Zwinne zarządzanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(11)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Appelo Jurgen
(1)
Chadam Jan
(1)
Czarnecki Mateusz (trener biznesu)
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Grzeszczyk Tadeusz A
(1)
Humble Jez
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Kański Łukasz
(1)
Koliński Adam
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Moch Wojciech
(1)
Olszewski Marcin (informatyk)
(1)
Sadowska Beata
(1)
Schwartz Mark S. (zarządzanie)
(1)
Stańczak Rafał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Zawada Marek (1964- )
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Zmitrowicz Karolina
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Żółkiewicz Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Kierownicy projektów
(2)
Menedżerowie
(2)
Programiści
(2)
Coachowie
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Zwinne zarządzanie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce logo wydawcy oryginału.
Bibliografia, netografia na stronach 339-346. Indeks.
Dla kierowników zespołów.
Przyczynowość Złożoność Nasze liniowe umysły Redukcjonizm Holizm Zarządzanie hierarchiczne Zarządzanie zwinne Moja teoria wszystkiego Książka i model Programowanie zwinne Preludium do programowania zwinnego Księga programowania zwinnego Podstawy programowania zwinnego Konkurencja programowania zwinnego Przeszkoda w przyjęciu programowania zwinnego Zarządzanie bezpośrednie a zarządzanie projektem Teoria systemów złożonych Nauki interdyscyplinarne Ogólna teoria systemów Cybernetyka Teoria systemów dynamicznych Teoria gier Teoria ewolucji Teoria chaosu Korpus wiedzy o systemach Prostota: nowy model Prostota zrewidowana Systemy nieadaptacyjne i adaptacyjne Czy nie nadużywamy nauki? Nowa era: myślenie w kategoriach złożoności Rozdział 4. System informacyjno-innowacyjny Kluczem do przetrwania jest innowacja Wiedza Kreatywność Motywacja Zróżnicowanie Osobowość Tylko ludzie spełniają warunki, by stać się kontrolerami Od pomysłów do implementacji Jak motywować ludzi Fazy kreatywności Zarządzanie środowiskiem twórczym Techniki kreatywne Motywacja zewnętrzna Motywacja wewnętrzna Demotywacja Dziesięć potrzeb członków zespołu Co motywuje ludzi: znajdź równowagę Niech Twoje nagrody będą wewnętrzne Zróżnicowanie? Masz na myśli relacje! Ocena osobowości Cztery kroki w stronę oceny osobowości zespołu Zestaw do samodzielnego wyznaczania wartości zespołu Zdefiniuj swoje wartości osobiste Polityka braku drzwi Podstawy samoorganizacji Kontekst samoorganizacji Samoorganizacja w kierunku wartości Samoorganizacja kontra anarchia Samoorganizacja kontra emergencja Emergencja w zespołach Samoorganizacja kontra samokierowanie kontra samowybieralność Zasada ciemności Twierdzenie Conanta-Ashby’ego Kontrola rozproszona Empowerment jako koncepcja Empowerment jako konieczność Jesteś ogrodnikiem Empowerment zespołów Nie twórz długu motywacyjnego Noś czapkę czarodzieja Wybierz czarodzieja, nie polityka Empowerment kontra delegacja Zmniejsz swoje obawy, zwiększ swój status Wybierz odpowiedni poziom dojrzałości Wybierz odpowiedni poziom władzy Wyznaczaj zespoły albo osoby Lista kontrolna delegowania Jeśli chcesz, aby coś było zrobione, ćwicz swoją cierpliwość Sprzeciwiaj się sprzeciwowi swojego kierownika Miej na względzie dziesięć wewnętrznych potrzeb człowieka Delikatnie „masuj” środowisko Zaufanie Szacunek Przywództwo i kierownictwo zorientowane na cel Gra w życie Klasy powszechności Fałszywa metafora Nie jesteś projektantem gier Ale... samoorganizacja nie wystarczy Zarządzaj systemem, nie ludźmi Menedżerowie czy przywódcy? Właściwe rozróżnienie: przywództwo kontra rządzenie Sens życia Cel zespołu Wyznaczanie celu zewnętrznego Definiowanie ograniczeń Daj ludziom wspólny cel Lista kontrolna celów zwinnych Komunikuj swoje cele Wizja kontra misja Przykłady celów organizacyjnych Pozwól swojemu zespołowi na stworzenie autonomicznego celu Pogódź swój cel z celem swojego zespołu Opracuj listę ograniczeń władzy Wybierz właściwą perspektywę zarządzania Chroń ludzi Chroń wspólne zasoby Ograniczaj jakość Opracuj umowę społeczną Sztuka ustanawiania reguł Systemy uczące się Reguły kontra ograniczenia Słaby punkt programowania zwinnego Co jest ważne: kunszt Pętle dodatniego sprzężenia zwrotnego Pętle ujemnego sprzężenia zwrotnego Dyscyplina × umiejętności = kompetencja Różnorodność reguł Zasada subsydiarności Sposób postrzegania ryzyka i fałszywe bezpieczeństwo Memetyka Teoria rozbitych okien Jak rozwijać kompetencje Siedem elementów rozwijania kompetencji Optymalizacja całości na wielu poziomach Optymalizacja całości w wielu wymiarach Wskazówki dotyczące miar wydajności Cztery składniki rozwoju osobistego Zarządzanie kontra coaching kontra mentoring Zastanów się nad certyfikatami Wykorzystaj presję otoczenia Użyj dopasowujących się narzędzi Zastanów się nad przełożonym Organizuj spotkania w cztery oczy Organizuj spotkania 360 stopni Rozwijaj standardy Pracuj nad systemem, a nie nad regułami albo ludźmi Komunikacja w strukturze Czy to błąd, czy funkcja? Komunikacja oraz informacje zwrotne Błędy w komunikacji są normą Możliwości komunikatorów Efekty sieci Dostrajanie łączności Konkurencja i kooperacja Grupy i granice Hiperproduktywność albo autokataliza Tworzenie się wzorców Symetria skali — wzorce duże i małe Jak rosnąć: wzwyż czy wszerz? Jak tworzyć strukturę O środowisku, produktach, wielkości i ludziach Najpierw zastanów się nad specjalizacją ...a potem nad generalizacją Poszerzaj nazwy stanowisk pracy Propaguj ideę nieformalnego przywództwa Pilnuj granic zespołu Optymalna wielkość zespołu to 5 osób (chyba) Zespoły funkcjonalne kontra zespoły multifunkcjonalne Dwie zasady projektowe Wybierz swój styl organizacyjny Przekształć każdy zespół w małą jednostkę wartości Przenoś zadania do odrębnych zespołów Przenoś zadania do odrębnych warstw Ilu menedżerów potrzeba, żeby zmienić organizację? Utwórz organizację hybrydową Anarchia umarła, niech żyje panarchia Nie miej tajemnic Niech wszystko będzie widoczne Twórz więzi międzyludzkie Niech Twoim celem będzie elastyczność Krajobraz zmiany Środowisko nie jest „gdzieś tam” Strach przed niepewnością Prawa zmiany Każdy produkt jest udany... Do momentu, gdy zawiedzie Sukces i dostosowanie — wszystko jest względne Jak wykorzystać zmianę Adaptacja, eksploracja, antycypacja Wyścig Czerwonej Królowej Czy można zmierzyć złożoność? Czy produkty stają się coraz bardziej złożone? Kształt rzeczy: przestrzeń fazowa Atraktory i konwergencja Stabilność i zakłócenia Krajobrazy dostosowania Kształtowanie krajobrazu Adaptacja ukierunkowana kontra adaptacja nieukierunkowana Jak ulepszać wszystko Ulepszanie liniowe kontra ulepszanie nieliniowe Wiedza o tym, gdzie jesteś Wskazówki dla podróżujących po niepewnych okolicach Zmień środowisko, przywołaj górę Spraw, by zmiana była pożądana Niech stagnacja będzie bolesna Honoruj błędy Strategia hałasu Strategia krzyżowania Strategia transmisji Nie ulepszajmy metodą kopiuj-wklej Na koniec kilka praktycznych wskazówek dotyczących ciągłej zmiany Wszystko jest błędne, chociaż coś z tego jest przydatne Sześć perspektyw zarządzania 3.0 Tak, mój model jest „błędny” Ale inne modele też są „błędne” Wzlot i upadek agilistów Broszurka na temat złożoności
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 9
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6540 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [239]-249.
Projekt, program i portfel projektów – uzasadnienie biznesowe 1.1.Projekt, zarządzanie projektami 1.2.Program i portfel projektów 1.3.Projekty i ich klasyfikacja 1.4.Sukces projektu 1.5.Światowe standardy zarządzania projektami 1.5.1.Istota zarządzania projektami 1.5.2.Światowe standardy zarządzania projektami 1.6.Kryteria wyboru metody zarządzania projektami 1.7.Biuro portfeli, programów i projektów Rozdział 2. Klasyczne metody zarządzania projektami 2.1.PRoject IN Controlled Environment (Prince2) 2.1.1.Zasady (Pryncypia) 2.1.2.Tematy 2.1.3.Procesy 2.2.Project Management Body of Knowledge (PMBoK) 2.2.1.Procesy i grupy procesów według PMBoK 2.2.2.Procesy zarządcze w cyklu zarządzania projektami 2.3.International Project Management Association (IPMA) 2.3.1.Oko kompetencji IPMA NCB v. 3.0 2.3.2.Oko kompetencji IPMA ICB v. 4.0 Metody zwinne oraz inne koncepcje organizacji prac projektowych 3.1.Metody zwinne w zarządzaniu projektami 3.1.1.Metody zwinne a sprawność organizacji 3.1.2.Zwinne metody zarządzania projektami – przegląd rozwiązań 3.2.Lekkie metody zwinne zarządzania projektami 3.2.1.SCRUM 3.2.2.Extreme Programming (XP) 3.2.3.Lean Project Management 3.3. Pełne metody zwinne zarządzania projektami 3.3.1.Dynamic Systems Development Method Atern (DSDM Atern) 3.3.2.Agile Project Management (APM) 3.4.Możliwości implementacyjne zwinnych metod zarządzania projektami 3.5. Inne koncepcje organizacji prac projektowych 3.5.1.Metody wytwórcze – RUP, MSF 3.5.2.Standardy ITIL i COBIT 3.5.3.Metody hybrydowe (heterogeniczne) – Prince2 Agile, XPrince Efektywne zarządzanie programem i portfelem projektów 4.1.Metody zarządzania programami 4.1.1.The Program Management Standard PMI 4.1.2.Managing Successful Programmes (MSP) 4.2.Metody zarządzania portfelem projektów 4.2.1.The Portfolio Management Standard PMI 4.2.2.Management of Portfolios (MoP 4.3.Podejście zwinne a zarządzanie programem oraz portfelem projektów Rozdział 5. Projekt, program, portfel – studium przypadku 5.1.Projekty infrastrukturalne – geneza zagadnienia 5.2.Uwarunkowania organizacyjne skutecznego zarządzania projektami 5.3.Zarządzanie zaufaniem – działania podjęte przez organizację 5.4. Strategia rozwoju organizacji – zarządzanie portfelami projektów 5.5.Budowa terminalu do odbioru LNG – zarządzanie programem projektów 5.6.Budowa terminalu do odbioru LNG – system koordynacji programu 5.7.System koordynacji programu – wdrożenie 5.8.Zarządzanie projektem składowym – terminal LNG 5.9.Zarządzanie portfelem – zmiany w postawach Pracowników
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 49
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Age of agile : how smart companies are transforming the way work gets done.
Indeks.
CZĘŚĆ 1. ZWINNE ZARZĄDZANIE 23 1. Więcej wartości, mniej pracy 25 Ramka 1.1. Manifest programowania zwinnego 45 Ramka 1.2. Słowniczek: definicje pojęć Agile, Scrum, DevOps, Kanban, Lean 46 2. Prawo małego zespołu 49 3. Prawo klienta 71 Ramka 3.1. Zmiany paradygmatów w nauce 89 Ramka 3.2. Klienci ostateczni, wewnętrzni i końcowi 90 Ramka 3.3. Praktyki prawa klienta 92 Ramka 3.4. Dostosowanie zarządzania ludźmi do wymagań zarządzania zwinnego 94 4. Prawo sieci 103 Ramka 4.1. Zwinność jako efekt rozwiązań bazujących na rynku 116 Ramka 4.2. Uzyskiwanie działań na wielką skalę za pomocą platform 118 Ramka 4.3. Zmiana w stylu "wielkiego wybuchu": sześć błędów, których nie popełniła firma Salesforce 119 5. Wprowadzanie Agile na wielką skalę - Microsoft 123 Uzyskanie odpowiedniej równowagi między autonomią i dostosowaniem 127 Opanowanie roli zwinnego menedżera 128 Obsługa zależności na poziomie zespołu 128 Korzystanie z ciągłej integracji 129 Ograniczaj dług technologiczny 130 Korzystaj z DevOps i ciągłego dostarczania 131 Ciągle monitoruj postępy 132 Słuchaj, czego chcą klienci, dawaj im to, czego potrzebują 133 Korzystaj ze wskazówek płynących z góry 133 Wykorzystaj samoformujące się zespoły, żeby zwiększyć ich zaangażowanie 134 Zauważ, że to zespół jest produktem 134 Od początku pracuj nad jakością 135 Ostrożnie stosuj szkolenia 135 Zapewnij sobie wsparcie na najwyższym poziomie 136 Ramka 5.1. Spłaszczenie hierarchii nie jest rozwiązaniem 137 6. Od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej 139 Zasady zwinności strategicznej 142 Cztery składowe propozycji wartości otwierających nowe rynki 148 Ramka 6.1. Zacieranie się granic między sektorami 154 Ramka 6.2. Ścieżka od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej 155 7. Zmienianie kultury organizacji 159 Ramka 7.1. "Propozycja wartości NABC" dla Siri w firmie SRI 175 CZĘŚĆ 2. PUŁAPKI 177 8. Pułapka wartości dla udziałowców 183 Ramka 8.1. Niejasna sytuacja prawna wartości dla udziałowców 202 Ramka 8.2. Czym jest prawdziwa wartość dla udziałowców? 202 Ramka 8.3. Adam Smith i filozoficzne początki wartości dla udziałowców 204 Ramka 8.4. Nieprzewidziane ryzyko związane z wartościami dla udziałowców 206 9. Pułapka odkupywania akcji 211 Wyzwanie dla publicznych regulatorów 217 Wyzwanie dla liderów Agile podczas pracy z giełdą papierów wartościowych 218 Wyzwanie dla zwinnych menedżerów w korporacji 220 Ramka 9.1. Obrona operacji odkupywania akcji 221 10. Pułapka redukcji kosztów 223 Przypadek firmy Dell Inc. 224 Pęd do przenoszenia za granicę 227 Trwała utrata wiedzy i doświadczenia 229 Wyjaśnianie zwinnego zarządzania dyrektorowi finansowemu 231 Księgowość przepustowości 232 Ramka 10.1. Dług techniczny, dług prawny i dług marki 234 Ramka 10.2. Produkcja w USA i w Niemczech 236 11. Pułapka strategii analizy przeszłości 239 Ramka 11.1. Strategia "robienia więcej tego samego" 251 Ramka 11.2. Argumenty za opcjami i zarządzanie portfolio 252 12. Nuklearne zimy i złote czasy 257 Ramka 12.1. Historia złotych er i nuklearnych zim 268 Ramka 12.2. Jak wprowadzić zmiany - plan działania 272 Podziękowania 279 Kim jest Steve Denning 283
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 410 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149936 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zwinne zarządzanie projektami badań klinicznych / Tadeusz A. Grzeszczyk, Marek Zawada. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 152 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 133-144.
Dla praktyków gospodarczy, koordynatorów badań klinicznych, kierowników projektów, osób z ośrodków badawczych i instytucji naukowych zainteresowanych problematyką zarządzania projektami, pracowników instytucji zarządzających środkami publicznymi, konsultantów, studentów oraz uczestników studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania projektami badań klinicznych.
Projekty w sektorze ochrony zdrowia 15 1.1. Projekty na rynku farmaceutycznym 15 1.2. Podejście projektowe w badaniach klinicznych produktów leczniczych 23 1.3. Planowanie w zarządzaniu projektami badań klinicznych 34 Podejścia metodyczne planowania i zarządzania projektami badań klinicznych 43 2.1. Metody i standardy zarządzania projektami badań klinicznych 43 2.2. Metody klasyczne planowania i zarządzania projektami 60 2.3. Zwinne podejścia metodyczne i adaptacyjne planowanie projektów 74 2.4. Standardy planowania i zarządzania projektami badań klinicznych 83 Zwinne zarządzanie i adaptacyjne planowanie medycznych projektów badawczych 87 3.1. Standardowe procedury zarządzania badaniami klinicznymi 87 3.2. Wybrane podejścia zwinne i hybrydowe dla planowania i zarządzania projektami badań klinicznych 93 3.3. Adaptacyjne metody planowania medycznych projektów badawczych 101 Perspektywy rozwoju adaptacyjnych metod planowania projektów badań klinicznych 113 4.1. Wstępne badania empiryczne wybranej metody adaptacyjnej 113 4.2. Metody symulacyjne w badaniu metod adaptacyjnych 121 4.3. Możliwości dalszych badań 126
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154029 N, 154028 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Dostarczaj oprogramowanie na zawołanie!
Bibliografia na stronach 427-428. Indeks.
PODSTAWY Problem dostarczania oprogramowania Niektóre powszechnie występujące błędne wzorce wydawania oprogramowania Antywzorzec: ręczne wdrażanie oprogramowania Antywzorzec: wdrożenie w środowisku zbliżonym do środowiska produkcyjnego dopiero po zakończeniu programowania Antywzorzec: ręczne zarządzanie konfiguracją środowiska produkcyjnego Czy możemy to poprawić? Jak mamy osiągnąć nasz cel? Każda zmiana powinna uruchamiać proces pozyskiwania informacji zwrotnej Informacja zwrotna musi być uzyskiwana możliwie szybko Zespół odpowiedzialny za wdrożenie musi wyciągnąć praktyczne wnioski z otrzymanej informacji zwrotnej Czy ten proces się skaluje? Jakie płyną z tego korzyści? Przyznanie zespołom większej władzy Ograniczenie liczby błędów Obniżenie poziomu stresu Elastyczność wdrożenia Ćwiczenie czyni mistrza Kandydat do wydania Każde zaewidencjonowanie prowadzi do potencjalnego wydania Zasady dostarczania oprogramowania Stwórz powtarzalny, niezawodny proces dostarczania oprogramowania Automatyzuj, co tylko się da Przechowuj wszystko w systemie kontroli wersji Jeśli to boli, rób to częściej i szybciej zmierz się z bólem Wbuduj jakość w proces wytwarzania Gotowe oznacza wydane Wszyscy są odpowiedzialni za udostępnianie oprogramowania Ciągłe doskonalenie Zarządzanie konfiguracją Stosowanie systemów kontroli wersji W systemie kontroli wersji przechowuj absolutnie wszystko Wprowadzaj zmiany regularnie do głównej gałęzi projektu Posługuj się czytelnymi opisami zakresu zmian Zarządzanie zależnościami Zarządzanie bibliotekami zewnętrznymi Zarządzanie modułami Zarządzanie konfiguracją oprogramowania Konfiguracja i elastyczność Typy konfiguracji Zarządzanie konfiguracją aplikacji Zarządzanie konfiguracją szeregu aplikacji Zasady zarządzania konfiguracją aplikacji Zarządzanie środowiskami Narzędzia do zarządzania środowiskami Zarządzanie procesem zmiany Ciągła integracja Wdrażanie ciągłej integracji Czego potrzebujesz na początek? Podstawowy system ciągłej integracji Warunki wstępne ciągłej integracji Ewidencjonuj regularnie Stwórz obszerny i kompleksowy zestaw zautomatyzowanych testów Niech proces kompilacji i testowania będzie możliwie krótki Zarządzanie środowiskiem programistycznym Stosowanie systemów ciągłej integracji Podstawowa funkcjonalność Wodotryski Kluczowe praktyki Nie ewidencjonuj niczego w popsutej kompilacji Zawsze testuj lokalnie wszystkie zmiany przed ich zatwierdzeniem albo zleć to serwerowi CI Zanim podejmiesz pracę, poczekaj na powodzenie testów towarzyszących przekazywaniu zmian Nigdy nie idź do domu, dopóki kompilacja nie działa poprawnie Zawsze bądź przygotowany na powrót do poprzednich wersji Ustaw sobie limit czasu na poprawki przed cofnięciem zmian Nie wyłączaj testów, które zakończyły się niepowodzeniem Weź odpowiedzialność za wszystkie szkody powstałe w wyniku zmian Programowanie sterowane testami Zalecane praktyki Praktyki programowania ekstremalnego (XP) Odrzucanie kompilacji ze względu na naruszenie architektury Odrzucanie kompilacji ze względu na powolność testów Odrzucanie kompilacji ze względu na ostrzeżenia i niewłaściwe formatowania kodu Zespoły rozproszone Wpływ na proces Scentralizowana ciągła integracja Problemy techniczne Podejścia alternatywne Rozproszone systemy kontroli wersji Wdrożenie strategii testów Typy testów Testy biznesowe wspierające proces wytwarzania oprogramowania Testy technologiczne wspierające programowanie Testy biznesowe umożliwiające krytyczną analizę projektu Testy technologiczne umożliwiające krytyczną analizę projektu Obiekty zastępcze Sytuacje i strategie z prawdziwego życia Na początku projektu W środku projektu Kod zastany Testy integracyjne Proces Zarządzanie zaległymi błędami POTOK WDROŻEŃ Anatomia potoku wdrożeń Czym jest potok wdrożeń? Podstawowy potok wdrożeń Praktyki związane z potokiem wdrożeń Kompiluj binaria tylko raz W każdym środowisku wdrażaj w taki sam sposób Testuj wdrożenia testami dymnymi Wdrażaj na kopii środowiska produkcyjnego Każda zmiana powinna być natychmiast przekazywana do kolejnej fazy potoku Jeśli jakakolwiek część potoku nie działa, zatrzymaj potok Faza przekazywania zmian Najlepsze praktyki fazy przekazywania zmian Bramka automatycznych testów akceptacyjnych Najlepsze praktyki fazy zautomatyzowanych testów akceptacyjnych Kolejne fazy testowania Testy ręczne Testy niefunkcjonalne Przygotowanie do wydania Automatyzacja wdrożenia i wydania Wycofywanie się ze zmian Budowanie na sukcesie Implementacja potoku wdrożeń Tworzenie modelu strumienia wartości i szkieletu systemu Automatyzacja procesu kompilacji i wdrażania Automatyzacja testów jednostkowych i analiza kodu Automatyzacja testów akceptacyjnych Rozwijanie potoku Miary Skrypty kompilacji i wdrożenia Przegląd narzędzi kompilacji Make Ant NAnt i MSBuild Maven Rake Buildr Psake Reguły i praktyki pisania skryptów kompilacji i wdrożenia Stwórz skrypt dla każdej fazy potoku wdrożeń Zastosuj właściwą technologię do wdrożenia aplikacji W każdym środowisku wdrażaj za pomocą tych samych skryptów Skorzystaj z systemu zarządzania pakietami systemu operacyjnego Zapewnij idempotentność procesu wdrożenia Rozwijaj system wdrożeniowy przyrostowo Struktura projektu dla aplikacji, których celem jest wirtualna maszyna Javy Układ projektu Tworzenie skryptów wdrożenia Wdrażanie i testowanie warstw Testowanie konfiguracji środowiska Rady i wskazówki Zawsze stosuj ścieżki względne Wyeliminuj etapy ręczne Wbuduj możliwość prześledzenia drogi od binariów do systemu kontroli wersji Nie ewidencjonuj binariów w systemie kontroli wersji jako części kompilacji Cele testowe nie powinny eliminować kompilacji Ogranicz aplikację za pomocą zintegrowanych testów dymnych Porady i wskazówki dotyczące .NET Faza przekazywania zmian Zasady i praktyki fazy przekazywania zmian Dostarczaj szybkiej i użytecznej informacji zwrotnej Co powinno przerywać fazę przekazywania zmian? Nadzoruj uważnie fazę przekazywania zmian Przekaż odpowiedzialność programistom W bardzo dużych zespołach przypisz komuś funkcję mistrza kompilacji Wyniki fazy przekazywania zmian Repozytorium artefaktów Zasady i praktyki dotyczące zestawu testów fazy przekazywania zmian Unikaj interfejsu użytkownika Stosuj wstrzykiwanie zależności Unikaj bazy danych Przy testach jednostkowych unikaj asynchroniczności Wykorzystywanie obiektów zastępczych Minimalizacja stanu w testach Pozorowanie czasu Nic na siłę Zautomatyzowane testy akceptacyjne Dlaczego zautomatyzowane testy akceptacyjne są tak ważne?) Jak tworzyć zestawy poddających się utrzymaniu testów akceptacyjnych? Testowanie graficznego interfejsu użytkownika Tworzenie testów akceptacyjnych Rola analityków i testerów Analiza w projektach iteracyjnych Kryteria akceptacyjne jako wykonywalne specyfikacje Warstwa sterownika aplikacji Jak wyrażać swoje kryteria akceptacyjne? Wzorzec sterownika okna: uniezależnianie testów od GUI Implementacja testów akceptacyjnych Stan w testach akceptacyjnych Ograniczenia procesu, hermetyzacja i testowanie Zarządzanie asynchronicznością i przekroczeniem czasu przyznanego na daną operację Stosowanie obiektów zastępczych Faza testów akceptacyjnych Utrzymywanie poprawności testów akceptacyjnych Testy wdrożenia Wydajność testów akceptacyjnych Refaktoryzacja często wykonywanych zadań Współdziel kosztowne zasoby Testowanie równoległe Stosowanie przetwarzania rozproszonego Testowanie wymagań niefunkcjonalnych Zarządzanie wymaganiami niefunkcjonalnymi Analiza wymagań niefunkcjonalnych Programowanie z myślą o wydajności Pomiar wydajności Jak definiować sukces i porażkę w testach wydajnościowych? Środowisko testów wydajnościowych Automatyzacja testów wydajnościowych Testowanie wydajności poprzez interfejs użytkownika Nagrywanie interakcji przez usługę lub publiczne API Stosowanie szablonów nagranych interakcji Stosowanie stubów testów wydajnościowych do produkcji testów Dodawanie testów wydajnościowych do potoku wdrożeń Dodatkowe korzyści płynące z systemu testów wydajnościowych Wdrażanie i wydawanie aplikacji Tworzenie strategii udostępniania oprogramowania Plan wydania Udostępnianie produktów użytkownikom Wdrażanie i promocja aplikacji Pierwsze wdrożenie Szkicowanie procesu udostępniania oprogramowania i promowania kompilacji Promocja konfiguracji Orkiestracja Wdrożenia w środowiskach tymczasowych Wycofywanie się z wdrożeń i wydania bez przestojów Wycofywanie się poprzez powtórne wdrożenie wcześniejszej dobrej wersji Wydanie bez przestoju Wdrożenia niebiesko-zielone Wydanie kanarkowe Poprawki awaryjne Ciągłe wdrażanie Ciągłe udostępnianie oprogramowania instalowanego przez użytkownika Rady i wskazówki Ludzie odpowiedzialni za wdrożenie powinni być zaangażowani w tworzenie procesu wdrożenia Loguj działania związane z wdrożeniem Nie kasuj starych plików, tylko je przenieś Za wdrożenie odpowiada cały zespół Aplikacje serwerowe nie powinny mieć interfejsu graficznego Przy nowym wdrożeniu pamiętaj o rozgrzewce Szybko odrzucaj błędne wersje Nie dokonuj zmian bezpośrednio w środowisku produkcyjnym EKOSYSTEM DOSTARCZANIA OPROGRAMOWANIA Zarządzanie środowiskami i infrastrukturą Rozumienie potrzeb zespołu eksploatacji systemów IT Dokumentacja i audyt Ostrzeżenia o nienormalnych zdarzeniach Planowanie ciągłości dostarczania usług IT Korzystaj z technologii znanej zespołowi eksploatacji systemów IT Opracowywanie modelu infrastruktury i zarządzanie nią Kontrola dostępu do infrastruktury Wprowadzanie zmian w infrastrukturze Zarządzanie dostarczaniem i konfiguracją serwerów Dostarczanie serwerów Bieżące zarządzanie serwerami Zarządzanie konfiguracją middleware'u Zarządzanie konfiguracją Zbadaj produkt Przeanalizuj, w jaki sposób middleware obsługuje stan Poszukaj API konfiguracji Zastosuj lepszą technologię Zarządzanie usługami infrastrukturalnymi Systemy wieloadresowe Wirtualizacja Zarządzanie środowiskami wirtualnymi Środowiska wirtualne i potok wdrożeń Wysoce równoległe testowanie ze środowiskami wirtualnymi Przetwarzanie w chmurze Infrastruktura w chmurze Platformy w chmurze Jedno rozwiązanie nie musi być odpowiednie dla wszystkich Krytyka przetwarzania w chmurze Monitorowanie infrastruktury i aplikacji Gromadzenie danych Rejestrowanie zdarzeń Tworzenie tablic wskaźników Monitoring sterowany zachowaniami Zarządzanie danymi Pisanie skryptów baz danych Inicjalizacja baz danych Zmiana przyrostowa Wersjonowanie bazy danych Zarządzanie zharmonizowanymi zmianami Wycofywanie się do poprzedniej wersji baz danych i wydania bez przestojów Wycofywanie się bez utraty danych Uniezależnianie wdrożenia aplikacji od migracji bazy danych Zarządzanie danymi testowymi Imitowanie bazy danych na potrzeby testów jednostkowych Zarządzanie zależnościami między testami a danymi Izolacja testu Przygotowanie i rozmontowanie Spójne scenariusze testowe Zarządzanie danymi i potok wdrożeń Dane w fazie przekazywania zmian Dane w testach akceptacyjnych Dane w testach wydajnościowych Dane w innych fazach testów Zarządzanie modułami i zależnościami Utrzymywanie aplikacji w stanie zdatności do wydania Ukryj nową funkcjonalność, dopóki nie zostanie ukończona Wprowadzaj wszystkie zmiany przyrostowo Rozgałęzianie przez abstrakcję Zależności Piekło zależności Zarządzanie bibliotekami Moduły Jak dzielić bazę kodu na moduły? Droga modułów przez potok wdrożeń Potok integracyjny Zarządzanie schematem zależności Tworzenie schematów zależności Potokowanie schematów zależności Kiedy powinniśmy wyzwalać kompilacje? Ostrożny optymizm Zależności cykliczne Zarządzanie binariami Jak powinno działać repozytorium artefaktów? W jaki sposób potok wdrożeń powinien współdziałać z repozytorium artefaktów? Zarządzanie zależnościami za pomocą Mavena Refaktoryzacja zależności Mavena Zaawansowana kontrola wersji Krótka historia kontroli wersji CVS Subversion Komercyjne systemy kontroli wersji Wyłącz pesymistyczne blokowanie Rozgałęzianie i scalanie Scalanie Gałęzie, strumienie i ciągła integracja Rozproszone systemy kontroli wersji Czym jest rozproszony system kontroli wersji? Krótka historia rozproszonego systemu kontroli wersji Rozproszone systemy kontroli wersji w środowiskach korporacyjnych Korzystanie z rozproszonych systemów kontroli wersji Strumieniowe systemy kontroli wersji Czym są strumieniowe systemy kontroli wersji? Modele wytwarzania oprogramowania z wykorzystaniem strumieni Widoki statyczne i dynamiczne Ciągła integracja z systemami kontroli wersji opartymi na strumieniach Programuj na gałęzi głównej projektu Dokonywanie złożonych zmian bez rozgałęziania Gałąź na potrzeby wydania Rozgałęzienia według kryterium funkcji Rozgałęzianie pod kątem zespołu Zarządzanie ciągłym dostarczaniem oprogramowania Model dojrzałości zarządzania konfiguracją i wydaniami Jak posługiwać się modelem dojrzałości Cykl życia projektu Identyfikacja Zapoczątkowywanie Inicjalizacja Wytwarzanie i wdrażanie Eksploatacja Proces zarządzania ryzykiem Podstawy zarządzania ryzykiem Harmonogram zarządzania ryzykiem Jak wykonać ćwiczenie z zakresu zarządzania ryzykiem? Częste problemy z dostarczaniem oprogramowania - objawy i przyczyny Rzadkie lub wadliwe wdrożenia Kiepska jakość aplikacji Kiepsko zarządzany proces ciągłej integracji Słabe zarządzanie konfiguracją Zgodność z regulacjami i audyt Przewaga automatyzacji nad dokumentacją Narzucanie możliwości śledzenia zmian Praca w silosach Zarządzanie zmianą
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII J 51
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145213, 145237 (2 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139862 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 123-129.
CZĘŚĆ 1: Analiza stanu wiedzy z zakresu oceny efektywności procesów logistycznych Rozdział 1: Analiza stanu wiedzy w zakresie problematyki oceny efektywności procesów dystrybucji 1.1.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu łańcucha dostaw 1.2.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu realizowanych działań 1.3.Wpływ transponowania celów na działania operacyjne w procesie dystrybucji Rozdział 2: Weryfikacja oczekiwań praktyki biznesowej dotyczących zakresu oceny efektywności procesów dystrybucji Część 2: Opracowanie modelu oceny efektywności procesu dystrybucji Rozdział 1: Określenie podstawowego zakresu analizy efektywności procesu dystrybucji Rozdział 2: Modelowanie efektywności procesów dystrybucji 2.1.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu lokalizacji magazynów 2.2.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu planowania dostaw 2.3.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu planowania i realizacji wydań z magazynu 2.4.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu przepływu informacji CZĘŚĆ 3: Wpływ modelu order to cash na efektywność procesu dystrybucji . 91 Rozdział 1: Podstawowe założenia procesu order to cash 1.1.Specyfika procesu order to cash 1.2.Możliwości usprawnienia procesu order to cash Rozdział 2: Modele zastosowania order to cash 2.1.Modele teoretyczne order to cash 2.2.Preferowane modele zastosowania O2C w praktyce biznesowej 2.2.1.Zidentyfikowane modele referencyjne O2C 2.2.2.Modele O2C z wykorzystaniem systemów informatycznych 2.2.3.Problem identyfikacji korzyści z zastosowania order to cash
Sygnatura czytelni BMW: VI I 102 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151709 N, 151708 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151707 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
ytuł oryginału: A seat at the table : IT leadership in the age of Agility.
Indeks.
CZĘŚĆ I. ODNALEZIENIE STOŁU 21 1. Siedzenie w samotności 23 2. Niedopuszczony do stołu 47 3. Zwinne podejście do stołu 67 CZĘŚĆ II. ZAPRACOWANIE NA MIEJSCE PRZY STOLE 87 4. Planowanie 89 5. Wymogi 107 6. Transformacja 123 7. Architektura korporacyjna 139 8. Budowanie kontra kupowanie 155 9. Zarządzanie i nadzór 171 10. Ryzyko 203 11. Jakość 223 12. Szara strefa IT 239 CZĘŚĆ III. SIEDZENIE PRZY STOLE 257 13. Miejsce przy stole dla dyrektora ds. informacji 259 14. Napomnienie i zachowanie przy stole 281
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 113
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149899 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Architektura zarządzania procesami i projektami / Agnieszka Anna Szpitter. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 261 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 231-244.
Teoretyczno-metodyczne aspekty zarządzania procesami i projektami 21 1.1. Rozwój i wpływ technologii na architekturę korporacyjną 22 1.2. Istota i standardy zarządzania procesami 37 1.3. Przegląd metod zarządzania ukierunkowanych na usprawnianie procesów 49 1.4. Bariery we wdrażaniu zarządzania procesami 57 1.5. Istota i metodyki zarządzania projektami 63 1.6. Zarządzanie projektami i procesami jako przejaw ambidexterity 74 Hybrydowa metodyka zarządzania procesami i projektami w przedsiębiorstwie 81 2.1. Epistemologia badań nad opracowaniem Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR 82 2.2. Ramowy model Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR 95 2.3. Strukturalizacja Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR 104 2.3.1. Poziom I - Konceptualny: założenia metodyki 107 2.3.2. Poziom II - Operacyjny: role, narzędzia i techniki 116 2.3.3. Poziom III - Implementacyjny: proces oceny i wdrażanie artefaktów według metody Agile AKIR 125 2.4. Prezentacja syntetycznych wniosków z testowania Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR 140 2.4.1. Moduł Architektury Procesów i Projektów (APP): metoda BPM, LM, 6S 140 2.4.2. Moduł Zarządzanie Wynikami i Korzyściami (PBM): metoda BSC 147 2.4.3. Moduł Change Management (ChM): metoda Agile AKIR 154 2.4.4. Moduł Architektura IT (AIT): systemy dziedzinowe i integracja systemów 157 Implementacja Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR - wyniki badań empirycznych 163 3.1. Doskonalenie procesów biznesowych - analiza case study w przedsiębiorstwie produkcyjnym 166 3.2. Zarządzanie Programami w Project Management Office na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego 184 3.3. Activity Based Working jako podejście do organizacji pracy - wyniki badań 196 3.3.1. Activity Based Working w kształtowaniu zmian organizacji pracy 200 3.3.2. Organizacja pracy w przedsiębiorstwie a wzorce zachowań pracowników - wyniki badań 206 Załącznik 1. Architektura zarządzania procesami i projektami - © Hybrid Methods of Agile AKIR 249 Załącznik 2. Mapa Hybrydowej metodyki zarządzania procesami i projektami Agile AKIR o nazwie własnej © Hybrid Methods of Agile
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 412 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150116 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150115 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6246 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość w agile : zwinna droga do sukcesu / Karolina Zmitrowicz, Rafał Stańczak. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2018. - XV, [3], 323, [2] strony : ilustracje, fotografie, mapy, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 315-[317].
1. Zarządzanie jakością. Kultura jakości w organizacji 1.1. Koncepcja zarządzania jakością Koncepcja Zarządzanie jakością Zarządzanie przez 1.2. Ustalenie procesu zarządzania 1.3. Proces transformacji z podejścia tradycyjnego do zwinnego Kontekst zarządzania jakością Planowanie czynności zapewniania jakości i testowania Postęp prac Proces zgłaszania i naprawy defektów 1.4. Modele funkcjonowania zespołów – podejście tradycyjne a zwinne Zapewnianie jakości w Pojedynczy zespół pracujący nad jednym produktem Wiele zespołów pracujących nad jednym produktem 2. Inżynieria wymagań w projektach zwinnych 2.1. Wprowadzenie do inżynierii wymagań Zadania i czynności inżynierii Śledzenie powiązań 2.2. Interesariusze – z kim i dla kogo? Wizja produktu 2.3. Metody oraz formy pozyskiwania i dokumentacji wymagań Historyjki użytkownika Model INVEST Persona Przypadki użycia Prototypy, makiety, szkielety 2.4. Przegląd wymagań i zgłaszanie poprawek Kontrola jakości Definicja gotowości i ukończenia – kiedy można zacząć, a kiedy już skończyć Walidacja wymagań i współpraca z biznesem – pielęgnacja rejestru produktu 2.5. Wsparcie Mapy myśli Modelowanie oprogramowania Modelowanie procesów biznesowych Prototypowanie Narzędzia wspierające pracę grupową Budowanie strategii testów w organizacji 3.1. Strategia na poziomie organizacji 3.2. Polityka i ogólna strategia testów 3.3. Poziomy testów Pojęcie weryfikacji i walidacji Poziomy testów 3.4. Piramida testów w 3.5. Koncepcja kwadrantów testowych 3.6. Różne podejścia do testowania Testowanie oparte na ryzyku Testowanie oparte na modelach 3.7. Podejścia do tworzenia i wytwarzania architektury TDD BDD, SBE, ATDD Mikroserwisy 3.8. Zarządzanie ryzykiem – techniki i metody Tradycyjne zarządzanie ryzykiem Plan zarządzania ryzykiem Zwinny proces zarządzania ryzykiem Identyfikacja ryzyk w projektach zwinnych Wartość zarządzania ryzykiem Strategie reakcji na ryzyko 3.9. Strategia automatyzacji Cel automatyzacji Co warto i można automatyzować Problemy związane z automatyzacją Wykorzystanie narzędzi Wprowadzanie nowych narzędzi w organizacji Weryfikacja zakładanej koncepcji Analiza porównawcza 3.10. Dokumentacja testów – szablony i dobre praktyki 3.11. Organizacja pracy w zespole Wartości wspierające pracę zespołową Praca w parach Praca w zespołach rozproszonych 3.12. Wsparcie narzędziowe Narzędzia wspierające pracę grupową Narzędzia wspierające planowanie prac Inne narzędzia 4. Planowanie testów w projekcie 4.1. Testowanie w projekcie 4.2. Organizacja i model pracy Przygotowanie modelu Budowa repozytorium scenariuszy testowych Przepływ pracy dla scenariuszy testowych Planowanie działań testowych 4.3. Realizacja kampanii testowej 4.4. Raportowanie wyników kampanii testowej Raporty z procesów zarządzania jakością 4.5. Środowiska i dane testowe 4.6. Wsparcie narzędziowe Narzędzia do zarządzania wiedzą Narzędzia do zarządzania zgłoszeniami Narzędzia do zarządzania testami Narzędzia wspierające planowanie prac Narzędzia wspierające pracę grupową 5. Techniczne zapewnienie jakości 5.1. Pojęcie długu technicznego 5.2. Standardy budowania kodu 5.3. Testy jednostkowe Raportowanie z testów automatycznych 5.4. Statyczna analiza kodu 5.5. Przeglądy/inspekcje kodu 5.6. Agile a DevOps Praktyki pracy ciągłej 5.7. Wsparcie narzędziowe Zintegrowane środowisko programistyczne Repozytoria kodu źródłowego Narzędzia do testów jednostkowych Narzędzia do raportowania pokrycia kodu testami jednostkowymi Narzędzia do analizy statycznej Narzędzia do budowania wersji 6. Testowanie wartości biznesowej produktu Testy eksploracyjne Zarządzanie testami oparte na sesjach Inne rodzaje testów 6.1. Retrospekcja postępu prac 6.2. Wsparcie narzędziowe Raportowanie z SBTM Narzędzia wspierające testy na wielu przeglądarkach i systemach operacyjnych 7. Utrzymanie produktu 7.1. Zarządzanie incydentami 7.2. Koncepcje obsługi zgłoszeń na produkcji Analiza przyczyn źródłowych problemu wraz z sugestią procesu naprawczego 7.3. Wsparcie narzędziowe Narzędzia wspierające RCA Narzędzia do monitoringu wsparcia produkcji Narzędzia do zarządzania wiedzą Wspólne tworzenie dokumentów Tablice kanbanowe 8. Ciągłe zapewnienie jakości Zwinne myślenie 8.1. Koncepcja łańcucha bramek jakości 8.2. Zapobieganie występowaniu problemów Techniki i metody zapewniania jakości Monitoring 8.3. Wsparcie narzędziowe Narzędzia do monitoringu infrastruktury i systemów IT 9. Dobrze. Lepiej. Bardzo dobrze. Lepsze zarządzanie jakością w Agile 9.1. Wizualizacja potrzeb związanych z zarządzaniem jakością w organizacji plus edukacja wewnątrz firmy Ewangelista zapewniania jakości Zwinne gildie. Model Spotify 9.2. Jak i gdzie zdobywać wiedzę? Szkolenia i certyfikacje Coaching Meetupy – cykliczne spotkania społeczności Idea open space Konferencje Podsumowanie Manifest zwinnego zarządzania jakością Praktyki zwinnego zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145938 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
W książce rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2021.
Agile, Agile HR i Agile EB 9 Sięgając do korzeni 16 Agile HR 23 Agile EB 27 Jak wprowadzić zwinność do HR i EB - model zwinnego ananasa 31 Dlaczego firmy potrzebują zwinności 34 I. Dostarczaj z klientem 39 Od czego zacząć 39 Kultura pracy produktowej 40 Zwykle zaczyna się od pomysłu... 44 Historii ciąg dalszy 49 Rozwój produktów HR i EB (Design Thinking, Scrum) 51 Zmieniające się wymagania 69 Praca produktowa w Employer Brandingu (case study) 74 II. Zmniejszaj nieznane 87 Czy planowanie jest wszystkim? 87 OKR 99 Czy Twój kajak płynie we właściwym kierunku? O mierzeniu działań 105 III. Zaangażuj zespoły 127 Grając do jednej bramki 127 Zespoły a Agile 132 Organizacje to ludzie (case study) 135 IV. Ucz się poprzez działanie 139 Organizacja ucząca się 139 Psychological Safety 145 Wyciągaj wnioski i usprawniaj 151 Performance Management 165 Czym jest T-shape? 169 V. Rozwijaj leadership 179 Agile leadership 179 Perspektywy pracy zwinnego lidera 185 VI. Podnoś efektywność 195 W świecie procesów 195 Przepływ pracy 200 Kanban 209 Kanban w Zespole Rekrutacji (case study) 213
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 119
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151844 N, 151845 N (2 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151843 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności