Marketing personalny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Artykuły
(19)
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(7)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Barabasz-Nowak Anna
(1)
Biernat Janusz
(1)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Bogucka Katarzyna
(1)
Chylewska Joanna
(1)
Cużytek Monika
(1)
Gwiazda Adam
(1)
Iwińska-Knop Krystyna
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Juruś Jerzy
(1)
Kamińska Katarzyna
(1)
Kałużniacka Tatiana
(1)
Krysztofiak Leszek
(1)
Kurdziałek Krzysztof
(1)
Makuszewski Maciej
(1)
Mazur Paulina
(1)
Mikulska Anna
(1)
Modrzejewska-Chochorowska Dagmara
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piotrowska-Banasiak Anna
(1)
Piwowar Katarzyna
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Rzemieniak Magdalena Lidia
(1)
Rzeszowski Sebastian
(1)
Schwan Konrad
(1)
Seipel Kurt G
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szczepanik Rafał
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Welsing Caroline
(1)
Wilkanowicz Dorota
(1)
Wiśniewski Zenon (1950- )
(1)
Wojtaś-Jakubowska Anita
(1)
Zawistowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Marketing personalny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(19)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 295-318.
Rola czynnika ludzkiego w organizacji w perspektywie historycznej Organizacja wobec zmienności otoczenia Organizacja na rozdrożu Wizja współczesnej organizacji opartej na różnorodności kulturowej, wiedzy i społecznej odpowiedzialności biznesu – główne łączniki między „starym” a „nowym” porządkiem organizacyjnym Zasoby ludzkie wobec zmienności otoczenia Klasyczne podejście do czynnika ludzkiego. Systematyzacja nurtów wyznaczających rolę pracownika w organizacji W kierunku humanizacji zarządzania ludźmi w organizacji – era rozwoju HRM Marketing wewnętrzny – koncepcja czy filozofia zarządzania ludźmi w organizacji Kontrowersje wokół założeń i istoty marketingu wewnętrznego Zróżnicowanie podejść do marketingu wewnętrznego Marketing wewnętrzny vs marketing personalny Warunki implementacji marketingu wewnętrznego Segmentacja rynku wewnętrznego jako punkt wyjścia działań w ramach marketingu wewnętrznego Kultura organizacyjna – klimat dla marketingu wewnętrznego Konceptualny wymiar kultury organizacyjnej – polemika wokół postrzegania jej wymiarów Funkcje kultury organizacyjnej Oddziaływanie kultur narodowych i organizacyjnych na zachowania interesariuszy wewnętrznych Typy kultur organizacyjnych a marketing wewnętrzny Wartość w koncepcji marketingu wewnętrznego Wartość jako kategoria marketingu wewnętrznego Modele zarządzania wartością w świetle koncepcji marketingu wewnętrznego Podmioty marketingu wewnętrznego w zarządzaniu wartością Pracownik jako współtwórca reputacji firmy i kreator wartości Relacje wewnętrzne w realizacji założeń marketingu wewnętrznego Istota relacji w marketingu wewnętrznym Zaufanie jako przesłanka budowania relacji i lojalności pracowników . Etyka w tworzeniu relacji wewnętrznych Partnerstwo jako forma relacji na rynku wewnętrznym organizacji Negocjacje jako narzędzie budowania partnerstwa wewnętrznego Komunikacja jako filar marketingu wewnętrznego Komunikacja wewnętrzna – „szara eminencja” zarządzania ludźmi w organizacji Rodzaje komunikacji wewnętrznej Nowe role komunikacji wewnętrznej w organizacji Narzędzia i techniki komunikacji wewnętrznej Determinanty skutecznej komunikacji Wybrane obszary wykorzystania komunikacji wewnętrznej
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5902 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pracownik na stałe / Katarzyna Bogucka. W: Personel. 2000, nr 4, s.20-22. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak zatrzymać kluczowych pracowników / Joanna Chylewska. W: Manager. 2002, nr 5, s.27-29. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Bądź własnym menedżerem w recesji / Adam Gwiazda. W: Manager. 2002, nr 3, s.19-22. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Optymizm młodych liderów / Tatiana Kałużniacka. W: Manager. 2002, nr 5, s.35-36. - INFOR, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Praca też produkt / Maciej Makuszewski. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 5, s.73-75. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106252 L, 106563 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2051, F 3411 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112333 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3069 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Politechnika Lubelska)
U dołu s. przytyt. adres i nazwa: Politechnika Lubelska, Wydział Zarządzania.
Bibliogr. s. 162-165. Netogr. s. 165-167.
Dla studentów oraz słuchaczy studiujących przedmioty: public relations, promocję marketingową i marketing.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 459 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 71
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135449 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4824 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93203 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1416 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 73031, S 73033, S 73032 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ES 145 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dlaczego nie ocenia się szkoleń / Rafał Szczepanik. W: Manager. 2002, nr 3, s.58-60. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności