Gabryelczyk Renata
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Gabryelczyk Renata
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Architecture of Integrated Information Systems
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na 589-598. Indeks.
Elementy składowe procesu biznesowego Korzenie i historia BPM Organizacja funkcjonalna Narodziny myślenia procesowego Popularność i schyłek BPR Cykl życia BPM Identyfikacja procesu 2.2.1. Kategorie procesów Zależności między procesami Modele referencyjne Model krajobrazu procesów Architektura procesów w firmie SAP − przykład Wybór procesów Kryteria wyboru Wskaźniki efektywności procesu . Portfel procesów Podstawy modelowania procesów BPMN – pierwsze kroki Rozgałęzianie i łączenie Decyzje wykluczające Wykonanie równoległe Decyzje niewykluczające Ponowne podejmowanie i powtarzanie działań Obiekty biznesoweDekompozycja procesu Wielokrotne wykorzystywanie modelu procesu Zaawansowane modele procesów Wielokrotne wykonywanie i powtarzanie działań oraz rozwinięcie Powtarzanie równoległe Powtarzanie niekontrolowane Postępowanie ze zdarzeniami Zdarzenia odbierające lub wysyłające komunikat Zdarzenia związane z czasem Zdarzenia rywalizujące Postępowanie z wyjątkami . Przerwanie procesu Wyjątki wewnętrzne Wyjątki zewnętrzne Działania z limitem czasu Zdarzenia nieprzerywające i wyjątki złożone Podprocesy zdarzeniowe Kompensowanie działań Procesy a reguły biznesowe Rozpoznanie procesu Kontekst sytuacyjny rozpoznania procesu Analityk procesów a ekspert w danej dziedzinie Trzy wyzwania związane z rozpoznaniem procesu Metody stosowane w rozpoznaniu procesów Rozpoznanie na podstawie danych Rozpoznanie oparte na rozmowie Rozpoznanie na podstawie warsztatówMetoda modelowania procesów Krok 1: wyznacz granice procesu Krok 2: wskaż działania i zdarzenia Krok 3: wskaż zasoby i ich przekazanie Krok 4: wskaż przebieg przepływu Krok 5: wskaż elementy dodatkowe Gwarantowanie jakości modelu procesu Jakość składniowa i jej weryfikacja Jakość semantyczna i walidacja Jakość pragmatyczna i certyfikacja Wytyczne i konwencje związane z tworzeniem modeli Jakościowa analiza procesów . Analiza z udziałem interesariuszy i dokumentacja problemów Analiza z udziałem interesariuszy Rejestr problemów Analiza Pareto i wykresy PICK Analiza przyczyn źródłowych Diagramy przyczynowo-skutkowe Diagramy why-why (drzewiaste) Ilościowa analiza procesu Obliczanie czasu cyklu z wykorzystaniem analizy przepływu Efektywność czasu cyklu Metoda ścieżki krytycznej Prawo Little’a Pojemność i wąskie gardła Analiza przepływu pod kątem kosztów Ograniczenia analizy przepływu Podstawy teorii kolejkowania Modele M/M/1 i M/M/c Ograniczenia podstawowej teorii kolejkowania Symulacja Anatomia symulacji procesów Dane wejściowe w symulacji procesu Narzędzia do prowadzenia symulacji Przeprojektowywanie procesu Istota przeprojektowywania procesów Innowacje produktowe a innowacje procesowe Koncepcje przeprojektowywania procesów Czworokąt Diabła Różne podejścia do przeprojektowywania procesów Orbita przeprojektowywania procesów Metody transakcyjne Przegląd metod transakcyjnych 7FE Heurystyczne przeprojektowywanie procesów Metody transformacyjne Przegląd metod transformacyjnych Reengineering procesów biznesowych Projektowanie produktowe Systemy informacyjne zorientowane na proces Rodzaje systemów informacyjnych zorientowanych na proces Systemy informacyjne zorientowane na proces, typowe dla konkretnych dziedzin Systemy zarządzania procesami biznesowymi Architektura BPMS ACNS Korzyści płynące z wdrożenia BPMS Zmniejszenie obłożenia pracą Elastyczna integracja systemów Przejrzystość wykonania Egzekwowanie reguł Wyzwania związanie z wdrożeniem BPMS Wdrażanie procesów za pomocą modeli wykonywalnych Wskazanie granic automatyzacji Przegląd zadań manualnych Ukończenie modelu procesu Sprowadzenie modelu procesu na odpowiedni poziom uszczegółowienia Dekompozycja zadań Dekompozycja podprocesów ad hoc z wykorzystaniem CMMN Agregowanie zadań Zmienne, komunikaty, sygnały, błędy oraz ich typy danych Mapowanie danych Zadania usługowe Zadania wysyłające i odbierające komunikaty, zdarzenia wysyłające i odbierające komunikaty i sygnały Zadania oparte na skrypcie Zadania użytkownika Wyrażenia zadań, zdarzeń i przepływu sekwencji Implementowanie reguł za pomocą DMN Inne własności typowe dla BPMS Monitorowanie procesu Kontekst monitorowania procesów Pulpity kontrolne Operacyjne pulpity kontrolne Taktyczne pulpity kontrolne Strategiczne pulpity kontrolne Narzędzia tworzenia pulpitów kontrolnych Wprowadzenie do eksploracji procesów Techniki eksploracji procesów Rejestry zdarzeń Zautomatyzowane rozpoznanie procesów Wykresy zależności Algorytm α Bardziej rzetelne rozpoznanie procesu Wskaźniki jakościowe w zautomatyzowanym rozpoznaniu procesów. Eksploracja efektywności procesów Czas Koszt Jakość Elastyczność Sprawdzanie zgodności Zgodność przepływu kontroli Zgodność danych i zasobów Analiza wariantów Eksploracja procesów w praktyce BPM jako kompetencja przedsiębiorstwa Bariery sukcesu BPM Sześć czynników sukcesu dojrzałości BPM Harmonizacja strategiczna Ład procesowy Ludzie Kultura Pomiary dojrzałości procesu i dojrzałość BPM Heurystyki dotyczące klienta Heurystyki dotyczące funkcjonowania procesów biznesowych Heurystyki dotyczące zachowania procesów biznesowych. Heurystyki dotyczące organizacji Heurystyki dotyczące informacji Heurystyki dotyczące technologii Heurystyki dotyczące otoczenia
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 104
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152955 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6528 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ARIS w modelowaniu procesów biznesu / Renata Gabryelczyk. - Warszawa : Difin, cop. 2006. - 175, [1] s. : il. ; 23 cm.
(Studia Informatyki Gospodarczej)
Publ. oprac. w ramach projektu badawczego KBN na temat "Polityka i strategia współdziałania biznesu z technologiami informatycznymi".
Bibliogr. s. [170]-172.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 129669 L (1 egz.)
E-book
W koszyku
Pierwsze na rynku wydawniczym kompendium wiedzy na temat zarządzania procesami biznesowymi oraz metod i narzędzi stosowanych w BPM. Długo wyczekiwana na polskim rynku wydawniczym wielka księga wiedzy na temat BPM – zarządzania procesami biznesowymi. Autorami książki są czterej profesorowie, bez wątpienia należący do grona najwybitniejszych postaci BPM na świecie. Wszyscy są naukowcami – aktywnymi badaczami BPM, dydaktykami zarządzania procesami biznesowymi, a także konsultantami przedsiębiorcami. Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat BPM. Książka w usystematyzowany sposób prezentuje metody, techniki i narzędzia stosowane w zarządzaniu procesowym, czerpie z solidnych podstaw najnowszych badań stosowanych w dziedzinie BPM oraz z praktycznego doświadczenia jej autorów. Kolejne rozdziały ułożone są zgodnie z cyklem życia BPM, co wprowadza znaczący porządek i spójność. Każdy rozdział zawiera nie tylko vademecum wiedzy z danego obszaru, ale również praktyczne przykłady, ćwiczenia i ich rozwiązania oraz propozycje dalszych lektur pogłębiających wiedzę i umiejętności Czytelnika. Książka jest obecnie najbardziej kompletną i wyczerpującą pozycją na temat zarządzania procesowego na polskim rynku. Może być wykorzystywana nie tylko jako podręcznik do zajęć ze studentami, ale też jako przewodnik wdrażania BPM w organizacjach sektora prywatnego i publicznego. Z przedmowy dr hab. Renaty Gabryelczyk, prof. ucz., kierownika Katedry Zarządzania i Technologii Informacyjnych na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności