Organizacja ucząca się
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(33)
Forma i typ
Artykuły
(23)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(5)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Batorski Jarema
(3)
Banasiak Jakub
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Kudła Szymon
(2)
Lenart-Gansiniec Regina
(2)
Mikuła Bogusz
(2)
Sobociński Marek
(2)
Berłowski Paweł
(1)
Borzym Iwona
(1)
Chomać-Pierzecka Ewa
(1)
Czarnecki Mateusz (trener biznesu)
(1)
Garvin David A
(1)
Guryn Halina
(1)
Góralczyk-Przychocka Marcjanna
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Kalamat Michał
(1)
Krukowska Anetta
(1)
Kądzielski Piotr
(1)
Machalska Marta
(1)
Michalczyk Ryszard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mrug Małgorzata
(1)
Nikowska Anna
(1)
Olszewski Marcin (informatyk)
(1)
Penc Józef
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Sobala Natalia
(1)
Sroka Włodzimierz
(1)
Szczepanik Tomasz (ekonomia)
(1)
Wolan-Nowakowska Mariola
(1)
Ziębicki Bernard
(1)
Średzińska Agnieszka
(1)
Żółkiewicz Olga
(1)
Żółtak Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Coachowie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Organizacja ucząca się
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(5)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(23)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czym jest organizacyjne uczenie się / Jarema Batorski. W: Przegląd Organizacji. 1999, nr 7/8, s.20-21. - Warszawa : TNOiK, 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Metoda INVEST. Diagnozowanie organizacji uczącej się / Jarema Batorski. W: Personel. 1998, nr 11, s.28-31. - Warszawa : INFOR, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 123-129.
Problem kształtowania wartości współczesnych przedsiębiorstw Wprowadzenie do problematyki kształtowania i pomiaru wartości organizacji Wartość przedsiębiorstwa jako główny cel gospodarowania Wymiary kształtowania wartości przedsiębiorstwa Odbiorcy wartości przedsiębiorstwa Kryterium: klient Kryterium: pracownik (i procesy wewnętrzne przedsiębiorstwa) Kryterium: akcjonariusz Kryterium: społeczność Aspekt wartości w pomiarze funkcjonowania przedsiębiorstw Kapitał wiedzy w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa Wiedza w przedsiębiorstwie - wprowadzenie do problematyki Wiedza jako zasób współczesnej organizacji Istota wiedzy w jednostce gospodarującej - analiza użyteczności wiedzy Czynnik wiedzy jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Problem pomiaru kapitału wiedzy w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 129
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6477 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Klimat dla wiedzy / Halina Guryn. W: Personel i Zarządzanie. 2007, nr 7, s.4-6. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 219-234.
RÓŻNORODNOŚĆ W PRACY ZAWODOWEJ Zróżnicowanie personalne współczesnych organizacji Wymiary różnorodności pracowniczej Istota zarządzania różnorodnością pracowniczą Korzyści wynikające z zarządzania różnorodnością pracowniczą Pokolenia aktywne na rynku pracy Kategoria pokolenia w analizach kohortowych Jakościowa charakterystyka pokoleń w kontekście ich funkcjonowania w miejscu pracy Niepełnosprawność jako wymiar różnicujący zasoby ludzkie Współczesne rozumienie niepełnosprawności Potencjał zawodowy osób niepełnosprawnych – od ograniczeń do możliwości Niepełnosprawność a rynek pracy Zarządzanie niepełnosprawnością w organizacji Zatrudnienie wspomagane Zróżnicowanie zasobów pracy jako czynnik sprzyjający uczeniu się Uczenie się w miejscu pracy. Orientacja nastawiona na rozwój Uczenie się w miejscu pracy przez organizację pracy Korzyści z uczenia się w miejscu pracy zróżnicowanych zasobów pracy ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ Zarządzanie różnorodnością w organizacji a adaptacja społeczno-zawodowa pracowników Znaczenie adaptacji do środowiska pracy w zarządzaniu personelem Etapy rozwoju zawodowego w cyklu życia człowieka Start zawodowy na etapie wczesnej kariery Instrumenty wspierające adaptację społeczno-zawodową pracowników Zarządzenie pracownikami różnych pokoleń w polskich firmach Istota zarządzania różnorodnością pokoleniową Zespoły międzypokoleniowe Zarządzanie międzypokoleniowe w obszarze rekrutacji i selekcji Uwarunkowania dialogu międzypokoleniowego Międzypokoleniowy transfer wiedzy Różnicowanie motywatorów ze względu na przynależność pokoleniową Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a zarządzanie różnorodnością pracowników Idea społecznej odpowiedzialności biznesu Społeczna odpowiedzialność biznesu wobec problemów grup defaworyzowanych Wielokulturowość a zarządzanie zróżnicowanym zespołem pracowników Strategia współpracy instytucjonalnej Zarządzanie w start-upie. Różnorodność kompetencyjna zespołu start-upu Organizacja typu start-up. Zwinne zarządzanie Zespoły tworzące start-up i ich różnorodność Praktyki w działalności start-upów Kształtowanie zróżnicowanych zespołów pracowniczych Kultura organizacyjna Rola przełożonego w tworzeniu zróżnicowanych zespołów pracowniczych Psychologiczne aspekty zarządzania różnorodnością pracowników Inteligencja emocjonalna pracowników a zarządzanie różnorodnością
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 404 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 149
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149600 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6202 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Development i co dalej (cz.2) / Anetta Krukowska. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 6, s.60-63. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [255]-308.
Geneza crowdsourcingu naukowego Demokratyzacja nauki Współpraca naukowa Technicyzacja nauki Ewolucja crowdsourcingu Crowdsourcing naukowy Procesy crowdsourcingu naukowego Wyzwania zarządzania naukową inicjatywą crowdsourcingową Indywidualne antecedencje crowdsourcingu naukowego w świetle literatury. Kierunki badań nad crowdsourcingiem naukowym Crowdsourcing naukowy w świetle badań empirycznych Indywidualne antecedencje crowdsourcingu naukowego Kompetencje inicjatora crowdsourcingu naukowego Wyzwania w zakresie rozwoju crowdsourcingu naukowego Nowe kierunki badań nad crowdsourcingiem naukowym – propozycja autorska Przyszłość crowdsourcingu naukowego w świetle badań empirycznych Potencjalne scenariusze rozwoju crowdsourcingu naukowego
Sygnatura czytelni BWZ: XII I 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154012 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154013 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 453-488.
Współczesne trendy w zarządzaniu organizacjami publicznymi przyczynkiem do crowdsourcingu. Ewolucja podejścia do zarządzania organizacjami publicznymi Współzarządzanie Wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowe udostępnienie informacji Otwarty rząd Crowdsourcing w zarządzaniu organizacjami publicznymi Istota crowdsourcingu obszary crowdsourcingu Typologia crowdsourcingu Crowdsourcing w zarządzaniu organizacjami publicznymi -przegląd badań Dojrzalość crowdsourcingowa organizacji publicznych organizacyjne uczenie się organizacji publicznych w kontekście crowdsourcingu Istota organizacyjnego uczenia się Procesy i poziomy organizacyjnego uczenia się Modele organizacyjnego uczenia się organizacyjne uczenie się w zarządzaniu organizacjami publicznymi _przeglądbadań Crowdsourcing a organizacyjne uczenie się organizacji publicznych w świetle dotychczasowych badań Zmienne mediujące i moderujące związek dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się Pojęcie i istota zmiennych mediujących i moderujących w naukach o zarządzaniu Model konceptualny związku dojrzałości crowdsourcingowej z organizacy1nym uczeniem się z uwzględnieniem mediatorów i moderatorów Zmienne medĘące związek dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się Proaktywne przywództwo Strategia wiedzy Kompetencje innowacyjne Zmienne moderujące związek dojrzałości crowdsourcingowej zorganizacyjnym uczeniem się Liczba mieszkańców Prowadzenie badań satysfakcji klienta Metody i zakres prowadzonych badań empirycznych Założenia metodologiczne Model badawczy i hipotezy badawcze Operacjonaliza zmiennych Metody badań ankietowych Metody studiowania przypadków Związek dojrzalości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się urzędów miast - wyniki badań ankietowych ocena poziomu dojrzalości crowdsourcingowej badanych urzędów miast ocena poziomu organizacyjnego uczenia się badanych urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa a organizacy1ne uczenie się urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa w obszarze organizaryjnym a organizacyjne uczenie się urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa w obszar ze indywidualnym a organizacyjne uczenie się urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa w obszarze technologicznym a organizacyjne uczenie się urzędów miast Zmienne mediujące i moderujące a dojrzałość crowdsourcingowa i organizacyjne uczenie się urzędów miast Kształtowanie organizacyjnego uczenia się poprzez dojrzałość crowdsourcingową - ujęcie modelowe Dojrzalość crowdsourcingowa w kształtowaniu organizacyjnego uczenia się urzędów miast - studia przypadków Collective intelligence a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miasta Lublin Przypadek Urzędu Miasta Krosna Crowdcreation a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Przypadek Urzędu Miasta Poznania Crowdvoting a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu Przypadek Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej Crowdfunding a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miasta Krakowa Przypadek Urzędu Miasta Zakopane Narzędzie wykorzystywane w badaniach ankietowych Dyspozycje do wywiadu Arkusze kontrolne wykorzystywane w studiowaniu przypadków Certyfikat potwierdzający udzial w badaniach ankietowych Dojrzalość crowdsourcingowa w studiowanych przypadkach Organizacyjne uczenie się w studiowanych przypadkach
Sygnatura czytelni BWZ: XII G 103
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6100 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 257-259.
Współczesny e-learning Definicja i etapy rozwoju e-learningu Etap 1: rozpoczęcie Etap 2: rozszerzenie (wzrost) Etap 3: integracja uczenia i wsparcie biznesu (dojrzałość) Etap 4: nauka na żądanie Etap 5: era cyfrowego nauczania Modele uczenia się z wykorzystaniem formuły e-learningu w organizacjach Technologie w szkoleniach Wirtualna rzeczywistość - immersive learning Immersyjne technologie w VR Nowa era szkoleń: od wiedzy do umiejętności z nowymi technologiami Nowa normalność: VR na ratunek Aktywny proces poznawczy i uirtual reality Nauka dostępna dla każdego Krawędź nad przepaścią Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych Kiedy e-learning? Podejście metodyczne Motywacja Znajomość celów Odniesienie do otaczającej rzeczywistości Zasada odwoływania się do wielu zmysłów Struktura Zaangażowanie i aktywność Informacja zwrotna o rezultatach Różnorodność Ukierunkowanie na uczącego się Komfort fizyczny E-learning a style uczenia się Projektowanie szkoleń w formule e-learningu Użytkownik e-szkolenia a proces jego tworzenia Kto tworzy e-learning? Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Jak zbudować personę? Alter ego w szkoleniu, czyli awatar Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Precyzowanie celów szkoleniowych (dydaktycznych) Doświadczenie uczącego się Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS) Jaka jest podstawowa funkcjonalność systemów LMS? Standardy w LMS Korzyści z wdrożenia LMS Formy i formaty w e-learningu: adaptwe learning, machinę learning, blended learning, micro-learning, Al, mobile learning W jaki sposób e-learning będzie czerpać korzyści ze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego? Jeszcze trochę o sztucznej inteligencji w świecie szkoleń i rozwoju Znaczenie spersonalizowanego doświadczenia pracownika Sztuczna inteligencja i spersonalizowane doświadczenie Zarządzanie wiedzą dziś - społeczność wiedzy Sztywny stary system Era Web 2.0 Uber-Connection Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning) Świadomość Wdrożenie Urzeczywistnienie O co chodzi w self-directed learning? Social learning - jak media społecznościowe usprawniają uczenie się Czym jest nowe społecznościowe uczenie się? 10 nieporozumień, gdy mowa o społecznościowym uczeniu się Co napędza społecznościowe uczenie się? Najczęstsze błędy przy projektowaniu i wdrażaniu social learningu Cyfrowa transformacja uczenia (się) Dobre praktyki Projektowanie doświadczeń edukacyjnych - Learning Experience Design (LXD) Czy LXD to tylko nowy termin na projektowanie instruktażowe? Jakie są uniwersalne cechy LXD? Quo vadis? Czyli nowe standardy pracy działów szkoleń i pracowników L&D Profesjonalizacja współczesnego L&D i istotne obszary jego rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152372 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Młodzi na liderów / Ryszard Michalczyk. W: Personel i Zarządzanie . 2001, nr 1, s.10-12. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności