Przydatność zawodowa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(31)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(8)
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(14)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Potwora Witold
(3)
Duczmal Marian
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Stańczyk Izabela
(2)
Ustrzycki Adam
(2)
Andrzejczak Aldona
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Bubiak Bogumiła
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Duczmal Marian (1949- )
(1)
Dudek Karolina J
(1)
Dzieńdziora Joanna (1975- )
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Gayer Bartosz
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grebski Michalene Eva
(1)
Grebski Wieslaw
(1)
Górniewicz Józef Henryk (1956- )
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Jedlikowska Dorota
(1)
Juruś Jerzy
(1)
Konarski Stanisław
(1)
Król Magdalena B
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Maciejewska Monika
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
Mizerek Henryk
(1)
Mróz Barbara
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Olech Stefan
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Oleś Piotr (1955- )
(1)
Pawłowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Potwora Dorota
(1)
Sadowska Beata
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Szark-Eckardt Mirosława
(1)
Turek Dariusz
(1)
Turska Elżbieta
(1)
Twaróg Sebastian Marek
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Wieczorek Jacek
(1)
Wileczek Anna
(1)
Wiśniewski Zenon (1950- )
(1)
Wolniak Radosław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Wróblewska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Przydatność zawodowa
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(4)
Polska
(4)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Monografia
(9)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(3)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Wybrane konteksty rozwoju kompetencji Aldona Andrzejczak Ramy pojęciowe rozwoju osobistego i zawodowego Pomiar rozwoju - podejście kompetencyjne do rozwoju Indywidualny kontekst rozwoju zawodowego Organizacyjny kontekst rozwoju zawodowego Praca i kompetencje w gospodarce 4.0 Olena Shelest-Szumilas Praca w warunkach gospodarki 4.0 Kompetencje przyszłości Uwagi o edukacji wyższej wobec wyzwań gospodarki 4.0 Model kształcenia kompetencji pracowników dla gospodarki przyszłości Jan Polcyn Kompetencje oczekiwane przez gospodarkę przyszłości Atrakcyjność zawodów związanych z nowymi technologiami Model systemu kształcenia dla nowej gospodarki Rozwój kompetencji wykładowców akademickich w zakresie nauczania online Anna Wach Profesjonalizacja i doskonalenie kompetencji do nauczania (Nie)przygotowanie nauczycieli akademickich do prowadzenia zajęć zdalnych w okresie pandemii Teoretyczne uzasadnienia kompetencji do nauczania online W kierunku rozwoju kompetencji do nauczania online. Doświadczenia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu Kompetencje cyfrowe kadry organizacji pozarządowych w kontekście digitalizacji Joanna Schmidt Transformacja cyfrowa Pojęcie kompetencji cyfrowych i ich rola w gospodarce cyfrowej Znaczenie digitalizacji w organizacjach pozarządowych Kompetencje cyfrowe kadry organizacji pozarządowych i bariery w ich rozwijaniu Komunikacja interpersonalna jako kompetencja przyszłości. Płeć jako kryterium różnicujące Joanna Furmańczyk Kompetencje przyszłości w gospodarce 4.0 Kompetencja komunikacyjna Różnice w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn - aspekt teoretyczny Różnice w komunikacji kobiet i mężczyzn - wyniki analizy Szkolenie i rozwój pracowników w organizacji turkusowej na przykładzie firmy Highsolutions sp. z o.o. Aneta Pisarska Szkolenie i rozwój pracowników w organizacjach tradycyjnie zarządzanych Istota organizacji turkusowych Metodologia badań Prezentacja organizacji Szkolenia i rozwój w Highsolutions Szkolenia e-learningowe jako narzędzie rozwoju kompetencji. Studium bankowe Jerzy Kaźmierczyk Rola szkoleń w kształtowaniu kompetencji Metodyka badania oraz wykorzystane dane Szkolenia e-learningowe w świetle badań empirycznych Satysfakcja użytkowników wirtualnej rzeczywistości w procesie szkoleniowym na przykładzie międzynarodowego przedsiębiorstwa 4.0 Patrycjusz Rak-Miąsik Rozwój pracownika w przedsiębiorstwie 4.0 Wykorzystywane metody szkoleniowe w przedsiębiorstwie poddanym badaniu empirycznemu Metodyka przeprowadzonych badań empirycznych Umiejętność korzystania z wirtualnej rzeczywistości Jakość rozwiązań szkoleniowych VR Współpraca sztucznej inteligencji z człowiekiem podczas procesu szkolenia Efektywność szkolenia wirtualnego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji Reorientacja zawodowa w gospodarce 4.0 na przykładzie byłych sportowców Adam Metelski Istota reorientacji zawodowej w gospodarce 4.0
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 55
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6498 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O psychologii i psychologach : między uniwersytetem a praktyką społeczną / Jerzy M. Brzeziński, Piotr K. Oleś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2021. - XIII, [3], 563, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 517-[544]. Indeks.
PSYCHOLOGIA JAKO NAUKA Jaką nauką jest psychologia? Psychologia jest nauką empiryczną, która ma swoje osobliwości Osobliwości przedmiotu i metody psychologii Koncepcja człowieka Potrzeba założeń metasystemowych Kim jest człowiek? Dlaczego – będąc psychologiem – warto to wiedzieć Psychologia a inne dyscypliny naukowe: problemy interdyscyplinarne PROBLEMY KSZTAŁCENIA PSYCHOLOGÓW Skąd się biorą psychologowie – co zrobić, aby zostać dobrym psychologiem? Idea kształcenia na poziomie uniwersyteckim – czyli czemu służy studiowanie Studia psychologiczne na polskich uniwersytetach i w innych szkołach wyższych Zideologizowane początki studiów psychologicznych (1950 r.) Rozwój studiów po przełomie październikowym 1956 r. Blaski i cienie prowadzenia studiów psychologicznych według deklaracji bolońskiej (1999 r. – I0 i II0 kształcenia) versus jednolite pięcioletnie studia magisterskie O potrzebie ogólnopolskich standardów kształcenia na studiach psychologicznych Trochę historii Jak mogłyby wyglądać studia psychologiczne? O jednolite standardy dla rozpraw doktorskich z psychologii Kontekst nowej ustawy z 20 lipca 2018 r.: Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce Kryteria dobrej rozprawy doktorskiej Co po dyplomie magisterskim – nieustające doskonalenie zawodowe i podejmowanie nowych wyzwań zawodowych Co dają, a czego nie dają studia magisterskie i co można dzięki nim osiągnąć? Co wynosimy z uczelni? A czego studia nie dają i jak zdobyć „to”, czego nie dają? Studia przygotowują do pracy badawczej i praktyki psychologicznej Zawód psycholog Psycholog – jako profesjonalista, badacz i nauczyciel akademicki Europejski Certyfikat Psychologa EuroPsy Czym jest EuroPsy? Model kompetencji zawodowych EuroPsy w Europie i w Polsce Specjalizacja, certyfikat, uprawnienia Konieczność ustawicznego kształcenia PSYCHOLOG JAKO PROFESJONALISTA Jedna jest psychologia, ale z wieloma zastosowaniami O integracji teorii i badań empirycznych z praktyką psychologiczną Od teorii do praktyki. Cztery fazy przejścia od wyników badania naukowego do ich praktycznych zastosowań – wytworzenia wiedzy naukowej – upowszechniania wyników opracowania Programu Praktycznego Działania (PPD) aplikacji PPD Praktyka oparta na dowodach empirycznych Diagnoza oparta na dowodach empirycznych Terapia oparta na dowodach empirycznych Terapia i inne rodzaje profesjonalnej aktywności oparte na dowodach empirycznych Gdy psycholog występuje jako ekspert Trzy role eksperckie podejmowane przez psychologa Psycholog-badacz jako kompetentny krytyk naukowy Dobre „wychowanie” badacza-krytyka Postawa krytycznej otwartości Odporność na pokusy Unikanie konfliktu interesów Niepożądane społeczne skutki złej krytyki naukowej Psycholog-profesjonalista jako biegły sądowy Psycholog-profesjonalista jako doradca i autor ekspertyz Gdy psycholog występuje jako popularyzator Kto, co i jak powinien popularyzować? Istota popularyzacji Cztery poziomy popularyzacji W kierunku ustalenia granic popularyzacji wiedzy Gdy psycholog angażuje się w działalność społeczną Ochrona zdrowia psychicznego jednym z priorytetów Unii Europejskiej Skutki rozwoju cywilizacji a społeczna rola psychologów Psycholog jako badacz zjawisk społecznych Psycholog zaangażowany w procesy społeczne Psycholog świadczący pomoc wobec wyzwań i problemów społecznych Przeciwdziałanie negatywnym zjawiskom Promocja zdrowia i jakości życia Psycholog pomaga w zdrowiu i chorobie Psycholog a problemy i potrzeby osób starszych Interwencja Psycholog wobec problemów współczesności Niektóre problemy popandemicznego świata Lęk jako reakcja na pandemię i lęki społeczne Trudne relacje społeczne w okresie pandemii i po niej Lęk przed śmiercią Popandemiczny wzrost? Czterowymiarowy model zmian człowieka XXI wieku Przemiany kulturowe o charakterze globalnym Niepewność, iluzja wolności a tożsamość Wymiary zmian Człowiek wobec nowej fali cywilizacji Psychologiczne implikacje zmian Świat realny i wirtualny Kultura młodych a tradycja Brak tożsamościowego zakorzenienia i lęk przed przyszłością Problem autentyczności Uzależnienia, agresja społeczna, odmienność Sens życia i ekonomia działań Psychologia i psychologowie też będą inni Jeszcze o wyzwaniach popandemicznego świata E-interwencje Niepewność i kryzys autorytetów Psychologia: globalna czy lokalna? Jak pracować z ludźmi w świecie kulturowo zróżnicowanym Problemy a możliwości adaptacyjne człowieka NIE TYLKO WIEDZA… Nie tylko twarda wiedza naukowa, lecz także empatia Co jest potrzebne w zawodzie psychologa: wiedza i empatia Profesjonalizm jako synteza wiedzy i empatii Osiem cnót psychologicznych Uważność Otwartość Wrażliwość Asertywność Rzetelność Odpowiedzialność Dalekowzroczność Pokora W kierunku metacnoty? Jak to osiągnąć? Podatność i odporność na wpływy kulturowe Wrażliwość etyczna psychologa: badacza i profesjonalisty Znaczenie wrażliwości etycznej w kształceniu i funkcjonowaniu zawodowym psychologów Etyczny kontekst badania naukowego Naukowa ważność podejmowanej tematyki Podstawy kompetencyjne badacza Umiejętności w zakresie planowania danego badania empirycznego Przeprowadzanie badania empirycznego Wyciągnięcie wniosków z przeprowadzonego badania Traktowanie osób badanych Prawo do poszanowania godności Prawo do zapewnienia bezpiecznego udziału w badaniu Prawo do wyrażenia w pełni świadomej zgody na udział w badaniu oraz do informacji o badaniu i wykorzystaniu przez badacza wyników Prawo do poszanowania poufności, prywatności oraz anonimowości Kilka uwag o zakresie działania uniwersyteckich komisji etycznych Uczciwość badacza – naganne etycznie odstępstwa od naukowych standardów p-hacking, fishing expedition (p < 0,05); efekt szuflady ( file drawer effect, publication bias)
Sygnatura czytelni BWF: IV Ą 117
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8796 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-231.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 201 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 109
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130627 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4173 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109550 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1790 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [255]-293. Indeks.
Wiedza o zarządzaniu jako przedmiot zainteresowania socjologii Zarządzanie i polska droga do kapitalizmu Badanie sposobów i praktyk nauczania. Właściwy moment NAUCZANIE I SZKOLNICTWO WYŻSZE. STAN BADAŃ Nauczanie i szkolnictwo wyższe jako przedmiot badań Polskie szkolnictwo wyższe jako przedmiot badań Badania kształcenia Polska edukacja wyższa w dyskursie publicznym Procesy kształcenia i losy absolwentów: podsumowanie WIEDZA - TECHNOLOGIA – DZIAŁANIE Wiele matek zarządzania. Pogranicza nauk i transdyscyplinarność Artefakty, technologie, instytucje wpisane w maszyny. Badania nauki i techniki ROZMOWY O NAUCE I PRACY Opowieści o pracy i nauce jako materiał badawczy Life stories, working-life stories Life stories a dociekania narratologiczne Life stories a inne metodologie wykorzystujące historie życia Sposób prowadzenia badań Wybór rozmówców Pytania generujące narrację Usytuowanie autorów opowieści Sposób opracowania materiałów Teoria ugruntowana Kodowanie, wyłanianie głównych kategorii i teoretyczne pobieranie próbek Uwagi dotyczące transkrypcji i cytowania fragmentów wywiadów Working-life stories: podsumowanie OD NAUKI DO PRAKTYKI Ścieżki karier Dlaczego SGH? Czynniki kształtujące wybory Modele narracyjne w opowieściach o wyborze uczelni Studiowanie jako nauka podejmowania decyzji Organizacja studiów Kształtowanie ścieżki studiów Pierwsze doświadczenia zawodowe Działalność w organizacjach studenckich Łączenie studiów i pracy Doświadczenia zagraniczne Narzędzia nadawania sensu w opowieściach o pierwszych doświadczeniach zawodowych Opowiadania o własnym rozwoju i kolejnych wyzwaniach Opowiadania o poszukiwaniu własnej drogi Opowiadania o rozczarowaniu Opowiadania o działaniu w kryzysie „Cala prawda o absolwentach SGH". Przedstawione opowieści a wizerunek „esgiehowca" Studiowanie i pierwsze doświadczenia zawodowe WYTWARZANIE WIEDZY Wiedza przydatna: czego można nauczyć się na studiach, a czego w pracy? Źródła wiedzy i rozwiązywanie problemów Kto tworzy wiedzę? Rozwiązywanie problemów w kolektywach wiedzy: analiza wybranych opowieści Obiekty graniczne w zarządzaniu, czyli rzecz o współpracy Powerpointowanie Inne obiekty graniczne. UML, SAP, Excel i „skrzynki z informacjami" Wiedza usytuowana: podsumowanie TECHNIKI NARRACYJNE, TEORIE DZIAŁANIA I TOŻSAMOŚCI Techniki narracyjne Ja - my - oni. Tożsamość i różnica „Działające ty" Zarządzanie jako sztuka nadawania nazw Właściwe słowa Teorie działania i wiedza przydatna Teoria, jak działać, i teoria, jak być Wyobrażenia o świecie biznesu Nauki płynące z doświadczeń WIEDZA W NIESPÓJNYM ŚWIECIE KOLAŻU
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 347 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146143 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Model kompetencji współczesnego lobbysty / Joanna Dzieńdziora. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2018. - 385 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [311]-327.
Lobbing w perspektywie teoretycznej Lobbing jako zjawisko społeczne Geneza i specyfika zjawiska lobbingu Pojęcie lobbingu w świetlę wybranych interpretacji nauk społecznych Strategie, metody i formy lobbingu Podstawy ekonomiczne, prawne i etyczne lobbingu Miejsce lobbingu w naukach ekonomicznych Lobbing w procesie stanowienia prawa Lobbing z perspektywy etycznej Lobbing jako problem badawczy w naukach o zarządzaniu Ewolucja problemu badawczego lobbingu w naukach o zarządzaniu Zakres teoretycznych rozważań i badań empirycznych lobbingu Kompetencje zawodowe jako podstawa formułowania profilu kompetencji lobbysty Koncepcje kompetencji zawodowych w naukach o zarządzaniu Pojęcie i cechy kompetencji zawodowych Klasyfikacja kompetencji zawodowych Składowe kompetencji zawodowych Identyfikacja i opis kompetencji zawodowych. Lobbysta jako podmiot w analizie kompetencji Zakres pojęcia ,,lobbysta'' w ujęciu interdyscyplinarnym Lobbysta z perspektywy zawodu Ocena ryzyka zawodowego lobbysty Podmioty i aktywność zawodowa działalności lobbingowej w wybranych krajach Podmioty wykonujące działalność lobbingową w Polsce Aktywność zawodowa działalności lobbingowej w Polsce w latach 2006-2016 Benchmarki lobbingu w wybranych krajach Teoretyczne i metodyczne podstawy budowy modelu kompetencyjnego współczesnego lobbysty Modele i ich znaczenie w procesie rozwiązywania problemów naukowych Interpretacja kategorii model Klasyfikacja modeli stosowanych w naukach o zarządzaniu Modele kompetencji w świetle dotychczasowych badań i analiz Wskazanie metodyczne formułowania i budowy modelu teoretycznego kompetencji lobbysty Koncepcja modelowania kompetencji Konstruowanie modelu kompetencji współczesnego lobbysty Zastosowanie modelu Krowledge, Skills and Attitudes w procesie budowy modelu teoretycznego kompetencji lobbysty Zarys modelu kompetencji Knowledge, Skills and Attitudes (KSA) Identyfikacja i prezentacja kompetencji lobbysty w świetle dotychczasowych badań. Prezentacja modelu teoretycznego kompetencji lobbysty Analiza kompetencji współczesnego lobbysty w świetle badań empirycznych .. Podstawy metodyczne procesu badawczego opis stosowanych metod badawczych Charakterystyka próby badawczej Charakterystyka zawodu lobbysty w opinii badanych lobbystów Cechy charakterystyczne i specyfika zawodu lobbysty Percepcja i kształtowanie wizerunku zawodu lobbysty Znaczenie wartości dla zawodu lobbysty ldentyfikacja rzeczywistych kompetencji współczesnego lobbysty Rzeczywiste kompetencje współczesnego lobbysty w opinii badanych lobbystów Rzeczywiste kompetencje współczesnego lobbysty w opinii organizacji Korzystających z usług zawodowych lobbystów Analiza porównawcza rzeczywistych kompetencji współczesnego lobbysty w opinii badanych lobbystów oraz badanych organizacji Konceptualizacja i operacjonalizacja modelu Kompetencji współczesnego lobbysty Identyfikacja oczekiwanych kompetencji współczesnego lobbysty i ich wykorzystywanie w procesie modelowania oczekiwane kompetencje współczesnego lobbysty w opinii badanych lobbystów Oczekiwane kompetencje współczesnego lobbysty w opinii organizacji Korzystających z usług zawodowych lobbystów ocena ekspercka oczekiwanych kompetencji współczesnego lobbysty Analiza porównawcza oczekiwanych kompetencji współczesnego lobbysty w opinii badanych grup respondentów Analiza porównawcza rzeczywistych i oczekiwanych kompetencji współczesnego lobbysty Model praktyczny kompetencji współczesnego lobbysty jako uogólnienie badań empirycznych Model intencjonalny kompetencji współczesnego lobbysty i warunki jego implementacji do praktyki Model intencjonalny kompetencji współczesnego lobbysty Luka kompetencyjna i jej redukcja jako podstawa budowy modelu Intencjonalnego kompetencji współczesnego lobbysty opis modelu intencjonalnego kompetencji współczesnego lobbysty Determinanty wdrażania modelu intencjonalnego kompetencji współczesnego lobbysty do praktyki Profesjonalizacja kompetencji współczesnego lobbysty Instytucjonalizacja kompetencji współczesnego lobbysty
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 67
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5864 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109851 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115404 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 225-237.
Inżynieria jako zawód Kroki milowe w technice Największe osiągnięcia inżynieryjne w XX w. Czwarta rewolucja przemysłowa - era Przemysłu 4.0 Dyscypliny inżynierskie i techniczne Klucz do sukcesu - co jest ważne na studiach inżynierskich 5.1. E-learning jako innowacyjna forma uczenia się Jak odnieść sukces na studiach technicznych? Procedura projektowania inżynierskiego Projektowanie wytrzymałościowe Siły i momenty Stan równowagi Kratownice Ramy i maszyny Pojęcie niezawodności i współczynnika bezpieczeństwa Pojęcie energii - sprawność energetyczna Problemy związane z energią Projektowanie inżynierskie Rola inżynierów w ochronie środowiska Rola inżynierów w globalnej gospodarce Komunikacja graficzna Ochrona własności intelektualnej 16. Ekosystem innowacyjności i kreatywności Style kierowania i przywództwo Kształtowanie innowacyjności i postaw proinnowacyjnych Kształtowanie cech i kompetencji przywódczych Pomiar innowacyjności i zachowania innowacyjne Ocena umiejętności przywódczych Zastosowanie innowacyjności i umiejętności przywódczych w życiu codziennym
Sygnatura czytelni BMW: VI U 233 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150037 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR [Human Resources])
Bibliogr. s. 197-[208] i przy rozdz. Indeks.
Dla wykładowców i studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania, menedżerów i pracowników komórek personalnych oraz szkoleniowców prowadzących kursy dotyczace zarządzania ludźmi.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 33 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123006 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124510 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Koncepcja pomiaru jakościowych wymiarów kapitału ludzkiego w organizacji Kapitał ludzki w organizacji — istota i zakres Determinanty kapitału ludzkiego w organizacji Założenia pomiaru jakości kapitału ludzkiego organizacji Kompetencyjny wymiar kapitału ludzkiego w organizacji Kompetencje pracowników — podejście behawioralne Modele, opisy i profile kompetencyjne Rodzaje kompetencji Wskaźniki i poziomy kompetencji Profile kompetencji Badanie i pomiar kompetencji Metody diagnostyczne Ocena kompetencji przy użyciu skal obserwacyjnych Testy kompetencyjne i psychologiczne Assessment Center Jak zmierzyć kompetencje pracowników — propozycje obszarów do badania Pomiar kluczowych postaw pracowników Postawy jako składnik kapitału ludzkiego organizacji Zaangażowanie pracowników Istota terminu zaangażowanie pracownika Przegląd metod pomiaru zaangażowania Koncepcja metody pomiaru zaangażowania organizacyjnego Narzędzie diagnostyczne do pomiaru zaangażowania organizacyjnego Weryfikacja metody pomiaru Satysfakcja zawodowa pracowników Celowość pomiaru satysfakcji z pracy Interpretacja oraz determinanty satysfakcji zawodowej Przegląd metod badania satysfakcji z pracy Założenia metody pomiaru satysfakcji zawodowej Narzędzie diagnostyczne do pomiaru satysfakcji zawodowej Postawa otwartości na nowe doświadczenia i zmianę Otwartość na zmianę w procesie budowania jakości kapitału ludzkiego organizacji uczącej się i rozwijającej Możliwości pomiaru otwartości na nowe doświadczenia i zmianę — metody ilościowe i jakościowe Postawa gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem Gotowość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem jako czynnik budowania jakości kapitału ludzkiego w organizacji Możliwość pomiaru postawy gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem — metody ilościowe i jakościowe Pomiar kontaktów interpersonalnych Kontakty interpersonalne jako przedmiot pomiaru Uwarunkowania jakości kontaktów międzyludzkich — rola doświadczeń osobistych, osobowości i kompetencji społecznych pracowników Jakość kontaktów interpersonalnych w tradycyjnym zespole pracowniczym i w rozproszonym zespole projektowym Kontakty interpersonalne jako wymiar budujący jakość kapitału ludzkiego w organizacji Wskaźniki empiryczne kontaktów interpersonalnych Wskaźniki empiryczne pomiaru dotyczące kontekstu komunikacji interpersonalnej Wskaźniki empiryczne pomiaru jakości kontaktów interpersonalnych Narzędzia pomiaru kontaktów interpersonalnych Kwestionariusz ankiety do badania jakości kontaktów interpersonalnych w przedsiębiorstwie Klimat organizacyjny jako wymiar kapitału ludzkiego Od badań nad małymi grupami społecznymi do badań ogólnego klimatu organizacyjnego Kultura a klimat organizacyjny Natura klimatu psychologicznego Integracyjne podejście do klimatu organizacyjnego Główne wymiary klimatu organizacyjnego Sposoby badania klimatu organizacyjnego Narzędzia do diagnozy klimatu organizacyjnego Propozycja wskaźników do badania klimatu organizacyjnego Kulturowy wymiar kapitału ludzkiego w organizacji Od kapitału kulturowego do kulturowego wymiaru kapitału ludzkiego w organizacji Kultura organizacyjna jako przejaw kulturowego wymiaru kapitału ludzkiego w organizacji Kultura organizacji a kapitał kulturowy organizacj Kultura efektywności jako przejaw kapitału kulturowego organizacji Jak badać kapitał kulturowy organizacji? Jakościowe badanie kapitału kulturowego organizacji Ilościowe badanie kapitału kulturowego organizacji Narzędzia diagnostyczne kultury organizacyjnej
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 103
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5856 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł.: Project Management.
Na podst. pracy doktorskiej pt. Profil kompetencji interpersonalnych a skuteczne zarządzanie projektami.
Bibliogr. s. 211-225. Netogr. s. 225.
Dla osób zainteresowanych zagadnieniami skutecznego zarządzania projektami społecznymi widzianymi przez pryzmat kompetencji interpersonalnych menedżera projektu.
Rozdział 1 Skuteczność w zarządzaniu projektami 1.1. Projekt jako podstawa zarządzania projektami 1.1.1. Geneza pojęcia „projekt" 1.1.2. Określenie znaczenia projektu w zarządzaniu projektami 1.1.3. Cechy charakterystyczne projektów 1.1.4. Typologie i podziały projektów 1.2. Istota zarządzania projektami 1.2.1. Rozwój dziedziny zarządzania projektami 1.2.2. Znaczenie pojęcia „zarządzanie projektami" 1.2.3. Specyfika pracy projektowej 1.2.4. Tendencje rozwoju w zarządzaniu projektami 1.3. Czynnik ludzki w zarządzaniu projektami 1.3.1. Menedżer projektu 1.3.2. Style zarządzania zespołem projektowym 1.3.3. Skuteczność pracy menedżera projektu Rozdział 2 Zarządzanie kompetencjami menedżera projektu 2.1. Znaczenie terminu „kompetencje" 2.1.1. Wieloznaczność pojęcia 2.1.2. Kompetencje - kwalifikacje - umiejętności 2.1.3. Typologie kompetencji 2.1.4. Model KSA a model góry lodowej 2.2. Kompetencje menedżerskie 2.2.1. Zakres pojęcia kompetencji kierowniczych 2.2.2. Role i umiejętności menedżerskie 2.2.3. Cechy skutecznego menedżera 2.3. Specyfika kompetencji interpersonalnych menedżera projektu 2.3.1. Kompetencje menedżera projektu 2.3.2. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu 2.3.3. Modele kompetencji menedżera projektu Rozdział 3 Kompetencje interpersonalne menedżera projektu społecznego - wprowadzenie do własnych badań empirycznych 3.1. Metodyczne zagadnienia własnych badań empirycznych 3.1.1. Cel, zakres i sposób prowadzenia badań 3.1.2. Uzasadnienie wyboru metody badań 3.1.3. Teoretyczne podstawy metod badawczych 3.1.4. Charakterystyka grup badawczych 3.2. Specyfika Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy 3.2.1. Istota Funduszy Szwajcarskich 3.2.2. Fundusz dla Organizacji Pozarządowych - cel i obszary tematyczne 3.2.3. Skuteczność działań Operatora i Partnera Funduszu 3.2.4. Rodzaje projektów i nabory wniosków 3.3. Opinie badanych o kompetencjach interpersonalnych skutecznych menedżerów projektów w świetle badań pilotażowych 3.3.1. Charakterystyka badanej grupy i metodyka badań 3.3.2. Specyfika pracy projektowej w opinii studentów 3.3.3. Kluczowe kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle badań pilotażowych Rozdział 4 Kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle własnych badań empirycznych 4.1. Perspektywa kierownika projektu - wstęp do badań 4.2. Samoocena kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy 4.2.1. Wiedza i umiejętności praktyczne menedżerów projektów społecznych 4.2.2. Cechy osobowe i umiejętności interpersonalne menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy 4.2.3. Doświadczenie menedżerów projektów i doświadczenie organizacyjne 4.3. Kompetencje interpersonalne menedżerów projektów w ocenie ekspertów 4.3.1. Diagnoza poziomu kompetencji menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy 4.3.2. Niedobory kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy Rozdział 5 Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów 5.1. Ograniczenia w zakresie badania i pomiaru kompetencji 5.2. Ocena stanu kompetencji menedżerów projektów 5.2.1. Profil społeczno-demograficzny kierownika projektu społecznego 5.2.2. Stan wiedzy i opanowanych umiejętności 5.2.3. Potencjał kierowników projektów i dojrzałość organizacyjna 5.3. Propozycja modelu kompetencji interpersonalnych 5.3.1. Zasadność tworzenia modeli 15.3.2. Profil kompetencji interpersonalnych menedżera projektu społecznego 5.4. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów 5.4.1. Istota doskonalenia kompetencji menedżerskich 5.4.2. Warsztaty „szyte na miarę" dla menedżerów projektów społecznych Załączniki 1. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu na tle literatury 2. Lista wniosków dofinansowanych - Fundusz dla Organizacji Pozarządowych Grantu Blokowego, 2. nabór projektów „małych" (26 września 2012) 3. Specyfika pracy projektowej z perspektywy kierownika projektu - wnioski z obserwacji uczestniczącej 4. Niedobory kompetencji interpersonalnych u menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy 5. Lista wniosków dofinansowanych - Program Operacyjny Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2013, Priorytet II.
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 38
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5668 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka. Biznes i Finanse)
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [223]-227.
Dla studentów kierunków menedżerskich, ekonomicznych, administracyjnych.
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 35
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110573, 111108 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1934 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia)
Bibliografia, netografia na stronach 91-100.
Rodzic i dziecko czy partnerzy? Różnice generacyjne w relacjach szef–pracownik z perspektywy kontraktu psychologicznego Młode pokolenie pracowników w badaniach Zmiany w kontrakcie psychologicznym Relacje między pracownikiem Y a szefem X Podejście badawcze Zakres wykorzystania analizy transakcyjnej E. Berne’go Cechy osobowości i system wartości kierowników (pokolenie X) oraz pracowników (pokolenie Y) we współczesnych badaniach psychologicznych Różnice generacyjne i co z nich wynika obecnie Model Osobowościowo-Aksjologiczny MOA i jego związki z teorią autodeterminacji SDT Menedżerowie edukacji, czyli w stronę efektywnego zarządzania pokoleniem Y. O uwarunkowaniach i nowych wyzwaniach edukacyjnych Pokolenie Y O uwarunkowaniach i wyzwaniach edukacyjnych w społeczeństwie informacyjnym W stronę sieci edukacji w społeczeństwie informacyjnym Jednostka w społeczeństwie informacyjnym – tożsamość hubrystyczna i cechy pożądane w (po)nowoczesności Zmieniające się role nauczycieli – perspektywa pedeutologiczna Podejście pedeutologiczne – w stronę paradygmatu konstruktywistycznego Multiplikacja kompetencji i role nauczycieli jako liderów Menedżerowie edukacji Motywowanie i wynagradzanie pokolenia Y. Uelastycznianie systemów płacowych jako alternatywa motywowania pokolenia Y Elastyczne systemy wynagradzania Płaca za efekty jako elastyczna forma wynagradzania pokolenia Y Mierniki efektów jako podstawa kształtowania płac Wady i zalety PRP Płaca za kompetencje Sposoby pomiaru kompetencji Wady i zalety CRP Wynagradzanie za wkład pracy Systemy kafeteryjne jako sposób wynagradzania pokolenia Y Różnice w wynagradzaniu pracowników pokolenia X i Y Język „wyluzowanych”… O międzypokoleniowej (nie)komunikacji Post-pokolenie? E-młodzi w kulturze prefiguratywnej Ponowoczesne praktyki komunikacyjne młodzieży. Młodomowa dla… wszystkich? Pokolenie X i Y w mikroprzedsiębiorstwie. Mezalians czy szansa na rozwój organizacji? Pokolenie – dylematy interpretacyjne Pokolenie X Pokolenie Y Pokolenie X i Y – wyzwania Dwa pokolenia – rekomendacje
Sygnatura czytelni BMW: VI E 237 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145399 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5808 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR [Human Resources])
Bibliogr. s. [286]-290. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 101
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2977 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wydanie 3. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018. - 394 strony : ilustracje ; 24 cm.
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 377-383. Indeks.
Wyjaśnienie pojęć i relacji Kompetencje a kwalifikacje Kompetencje a wartości Kompetencje ludzi a kapitał ludzki i intelektualny Kluczowe kompetencje Kompetencje organizacji Kompetencje uniwersalne, specyficzne i osobiste Kompetencje zawodowe i stanowiskowe Profesjogramy/profile stanowisk Role organizacyjne Zarządzanie kompetencjami i jego podmioty Charakterystyka najważniejszych kompetencji Wiedza Doświadczenie i praktyczne umiejętności Kreatywność i innowacyjność Samodzielność Odpowiedzialność Przedsiębiorczość Orientacja biznesowa Profesjonalizm Decyzyjność Od formalnej dyscypliny pracy do "5 S" Skuteczność i ekonomiczność - czyli efektywność Komunikacja Współpraca Kompetencje etyczne Inteligencja Kultura i styl Asertywność Przywództwo, przywódcy i ich style Misja przywódców Przywództwo a zarządzanie Przywództwo jako wywieranie wpływu i jako kierowanie Przywództwo dzikie - jako twarde przejmowanie, sprawowanie i (nad)używanie władzy Przywództwo jako służenie Demokracja i przywódcy demokratyczni Autorytaryzm i przywódcy autorytarni Przywódcy charyzmatyczni i transakcyjni Od przewodzenia opartego na przymusie do "przewodzenia bez przewodzenia" Indywidualne style kierowania Wymiary przywództwa Wskazywanie i uzasadnianie celów Określanie zasad i wartości Dobór i wymiana ludzi Budowa zespołów Integrowanie Rozwój zawodowy Inspirowanie i motywowanie Komunikacja Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje Reprezentowanie Inne wymiary przywództwa Jak być przywódcą akceptowanym Kompetencje wybranych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw Przedsiębiorcy i biznesmeni Menedżerowie i liderzy Kompetencje różnych grup menedżerów Specjaliści, specjaliści wiodący/koordynatorzy, główni specjaliści Pracownicy merytoryczno-wykonawczy Pracownicy operacyjni Zarządzanie kompetencjami w organizacji Zarządzanie kompetencjami w ujęciu systemowym Podmioty zarządzania kompetencjami w organizacji Wzmacnianie portfeli kluczowych kompetencji Harmonizacja kompetencji oczekiwanych i posiadanych Doskonalenie zawodowe Organizacja ucząca się Zarządzanie kompetencjami a ocena a wynagradzanie Zarządzanie własnymi kompetencjami Self-management w świetle psychologii rozwoju Dobre praktyki związane z rozwojem własnym Meandry i zagrożenia samorozwoju Czy wszyscy powinni pracować zawodowo? Sztuczna inteligencja - pomocnik i rywal
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 185
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153573 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112333 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3069 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności