Gross-Gołacka Elwira
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Gross-Gołacka Elwira
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Studenci
(1)
Temat
Zarządzanie różnorodnością
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 199-206.
Dla naukowców, studentów i menedżerów.
1.Kapitał intelektualny - pojęcie, znaczenie, podejścia 1.1.Geneza kapitału intelektualnego 1.2.Pojęcie kapitału intelektualnego 1.3.Kategoryzacja kapitału intelektualnego 1.4.Znaczenie elementów składowych kapitału intelektualnego dla rozwoju przedsiębiorstw w Polsce - wyniki badania 1.4.1.Znaczenie części składowych kapitału ludzkiego dla rozwoju przedsiębiorstw w Polsce 1.4.2.Znaczenie elementów składowych kapitału organizacyjnego dla rozwoju przedsiębiorstw w Polsce 1.4.3.Znaczenie elementów składowych kapitału relacyjnego dla rozwoju przedsiębiorstw w Polsce 2.Metody identyfikacji i pomiaru kapitału intelektualnego 2.1.Pomiar kapitału intelektualnego z zastosowaniem metod finansowych 2.1.1.Wskaźnik wartości rynkowej do wartości księgowej 2.1.2.Wskaźnik Q-Tobina 2.1.3.Metoda skalkulowanej wartości niematerialnej - CIV 2.1.4.Metoda KCE™ 2.1.5.Metoda VAIC™ 2.2.Pomiar kapitału intelektualnego z zastosowaniem metod niefinansowych 2.2.1.Navigator Skandii 2.2.2.Monitor Aktywów Niematerialnych 2.2.3.Zrównoważona Karta Wyników 2.3.Identyfikacja wskaźników kapitału intelektualnego - na przykładzie hierarchicznej analizy procesu 3. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich a kapitał intelektualny 3.1.Zakresy znaczeniowe różnorodności 3.2.Zakresy znaczeniowe kapitału intelektualnego 3.3.Zarządzanie różnorodnością i korzyści z niej wynikające 3.4.Zarządzanie różnorodnością i jej wkład w tworzenie kapitału intelektualnego organizacji 3.5.Kapitał intelektualny a różnorodność zasobów ludzkich w organizacji w świetle badań 3.5.1.Korzyści, które może przynieść organizacji zarządzanie różnorodnością 3.5.2.Wpływ różnorodności zasobów ludzkich w organizacji na poziom kapitału intelektualnego Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie - aspekty praktyczne
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 395 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149319 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149318 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [393]-426.
Dla menedżerów i studentów.
Rozdział 1. Różnorodność i zarządzanie różnorodnością w organizacji – istota i teoretyczne podstawy 1.1. Rys historyczny zagadnienia różnorodności 1.1.1. Różnorodność – wybrane sposoby rozumienia 1.1.2. Globalny kontekst zainteresowania różnorodnością 1.1.3. Zmiany społeczno-gospodarcze i ich wpływ na rozwój koncepcji zarządzania różnorodnością 1.2. Znaczenie terminu „różnorodność” 1.3. Różnorodność – jej wymiary i rodzaje 1.4. Wieloznaczność terminu „różnorodność” z perspektywy organizacji 1.5. Definicje zarządzania różnorodnością w organizacji 1.6. Od polityki równych szans do zarządzania różnorodnością 1.7. Paradygmaty zarządzania różnorodnością 1.8. Modele zarządzania różnorodnością w organizacji 1.9. Nurt krytyczny zarządzania różnorodnością 1.10. Miejsce zarządzania różnorodnością w naukach o zarządzaniu Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju koncepcji zarządzania różnorodnością – wybrane aspekty 2.1. Równość, różnorodność i zarządzanie różnorodnością w organizacji – uwarunkowania instytucjonalno-prawne 2.1.1. Ewolucja regulacji w zakresie równego traktowania i przeciwdziałania dyskryminacji na poziomie międzynarodowym 2.1.2. Prawo krajowe w zakresie równego traktowania i przeciwdziałania dyskryminacji 2.2. Trendy demograficzne a różnorodność zasobów ludzkich 2.2.1. Międzynarodowe trendy demograficzne 2.2.2. Tendencje demograficzne w Europie 2.2.3. Trendy demograficzne dla Polski 2.3. Wyzwania dla zarządzania organizacją z perspektywy zmian demograficznych 2.3.1. Płeć 2.3.2. Wiek 2.3.3. Niepełnosprawność 2.3.4. Rasa/pochodzenie etniczne 2.3.5. Religia 2.3.6. Orientacja seksualna Rozdział 3. Zarządzanie różnorodnością w organizacji – motywy, korzyści i bariery 3.1. Motywy implementacji koncepcji zarządzania różnorodnością w organizacji 3.2. Zarządzanie różnorodnością wobec zmian w otoczeniu organizacji 3.3. Korzyści z zarządzania różnorodnością w organizacji 3.3.1. Perspektywa długookresowa 3.3.2. Perspektywa średnio-krótkookresowa 3.4. Dylematy pomiaru korzyści 3.5. Bariery i wyzwania wobec zarządzania różnorodnością w organizacji Rozdział 4. Kluczowe obszary wdrażania koncepcji zarządzania różnorodnością w organizacji 4.1. Przywództwo 4.2. Kultura organizacyjna 4.3. Komunikowanie się w różnorodnej organizacji 4.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie różnorodnością w organizacji 4.5. Edukacja i szkolenia w zakresie różnorodności w organizacji 4.6. Monitorowanie i analizowanie różnorodności w organizacji 4.6.1. Zewnętrzne narzędzia oceny 4.6.2. Wewnętrzny monitoring 4.6.3. Obowiązek raportowania danych dotyczących różnorodności w organizacji Rozdział 5. Zarządzanie różnorodnością w organizacjach w Polsce w świetle badań empirycznych 5.1. Proces i metody badawcze 5.2. Charakterystyka prób badawczych 5.3. Zasięg regionalny podejmowanych działań w organizacjach 5.4. Wiedza organizacji na temat zarządzania różnorodnością 5.5. Charakter i zakres podejmowanych działań na rzecz różnorodności w organizacji 5.6. Przegląd dobrych praktyk podejmowanych w organizacjach na rzecz równości i różnorodności 5.7. Ewaluacja i monitoring danych personalnych z perspektywy różnorodności 5.8. Korzyści i bariery w zarządzaniu różnorodnością w opinii organizacji Rozdział 6. W kierunku organizacji otwartej na różnorodność – autorski model zarządzania różnorodnością w organizacji 6.1. Autorski model zarządzania różnorodnością w organizacji 6.1.1. Założenia do budowy modelu (konstrukty) 6.1.2. Zasady modelu 6.1.3. Holistyczny model zarządzania różnorodnością w organizacji 6.1.4. Obszary wertykalne 6.1.5. Zarządzanie różnorodnością w organizacji – architektura 5P 6.2. Budowanie organizacji otwartej na różnorodność ? poziomy dojrzałości Rozdział 7. Architektura zarządzania różnorodnością w organizacjach w świetle badań własnych 7.1. Metodyka badania i charakterystyka próby badawczej 7.2. Architektura 5P – podsumowanie 7.3. Rozkład wskaźników architektury 5P 7.4. Wzajemnie relacje między obszarami architektury 5P 7.5. Uwarunkowania wewnętrzne zarządzania różnorodnością 7.6. Wiedza na temat zarządzania różnorodnością a intensywność jego wdrażania
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 165
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 146173 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5949 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności