Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Negocjatorzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kapitał ludzki
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Marketing personalny
(1)
Negocjacje
(1)
Organizacje
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 295-318.
Rola czynnika ludzkiego w organizacji w perspektywie historycznej Organizacja wobec zmienności otoczenia Organizacja na rozdrożu Wizja współczesnej organizacji opartej na różnorodności kulturowej, wiedzy i społecznej odpowiedzialności biznesu – główne łączniki między „starym” a „nowym” porządkiem organizacyjnym Zasoby ludzkie wobec zmienności otoczenia Klasyczne podejście do czynnika ludzkiego. Systematyzacja nurtów wyznaczających rolę pracownika w organizacji W kierunku humanizacji zarządzania ludźmi w organizacji – era rozwoju HRM Marketing wewnętrzny – koncepcja czy filozofia zarządzania ludźmi w organizacji Kontrowersje wokół założeń i istoty marketingu wewnętrznego Zróżnicowanie podejść do marketingu wewnętrznego Marketing wewnętrzny vs marketing personalny Warunki implementacji marketingu wewnętrznego Segmentacja rynku wewnętrznego jako punkt wyjścia działań w ramach marketingu wewnętrznego Kultura organizacyjna – klimat dla marketingu wewnętrznego Konceptualny wymiar kultury organizacyjnej – polemika wokół postrzegania jej wymiarów Funkcje kultury organizacyjnej Oddziaływanie kultur narodowych i organizacyjnych na zachowania interesariuszy wewnętrznych Typy kultur organizacyjnych a marketing wewnętrzny Wartość w koncepcji marketingu wewnętrznego Wartość jako kategoria marketingu wewnętrznego Modele zarządzania wartością w świetle koncepcji marketingu wewnętrznego Podmioty marketingu wewnętrznego w zarządzaniu wartością Pracownik jako współtwórca reputacji firmy i kreator wartości Relacje wewnętrzne w realizacji założeń marketingu wewnętrznego Istota relacji w marketingu wewnętrznym Zaufanie jako przesłanka budowania relacji i lojalności pracowników . Etyka w tworzeniu relacji wewnętrznych Partnerstwo jako forma relacji na rynku wewnętrznym organizacji Negocjacje jako narzędzie budowania partnerstwa wewnętrznego Komunikacja jako filar marketingu wewnętrznego Komunikacja wewnętrzna – „szara eminencja” zarządzania ludźmi w organizacji Rodzaje komunikacji wewnętrznej Nowe role komunikacji wewnętrznej w organizacji Narzędzia i techniki komunikacji wewnętrznej Determinanty skutecznej komunikacji Wybrane obszary wykorzystania komunikacji wewnętrznej
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5902 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-[172].
Rozdział I. Negocjacje jako proces dokonywania wyborów Rozdział II. Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych– w kierunku zdobywania kompetencji negocjacyjnych Rozdział III. Źródła siły w negocjacjach Rozdział IV. BATNA jako szczególne źródło siły Rozdział V. Ustępować, ale jak?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149832 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności