Kapitał ludzki
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(92)
Forma i typ
Artykuły
(70)
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(8)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(17)
Autor
Guryn Halina
(3)
Berłowski Paweł
(2)
Fazlagić Amir
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Lewandowski Piotr
(2)
Andrzejczyk Marcin
(1)
Baszak Robert
(1)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Borkiewicz-Jaroszewska Marta
(1)
Bukowski Marcin
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Czapla Tomasz P
(1)
Czarnecka Róża
(1)
Czerwińska-Jaśkiewicz Małgorzata
(1)
Czochra Anna
(1)
Dawid-Sawicka Monika
(1)
Dobosz Arkadiusz
(1)
Drobny Paweł
(1)
Dziechciarz Paweł
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
Dziopak Martyna
(1)
Dzięgielewski Artur
(1)
Fałek Zbigniew
(1)
Firszt Dariusz
(1)
Flak Olaf
(1)
Folga Jacek
(1)
Frączek Dominika
(1)
Galbarczyk Tamara
(1)
Grelak Tomasz
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Gwizda Adam
(1)
Huszcza Bartosz
(1)
Iwińska-Knop Krystyna
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Łukasz (1977- )
(1)
Jagódka Maciej
(1)
Janewicz Katarzyna
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Jelcic Karmen
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kaczmarek Marta
(1)
Kawczyńska-Butrym Zofia (1939- )
(1)
Kinowska Hanna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kiźlińska Kinga
(1)
Klonowska-Matynia Maria
(1)
Korczak Jerzy (logistyka)
(1)
Kowalski Mariusz
(1)
Kołata Kinga
(1)
Lipka Anna
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Napiórkowski Tomasz
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Nowicka Julia
(1)
Olesiński Zbigniew (1947- )
(1)
Oleszko-Kurzyna Bożena
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Orłowska Agnieszka
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Pietrzak Michał
(1)
Pisańska Katarzyna
(1)
Piwowarczyk Aleksandra
(1)
Przekota Grzegorz
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Rauziński Robert (1933- )
(1)
Raźniewski Karol
(1)
Renkas Jurij
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Sadowska Beata
(1)
Skotnicka Eliza
(1)
Skrodzka Iwona
(1)
Skrzypek Adam
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Smolarek Jacek
(1)
Sobolewska Sylwia
(1)
Spałek Paulina
(1)
Stefanicka Arleta
(1)
Stępień Bożena
(1)
Stępień Iwona
(1)
Swanson Richard A. (1942- )
(1)
Szczęsna Anna
(1)
Szydlik-Leszczyńska Agata
(1)
Teyszerski Romuald
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wosiek Małgorzata
(1)
Włodarkiewicz-Klimek Hanna
(1)
Zarębski Patrycjusz
(1)
Zawadzka Danuta (1974- )
(1)
Zawistowski Andrzej
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Zielińska Joanna
(1)
Zwierzchowska Katarzyna
(1)
Łukasiewicz Grzegorz
(1)
Żukowska Joanna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(92)
Język
polski
(92)
Odbiorca
Menedżerowie
(6)
Szkoły wyższe
(4)
Dyrektorzy HR
(3)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Kapitał ludzki
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Bułgaria
(1)
Chorwacja
(1)
Czechy
(1)
Estonia
(1)
Górny Śląsk
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Litwa
(1)
Pomorze Zachodnie
(1)
Rumunia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Słowenia
(1)
Ukraina
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łotwa
(1)
Gatunek
Monografia
(9)
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Raport z badań
(3)
Podręcznik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dane statystyczne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(49)
Unia Europejska
(21)
92 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Inwestycja w kadry (2) / Robert Baszak. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 10, s.94-97. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wskaźniki efektywnosci zarządzania kapitałem ludzkim w Elektrobudowie SA / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2015, nr 2, s.70-73. - Warszawa : INFOR, 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 295-318.
Rola czynnika ludzkiego w organizacji w perspektywie historycznej Organizacja wobec zmienności otoczenia Organizacja na rozdrożu Wizja współczesnej organizacji opartej na różnorodności kulturowej, wiedzy i społecznej odpowiedzialności biznesu – główne łączniki między „starym” a „nowym” porządkiem organizacyjnym Zasoby ludzkie wobec zmienności otoczenia Klasyczne podejście do czynnika ludzkiego. Systematyzacja nurtów wyznaczających rolę pracownika w organizacji W kierunku humanizacji zarządzania ludźmi w organizacji – era rozwoju HRM Marketing wewnętrzny – koncepcja czy filozofia zarządzania ludźmi w organizacji Kontrowersje wokół założeń i istoty marketingu wewnętrznego Zróżnicowanie podejść do marketingu wewnętrznego Marketing wewnętrzny vs marketing personalny Warunki implementacji marketingu wewnętrznego Segmentacja rynku wewnętrznego jako punkt wyjścia działań w ramach marketingu wewnętrznego Kultura organizacyjna – klimat dla marketingu wewnętrznego Konceptualny wymiar kultury organizacyjnej – polemika wokół postrzegania jej wymiarów Funkcje kultury organizacyjnej Oddziaływanie kultur narodowych i organizacyjnych na zachowania interesariuszy wewnętrznych Typy kultur organizacyjnych a marketing wewnętrzny Wartość w koncepcji marketingu wewnętrznego Wartość jako kategoria marketingu wewnętrznego Modele zarządzania wartością w świetle koncepcji marketingu wewnętrznego Podmioty marketingu wewnętrznego w zarządzaniu wartością Pracownik jako współtwórca reputacji firmy i kreator wartości Relacje wewnętrzne w realizacji założeń marketingu wewnętrznego Istota relacji w marketingu wewnętrznym Zaufanie jako przesłanka budowania relacji i lojalności pracowników . Etyka w tworzeniu relacji wewnętrznych Partnerstwo jako forma relacji na rynku wewnętrznym organizacji Negocjacje jako narzędzie budowania partnerstwa wewnętrznego Komunikacja jako filar marketingu wewnętrznego Komunikacja wewnętrzna – „szara eminencja” zarządzania ludźmi w organizacji Rodzaje komunikacji wewnętrznej Nowe role komunikacji wewnętrznej w organizacji Narzędzia i techniki komunikacji wewnętrznej Determinanty skutecznej komunikacji Wybrane obszary wykorzystania komunikacji wewnętrznej
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5902 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy analizy ekonomicznej : teorie, przykłady, zadania / Franciszek Bławat. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 280 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 279-280.
Dla studentów studiów licencjackich i inżynierskich.
Wprowadzenie do analizy ekonomicznej 9 1.1. Pojęcie i funkcje analizy ekonomicznej 9 1.2. Materiały źródłowe do analizy ekonomicznej 12 1.2.1. Materiały wewnętrzne - uwagi ogólne 12 1.2.2. Sprawozdawczośd finansowa i zasady jej sporządzania 14 1.2.3. Harmonizacja sprawozdao finansowych w skali międzynarodowej 17 1.2.4. Materiały zewnętrzne 18 1.3. Rodzaje analiz ekonomicznych 19 Pytania sprawdzające 28 Charakterystyka i klasyfikacja metod i technik stosowanych w analizie ekonomicznej 31 2.1. Istota metod badawczych i ich wstępna klasyfikacja 31 2.1.1. Metody i techniki badawcze 31 2.1.2. Metody ogólne: indukcja, dedukcja i redukcja 32 2.1.3. Metody analizy jakościowej i ilościowej 34 2.2. Metody analizy porównawczej 36 2.3. Metody badania zależności zjawisk - analiza przyczynowa 41 2.3.1. Istota metody analizy przyczynowej 41 2.3.2. Metoda proporcjonalnego podziału odchylenia globalnego 43 2.3.2.1. Model dwuczynnikowy 43 2.3.2.2. Przykład liczbowy modelu dwuczynnikowego 49 2.3.2.3. Przypadki nietypowe 52 2.3.2.4. Modele trójczynnikowe i wieloczynnikowe 56 2.4. Typowa procedura badao analitycznych i uniwersalne zasady pracy analityka 63 2.5. Formy prezentacji wyników analizy ekonomicznej 67 Analiza produkcji i przychodów 79 3.1. Statyczne i dynamiczne mierniki produktów, produkcji i przychodów ze sprzedaży 79 3.1.1. Mierniki naturalne i umowne produktów 79 3.1.2. Mierniki wartościowe produktów 82 3.1.3. Metody badao porównawczych produkcji wytworzonej i produkcji sprzedanej 85 3.1.4. Metody analizy zmian wielkości przychodów ze sprzedaży produktów w krótkich i długich okresach 86 3.2. Metody analizy struktury przychodów 91 3.3. Metody analizy czynników wzrostu przychodów 95 3.3.1. Model dwuczynnikowy - przypadek produktów jednorodnych i przypadek produktów różnorodnych 95 3.3.2. Model trójczynnikowy obejmujący: cenę, liczbę produktów i ich strukturę asortymentową 98 3.4. Metody analizy prospektywnej przychodów ze sprzedaży 110 3.5. Analiza produkcji globalnej i wartości dodanej 112 3.5.1. Pojęcia produkcja globalna i wartośd dodana 112 3.5.2. Metody analizy wartości dodanej 113 Podstawy analizy kosztów w przedsiębiorstwie 123 4.1. Pojęcie kosztów i pojęcia bliskoznaczne - nakłady i wydatki 123 4.2. Cele, zakres przedmiotowy i zadania analizy kosztów 125 4.3. Podstawowe klasyfikacje i rodzaje kosztów - uwagi wprowadzające do metod badania struktury kosztów 127 4.4. Metody analizy kosztów w układzie rodzajowym 129 4.5. Kalkulacyjny układ kosztów własnych i metody obliczania kosztu jednostkowego produktu 131 4.6. Metody analizy porównawczej kosztu jednostkowego produktu między różnymi przedsiębiorstwami (zakładami) 142 4.7. Metody kwantyfikacji czynników determinujących odchylenia kosztów rzeczywistych od kosztów bazowych 144 4.8. Metody badania zależności między kosztami: całkowitymi, stałymi i zmiennymi oraz kraocowymi a skalą produkcji 148 Metody analizy zysku/straty w przedsiębiorstwie 157 5.1. Zysk jako cel działalności przedsiębiorstwa w teorii mikroekonomii i teorii zarządzania 157 5.2. Rachunek zysków i strat 158 5.2.1. Struktura oraz warianty rachunku zysków i strat 158 5.2.2. Wstępna analiza zysku (straty) na podstawie rachunku zysków i strat 167 5.2.3. Czynniki kształtujące wynik finansowy (zysk netto/strata netto) 173 5.3. Problem pomiaru zysku ekonomicznego 182 Pytania sprawdzające 189 Analiza środków trwałych 195 6.1. Pojęcie i klasyfikacja środków trwałych 195 6.2. Cele i zadania analizy środków trwałych 197 6.3. Metody analizy wielkości i struktury aktywów trwałych 198 6.4. Metody obliczania i analizy deprecjacji, umorzenia i amortyzacji środków trwałych 201 6.4.1. Pojęcia: deprecjacji, umorzenia i okresu użytkowania środków oraz stawki amortyzacji 201 6.4.2. Funkcje amortyzacji 202 6.4.3. Problem wyboru sposobu restytucji środka trwałego 204 6.4.4. Metody obliczania odpisów amortyzacyjnych 208 6.4.5. Metody analizy wskaźnikowej umorzenia i odnowienia środków trwałych 212 6.5. Metody oceny wyposażenia przedsiębiorstwa w środki trwałe 218 6.6. Metody oceny efektywności środków trwałych 220 Pytania sprawdzające 225 Analiza gospodarowania kapitałem ludzkim 231 7.1. Wprowadzenie 231 7.2. Podstawy teorii kapitału ludzkiego 232 7.3. Mierniki wielkości i struktury zasobów ludzkich 234 7.3.1. Analiza statyczna 234 7.3.2. Analiza dynamiczna i ruch pracowników 239 7.4. Analiza czasu pracy i stopnia jego wykorzystania 241 7.5. Mierniki wydajności pracy i czynniki jej wzrostu 244 7.6. Analiza kosztów pracy 253 Ogólna ocena działalności przedsiębiorstwa 261 8.1. Cele działalności przedsiębiorstwa 261 8.2. Analiza podstawowych wielkości i relacji ekonomicznych 266 8.2.1. Analiza porównawcza na podstawie wzorcowych układów nierówności wskaźników ekonomicznych 266 8.2.2. Analiza wzorcowego układu nierówności wskaźników dynamiki: rentowności sprzedaży, rentowności majątku i rentowności pracy 270
Sygnatura czytelni BMW: VI J 84 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150300 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150299 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 137-143.
Dla menedżerów.
1.Wyzwania współczesności – determinanty zmian organizacyjnych13 1.1.Globalizacja jako źródło zmian reguł gry rynkowej13 1.2.Zmiany w sferze technologii19 1.3.Zmiany w sferze zatrudnienia26 2.Zarządzanie zmianami w organizacji41 2.1.Powszechność zmian organizacyjnych i ich klasyfikacja41 2.2.Przebieg procesu zmian organizacyjnych54 2.3.Człowiek w procesie zmian organizacyjnych 62 3.Kompetencje jako odpowiedź na wyzwania współczesności71 3.1.Zdolności organizacyjne jako źródło elastyczności organizacji71 3.2.Ogólna koncepcja kompetencji pracownika 79 3.3.Zintegrowany model kompetencji87 3.4.Funkcjonowanie w sytuacji zmiany jako kompetencja94 4.Pracownicy w sytuacji zmiany – badania własne107 4.1.Ogólna charakterystyka procesu badawczego107 4.2.Analiza poziomu oceny głównych komponentów badanej kompetencji 114 4.3.Analiza poziomu oceny komponentów rozwojowych badanej kompetencji127 Wzór kwestionariusza gotowości do zmian151 Wzór kwestionariusza opinii eksperckiej154
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 120
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149741 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Polski rynek pracy pod lupą (cz.1) / Monika Dawid-Sawicka. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 7, s.50-51. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Liczyć się będą liczący / Paweł Dziechciarz. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 2, s.29-33. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Książka
W koszyku
Employee journey : od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy / Artur Dzięgielewski. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 221 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Dla przedstawicieli działów HR i osób zainteresowanych zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Rola i zadania działu HR w organizacji Jak skutecznie pozyskiwać talenty z rynku? Jak stworzyć atrakcyjne ogłoszenie o pracę? Firmowa zakładka Kariera i jej znaczenie w procesie rekrutacyjnym Kanały komunikacji z kandydatami: czat firmowy, media społecznościowe, aplikacje mobilne Employer branding jako jedno z narzędzi HR-owca System poleceń pracowniczych i jego wpływ na rekrutację Rekruter - kluczowe ogniwo procesu rekrutacyjnego Budowanie relacji - najważniejsza umiejętność rekrutera Dobre wrażenie rekruter może zrobić tylko raz Marka rekrutera w mediach społecznościowych Zasady savoir-vivre'u podczas spotkania rekrutacyjnego Jak skonstruować poszczególne etapy procesu rekrutacyjnego? Zatrudnienie kandydata Pre-boarding - zadbaj o pracownika, zanim pojawi się w organizacji W jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić skuteczny on-boarding Działania i narzędzia wspierające utrzymanie pracowników w organizacji Benefity pozapłacowe zgodne z potrzebami pracowników Dlaczego docenianie w pracy jest ważne? Promocja zdrowia jako istotny element dbania o kapitał ludzki w organizacji Wpływ wsparcia psychologa na dobrostan pracowników Home office - od benefitu do codzienności Działania CSR i ich oddziaływanie na pracowników oraz organizację Dbałość o rozwój pracowników a ich utrzymanie w organizacji Zakończenie współpracy z pracownikiem - off-boading Exit interview - obligatoryjna dobra praktyka w każdej organizacji Outplacement - możliwość czy obowiązek pracodawcy? Człowiek jako największy kapitał w organizacji Zarządzanie różnorodnością pokoleniową Jak organizacje dbają o kapitał ludzki Kadry i płace Rekrutacja Employer branding Onboarding Retencja pracowników Benefiy pozapłacowe Dobrostan pracownika (psycholog) Work-life balance Docenianie pracowników Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) Ścieżki kariery Rozwój pracowników Komunikacja Zarządzanie różnorodnością Empowerment
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 191
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154844 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kapitalna kontrola / Zbigniew Fałek. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 11, s.72-76. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 143-155.
Międzynarodowe zróżnicowanie rozwoju gospodarczego jako przedmiot badań ekonomicznych Pojęcie i komponenty luki rozwojowej w interpretacjach ekonomicznych Dynamika luki rozwojowej - konwergencja i dywergencja Metody pomiaru procesu konwergencji Badania konwergencji ekonomicznej z perspektywy historycznej Uwarunkowania dynamiki luki rozwojowej Klasyfikacja uwarunkowań zmniejszania luki rozwojowej Ekonomiczne uwarunkowania dynamiki luki rozwojowej Uwarunkowania sfery realnej Uwarunkowania sfery regulacji Aksjologiczne uwarunkowania dynamiki luki rozwojowej Kapitał ludzki i innowacje jako kategorie ekonomiczne Kapitał ludzki Definiowanie kapitału ludzkiego w naukach ekonomicznych Dylematy pomiaru kapitału ludzkiego Rola kapitału ludzkiego w przebiegu procesów gospodarczych . Innowacje Definiowanie innowacji w naukach ekonomicznych Dylematy pomiaru aktywności innowacyjnej Rola innowacji w przebiegu procesów gospodarczych Kapitał ludzki jako czynnik kreowania innowacji Mechanizmy oddziaływania kapitału ludzkiego i innowacji na zmniejszanie luki rozwojowej Kapitał ludzki a dynamika luki rozwojowej. Bezpośrednie oddziaływanie kapitału ludzkiego na wzrost gospodarczy i konwergencję Mechanizmy pośredniego oddziaływania kapitału ludzkiego na dynamikę luki rozwojowej Innowacje a dynamika luki rozwojowej Mechanizmy oddziaływania innowacji i ich dyfuzji na wzrost gospodarczy i konwergencję Innowacje a luka rozwojowa w świetle teorii wzrostu gospodarczego Innowacje a luka rozwojowa w świetle teorii wymiany międzynarodowej Polskie doświadczenia w zmniejszaniu luki rozwojowej poprzez inwestycje w kapitał ludzki i innowacje Dynamika rozwoju gospodarczego i luki rozwojowej w Polsce po 1990 r Akumulacja kapitału ludzkiego w polskiej gospodarce Innowacje i ich dyfuzja w procesie modernizacji Polskiej gospodarki Wnioski dla polityki gospodarczej
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 126
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6447 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności