Zarządzanie procesami biznesowymi
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(20)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(7)
Artykuły
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(6)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(9)
Magazyn
(2)
Autor
Szynkiewicz Piotr
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dumas Marlon
(1)
Gabryelczyk Renata
(1)
Gwiazda Aleksander
(1)
Gzik Tomasz
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hartman Michał
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Jurkojć Joanna
(1)
Koliński Adam
(1)
Kowalski Artur
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
La Rosa Marcello
(1)
Mendling Jan
(1)
Nieckuła Jacek
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Reijers Hajo A
(1)
Rostek Katarzyna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siwiec Dominika
(1)
Sliż Piotr
(1)
Sobczak Andrzej (ekonomia)
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Sysko-Romańczuk Sylwia (1970- )
(1)
Szelągowski Marek
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Wiśniewski Michał (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(5)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Kontrolerzy jakości
(1)
Logistycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(6)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Koncepcja szczupłego zarządzania Zarządzanie procesami Współczesne teorie przywództwa Zarządzanie relacjami z klientem Zarządzanie marketingowe Etyka biznesu w działalności społecznie odpowiedzialnego przedsiębiorstwa Zarządzanie światowym pieniądzem i handlem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 402 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149452 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Marketing - zmiany w obliczu przemian XXI wieku Transformacja marketingu − od marketingu 1.0 do 5.0 Tradycyjne zasady koncepcji marketingowej - od 4P do 7P Współczesne zasady koncepcji marketingowej − nowe 4P People - ludzie Perspektywa konsumenta Pokolenia w świecie konsumenta Istota zachowań konsumenckich Proces podejmowania decyzji konsumenckich Modele zachowań konsumenta Determinanty zachowań konsumenta Czynniki kulturowe Czynniki społeczne Czynniki osobiste Czynniki psychologiczne Perspektywa pracownika - marketing wewnętrzny Istota marketingu wewnętrznego Modele marketingu wewnętrznego Narzędzia marketingu wewnętrznego Employer Branding Procesy Istota procesu zarządzania marketingiem Koncepcja orientacji rynkowej organizacji Analiza otoczenia organizacji Planowanie i wdrażanie koncepcji marketingu Kontrola procesu marketingu Performance − dokonania Stosunki z otoczeniem - implikacje zewnętrzne Odpowiedzialność społeczna Prawne i etyczne aspekty marketingu Marketing zrównoważony Audyt marketingowy Istota i cechy audytu marketingowego Zakres audytu marketingowego Wybrane metody i narzędzia audytu marketingowego Programy - projektowanie i zarządzanie narzędziami marketingu Tradycyjne ujęcie produktu Pojęcie produktu w ujęciu marketingowym Funkcje produktu w ujęciu marketingowym Klasyfikacja produktów Struktura produktu Polityka asortymentowa, jakość i opakowanie Polityka marki Cykl życia produktu oraz jego wprowadzenie na rynek Zarządzanie dystrybucją Zarządzanie ceną Projektowanie i zarządzanie promocją Promocja jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Promotion mix w ujęciu tradycyjnym nowoczesnym
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153377 N, 153378 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153380 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na 589-598. Indeks.
Elementy składowe procesu biznesowego Korzenie i historia BPM Organizacja funkcjonalna Narodziny myślenia procesowego Popularność i schyłek BPR Cykl życia BPM Identyfikacja procesu 2.2.1. Kategorie procesów Zależności między procesami Modele referencyjne Model krajobrazu procesów Architektura procesów w firmie SAP − przykład Wybór procesów Kryteria wyboru Wskaźniki efektywności procesu . Portfel procesów Podstawy modelowania procesów BPMN – pierwsze kroki Rozgałęzianie i łączenie Decyzje wykluczające Wykonanie równoległe Decyzje niewykluczające Ponowne podejmowanie i powtarzanie działań Obiekty biznesoweDekompozycja procesu Wielokrotne wykorzystywanie modelu procesu Zaawansowane modele procesów Wielokrotne wykonywanie i powtarzanie działań oraz rozwinięcie Powtarzanie równoległe Powtarzanie niekontrolowane Postępowanie ze zdarzeniami Zdarzenia odbierające lub wysyłające komunikat Zdarzenia związane z czasem Zdarzenia rywalizujące Postępowanie z wyjątkami . Przerwanie procesu Wyjątki wewnętrzne Wyjątki zewnętrzne Działania z limitem czasu Zdarzenia nieprzerywające i wyjątki złożone Podprocesy zdarzeniowe Kompensowanie działań Procesy a reguły biznesowe Rozpoznanie procesu Kontekst sytuacyjny rozpoznania procesu Analityk procesów a ekspert w danej dziedzinie Trzy wyzwania związane z rozpoznaniem procesu Metody stosowane w rozpoznaniu procesów Rozpoznanie na podstawie danych Rozpoznanie oparte na rozmowie Rozpoznanie na podstawie warsztatówMetoda modelowania procesów Krok 1: wyznacz granice procesu Krok 2: wskaż działania i zdarzenia Krok 3: wskaż zasoby i ich przekazanie Krok 4: wskaż przebieg przepływu Krok 5: wskaż elementy dodatkowe Gwarantowanie jakości modelu procesu Jakość składniowa i jej weryfikacja Jakość semantyczna i walidacja Jakość pragmatyczna i certyfikacja Wytyczne i konwencje związane z tworzeniem modeli Jakościowa analiza procesów . Analiza z udziałem interesariuszy i dokumentacja problemów Analiza z udziałem interesariuszy Rejestr problemów Analiza Pareto i wykresy PICK Analiza przyczyn źródłowych Diagramy przyczynowo-skutkowe Diagramy why-why (drzewiaste) Ilościowa analiza procesu Obliczanie czasu cyklu z wykorzystaniem analizy przepływu Efektywność czasu cyklu Metoda ścieżki krytycznej Prawo Little’a Pojemność i wąskie gardła Analiza przepływu pod kątem kosztów Ograniczenia analizy przepływu Podstawy teorii kolejkowania Modele M/M/1 i M/M/c Ograniczenia podstawowej teorii kolejkowania Symulacja Anatomia symulacji procesów Dane wejściowe w symulacji procesu Narzędzia do prowadzenia symulacji Przeprojektowywanie procesu Istota przeprojektowywania procesów Innowacje produktowe a innowacje procesowe Koncepcje przeprojektowywania procesów Czworokąt Diabła Różne podejścia do przeprojektowywania procesów Orbita przeprojektowywania procesów Metody transakcyjne Przegląd metod transakcyjnych 7FE Heurystyczne przeprojektowywanie procesów Metody transformacyjne Przegląd metod transformacyjnych Reengineering procesów biznesowych Projektowanie produktowe Systemy informacyjne zorientowane na proces Rodzaje systemów informacyjnych zorientowanych na proces Systemy informacyjne zorientowane na proces, typowe dla konkretnych dziedzin Systemy zarządzania procesami biznesowymi Architektura BPMS ACNS Korzyści płynące z wdrożenia BPMS Zmniejszenie obłożenia pracą Elastyczna integracja systemów Przejrzystość wykonania Egzekwowanie reguł Wyzwania związanie z wdrożeniem BPMS Wdrażanie procesów za pomocą modeli wykonywalnych Wskazanie granic automatyzacji Przegląd zadań manualnych Ukończenie modelu procesu Sprowadzenie modelu procesu na odpowiedni poziom uszczegółowienia Dekompozycja zadań Dekompozycja podprocesów ad hoc z wykorzystaniem CMMN Agregowanie zadań Zmienne, komunikaty, sygnały, błędy oraz ich typy danych Mapowanie danych Zadania usługowe Zadania wysyłające i odbierające komunikaty, zdarzenia wysyłające i odbierające komunikaty i sygnały Zadania oparte na skrypcie Zadania użytkownika Wyrażenia zadań, zdarzeń i przepływu sekwencji Implementowanie reguł za pomocą DMN Inne własności typowe dla BPMS Monitorowanie procesu Kontekst monitorowania procesów Pulpity kontrolne Operacyjne pulpity kontrolne Taktyczne pulpity kontrolne Strategiczne pulpity kontrolne Narzędzia tworzenia pulpitów kontrolnych Wprowadzenie do eksploracji procesów Techniki eksploracji procesów Rejestry zdarzeń Zautomatyzowane rozpoznanie procesów Wykresy zależności Algorytm α Bardziej rzetelne rozpoznanie procesu Wskaźniki jakościowe w zautomatyzowanym rozpoznaniu procesów. Eksploracja efektywności procesów Czas Koszt Jakość Elastyczność Sprawdzanie zgodności Zgodność przepływu kontroli Zgodność danych i zasobów Analiza wariantów Eksploracja procesów w praktyce BPM jako kompetencja przedsiębiorstwa Bariery sukcesu BPM Sześć czynników sukcesu dojrzałości BPM Harmonizacja strategiczna Ład procesowy Ludzie Kultura Pomiary dojrzałości procesu i dojrzałość BPM Heurystyki dotyczące klienta Heurystyki dotyczące funkcjonowania procesów biznesowych Heurystyki dotyczące zachowania procesów biznesowych. Heurystyki dotyczące organizacji Heurystyki dotyczące informacji Heurystyki dotyczące technologii Heurystyki dotyczące otoczenia
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 104
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152955 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6528 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 197-222.
Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem we współczesnych uwarunkowaniach Współczesne kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem Pojęcie i istota logistyki w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem Koncepcje zarządzania systemami logistycznymi przedsiębiorstw Zarządzanie procesami logistycznymi jako determinanta wyników współczesnych przedsiębiorstw w ujęciu teoretycznym Istota procesów logistycznych Procesy logistyczne w systemach logistycznych przedsiębiorstw Strategiczne i operacyjne zarządzanie procesami logistycznymi w kontekście kształtowania wyników przedsiębiorstwa Zarządzanie procesami logistycznymi a wyniki polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych w świetle badań empirycznych Logistyka w zarządzaniu badanymi polskimi przedsiębiorstwami produkcyjnymi, handlowymi i usługowymi Zarządzanie procesami logistycznymi a wyniki polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych w optyce wyników badań empirycznych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 3 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152943, 152942 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152944 N (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153333 E N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie procesami biznesowymi z wykorzystaniem chmury obliczeniowej / Tomasz Gzik. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 234 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 209-228.
Dla praktyków biznesu, analityków biznesowych, ekspertów i menedżerów procesów, kadry zarządzającej uczelni i przedsiębiorstw, przedstawicieli świata nauki i praktyki.
Rozdział 1. Teoretyczne aspekty zarządzania procesami biznesowymi 1.1. Specyfika i własności procesów biznesowych 1.2. Geneza i założenia podejścia procesowego w teorii zarządzania 1.3. Istota zarządzania procesami biznesowymi Rozdział 2. Metodyczne aspekty zarządzania procesami biznesowymi 2.1. Implementacja zarządzania procesami biznesowymi 2.2. Metodyki i standardy zarządzania procesami biznesowymi 2.3. Systemy informatyczne wspierające zarządzanie procesami biznesowymi Rozdział 3. Korzyści, ograniczenia i kierunki rozwoju zarządzania procesami biznesowymi 3.1. Korzyści stosowania zarządzania procesami biznesowymi 3.2. Ograniczenia stosowania zarządzania procesami biznesowymi 3.3. Kierunki rozwoju zarządzania procesami biznesowymi Rozdział 4. Podstawy teoretyczne chmury obliczeniowej 4.1. Przegląd definicji i właściwości chmury obliczeniowej 4.2. Modele chmury obliczeniowej 4.3. Potencjał, wyzwania oraz kierunki rozwoju chmury obliczeniowej Rozdział 5. Kierunki wykorzystania chmury obliczeniowej w zarządzaniu procesami biznesowymi 5.1. Procesy biznesowe jako usługa chmury obliczeniowej 5.2. Usługi chmury obliczeniowej wspierające zarządzanie procesami biznesowymi 5.3. Potencjał zarządzania procesami biznesowymi z wykorzystaniem chmury obliczeniowej Rozdział 6. Model zarządzania procesami biznesowymi z wykorzystaniem chmury obliczeniowej 6.1. Podstawy teoretyczne i założenia modelu 6.2. Konstrukcja modelu 6.3. Prezentacja elementów modelu 6.3.1. Słownik 6.3.2. Role 6.3.3. Kompetencje 6.3.4. Zasoby 6.3.5. Procesy 6.3.6. Artefakty 6.3.7. Standardy 6.3.8. Wytyczne implementacji modelu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154759 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154760 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Transformacja cyfrowa - ku nowym biznesom i regułom gry rynkowej (Sylwia Sysko-Romańczuk) Metodyka rozwoju kompetencji naukowych w pięciu krokach - od pomysłu do rozdziału (Sylwia Sysko-Romańczuk) Część I. Fundamenty transformacji cyfrowej - źródła, przejawy i skutki Rozdział 1. Już transformacja czy jeszcze restrukturyzacja? Dylematy definicyjne (Mateusz Rafalik) Rozdział 2. Innowacje technologiczne w polskich przedsiębiorstwach (Dariusz Kozakiewicz) Rozdział 3. Nadrzędność decyzyjna we współpracy ludzi z systemami informatycznymi (Beata Janika) Rozdział 4. Rola startupów w kształtowaniu nowych rynków (Tomasz Bruliński) Część II. Transformacja cyfrowa - zmiana procesów w łańcuchu wartości przedsiębiorstw Rozdział 1. Proces zakupowy - algorytmizacja łańcucha dostaw w branży c-commerce (Paweł Piotrowicz) Rozdział 2. Proces produkcji - wykorzystanie modelu mikrosicci w branży energetycznej (Grzegorz Kluj) Rozdział 3. Proces sprzedaży - metody planowania popytu w branży FMCG (Marcin Hermanowicz) Rozdział 4. Proces obsługi - mapowanie podróży klienta w branży telekomunikacyjnej (Agnieszka Kruszyńska-Fischbach) Transformacja cyfrowa - implikacje badawcze dla nauk o zarządzaniu i jakości (Sylwia Sysko-Romańczuk)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152115 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Procesy pod nadzorem / Joanna Jurkojć. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 3, s.66-68. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 306-321.
Dla menedżerów logistyki i łańcuchów dostaw, kadry akademickiej oraz studentów wyższych uczelni ekonomicznych i technicznych zwłaszcza kierunków logistyka, rachunkowość zarządcza i zarządzanie.
1.Typologia efektywności procesów logistycznych w naukach o zarządzaniu 1.1.Problem definicyjny efektywności procesów logistycznych 1.2.Płynność finansowa a efektywność przedsiębiorstw i łańcucha dostaw 1.3.Efektywność łańcuchów dostaw na poziomie strategicznym 2.Efektywność procesów logistycznych w łańcuchu dostaw 2.1.Efektywność procesów zaopatrzenia 2.2.Efektywność procesów produkcji 2.3.Efektywność procesów dystrybucji 3.Przepływy informacji warunkujące efektywność łańcucha dostaw 3.1.Rola danych i informacji w procesie podejmowania decyzji 3.2.Identyfikacja barier i problemów integracji przepływu informacji w łańcuchu dostaw 3.3.Potrzeby estymacji efektywności w przypadku niedoboru przepływu informacji 4.Modelowanie analizy efektywności procesów logistycznych w łańcuchach dostaw 4.1.Podstawowe założenia modelowania analizy efektywności procesów logistycznych w łańcuchu dostaw 4.2.Model referencyjny efektywności procesów logistycznych w łańcuchu dostaw 4.3.Model organizacyjny efektywności procesów logistycznych w łańcuchu dostaw 5.Weryfikacja modelu efektywności procesów logistycznych w łańcuchu dostaw 5.1.Metodologia prowadzenia badań weryfikacyjnych 5.2.Efektywność intermodalnych łańcuchów dostaw - ujęcie strategiczne 5.3.Analiza efektywności procesu order to cash w łańcuchu dostaw 5.4.Analiza efektywności zaopatrzenia produkcji w części zamienne 5.5.Analiza efektywności działań w zakresie procesów produkcyjnych 5.6.Efektywność realizacji procesów dystrybucyjnych przez operatora logistycznego 4PL
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153770 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 126-128.
Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją Proces i jego rola w zarządzaniu organizacją Charakterystyka podejścia procesowego w kontekście innych podejść do zarządzania Metodyczne podstawy zarządzania procesowego Identyfikacja i modelowanie procesów Symulacja i eksperymenty symulacyjne Notacje modelowania procesów Narzędzia informatyczne wspomagające modelowanie procesów DOSKONALENIE PROCESOW. Metody doskonalenia Budowa modelu bazowego Analiza procesu Przebudowa procesu optymalizacja procesów Analiza efektywności funkcjonowania organizacji optymalizacja procesów w kontekście efektywności funkcjonowania organizacji Doskonalelrieprocesówwkontekścieefektyrłnościfimkcjonowaniaotgnizacji przykład analizy procesów jako narzędzia optymalizacji funkcjonowania organizacji Modele procesow w projektowaniu systemu informatycznego Model bazowy procesu Wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne dla systemu informatycznego Struktura bazy danych Projekt systemu informatycznego Tworzenie dokumentacji i analiza działalności projektu
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 91
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementy zrównoważonego rozwoju w przemyśle / Dominika Siwiec, Andrzej Pacana. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2023. - 150, [2] strony : faksymile, fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza])
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 139-148.
1.IDEA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU 1.1.Geneza zrównoważonego rozwoju 1.2.Edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju 1.3.Formy ochrony przyrody jako instrument ochrony kapitału przyrodniczego 1.4.Międzynarodowe inicjatywy w zakresie zrównoważonego rozwoju 1.5.Instytucje w budowaniu zrównoważonego rozwoju 1.6.Prawne podstawy zrównoważonego rozwoju 1.7.Rozwój zrównoważony w Unii Europejskiej 2.ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ W PRZEMYŚLE 2.1.Zrównoważony rozwój w kontekście Przemysłu 4.0 2.2.Metodyczne podejście do wdrażania zrównoważonego rozwoju w MŚP 3.MIERZENIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU 3.1.Zrównoważone gospodarowanie zasobami naturalnymi 3.2.Zrównoważona produkcja i konsumpcja 3.3.Wpływ idei zrównoważonego rozwoju na zarządzanie przedsiębiorstwem 3.4.Świadomość ekologiczna społeczeństwa w ładzie zintegrowanym 4.ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ JAKO KONCEPCJA SYSTEMOWA 4.1.Zasada 3R 4.2.Czystsza produkcja 4.3.Wymagania systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001 4.4.Wymagania systemu EMAS 4.5.Wymagania w zakresie społecznej odpowiedzialności - ISO 26000
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155235 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja procesowo-projektowa : istota, modelowanie, pomiar dojrzałości / Piotr Sliż. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 291 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Przesłanki modelowania organizacji w ujęciu procesowo-projektowym. Podstawy metodologiczne 1.1.Myślenie procesowo-projektowe w modelowaniu i zarządzaniu organizacją -ocena stanu wiedzy 1.2.Integracja koncepcji i metod zarządzania procesami i projektami -przegląd literatury i identyfikacja luk poznawczych 1.3.Identyfikacja i analiza trendów zmian w praktyce zarządzania procesami i projektami 1.4.Natura i treść problemu badawczego 1.5.Charakterystyka procesu badawczego Podstawy terminologiczne i płaszczyzny współdziałania organizacji zorientowanej na procesy i projekty 2.1.Definicja pojęć proces biznesowy, zarządzanie procesowe i orientacja procesowa 36 2.2.Bogactwo interpretacyjne i ewolucja pojęć projekt, zarządzanie projektami i orientacja projektowa 2.3.Płaszczyzny współdziałania koncepcji i metod zarządzania procesami i projektami Założenia organizacji procesowo-projektowej 3.1.Założenia organizacji procesowo-projektowej w kontekście oburęczności 3.1.1.Pojęcie ambidacterity w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości 3.1.2.Problematyka oburęczności w nurtach zarządzania procesami i zarządzania projektami 3.1.2.1.Przegląd badań dotyczących problematyki ambidacteńty w nurcie zarządzania procesami 3.1.2.2.Przegląd badań dotyczących problematyki ambidexterity w nurcie zarządzania projektami 3.1.3.Oburęczność jako założenie koncepcji organizacji procesowo-projektowej 3.2.Definicje organizacji procesowej i projektowej 3.3.Organizacja procesowo-projektową - ujęcie systemowe 3.4.Integracja koncepcji i metod zarządzania w kierunku organizacji procesowo-projektowej 3.4.1.Koncepcje i metody zarządzania jako przedmiot integracji 3.4.2.Istota i etapy integracji procesowo-projektowej Determinanty kształtujące organizację procesowo-projektową 4.1.Orientacja na klienta jako podstawowa przesłanka integracji zarządzania procesami i projektami 4.2.Projektowanie procesów i projektów w organizacji procesowo-projektowej 4.3.Znaczenie modeli biznesowych i ich zmienności w organizacji procesowo-projektowej 4.4.Aktywa ludzkie i kulturowe uwarunkowania w kształtowaniu granic swobody procesów i projektów 4.5.Urynkowienie wewnętrzne w organizacji procesowo-projektowej Procesowo-projektową koncepcja struktury organizacyjnej 5.1.Założenia procesowo-projektowej struktury organizacyjnej 5.2.Czyste struktury procesowe i projektowe 5.3.Ewolucja struktur organizacyjnych - od struktury liniowej do struktury procesowo-projektowej 5.3.1.Procesy i projekty w strukturach liniowej i liniowo-sztabowej 5.3.2.Projekty w strukturze funkcjonalno-procesowej 5.3.3.Organizacja projektów w procesowej strukturze organizacyjnej 5.4.Projektowanie struktury procesowo-projektowej 5.5.Regulacja poziomu samodzielności procesów 5.6.Etapy ewolucji struktur organizacyjnych w kierunku ujęcia procesowo-projektowego 5.7.Identyfikacja potencjalnych barier w projektowaniu i implementacji struktury procesowo-projektowej Koncepcja integracji oceny dojrzałości procesowo-projektowej organizacji 6.1.Istota, założenia i rodzaje modeli dojrzałości 6.2.Projektowanie modeli dojrzałości - ujęcie metodyczne 6.3.Dojrzałość procesowo-projektową organizacji - założenia teoretyczne 6.3.1.Pojęcie i cechy dojrzałości procesowej organizacji 6.3.2.Pojęcie i cechy dojrzałości projektowej organizacji 6.4.Przegląd badań nad dojrzałością procesową i projektową organizacji w Polsce 6.4.1.Dojrzałość procesowa organizacji 6.4.2.Dojrzałość projektowa organizacji 6.5.Ogólna koncepcja integracji modeli dojrzałości procesowej i projektowej organizacji 6.6.Projektowanie zintegrowanego modelu oceny dojrzałości procesowo-projektowej organizacji 6.6.1.Ocena dojrzałości procesowej organizacji - model MMPM 6.6.2.Ocena dojrzałości projektowej - model PMMM 6.7.Istota i poziomy dojrzałości procesowo-projektowej organizacji Ocena dojrzałości procesowo-projektowej organizacji funkcjonujących w Polsce - wyniki badań empirycznych 7.1.Badanie pilotażowe 7.2.Cel, zakres i metody zrealizowanego ilościowego badania empirycznego 7.3.Dobór i struktura próby badawczej 7.4.Ocena dojrzałości procesowej organizacji według modelu MMPM2 -wyniki badania 7.5.Ocena dojrzałości projektowej organizacji według modelu PMMM -wyniki badania 7.6.Dojrzałość procesowo-projektową - wyniki badania 7.7.Weryfikacja sformułowanej hipotezy badawczej 7.8.Egzemplifikacja organizacji dojrzałej procesowo i projektowo -studium przypadku 7.8.1.Cel badania 7.8.2.Charakterystyka badanej jednostki 7.8.3.Przykład integracji warstwy eksploatacyjnej i eksploracyjnej w badanym SSC239
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 121 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 102
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151833 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6432 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 355-375.
KLUCZOWE KONCEPCJE ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH Zarządzanie procesowe jako podstawa robotyzacji procesów biznesowych Definicyjne ujęcie robotyzacji procesów biznesowych Klasy narzędzi informatycznych do robotyzacji procesów biznesowych Cechy i klasyfikacja robotów programowych Wykorzystanie koncepcji platformy w kontekście robotyzacji procesów biznesowych Kooperacja i koordynacja współpracy robotów i ludzi Robotyzacja procesów biznesowych w kontekście modeli działania IT Robotyzacja na tle innych sposobów automatyzacji procesów biznesowych Eksploracja procesów biznesowych jako działanie uzupełniające robotyzację Podejście krytyczne do robotyzacji procesów biznesowych STRATEGICZNE ASPEKTY ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH Pojęcia modelu biznesowego i systemu zarządzania przedsiębiorstwem Cyfryzacja jako determinanta zmiany modelu biznesowego i systemu zarządzania przedsiębiorstwem Wpływ robotyzacji procesów biznesowych na zmiany modelu biznesowego i system zarządzania przedsiębiorstwa - wyniki badań literaturowych Ocena dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa w kontekście strategicznego planowania rozwoju robotyzacji procesów Kluczowe koncepcje modeli dojrzałości Cel zastosowania modeli oceny dojrzałości Elementy składowe modeli oceny dojrzałości i ich hierarchia Podejście do przeprowadzania oceny dojrzałości i reprezentacji jej wyników Analiza podejść do oceny dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa WDRAŻANIE ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWACH Uwarunkowania wdrażania robotyzacji procesów biznesowych Determinanty wdrażania robotyzacji procesów biznesowych Korzyści z wdrażania robotyzacji procesów biznesowych Bariery związane z wdrażaniem robotyzacji procesów biznesowych Czynniki ryzyka występujące we wdrażaniu robotyzacji procesów biznesowych Kosztowe aspekty robotyzacji procesów biznesowych Pozycjonowanie robotyzacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwach z perspektywy zmian organizacyjnych Formułowanie wiązki celów robotyzacji procesów biznesowych Model realizacyjny robotyzacji procesów biznesowych Sposoby pozyskania robotów do organizacji Sposoby utrzymania i rozwoju robotów w organizacji Model operacyjny robotyzacji procesów biznesowych Struktura organizacyjna jednostki odpowiedzialnej za robotyzację procesów biznesowych Formuła realizacyjna wdrożenia robotyzacji procesów biznesowych Wdrożenie potwierdzające wykonalność robotyzacji procesów biznesowych Uruchomienie i realizacja dedykowanego projektu budowy robotów programowych Operacyjne zarządzanie robotami programowymi ROBOTYZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH ZMIANY W MODELACH BIZNESOWYCH I SYSTEMACH ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE UWARUNKOWAŃ ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH Założenia konstrukcji modeli konceptualno-teoretycznych Operacjonalizacja zmiennych ukrytych w kontekście postulowanych modeli konceptualno-teoretycznych Parceling zmiennych obserwowalnych Analiza wymiarowości modeli konceptualno-teoretycznych dla zagregowanych pozycji czynnikowych Konfirmacyjne modele czynnikowe a weryfikacja wymiarowości struktur czynnikowych Analiza spójności pozycji czynnikowych Modelowanie strukturalne związków przyczynowo-skutkowych Zastosowanie wielowymiarowej analizy korespondencji w diagnozie robotyzacji procesów biznesowych METODA STRATEGICZNEGO POZYCJONOWANIA ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE Cele i założenia metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Podejście zastosowane do opracowania i weryfikacji metody SPRINT Struktura metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Wspólna warstwa pojęciowa dotycząca robotyzacji procesów biznesowych Określenie założeń budowanej ontologii bazowej Analiza możliwości wykorzystania istniejących ontologii lub ich fragmentów Konceptualizacja ontologii bazowej Formalizacja ontologii bazowej Weryfikacja ontologii bazowej Adaptacja ontologii bazowej na potrzeby danego przedsiębiorstwa Ocena determinant strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Autorski model oceny dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa. Dyrektywy postępowania w ramach metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Identyfikacja interesariuszy kluczowych z perspektywy strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Wprowadzenie wspólnej warstwy pojęciowej robotyzacji procesów biznesowych Identyfikacja i ocena determinant strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Ocena bazowej dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa Identyfikacja i ocena luk w dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa Sformułowanie wytycznych dotyczących strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Wstępna weryfikacja metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6533 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 209-215. Indeks.
Dla kierownictwa przedsiebiorstw, rad nadzorczych, konsultantów, słuchaczy na kierunkach menedżerskich uczelni ekonomicznych.
Rozdział 1. Podstawy koncepcji zarządzania procesowego 1.1.Interpretacja zarządzania procesowego i podejścia procesowego 1.2.Geneza i podbudowa metodologii zarządzania procesowego 1.3.Kanony zarządzania procesowego 1.4.Porównanie podejścia funkcjonalnego i procesowego w zarządzaniu 1.5.Ujęcie statyczne i dynamiczne w zarządzaniu organizacjami Rozdział 2. Formalizacja zarządzania procesowego 2.1.Proces jako kategoria ogólna i klasyfikacja procesów 2.2.Rozwinięta formuła definiowania procesów w działalności zarządczej 2.3.Profil działalności organizacji procesowej 2.4.Architektura procesów i tryb integracji organizacyjnej procesów 2.5.Struktura zarządzania organizacją procesową 2.6.Konfiguracja procesów i procedur. Mapowanie procesów 2.7.Przewodnik zarządzania procesowego Rozdział 3. Modelowanie systemów zarządzania procesowego 3.1.Organizacyjne i metodologiczne ukierunkowanie modelowania systemów zarządzania procesowego 3.2.Budowa modelu systemów zarządzania procesowego 3.3.Konkretyzacja modelu systemów zarządzania procesowego 3.4.Wybrane rodzaje kontekstu modelu systemów zarządzania procesowego 3.4.1.Rozwinięty opis organizacji dziedziny działalności 3.4.2.Klasyfikacja instrumentów procesu zarządzania 3.4.3.Formuła budowy modelu biznesu Rozdział 4. Analiza diagnostyczna w zarządzaniu procesowym 4.1.Zakres badań w analizie diagnostycznej 4.2.Ramowe ujęcie metodyki analizy diagnostycznej 4.3.Wybrane kierunki analizy diagnostycznej w zarządzaniu procesowym 4.3.1.Problem efektywności w analizie diagnostycznej 4.3.2.Sprawność realizacji procesów 4.3.3.Koncepcja oceny funkcjonalności procesów 4.3.4.Rachunek produktywności strukturalnej 4.3.5.Ocena agregatowa wyników realizacji procesów 4.4.Ocena poziomu bezpieczeństwa działalności w zarządzaniu procesowym Rozdział 5. Projektowanie i controlling wyników w zarządzaniu procesowym 5.1.Cele i zakres przedmiotowy projektowania 5.2.Zarządzanie procesem projektowania 5.3.Wybrane problemy metodologiczne projektowania w zarządzaniu procesowym 5.3.1.Przebieg procesu projektowania 5.3.2.Kontekst projektowy funkcjonowania procesów informacyjnych 5.3.3.Agregatowa analiza decyzyjna w projektowaniu procesów 5.3.4.Ekonomiczna wykładnia ryzyka w projektowaniu procesów wytwórczych 5.4.Controlling wyników w zarządzaniu procesowym 5.4.1.Specyfika i funkcjonowanie controllingu wyników 5.4.2.Raportowanie w controllingu wyników Rozdział 6. Badanie rozwoju działalności organizacji w zarządzaniu procesowym 6.1.Model badania rozwoju w zarządzaniu procesowym 6.2.Zdolność rozwojowa działalności organizacji 6.3.Ocena zdolności rozwojowej działalności organizacji 6.4.Tryb programowania rozwoju procesów wytwórczych
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 103
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152303 N, 152302 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152301 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Architektura zarządzania procesami i projektami / Agnieszka Anna Szpitter. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 261 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 231-244.
Teoretyczno-metodyczne aspekty zarządzania procesami i projektami 21 1.1. Rozwój i wpływ technologii na architekturę korporacyjną 22 1.2. Istota i standardy zarządzania procesami 37 1.3. Przegląd metod zarządzania ukierunkowanych na usprawnianie procesów 49 1.4. Bariery we wdrażaniu zarządzania procesami 57 1.5. Istota i metodyki zarządzania projektami 63 1.6. Zarządzanie projektami i procesami jako przejaw ambidexterity 74 Hybrydowa metodyka zarządzania procesami i projektami w przedsiębiorstwie 81 2.1. Epistemologia badań nad opracowaniem Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR 82 2.2. Ramowy model Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR 95 2.3. Strukturalizacja Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR 104 2.3.1. Poziom I - Konceptualny: założenia metodyki 107 2.3.2. Poziom II - Operacyjny: role, narzędzia i techniki 116 2.3.3. Poziom III - Implementacyjny: proces oceny i wdrażanie artefaktów według metody Agile AKIR 125 2.4. Prezentacja syntetycznych wniosków z testowania Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR 140 2.4.1. Moduł Architektury Procesów i Projektów (APP): metoda BPM, LM, 6S 140 2.4.2. Moduł Zarządzanie Wynikami i Korzyściami (PBM): metoda BSC 147 2.4.3. Moduł Change Management (ChM): metoda Agile AKIR 154 2.4.4. Moduł Architektura IT (AIT): systemy dziedzinowe i integracja systemów 157 Implementacja Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR - wyniki badań empirycznych 163 3.1. Doskonalenie procesów biznesowych - analiza case study w przedsiębiorstwie produkcyjnym 166 3.2. Zarządzanie Programami w Project Management Office na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego 184 3.3. Activity Based Working jako podejście do organizacji pracy - wyniki badań 196 3.3.1. Activity Based Working w kształtowaniu zmian organizacji pracy 200 3.3.2. Organizacja pracy w przedsiębiorstwie a wzorce zachowań pracowników - wyniki badań 206 Załącznik 1. Architektura zarządzania procesami i projektami - © Hybrid Methods of Agile AKIR 249 Załącznik 2. Mapa Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR o nazwie własnej © Hybrid Methods of Agile
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 412 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150116 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150115 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6246 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Jakością w Przemyśle Samochodowym, ISSN 0943-9412 ; 4)
Miejsce i nazwa wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN. Na stronie redakcyjnej adres wydawniczy wydania oryginału.
1Analiza drzewa błędów (Fault Tree Analysis, FTA) 2.1Zastosowanie 2.2Pojęcia 2.3Opis metody 2.4Tworzenie drzewa błędów 2.5Ocena drzewa błędów 2.5.1Ocena jakościowa 2.5.2Ocena ilościowa 2.6Określenie potrzeby działań i wybór środków 2.7Konfrontacja FTA versus FMEA 3Analiza rodzaju i skutków błędu (Failure Mode and Effects Analysis, FMEA) 3.1Tom VDA 4, Analiza FMEA wyrobu i procesu, podrozdział Analiza FMEA wyrobu w porównaniu z podręcznikiem AIAG & VDA FMEA - DFMEA 3.2Tom VDA 4, Analiza FMEA wyrobu i procesu, podrozdział Analiza FMEA procesu w porównaniu z podręcznikiem AIAG & VDA FMEA - PFMEA 3.3Tom VDA 4, FMEA dla systemów mechatronicznych w porównaniu z podręcznikiem AIAG & VDA FMEA - Uzupełniające FMEA do monitorowania i odpowiedzi systemu (FMEA-MSR) 4Analiza SWOT (Strengths - Weaknesses - Opportunities - Threats) 4.1Mocne i słabe strony (SW) 4.2Szanse i ryzyka (OT) 4.3Przykład zastosowania 4.4Ocena wyniku i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153304 E N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności