Organizacja ucząca się
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(33)
Forma i typ
Artykuły
(23)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(5)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Batorski Jarema
(3)
Banasiak Jakub
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Kudła Szymon
(2)
Lenart-Gansiniec Regina
(2)
Mikuła Bogusz
(2)
Sobociński Marek
(2)
Berłowski Paweł
(1)
Borzym Iwona
(1)
Chomać-Pierzecka Ewa
(1)
Czarnecki Mateusz (trener biznesu)
(1)
Garvin David A
(1)
Guryn Halina
(1)
Góralczyk-Przychocka Marcjanna
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Kalamat Michał
(1)
Krukowska Anetta
(1)
Kądzielski Piotr
(1)
Machalska Marta
(1)
Michalczyk Ryszard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mrug Małgorzata
(1)
Nikowska Anna
(1)
Olszewski Marcin (informatyk)
(1)
Penc Józef
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Sobala Natalia
(1)
Sroka Włodzimierz
(1)
Szczepanik Tomasz (ekonomia)
(1)
Wolan-Nowakowska Mariola
(1)
Ziębicki Bernard
(1)
Średzińska Agnieszka
(1)
Żółkiewicz Olga
(1)
Żółtak Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Coachowie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Organizacja ucząca się
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(5)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(23)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [255]-308.
Geneza crowdsourcingu naukowego Demokratyzacja nauki Współpraca naukowa Technicyzacja nauki Ewolucja crowdsourcingu Crowdsourcing naukowy Procesy crowdsourcingu naukowego Wyzwania zarządzania naukową inicjatywą crowdsourcingową Indywidualne antecedencje crowdsourcingu naukowego w świetle literatury. Kierunki badań nad crowdsourcingiem naukowym Crowdsourcing naukowy w świetle badań empirycznych Indywidualne antecedencje crowdsourcingu naukowego Kompetencje inicjatora crowdsourcingu naukowego Wyzwania w zakresie rozwoju crowdsourcingu naukowego Nowe kierunki badań nad crowdsourcingiem naukowym – propozycja autorska Przyszłość crowdsourcingu naukowego w świetle badań empirycznych Potencjalne scenariusze rozwoju crowdsourcingu naukowego
Sygnatura czytelni BWZ: XII I 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154012 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154013 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 453-488.
Współczesne trendy w zarządzaniu organizacjami publicznymi przyczynkiem do crowdsourcingu. Ewolucja podejścia do zarządzania organizacjami publicznymi Współzarządzanie Wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowe udostępnienie informacji Otwarty rząd Crowdsourcing w zarządzaniu organizacjami publicznymi Istota crowdsourcingu obszary crowdsourcingu Typologia crowdsourcingu Crowdsourcing w zarządzaniu organizacjami publicznymi -przegląd badań Dojrzalość crowdsourcingowa organizacji publicznych organizacyjne uczenie się organizacji publicznych w kontekście crowdsourcingu Istota organizacyjnego uczenia się Procesy i poziomy organizacyjnego uczenia się Modele organizacyjnego uczenia się organizacyjne uczenie się w zarządzaniu organizacjami publicznymi _przeglądbadań Crowdsourcing a organizacyjne uczenie się organizacji publicznych w świetle dotychczasowych badań Zmienne mediujące i moderujące związek dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się Pojęcie i istota zmiennych mediujących i moderujących w naukach o zarządzaniu Model konceptualny związku dojrzałości crowdsourcingowej z organizacy1nym uczeniem się z uwzględnieniem mediatorów i moderatorów Zmienne medĘące związek dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się Proaktywne przywództwo Strategia wiedzy Kompetencje innowacyjne Zmienne moderujące związek dojrzałości crowdsourcingowej zorganizacyjnym uczeniem się Liczba mieszkańców Prowadzenie badań satysfakcji klienta Metody i zakres prowadzonych badań empirycznych Założenia metodologiczne Model badawczy i hipotezy badawcze Operacjonaliza zmiennych Metody badań ankietowych Metody studiowania przypadków Związek dojrzalości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się urzędów miast - wyniki badań ankietowych ocena poziomu dojrzalości crowdsourcingowej badanych urzędów miast ocena poziomu organizacyjnego uczenia się badanych urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa a organizacy1ne uczenie się urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa w obszarze organizaryjnym a organizacyjne uczenie się urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa w obszar ze indywidualnym a organizacyjne uczenie się urzędów miast Dojrzałość crowdsourcingowa w obszarze technologicznym a organizacyjne uczenie się urzędów miast Zmienne mediujące i moderujące a dojrzałość crowdsourcingowa i organizacyjne uczenie się urzędów miast Kształtowanie organizacyjnego uczenia się poprzez dojrzałość crowdsourcingową - ujęcie modelowe Dojrzalość crowdsourcingowa w kształtowaniu organizacyjnego uczenia się urzędów miast - studia przypadków Collective intelligence a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miasta Lublin Przypadek Urzędu Miasta Krosna Crowdcreation a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Przypadek Urzędu Miasta Poznania Crowdvoting a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu Przypadek Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej Crowdfunding a organizacyjne uczenie się Przypadek Urzędu Miasta Krakowa Przypadek Urzędu Miasta Zakopane Narzędzie wykorzystywane w badaniach ankietowych Dyspozycje do wywiadu Arkusze kontrolne wykorzystywane w studiowaniu przypadków Certyfikat potwierdzający udzial w badaniach ankietowych Dojrzalość crowdsourcingowa w studiowanych przypadkach Organizacyjne uczenie się w studiowanych przypadkach
Sygnatura czytelni BWZ: XII G 103
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6100 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 257-259.
Współczesny e-learning Definicja i etapy rozwoju e-learningu Etap 1: rozpoczęcie Etap 2: rozszerzenie (wzrost) Etap 3: integracja uczenia i wsparcie biznesu (dojrzałość) Etap 4: nauka na żądanie Etap 5: era cyfrowego nauczania Modele uczenia się z wykorzystaniem formuły e-learningu w organizacjach Technologie w szkoleniach Wirtualna rzeczywistość - immersive learning Immersyjne technologie w VR Nowa era szkoleń: od wiedzy do umiejętności z nowymi technologiami Nowa normalność: VR na ratunek Aktywny proces poznawczy i uirtual reality Nauka dostępna dla każdego Krawędź nad przepaścią Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych Kiedy e-learning? Podejście metodyczne Motywacja Znajomość celów Odniesienie do otaczającej rzeczywistości Zasada odwoływania się do wielu zmysłów Struktura Zaangażowanie i aktywność Informacja zwrotna o rezultatach Różnorodność Ukierunkowanie na uczącego się Komfort fizyczny E-learning a style uczenia się Projektowanie szkoleń w formule e-learningu Użytkownik e-szkolenia a proces jego tworzenia Kto tworzy e-learning? Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Jak zbudować personę? Alter ego w szkoleniu, czyli awatar Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Precyzowanie celów szkoleniowych (dydaktycznych) Doświadczenie uczącego się Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS) Jaka jest podstawowa funkcjonalność systemów LMS? Standardy w LMS Korzyści z wdrożenia LMS Formy i formaty w e-learningu: adaptwe learning, machinę learning, blended learning, micro-learning, Al, mobile learning W jaki sposób e-learning będzie czerpać korzyści ze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego? Jeszcze trochę o sztucznej inteligencji w świecie szkoleń i rozwoju Znaczenie spersonalizowanego doświadczenia pracownika Sztuczna inteligencja i spersonalizowane doświadczenie Zarządzanie wiedzą dziś - społeczność wiedzy Sztywny stary system Era Web 2.0 Uber-Connection Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning) Świadomość Wdrożenie Urzeczywistnienie O co chodzi w self-directed learning? Social learning - jak media społecznościowe usprawniają uczenie się Czym jest nowe społecznościowe uczenie się? 10 nieporozumień, gdy mowa o społecznościowym uczeniu się Co napędza społecznościowe uczenie się? Najczęstsze błędy przy projektowaniu i wdrażaniu social learningu Cyfrowa transformacja uczenia (się) Dobre praktyki Projektowanie doświadczeń edukacyjnych - Learning Experience Design (LXD) Czy LXD to tylko nowy termin na projektowanie instruktażowe? Jakie są uniwersalne cechy LXD? Quo vadis? Czyli nowe standardy pracy działów szkoleń i pracowników L&D Profesjonalizacja współczesnego L&D i istotne obszary jego rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152372 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Młodzi na liderów / Ryszard Michalczyk. W: Personel i Zarządzanie . 2001, nr 1, s.10-12. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ucz się i pracuj / Bogusz Mikuła. W: Personel. 2000, nr 7, s.24-25. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja inteligentna generacyjnie / Joanna M. Moczydłowska. - Warszawa : Difin, 2018. - 213 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [186]-203.
Dla pracowników działów personalnych, menedżerów, studentów.
Przynależność generacyjna pracowników jako źródło pokoleniowej różnorodności organizacyjnej Istota przynależności i tożsamości pokoleniowej Zmiany demograficzne jako źródło wyzwań dla zarządzania Generacje na rynku pracy Zarządzanie różnorodnością pokoleniową Stereotypy jako bariera w relacjach międzypokoleniowych Inteligencja generacyjna na tle koncepcji inteligencji człowieka Wybrane teorie inteligencji Inteligencja generacyjna człowieka Inteligencja generacyjna a inteligencja emocjonalna Koncepcja inteligencji organizacyjnej i organizacji inteligentnej Inteligencja organizacji i jej rodzaje Istota i cechy organizacji inteligentnej Organizacja inteligentna a organizacja ucząca się Bariery w rozwoju organizacji inteligentnych Nowy wymiar inteligencji organizacji - rewolucja 4.0 Organizacja inteligentna generacyjnie - ujęcie modelowe i empiryczne Organizacja inteligentna generacyjnie - model teoretyczny Metodyka badań nad inteligencją generacyjną polskich organizacji Inteligencja generacyjna polskich menedżerów - przyczynek empiryczny Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w praktyce polskich przedsiębiorstw Relacje międzypokoleniowe w organizacji inteligentnej generacyjnie
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 82
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5928 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sezam przedsiębiorstwa / Anna Nikowska. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 10, s.46-48. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Menedżerowie uczącej się organizacji / Józef Penc. W: Przegląd Organizacji. 1999, nr 5, s. 8-12. - Warszawa : TNOIK, 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nauka w dobrym stylu / Agnieszka Sitko-Lutek. W: Personel. 2000, nr 19, s.36-38. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Część I. WIEDZA JAKO PODSTAWA ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ -WYBRANE PROBLEMY ETYCZNE Benedykt Bober Etyka - ryzyko decyzyjne w procesie świadczenia usługi szpitalnej Małgorzata Chojnacka Idea społecznej odpowiedzialności, etyki i zrównoważonego rozwoju jako instrument kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie polskich organizacji projakościowych Małgorzata Kuraś System zarządzania wiedzą w organizacji uczącej się Wiesław Łukasiński Jakość a organizacja ucząca się Barbara Olbrych Etyczne aspekty zarządzania organizacją wirtualną Paulina Orzelska Planowanie rozwoju i doskonalenie zawodowe „pracowników wiedzy" realizujących projekty w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Adam Skrzypek Organizacja ucząca się jako szansa na sukces w warunkach nowej ekonomii Agnieszka Szczygielska Rozważania teoretyczne o relacjach pomiędzy kluczowymi kompetencjami, wartościami i kulturą organizacyjną Edyta Tabaszewska Organizacja bez granic - czyli o udziale klientów w kreowaniu sukcesu firmy Wioletta Wereda Zarządzanie gminą inteligentną w XXI wieku - próba teoretycznego dyskursu Jarosław Wołejszo Operations in the network-centric environment Marek Wrzosek Armia jako organizacja ucząca się Magdalena Żmuda Budowanie relacji w kontekście zarządzania wiedzą Część II. ETYKA W SZKOLNICTWIE Aleksander Gwiazda Przywództwo, innowacyjność i przedsiębiorczość jako determinanty zarządzania wydziałem uczelni technicznej, koncepcja projektu Katarzyna Iwanicka Style uczenia się wśród polskich menedżerów Agnieszka Piasecka Wybrane aspekty etyki w szkole wyższej Tadeusz Wawak Etyka w zarządzaniu w szkole wyższej Część III. ETYCZNE PODSTAWY SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU Beata Domańska-Szaruga Biznes efektywny i społecznie odpowiedzialny Iwona Głażewska, Andrzej Chrzanowski Etyczne postępowanie konsekwencją wdrożenia koncepcji zrównoważonego rozwoju Kazimierz Górka Gospodarcze, społeczne i etyczne aspekty rozwoju trwałego Adam Górny Ergonomia w kształtowaniu społecznej odpowiedzialności biznesu Grzegorz Kobyłko Tworzenie związków symbiotycznych w systemie gospodarki odpadami jako forma realizacji zasad społecznej odpowiedzialności Jerzy Kowalczyk Etyka, odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją Władysława Łuczka-Bakuła System zarządzania środowiskowego jako przejaw społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw Agnieszka Sokołowska Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa a katolicka nauka społeczna - rozważania o podobieństwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148256 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 114-126.
Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwach 1.1. Ryzyko 1.2. Zarządzanie ryzykiem 1.3. Czynniki ryzyka Charakterystyka systemów logistycznych 2.1. Podejście systemowe i procesowe w logistyce 2.2. Cele i zadania systemu logistycznego 2.3. Systemy logistyczne – struktura i klasyfikacja Zarządzanie ryzykiem a system wsparcia logistycznego 3.1. Identyfikacja ryzyka w systemach logistycznych 3.2. System wsparcia logistycznego 3.3. Praktyczne aspekty zapewniania bezpieczeństwa w systemach logistycznych 3.4. Zarządzanie ryzykiem w systemie logistycznym jako przykład implementacji koncepcji organizacji uczącej się i organizacji opartej na wiedzy
Sygnatura czytelni BMW: VI I 283 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151250 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151249 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(OnePress)
W książce rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2021.
Agile, Agile HR i Agile EB 9 Sięgając do korzeni 16 Agile HR 23 Agile EB 27 Jak wprowadzić zwinność do HR i EB - model zwinnego ananasa 31 Dlaczego firmy potrzebują zwinności 34 I. Dostarczaj z klientem 39 Od czego zacząć 39 Kultura pracy produktowej 40 Zwykle zaczyna się od pomysłu... 44 Historii ciąg dalszy 49 Rozwój produktów HR i EB (Design Thinking, Scrum) 51 Zmieniające się wymagania 69 Praca produktowa w Employer Brandingu (case study) 74 II. Zmniejszaj nieznane 87 Czy planowanie jest wszystkim? 87 OKR 99 Czy Twój kajak płynie we właściwym kierunku? O mierzeniu działań 105 III. Zaangażuj zespoły 127 Grając do jednej bramki 127 Zespoły a Agile 132 Organizacje to ludzie (case study) 135 IV. Ucz się poprzez działanie 139 Organizacja ucząca się 139 Psychological Safety 145 Wyciągaj wnioski i usprawniaj 151 Performance Management 165 Czym jest T-shape? 169 V. Rozwijaj leadership 179 Agile leadership 179 Perspektywy pracy zwinnego lidera 185 VI. Podnoś efektywność 195 W świecie procesów 195 Przepływ pracy 200 Kanban 209 Kanban w Zespole Rekrutacji (case study) 213
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 119
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151844 N, 151845 N (2 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151843 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Learns : stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy / Marcin Żółtak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : "MT Biznes", 2021. - 488 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 465-475.
Dlaczego szkolenia nie działają: co widać gołym okiem? Jak to jest z tymi szkoleniami - o czym jest ta książka? Zakres LEarNS Trzy bloki i czternaście rozdziałów merytorycznych Dla kogo? Jak książka jest skonstruowana? W jaki sposób czytać i dlaczego w ogóle warto? LEarNS - co to właściwie znaczy? Środowisko uczenia się w miejscu pracy 1. Dlaczego organizacje częściej szkolą, niż realnie uczą? 1.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 1.2.Szkolenie vs. uczenie się LEarNS. Stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy 1.3.Organizacje jako systemy nawyków 1.4.Rutyny i „szalone rutyny" 1.5.System - wprowadzenie 1.6.System - środowisko pracy a uczenie się w organizacji 2.System uczenia się a system pracy - różnice 2.1.System uczenia się a system pracy - wprowadzenie 2.3.Systemy w systemie 2.4.Podsumowanie - to, co najważniejsze 3.Konstrukcja środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 3.2.Składowe i działanie środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.3.Podsumowanie - to, co najważniejsze 4.Uwarunkowania efektywnego uczenia się w miejscu pracy - tworzenie środowiska uczenia się w organizacji 4.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 4.2.Ambiwalencja po zakończeniu szkolenia - pomiędzy motywacją a praktyką działania 4.3.Dlaczego transteoretyczny model zmiany w LEarNS? 4.4.Teoria autodeterminacji (SDT) w procesie uczenia się 4.5.Podsumowanie - to, co najważniejsze 5.Zróżnicowanie złożoności oddziaływań edukacyjnych a środowisko uczenia się w organizacji 5.1.Złożoność oddziaływań (sytuacji) edukacyjnych - założenia 5.2.Złożoność działań (sytuacji) edukacyjnych 5.3.16SU - typologia złożoności sytuacji edukacyjnych 6.Wpływ kultury organizacyjnej na tworzenie się środowiska uczenia się w miejscu pracy 6.1.Czym jest kultura organizacyjna? 6.2.Kultura silna i słaba 6.3.Wpływ założeń kulturowych na strategiczne i edukacyjne działania organizacyjne 6.5.Typy kultur według modelu OCAI (organizationaJ culture assessment instrument) 6.6.Kulturowa zdolność do uczenia się organizacyjnego (organizationaJ learning capacity, OLC) - wpływ kultury organizacyjnej na kształtowanie umiejętności pracowników w czasie Metodyka LEarNS 7.Metodyka LEarNS - motywacja i technologia 7.1.Motywacja i technologia - składowe LEarNS 7.2.Składowe proceduralno-techniczne LEarNS - krótkie wprowadzenie 7.3.Firma C&Q - studium przypadku 8.Metodyka LEarNS - elementy składowe 8.1.Symptomat 8.2.Mikrospekt 8.3.UCN, M-UCN 8.4.Tablica Kokpitu 8.5.Reflektowanie 3R 9.Ludzie w LEarNS 9.1.Diament LEarNS - role 9.2.Diament LEarNS - zadania w procesie realizacji projektu edukacyjnego 9.3.Diament LEarNS - co, jeżeli nie działa? 10.PROMO - badanie gotowości środowiska uczenia się w miejscu pracy 10.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 10.2.Macierz PROMO - założenia 10.3.Macierz PROMO - powtarzalność badania Strategiczne i operacyjne wykorzystanie LEarNS 11.Strategiczne i operacyjne uczenie się w miejscu pracy 11.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 11.2.SPR i OPR - założenia wstępne 11.3.SPR i OPR- relacja 12.Kompetencje w LEarNS 12.2.Grupy kompetencji w LEarNS 12.3.Wpływ kompetencji na realizację LEarNS 13.Szkolenia LEarNS 14.1. Typy i charakterystyka szkoleń LEarNS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150539 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Firma jako uniwersytet. Praktyka szkoleniowa w organizacji uczącej się W: Personel. 1999, nr 1, s.28-29. - Warszawa : INFOR, 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności