Dryl Wioleta
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Dryl Wioleta
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Audyt wewnętrzny
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing-mix
(1)
Polityka cenowa
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : CeDeWu.PL Wydawnictwa Fachowe, 2010. - 222 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 217-222.
Dla praktyków gospodarczych oraz studentów zainteresowanych problematyką.
Kontrola jako element działalności gospodarczej Istota i miejsce kontroli marketingowej w procesie zarządzania marketingowego 11 Rodzaje i zakres kontroli marketingowej 19 Funkcje i przebieg kontroli marketingowej 31 Miejsce kontroli marketingowej w kontroli działalności przedsiębiorstwa - związek kontroli marketingowej z innymi rodzajami kontroli 41 Związek kontroli marketingowej z controllingiem marketingowym 55 Stopień realizacji kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach 71 Audyt działalności gospodarczej Historia audytu 85 Interpretacje audytu w literaturze 89 Umiejscowienie audytu marketingowego w klasyfikacji audytów 97 Funkcje i zadania audytu 119 Cele i zakres analiz audytu marketingowego Ewolucja audytu marketingowego 131 Zakres przedmiotowy audytu marketingowego 143 Audyt środowiska marketingowego 151 Audyt strategii marketingowych 157 Audyt organizacji marketingu 161 Audyt systemu marketingu 165 Audyt efektywność marketingu 173 Audyt funkcji marketingu 181 Metody wykorzystywane w audycie marketingowym 187 Charakterystyka wskaźników marketingowych 199 Wykorzystanie audytu marketingowego w polskich przedsiębiorstwach 207
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 24
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126599 N, 126880, 126881 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3689 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Marketing - zmiany w obliczu przemian XXI wieku Transformacja marketingu − od marketingu 1.0 do 5.0 Tradycyjne zasady koncepcji marketingowej - od 4P do 7P Współczesne zasady koncepcji marketingowej − nowe 4P People - ludzie Perspektywa konsumenta Pokolenia w świecie konsumenta Istota zachowań konsumenckich Proces podejmowania decyzji konsumenckich Modele zachowań konsumenta Determinanty zachowań konsumenta Czynniki kulturowe Czynniki społeczne Czynniki osobiste Czynniki psychologiczne Perspektywa pracownika - marketing wewnętrzny Istota marketingu wewnętrznego Modele marketingu wewnętrznego Narzędzia marketingu wewnętrznego Employer Branding Procesy Istota procesu zarządzania marketingiem Koncepcja orientacji rynkowej organizacji Analiza otoczenia organizacji Planowanie i wdrażanie koncepcji marketingu Kontrola procesu marketingu Performance − dokonania Stosunki z otoczeniem - implikacje zewnętrzne Odpowiedzialność społeczna Prawne i etyczne aspekty marketingu Marketing zrównoważony Audyt marketingowy Istota i cechy audytu marketingowego Zakres audytu marketingowego Wybrane metody i narzędzia audytu marketingowego Programy - projektowanie i zarządzanie narzędziami marketingu Tradycyjne ujęcie produktu Pojęcie produktu w ujęciu marketingowym Funkcje produktu w ujęciu marketingowym Klasyfikacja produktów Struktura produktu Polityka asortymentowa, jakość i opakowanie Polityka marki Cykl życia produktu oraz jego wprowadzenie na rynek Zarządzanie dystrybucją Zarządzanie ceną Projektowanie i zarządzanie promocją Promocja jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Promotion mix w ujęciu tradycyjnym nowoczesnym
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153377 N, 153378 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153380 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności