Skrzypek Elżbieta (1952- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(7)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(12)
angielski
(2)
Temat
Zarządzanie jakością
(6)
Zarządzanie
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Etyka biznesu
(1)
Jakość
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Chapter 1. QUALITATIVE ASPECTS OF IMPROVING ORGANIZATIONS Barbara Fura Influence of ISO 14001 system adoption on the competitiveness of the Podkarpackie province enterprises Jacek Luczak Universality and effectiveness of methods and techniques of quality management on the example of the automotive industry Alina Matuszak-Flejszman Influence EMAS on quality of operation - example of the Ministry of the Environment Regina Mazurek, Katarzyna Hys The use of low-cost methods of the quality management in improving the enterprise Joanna Wierzowiecka Application of the PN-EN ISO 9004:2010 standard for the improvement of the quality management in laboratories Chapter 2. KNOWLEDGE AS A MEANS OF IMPROVING ORGANIZATIONS Agnieszka Piasecka Principles of quality management as a guideline to improve the organization providing educational services at a higher level Adam Skrzypek Managing knowledge in conditions of changing surroundings Edyta Tabaszewska Knowledge management system efficiency (praxeological approach) Jarostaw Wotejszo Success and effectiveness in improvement of personnel in an organization Chapter 3. NEW TRENDS AND TENDENCIES IN MANAGEMENT AND THEIR INFLUENCE ON IMPROVING ORGANIZATIONS Katarzyna Hys, Liliana Hawrysz Trends in quality development in organizations in Poland and worldwide Krystyna Lisiecka, Ewa Czyz-Gwiazda Review of excellence models of organization Małgorzata Miśniakiewicz Increasing importance of the Internet to Polish economy development. Search Engine Optimization of online shops' websites as a means of increasing the sales volume and improving customer service quality Agata Szkieł Improvement of the quality management system as a type of organisational change Wioletta Wereda, Tomasz Zadona Creation of trade brand images in a turbulent business environment based on the example of social portals Aneta Wysokińska-Senkus New paradigms of the management in search of methods to improve management efficiency
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148254 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera m.in. prace prezentowane na XV Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Integracja zarządzania w warunkach nowej gospodarki - Integration 2012", Kazimierz Dolny, 23-25 listopada 2012 - inf. na s. internet. org.: http://konferencja.umcs.lublin.pl/program2012.pdf.
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135158 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, normy na stronach 275-300.
1. Jakość 4.0 jako wymóg współczesności 1.1. Istota jakości 4.0 1.2. Wyznaczniki i definicje jakości 4.0 1.3. Jakość 4.0 jako nowe spojrzenie na jakość 2. Przemysł 4.0 2.1. Istota i cele przemysłu 4.0 2.2. Cechy i komponenty przemysłu 4.0 2.3. Technologie kreujące czwartą rewolucję przemysłową 2.4. Wybrane definicje przemysłu 4.0 2.5. Modele biznesowe w przemyśle 4.0 2.6. Korzyści związane z wprowadzeniem rozwiązań w ramach przemysłu 4.0 3. Przemysł 4.0 a zarządzanie jakością 4.0 3.1. Możliwości rozwoju praktyk zarządzania jakością 3.2. Obszary zarządzania jakością angażujące rozwiązania przemysłu 4.0 – kontrola jakości 4.0 4. Jakość 4.0 nadzieją na lepszy świat – szansa na rozwój i sukces organizacji w społeczeństwie cyfrowym 4.1. Jakość 4.0 w warunkach społeczeństwa 4.0 4.2. Uwarunkowania jakości życia w warunkach COVID-19 – wpływ technologii przemysłu 4.0 5. Jakość 4.0, zarządzanie jakością 4.0 i przemysł 4.0 – aspekty empiryczne 5.1. Jakość 4.0 i zarządzanie jakością 4.0 w warunkach rewolucji przemysłowej w świetle badań 5.2. Jakość 4.0 w warunkach rewolucji przemysłowej – wyniki badań własnych 5.3. Analiza statystyczna wyników badań odnoszących się do jakości 4.0 w warunkach przemysłu 4.0 6. Aspekty ludzkie w jakości 4.0 6.1. Kompetencje cyfrowe jako wymóg funkcjonowania w warunkach rewolucji 4.0 6.2. Istota i rodzaje kompetencji cyfrowych w warunkach rewolucji 4.0 oraz ich wpływ na jakość 4.0 6.3. Powiązanie kompetencji przemysłu 4.0 i jakości 4.0 w zarządzaniu jakością 4.0 6.4. Kompetencje jako miara dojrzałości organizacyjnej i cyfrowej 6.5. Wpływ nieciągłości rozwoju na kompetencje w warunkach przemysłu 4.0 6.5. Uczenie się i nauczanie – rola uczelni wyższych w kształtowaniu kompetencji przyszłości 7. Normalizacja w jakości 4.0 i audyt 4.0 w ramach przemysłu 4.0 7.1. Cele normalizacji 4.0 7.2. Audyt 4.0 jako narzędzie systemu zarządzania jakością 4.0 8. W kierunku przemysłu 5.0 i społeczeństwa 5.0 8.1. Koncepcje przemysłu 4.0 i gospodarki 4.0 8.2. Wizja przyszłości – przemysł 5.0 i społeczeństwo 5.0
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154751 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154752 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141779, 141778 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Rozdział I. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI NIEMATERIALNYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE Piotr Białowąs Wzrost efektywności funkcjonowania organizacji wielopodmiotowych - tendencje światowe Łukasz Chmiel, Janusz B. Berdowski Proces doskonalenia zarządzania w oparciu o wymagania normy PN-EN-ISO 9001, system BRC oraz LEAD jako determinanta sukcesu organizacji w turbulentnym otoczeniu Paul - Dieter Kluge, Paweł Kużdowicz Zarządzanie zmianami przy zastosowaniu systemu ERP na podstawie metody wielostopniowej oceny wartości użytkowej Zbigniew Kłos Zorientowane jakościowo, wybrane aspekty doskonalenia zarządzania zasobami niematerialnymi Romuald Kolman Koncepcja zarządzania analitycznego Jacek Pilecki Zasoby niematerialne w firmie innowacyjnej, ukierunkowanej na ciągłe doskonalenie jakości na przykładzie firmy RADWAG Wagi Elektroniczne Robert Rudziński, Michał Maciej Krynicki Zarządzanie produkcją w zakładach mięsnych w warunkach zmiennego otoczenia Rozdział II. DOSKONALENIE ZARZĄDZANIA - WYBRANE METODY Aleksander Gwiazda Proces podejmowania decyzji menedżerskich jako element zarządzania wartościami niematerialnymi w organizacjach Grzegorz Jasiński Zarządzanie ryzykiem w kierowaniu firmą na przykładzie Fabryki Łożysk Tocznych Kraśnik S.A Beata Łabuz-Roszak, Marek Roszak, Agnieszka Machowska-Majchrzak Wybrane zagadnienia związane z jakością usług medycznych Piotr Rogala Doskonalenie systemów zarządzania jakością - wyniki badań Maciej Urbaniak Wykorzystanie standardów społecznej odpowiedzialności w doskonaleniu przedsiębiorstw Jan Wiecha, Jerzy Pasternak Proces dostosowania systemu zarządzania do wymagań strategii przyjętej przez RAFAKO S.A. Żaneta Wittek Zarządzanie projektami jako determinanta sukcesu organizacji Rozdział III. JAKOŚĆ JAKO NARZĘDZIE DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA Sebastian Burgemejster, Michał Fruba Audyt wewnętrzny - mity, legendy, a rzeczywistość. Na podstawie doświadczeń w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Marie Gabrysovd Pfipravenost budoucich odborniku na potfeby turbulentniho prostfedi z pohledu vyzkumu Wojciech Henrykowski Znaczenie akredytacji w europejskim systemie oceny zgodności Jarosław Hofman Filozoficzne aspekty jakości życia Piotr Krajcer System zarządzania jako sposób na ochronę zasobów niematerialnych Nella Saadi Indeks RESPECT a Dow Jones Sustainability Index Europe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
PLACE OF KNOWLEDGE AND NEW TECHNOLOGIES IN THE IMPROVEMENT MANAGEMENT QUALITY Jeretta Horn Nord, Joanna Paliszkiewicz, Marzena Ganc, Magdalena Kowalewska Advancing the Practice of Information Systems Management in Poland: Social Technologies as a Platform for Empowerment Elżbieta Skrzypek Knowledge as the basis of a new quality in management Wacław Szymanowski Conditions of the use of information technologies for the modelling of decision - making processes in the enterprise Wioletta Wereda, Radosław Kornea Intelligent organization and creative organization in the sharing economy MODERN CONCEPTS AND MANAGEMENT TOOLS Norbert Kawecki Outsourcing companies in United Kingdom Tomasz Kijek, Agnieszka Piasecka Evaluation of the development of a Knowledge-Based Economy in EU countries Piotr Senkus, Aneta Wysokińska-Senkus The examples of implementation of the sustainability concept the case of U.S. Army installations, economic security concepts in the defense security Adam Skrzypek Strategy as a determinant of the success of an organization
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145336, 145337 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE NOWĄ JAKOŚĆ USŁUG Agnieszka Bieńkowska, Paweł Bieńkowski Otoczenie i zmiany w laboratoriach badawczych funkcjonujących w Polsce - wyniki badań empirycznych Agnieszka Fołtyn Badanie opinii pacjentów na temat jakości oferowanych usług medycznych w stacjonarnym oddziale psychiatrycznym Karolina Jasińska Marketing promocji towaru w sieci sprzedaży detalicznej na podstawie diagramu blueprint Agnieszka Kister, Viktoriia Vovk Ocena jakości usług medycznych - aktualne problemy badawcze w świetle doświadczeń międzynarodowych Alina Śmiłowska Projektowanie nowej jakości usług w procesie zarządzania przez wartości na przykładzie analizy ścieżki klienta w sklepie tradycyjnym Aleksandra Ziarkiewicz, Patryk Feliczek Działania doskonalące jakość wyrobów medycznych zainicjowane postępowaniem reklamacyjnym WPŁYW JAKOŚCI USŁUG NA SATYSFAKCJĘ KLIENTÓW Kamil Berliński, Janusz B. Berdowski Możliwości doskonalenia systemu organizacji sprzedaży w sklepie „Delikatesy" - studium przypadku Benedykt Bober Skuteczność sieci szpitali publicznych w kontekście budowy organizacji zrównoważonej Marek Bugdol Kary wymierzane pracownikom za złą jakość produktów i usług Aneta Kucińska-Landwójtowicz, Regina Mazurek Uwarunkowania działania systemu sugestii w przedsiębiorstwie produkcyjnym - studium przypadku Bartłomiej Suchodolski Subwencja ogólna a jakość usług świadczonych przez powiat na przykładzie powiatu łukowskiego Anna Szeliga-Duchnowska Osobiste doświadczenia a ocena zachowań kontrproduktywnych na przykładzie policji Aneta Szumicka Inspekcje przedzaładunkowe jako jeden z elementów ochrony konsumentów i budowania zadowolenia wśród odbiorców finalnych opakowań jednostkowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością KONSEKWENCJE NOWEJ JAKOŚCI USŁUG Tadeusz Borys Egocentryczne i ponadegocentryczne tendencje w konsumpcji Małgorzata Krajewska-Nieckarz Rozwój zawodowy pracowników w nowych typach organizacji Teresa Nowogródzka Rozważania teoretyczne na temat rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji XXI wieku Adam Skrzypek, Marcin Sudoł Uwarunkowania i konsekwencje nowej jakości infrastruktury drogowej w Polsce Elżbieta A. Studzińska Wpływ jakości usług bankowych na satysfakcję klientów Wioletta Wereda, Dariusz Prokopowicz Bieżące i perspektywiczne cele prorodzinnej polityki społecznej opartej na programie „Rodzina 500 plus" Łukasz Wojtowicz, Małgorzata Lotko, Aleksander Lotko Poziom i wielowymiarowość kompetencji cyfrowych osób bezrobotnych w subregionie radomskim Bartłomiej Zinczuk Wybrane przejawy mobbingu w opinii kobiet zatrudnionych w polskich przedsiębiorstwach w świetle wyników badań własnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145335 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
NOWE TECHNIKI I TECHNOLOGIE Józef Jasik, Piotr Stępień Nowe technologie - nowe wyzwania dla zarządzania zasobami niematerialnymi organizacji Aneta Lipińska Relacje organizacji z otoczeniem w Erze Informacji na przykładzie ekosystemów startupów Krystyna Poznańska Artur Marczak Cloud Computing - korzyści dla małych i średnich przedsiębiorstw Lidia Sobolak Innowacje technologiczne inspiracją nowej jakości Jacek Syta, Jakub Syta Głęboka ochrona systemów sterowania i telemetrii w realiach Przemysłu 4.0 Sylwia Wojciechowska-Filipek Wpływ systemów Bussines Intelligence na kształtowanie jakości portfela kredytowego RANGA ZASOBÓW NIEMATERIALNYCH W DOSKONALENIU ZARZĄDZANIA Agnieszka Bieńkowska, Beata Ignacek-Kuźnicka Świadomość zarządzania wiedzą w organizacji - wyniki badań empirycznych Jacek Dziwulski Analiza i ocena kapitału intelektualnego w zarządzaniu organizacją branży telekomunikacyjnej Krystyna Lisiecka Mediatyzacja - nowa jakość komunikowania ze społeczeństwem Marcin Olkiewicz Istota kapitału intelektualnego w funkcjonowaniu podmiotów publicznych Sylwia Sagan, Agnieszka Piasecka, Grzegorz Grela Znaczenie rozwoju wiedzy i kluczowych pracowników w doskonaleniu organizacji - ujęcie procesowe Agnieszka Szczygielska Jakość sił zbrojnych i zarządzanie wiedzą Wacław Szymanowski Foresight jako podejście do przewidywania przyszłości XXI wieku w obszarze społeczeństwa informacyjnego Zofia Zymonik, Joanna Włodarczak Rozwój bezpieczeństwa wyrobu medycznego. Studium przypadku PRZESŁANKI NOWEJ JAKOŚCI ZARZĄDZANIA Sylwia Gostkowska-Dźwig, Magdalena Mrozik Wybrane czynniki determinujące jakość życia mieszkańców miasta Częstochowy Piotr Grudowski, Anna Wendt System polskich regionalnych nagród jakości opartych na modelach doskonałości. Diagnoza i ocena porównawcza Dmitrey Ivanov Zapobieganie pomyłkom przy wdrożeniu systemu 5S w zakładzie produkcyjnym Magdalena Oronowicz Praktyczne oraz teoretyczne aspekty doskonałości organizacji na przykładzie firmy ASMET
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145334, 145333 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Część I. WIEDZA JAKO PODSTAWA ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ -WYBRANE PROBLEMY ETYCZNE Benedykt Bober Etyka - ryzyko decyzyjne w procesie świadczenia usługi szpitalnej Małgorzata Chojnacka Idea społecznej odpowiedzialności, etyki i zrównoważonego rozwoju jako instrument kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie polskich organizacji projakościowych Małgorzata Kuraś System zarządzania wiedzą w organizacji uczącej się Wiesław Łukasiński Jakość a organizacja ucząca się Barbara Olbrych Etyczne aspekty zarządzania organizacją wirtualną Paulina Orzelska Planowanie rozwoju i doskonalenie zawodowe „pracowników wiedzy" realizujących projekty w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Adam Skrzypek Organizacja ucząca się jako szansa na sukces w warunkach nowej ekonomii Agnieszka Szczygielska Rozważania teoretyczne o relacjach pomiędzy kluczowymi kompetencjami, wartościami i kulturą organizacyjną Edyta Tabaszewska Organizacja bez granic - czyli o udziale klientów w kreowaniu sukcesu firmy Wioletta Wereda Zarządzanie gminą inteligentną w XXI wieku - próba teoretycznego dyskursu Jarosław Wołejszo Operations in the network-centric environment Marek Wrzosek Armia jako organizacja ucząca się Magdalena Żmuda Budowanie relacji w kontekście zarządzania wiedzą Część II. ETYKA W SZKOLNICTWIE Aleksander Gwiazda Przywództwo, innowacyjność i przedsiębiorczość jako determinanty zarządzania wydziałem uczelni technicznej, koncepcja projektu Katarzyna Iwanicka Style uczenia się wśród polskich menedżerów Agnieszka Piasecka Wybrane aspekty etyki w szkole wyższej Tadeusz Wawak Etyka w zarządzaniu w szkole wyższej Część III. ETYCZNE PODSTAWY SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU Beata Domańska-Szaruga Biznes efektywny i społecznie odpowiedzialny Iwona Głażewska, Andrzej Chrzanowski Etyczne postępowanie konsekwencją wdrożenia koncepcji zrównoważonego rozwoju Kazimierz Górka Gospodarcze, społeczne i etyczne aspekty rozwoju trwałego Adam Górny Ergonomia w kształtowaniu społecznej odpowiedzialności biznesu Grzegorz Kobyłko Tworzenie związków symbiotycznych w systemie gospodarki odpadami jako forma realizacji zasad społecznej odpowiedzialności Jerzy Kowalczyk Etyka, odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją Władysława Łuczka-Bakuła System zarządzania środowiskowego jako przejaw społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw Agnieszka Sokołowska Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa a katolicka nauka społeczna - rozważania o podobieństwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148256 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141782 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141776, 141777 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Rozdział I. RYZYKO A CIĄGŁOŚĆ DZIAŁANIA Janusz B. Berdowski, Agnieszka Zagroba Zarządzanie ryzykiem i niepewnością w zmiennym otoczeniu na przykładzie branży rolno-spożywczej Paweł Skowron Zarządzanie wartościami niematerialnymi a zapewnienie ciągłości działania przedsiębiorstwa Elżbieta Skrzypek Wpływ jakości zasobów niematerialnych na sukces organizacji w warunkach zmian otoczenia Agnieszka Sokołowska Sposoby oceny społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa Rozdział II. RANGA ASPEKTÓW SPOŁECZNYCH W WARUNKACH ZMIENNOŚCI OTOCZENIA Agnieszka Bieńkowska, Marian Waldemar Brol Syntetyczny miernik wartości kompetencji pracownika - przykładowe zastosowania Benedykt Bober Zaufanie - czynnik kapitału społecznego szpitala publicznego redukujący ryzyko decyzyjne w procesie świadczenia usługi szpitalnej Marek Bugdol Bariery i warunki zachowań obywatelskich w organizacji Grzegorz Chałupczak Polityka zdrowotna w Polsce i Niemczech. Ewolucja i specyfika Katarzyna Chudy, Katarzyna Łukasik Wpływ CSR na kształtowanie kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa w turbulentnym otoczeniu Józef Jasik Wpływ zarządzania komunikacją na proces doskonalenia zarządzania przedsiębiorstwem Andrzej Kwintowski Komunikacja wewnętrzna elementem zarządzania przedsiębiorstwem Wiesław Łukasiński Wpływ motywacji na jakość funkcjonowania i rozwój organizacji w warunkach nowej ekonomii Katarzyna Szczepańska, Joanna Cackowska Związki kultury organizacyjnej z kulturą jakości Stanisław Tkaczyk, Małgorzata Wierzbicka Zaspokajanie potrzeb klienta - determinantą sukcesu współczesnej organizacji Rozdział III. UWARUNKOWANIA ZARZĄDZANIA ZMIANAMI Anna Dobrowolska Determinanty zmian jakości usług Daniel Kucharek Zmiany w organizacji i procedurach funkcjonowania Giełdy Pieniężnej w Warszawie i ich wpływ na obroty papierami wartościowymi i walutami w latach 1921-1939 Beata Słowik Istota i znaczenie zmian o charakterze innowacyjnym w przedsiębiorstwach Krzysztof Szewczak, Sławomir Woźniak Zarządzanie wartością, a poglądy na zmiany w organizacji Tadeusz Wawak Oczekiwania studentów - skrócony raport z badań ankietowych Grażyna Paulina Wójcik Zarządzanie zmianą głównym czynnikiem wpływającym na utrzymanie pozycji firmy energetycznej na rynku Zofia Zymonik, Katarzyna Marceluk Aspekt ekonomiczny w zarządzaniu jakością usług medycznych - na przykładzie wyników badania procesu dokumentowania świadczeń medycznych w rozliczeniach wybranego szpitala publicznego z płatnikiem Andrzej Żuk Tworzenie strategii w przedsiębiorstwach sektora MSP
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148257 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141783 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera m.in. prace prezentowane na XV Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Integracja zarządzania w warunkach nowej gospodarki - Integration 2012", Kazimierz Dolny, 23-25 listopada 2012 - inf. na s. internet. org.: http://konferencja.umcs.lublin.pl/program2012.pdf.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135157 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności