Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(13)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(17)
Magazyn
(1)
Autor
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Beyer Karolina
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Bielak Bartosz
(1)
Cannon James A. (1947- )
(1)
Chomać-Pierzecka Ewa
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Drews Agnieszka (1990- )
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dżurak Paweł
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Francik Anna
(1)
Grego-Planer Dorota (1984- )
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Iwańska Katarzyna
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kot-Radojewska Magdalena
(1)
Kwiatkowska-Ciotucha Dorota
(1)
Lipka Anna
(1)
McGee Rita
(1)
Michalczuk Grażyna
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Niemczyk Lesław
(1)
Pietruszka-Ortyl Anna
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Spałek Paulina
(1)
Stankiewicz Janina (1944- )
(1)
Sudolska Agata (1971- )
(1)
Tabor Joanna Antonina
(1)
Wildowicz-Giegiel Anna
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(4)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [219]-237.
Dla naukowców, jak i adeptów zarządzania, specjalistów HR oraz psychologów zarządzania.
Demograficzne tło zarządzania kapitałem ludzkim w Polsce Zbigniew Antczak, Piotr Mężyk 1.1. Zagadnienie starzenia się społeczeństw 1.2. Starsi pracownicy jako grupa wiekowa 1.3. Działania nakierowane na zaspokojenie potrzeb i wykorzystanie potencjału starszych pracowników możliwe do zastosowania w skali pojedynczej organizacji 1.4. Optymalizowanie wykorzystania potencjału, wiedzy i doświadczenia starszych pracowników możliwe do zastosowania w skali ogólnospołecznej Kompetencje pracowników oraz zapotrzebowanie na nie w przyszłości (foresight) Zbigniew Antczak 2.1. Zakresy znaczeniowe kwalifikacji i kompetencji 2.2. Pojęcia pokrewne kwalifikacjom i kompetencjom 2.3. Rozumienie pojęć foresight, scenariusze i strategie oraz ich systematyzacja 2.4. Wyniki badań nad kapitałem ludzkim nowoczesnej gospodarki w Polsce Inteligencja emocjonalna zespołu oraz menedżera w strukturach wirtualno-sieciowych Zbigniew Antczak, Agnieszka Kołodziejczyk 3.1. Rozumienie inteligencji emocjonalnej 3.2. Pomiar inteligencji emocjonalnej na poziomach grupy i jednostki 3.3. Umiejętności menedżera w strukturach wirtualno-sieciowych (badania sondażowe) 3.4. Menedżerskie umiejętności wirtualnego zarządzania mikro- i małymi przedsiębiorstwami 3.5. Pomiar umiejętności menedżera zarządzającego zespołem wirtualnym Kapitał ludzki na poziomie operacyjnym przedsiębiorstw Adam Fiącek 4.1. Charakter i przesłanki doboru obiektów badawczych 4.2. Zastosowane narzędzia badawcze 4.3. Analiza danych badawczych 4.3.1. Przypadek pierwszy – przedsiębiorstwo PA 4.3.2. Przypadek drugi – przedsiębiorstwo PB 4.3.3. Przypadek trzeci – przedsiębiorstwo PC 4.4.4. Przypadek czwarty – przedsiębiorstwo PD 4.4.5. Przypadek piąty – przedsiębiorstwo PE 4.4.6. Przypadek szósty – przedsiębiorstwo PF 4.4.7. Przypadek siódmy – przedsiębiorstwo PG 4.4. Konkluzje Korporacyjni nomadzi w przestrzeni międzyorganizacyjnej (wirtualno-sieciowej) Piotr Bohdziewicz 5.1. Nowe paradygmaty karier zawodowych opartych na wiedzy 5.2. Wyznaczniki sukcesu i paradygmaty karier polskich informatyków 5.3. Rozwój kompetencji zawodowych polskich informatyków funkcjonujących w przestrzeni międzyorganizacyjnej (sieciowo-wirtualnej) 5.4. Trajektorie karier zawodowych polskich informatyków, czyli podsumowanie rozważań
Sygnatura czytelni BMW: VI E 57 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 75
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135528 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4832 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (931) 875)
Na s. tyt. także t. 931, oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do nru 74 wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliogr. s. [155]-171.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 135
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5011 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR [Human Resources])
Na książce wyłacznie znak graficzny serii. Nazwa serii na s. internet.
Publ. zawiera obszerny zestaw materiałów dostępnych w wersji elektronicznej do pobrania ze strony internet. wydaw.
Bibliogr. s. 409-411.
Dla specjalistów ds. HR, konsultantów i menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 127
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4722 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 123-129.
Problem kształtowania wartości współczesnych przedsiębiorstw Wprowadzenie do problematyki kształtowania i pomiaru wartości organizacji Wartość przedsiębiorstwa jako główny cel gospodarowania Wymiary kształtowania wartości przedsiębiorstwa Odbiorcy wartości przedsiębiorstwa Kryterium: klient Kryterium: pracownik (i procesy wewnętrzne przedsiębiorstwa) Kryterium: akcjonariusz Kryterium: społeczność Aspekt wartości w pomiarze funkcjonowania przedsiębiorstw Kapitał wiedzy w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa Wiedza w przedsiębiorstwie - wprowadzenie do problematyki Wiedza jako zasób współczesnej organizacji Istota wiedzy w jednostce gospodarującej - analiza użyteczności wiedzy Czynnik wiedzy jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Problem pomiaru kapitału wiedzy w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 129
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6477 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [281]-294.
Dla właścicieli i menedżerów przedsiębiorstw, maklerów, brokerów, doradców inwestycyjnych, inwestorów, nauczycieli akademickich i studentów.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII C 53
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126092, 135293, 126203 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4803 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kolekcja BusinessWeek : Edycja Polska)
Na okł. : Jak zatrudniać właściwych pracowników?, błędy i pułapki rozmów kwalifikacyjnych, jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności?
Bibliogr. s. [117]-120.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121524 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138352 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł. logo projektu: Klub Innowacyjnych Przedsiębiorstw.
U dołu okł. logo: Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, PARP [Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości], Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.
Bibliogr. s. 206-208.
1. Trend na usługi 1.1. Innowacyjne usługi - istota i cechy - cechy usługi odróżniające ją od produktu materialnego 1.1.1. Innowacje w twojej firmie? 1.1.2. Sektor usług - szanse na dobry biznes 1.1.3. Cechy usług jako produktów rynkowych: 1.1.4. Czym są innowacje w usługach? 1.1.5. Ochrona patentowa innowacji w usługach 1.1.6. Gdzie poszukiwać innowacji w mojej firmie usługowej? 1.1.7. Jak mierzyć innowacyjność w usługach? 1.2. Kompetencje i umiejętności pracowników w innowacyjnych firmach 1.2.1. Czym są kompetencje zawodowe? 1.2.2. Dopasowanie kompetencji i umiejętności do innowacji 1.2.3. Kreatywność pracowników 1.2.4. Zarządzanie kreatywnymi pracownikami 1.2.5. Zdolność do zmiany własnych schematów myślowych 1.2.6. Szkolenia pracowników w innowacyjnych firmach usługowych 1.2.7. Osobowość pracownika czy szkolenia? 1.3. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie usługowym 1.3.1. Wiedza - zasób strategiczny innowacyjnej firmy usługowej 1.3.2. Wiedza o kliencie w przedsiębiorstwie usługowym 1.3.3. Pomiar kapitału intelektualnego w małej firmie 1.3.4. Przeładowanie informacyjne 2. Jak budować innowacyjną ofertę rynkową? 2.1. Źródła współczesnych innowacji w MSP 2.2. Zarządzanie doświadczeniem 2.2.1. Gospodarka doznań (experience economy) 2.3. Innowacyjne społeczeństwo 2.3.1. Pokolenie Y 2.3.2. Sektory kreatywne i klasa kreatywna 2.3.3. Systemy Wysoce Efektywnej Pracy (High Performance Work Systems) 2.3.4. Rola kultury i sztuki w kreowaniu innowacji 2.4. Stymulowanie kreatywności poprzez design - design w zarządzaniu usługami, przykłady firm usługowych odnoszących sukcesy dzięki designowi 2.5. Klienci jako współtwórcy innowacji 3. Studia przypadków 3.1. Stymulowanie powstawania innowacji z pomocą konkursów i nagród. Skąd współczesne zainteresowanie konkursami w tworzeniu innowacji? 3.2. Program „Bon na innowacje” 3.3. Przykłady wykorzystania innowacyjności w sektorze usług 3.3.1. Program Innowacje w usługach (Innovation in services) w Niemczech 3.3.2. Innowacje w branży usług rekreacyjnych 3.3.3. Zamówienia publiczne przyjazne dla środowiska naturalnego, Wielka Brytania (przykład innowacji społecznych) 3.3.4. Innowacyjność w call centre obsługującym klientów zainteresowanych zarządzaniem finansami osobistymi, Wielka Brytania 3.3.5. „Zwinny jak gazela” - studium przypadku firmy konsultingowej z Finlandii 3.3.6. Platformy informatyczne wspierające rozwój biznesu 3.3.7. Wykorzystanie przedstawicieli handlowych do tworzenia innowacji w firmie branży usługowej 3.3.8. „SMS ratujący życie” 3.3.9. Pomiar kapitału intelektualnego w instytucie badawczym (Austria) 3.3.10. Zarządzanie wiedzą za pomocą metody After Action Review (ARR) - innowacje społeczne 3.3.11. Rozwój źródeł energii odnawialnej - szansa dla innowacyjnych firm usługowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133525 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kapitał ludzki w organizacji opartej na wiedzy / Anna Francik, Magdalena Kot-Radojewska. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2020. - 144 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 133-142.
Funkcjonowanie organizacji w gospodarce opartej na wiedzy 1.2. Gospodarka oparta na wiedzy 1.3. Determinanty rozwoju gospodarki opartej na wiedzy 1.4. Wiedza w organizacji 1.5. Organizacje uczące się w GOW Zmiany na rynku pracy a zarządzanie zasobami ludzkimi 2.2. Sygnały płynące z rynku pracy 2.3. Jakość kapitału ludzkiego a zmiany pokoleniowe 2.4. Zmiany w zarządzaniu zasobami ludzkimi warunkowane sytuacją na rynku pracy 2.5. Wiedza jako podstawa zarządzania zasobami ludzkimi Turkusowa rewolucja w zarządzaniu 3.2. Zapowiedź zmian w zarządzaniu – sygnały z badań 3.3. Oznaki kryzysu przywództwa 3.4. Kierunek zmian w myśleniu o przywództwie 3.5. Ewolucja organizacji inspirowana kolejnym etapem rozwoju świadomości 3.6. Organizacja ewolucyjnego Turkusu – podsumowanie Kapitał ludzki jako wartość innowacyjnych organizacji 4.2. Kapitał intelektualny organizacji 4.3. Kapitał ludzki jako element kapitału intelektualnego organizacji 4.4. Kapitał ludzki a innowacyjność organizacji Zarządzanie kapitałem ludzkim stymulujące kreatywność organizacji i udane innowacje 5.2. Kapitał ludzki a innowacja 5.3. Relacja: innowacja – klient wewnętrzny 5.4. Teoretyczne uzasadnienie powstawania oporu 5.5. Przyczyny oporu i sposoby zmniejszania barier zmian 5.6. Stymulowanie aktywności pracowników jako warunek procesów innowacyjnych 5.7. Zarządzanie kapitałem ludzkim – wyzwania innowacyjne W kierunku elastycznej organizacji i kapitału ludzkiego – szanse i zagrożenia elastycznych form zatrudnienia. Wyniki badań empirycznych 6.2. Typy elastyczności w organizacjach 6.3. Pojęcie zatrudnienia elastycznego Współpraca nauka – biznes w kreowaniu talentów studenckich 7.2. Istota talentu i zarządzania talentami 7.3. Niedobór talentów w gospodarce opartej na wiedzy 7.4. Poszukiwanie i rozwijanie talentów wśród studentów uczelni wyższej – wyzwanie współczesności
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 117
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6118 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 199-206.
Dla naukowców, studentów i menedżerów.
1.Kapitał intelektualny - pojęcie, znaczenie, podejścia 1.1.Geneza kapitału intelektualnego 1.2.Pojęcie kapitału intelektualnego 1.3.Kategoryzacja kapitału intelektualnego 1.4.Znaczenie elementów składowych kapitału intelektualnego dla rozwoju przedsiębiorstw w Polsce - wyniki badania 1.4.1.Znaczenie części składowych kapitału ludzkiego dla rozwoju przedsiębiorstw w Polsce 1.4.2.Znaczenie elementów składowych kapitału organizacyjnego dla rozwoju przedsiębiorstw w Polsce 1.4.3.Znaczenie elementów składowych kapitału relacyjnego dla rozwoju przedsiębiorstw w Polsce 2.Metody identyfikacji i pomiaru kapitału intelektualnego 2.1.Pomiar kapitału intelektualnego z zastosowaniem metod finansowych 2.1.1.Wskaźnik wartości rynkowej do wartości księgowej 2.1.2.Wskaźnik Q-Tobina 2.1.3.Metoda skalkulowanej wartości niematerialnej - CIV 2.1.4.Metoda KCE™ 2.1.5.Metoda VAIC™ 2.2.Pomiar kapitału intelektualnego z zastosowaniem metod niefinansowych 2.2.1.Navigator Skandii 2.2.2.Monitor Aktywów Niematerialnych 2.2.3.Zrównoważona Karta Wyników 2.3.Identyfikacja wskaźników kapitału intelektualnego - na przykładzie hierarchicznej analizy procesu 3. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich a kapitał intelektualny 3.1.Zakresy znaczeniowe różnorodności 3.2.Zakresy znaczeniowe kapitału intelektualnego 3.3.Zarządzanie różnorodnością i korzyści z niej wynikające 3.4.Zarządzanie różnorodnością i jej wkład w tworzenie kapitału intelektualnego organizacji 3.5.Kapitał intelektualny a różnorodność zasobów ludzkich w organizacji w świetle badań 3.5.1.Korzyści, które może przynieść organizacji zarządzanie różnorodnością 3.5.2.Wpływ różnorodności zasobów ludzkich w organizacji na poziom kapitału intelektualnego Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie - aspekty praktyczne
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 395 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149319 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149318 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Konferencji "Przedsiębiorstwo przyszłośći" zorganizowanej w Warszawie w dniach 14-16 listopada 2001 r.
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105675 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1044 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5604 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Bibliogr. s. [197]-200.
Dla środowisk akademickich i menedżerskich, przedsiębiorstw i instytucji.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 83
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113261 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 2284 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139105 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5224 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136895 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4993 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [176]-182.
Dla menedżerów, studentów studiów dziennych i zaocznych.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105674 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1043 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 146-[150].
Dla przedsiębiorców, menedżerów, specjalistów w zakresie zarządzania ludźmi, a także dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 720 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 78
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136176 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4913 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. w jęz. ang. na s. [351].
Bibliogr. s. [347]-350.
Sygnatura czytelni BWZ: X C 70
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. E 5412 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Rozdział I. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI NIEMATERIALNYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE Piotr Białowąs Wzrost efektywności funkcjonowania organizacji wielopodmiotowych - tendencje światowe Łukasz Chmiel, Janusz B. Berdowski Proces doskonalenia zarządzania w oparciu o wymagania normy PN-EN-ISO 9001, system BRC oraz LEAD jako determinanta sukcesu organizacji w turbulentnym otoczeniu Paul - Dieter Kluge, Paweł Kużdowicz Zarządzanie zmianami przy zastosowaniu systemu ERP na podstawie metody wielostopniowej oceny wartości użytkowej Zbigniew Kłos Zorientowane jakościowo, wybrane aspekty doskonalenia zarządzania zasobami niematerialnymi Romuald Kolman Koncepcja zarządzania analitycznego Jacek Pilecki Zasoby niematerialne w firmie innowacyjnej, ukierunkowanej na ciągłe doskonalenie jakości na przykładzie firmy RADWAG Wagi Elektroniczne Robert Rudziński, Michał Maciej Krynicki Zarządzanie produkcją w zakładach mięsnych w warunkach zmiennego otoczenia Rozdział II. DOSKONALENIE ZARZĄDZANIA - WYBRANE METODY Aleksander Gwiazda Proces podejmowania decyzji menedżerskich jako element zarządzania wartościami niematerialnymi w organizacjach Grzegorz Jasiński Zarządzanie ryzykiem w kierowaniu firmą na przykładzie Fabryki Łożysk Tocznych Kraśnik S.A Beata Łabuz-Roszak, Marek Roszak, Agnieszka Machowska-Majchrzak Wybrane zagadnienia związane z jakością usług medycznych Piotr Rogala Doskonalenie systemów zarządzania jakością - wyniki badań Maciej Urbaniak Wykorzystanie standardów społecznej odpowiedzialności w doskonaleniu przedsiębiorstw Jan Wiecha, Jerzy Pasternak Proces dostosowania systemu zarządzania do wymagań strategii przyjętej przez RAFAKO S.A. Żaneta Wittek Zarządzanie projektami jako determinanta sukcesu organizacji Rozdział III. JAKOŚĆ JAKO NARZĘDZIE DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA Sebastian Burgemejster, Michał Fruba Audyt wewnętrzny - mity, legendy, a rzeczywistość. Na podstawie doświadczeń w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Marie Gabrysovd Pfipravenost budoucich odborniku na potfeby turbulentniho prostfedi z pohledu vyzkumu Wojciech Henrykowski Znaczenie akredytacji w europejskim systemie oceny zgodności Jarosław Hofman Filozoficzne aspekty jakości życia Piotr Krajcer System zarządzania jako sposób na ochronę zasobów niematerialnych Nella Saadi Indeks RESPECT a Dow Jones Sustainability Index Europe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148258 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności