane na klienta Rozdział 14. Koncepcja marketingu (Tomasz Dryl) Rozdział 15. Koncepcja marketingu relacji (Wojciech Machel) Część siódma. Koncepcje zorientowane na współdziałanie Rozdział 16. Organizacja sieciowa (Tomasz Dryl) Rozdział 17. Organizacja wirtualna (Piotr Wróbel) Część ósma. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji Rozdział 18. Outsourcing (Bogdan Nogalski) Rozdział 19. Lean Management (Bogdan Nogalski) Część dziewiąta. Koncepcje zorientowane na wiedzę Rozdział 20. Zarządzanie wiedzą w organizacji (Małgorzata Wojnarowska) Rozdział 21. Koncepcja organizacji uczącej się (Piotr Wróbel) Rozdział 22. Zarządzanie innowacjami (Agnieszka A. Szpitter)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 612 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 69
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146253 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140018 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5324 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Marketing - zmiany w obliczu przemian XXI wieku Transformacja marketingu − od marketingu 1.0 do 5.0 Tradycyjne zasady koncepcji marketingowej - od 4P do 7P Współczesne zasady koncepcji marketingowej − nowe 4P People - ludzie Perspektywa konsumenta Pokolenia w świecie konsumenta Istota zachowań konsumenckich Proces podejmowania decyzji konsumenckich Modele zachowań konsumenta Determinanty zachowań konsumenta Czynniki kulturowe Czynniki społeczne Czynniki osobiste Czynniki psychologiczne Perspektywa pracownika - marketing wewnętrzny Istota marketingu wewnętrznego Modele marketingu wewnętrznego Narzędzia marketingu wewnętrznego Employer Branding Procesy Istota procesu zarządzania marketingiem Koncepcja orientacji rynkowej organizacji Analiza otoczenia organizacji Planowanie i wdrażanie koncepcji marketingu Kontrola procesu marketingu Performance − dokonania Stosunki z otoczeniem - implikacje zewnętrzne Odpowiedzialność społeczna Prawne i etyczne aspekty marketingu Marketing zrównoważony Audyt marketingowy Istota i cechy audytu marketingowego Zakres audytu marketingowego Wybrane metody i narzędzia audytu marketingowego Programy - projektowanie i zarządzanie narzędziami marketingu Tradycyjne ujęcie produktu Pojęcie produktu w ujęciu marketingowym Funkcje produktu w ujęciu marketingowym Klasyfikacja produktów Struktura produktu Polityka asortymentowa, jakość i opakowanie Polityka marki Cykl życia produktu oraz jego wprowadzenie na rynek Zarządzanie dystrybucją Zarządzanie ceną Projektowanie i zarządzanie promocją Promocja jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Promotion mix w ujęciu tradycyjnym nowoczesnym
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153377 N, 153378 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153380 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności