Badania jakościowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(31)
Forma i typ
Artykuły
(23)
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(7)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Kwiatkowski Piotr Tadeusz
(2)
Ryłko Ewa
(2)
Bębenek Piotr
(1)
Błaszczyk Katarzyna
(1)
Chudziak Jarosław
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dzierzbicka Joanna
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gawlik Katarzyna
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gołaś Ewa
(1)
Janowicz Rafał
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Klaus Marcin
(1)
Korolczuk Elżbieta
(1)
Kubiciel-Lodzińska Sabina (1980- )
(1)
Maj Jolanta (politologia)
(1)
Malepszy Anna
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
Presz Krzysztof
(1)
Puciato Natalia
(1)
Rygalska Karolina
(1)
Rzanny Mariusz
(1)
Staszyńska Katarzyna M
(1)
Stawecka Katarzyna
(1)
Szczypek Paweł
(1)
Turek Dariusz
(1)
Winch Sławomir
(1)
Więcek-Janka Ewa
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Wyrzykowska Iwona
(1)
Łyszyk Katarzyna
(1)
Ściechowska Anna
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Badania jakościowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(23)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Paradoksy oceniania / Jan Fazlagić. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 5, s.54-56. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy badań jakościowych / Beata Glinka, Wojciech Czakon. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Przydatność badań jakościowych w naukach o zarządzaniu Potrzeba prowadzenia badań jakościowych Problemy badawcze w badaniach jakościowych Identyfikowanie problemów badawczych Redagowanie problemów/ pytań badawczych Kiedy sięgać, a kiedy nie sięgać po badania jakościowe? Badania jakościowe solo i parami Projektowanie badań jakościowych Triangulacja Szkoły badań jakościowych Zróżnicowanie praktyk i tradycji badań jakościowych Teoria ugruntowana Główne założenia teorii ugruntowanej Kiedy wykorzystywać teorię ugruntowaną? Możliwości i ograniczenia Procedura teorii ugruntowanej. Konwencje teorii ugruntowanej Procedura realizacji studium przypadku Ograniczenia studium przypadku Tradycje etnograficzne w badaniach organizacji Charakterystyka etnografii i możliwości jej wykorzystania Odmiany etnografii Action research - badania w działaniu Charakterystyka metody action research Kiedy stosować action research? Procedura realizacji action research Ograniczenia stosowania action research Próba badawcza w badaniach jakościowych Próba a populacja: problem reprezentatywności Kryteria doboru próby badawczej Kryteria doboru dla podobieństwa Kryteria doboru dla różnorodności Niespecyficzne kryteria doboru Wielkość próby badawczej w badaniach jakościowych Badania pojedynczych przypadków Wyznaczanie wielkości próby w badaniach jakościowych Kryterium nasycenia teoretycznego Gromadzenie danych w badaniach jakościowych Dobór źródeł danych Obserwacje. Rodzaje obserwacji Notatki - przygotowanie i prowadzenie obserwacji Wywiady, narracje, opowieści Rodzaje wywiadów Przygotowanie do wywiadów i prowadzenie wywiadów Techniki projekcyjne Dokumenty: dobór i gromadzenie Analiza danych w badaniach jakościowych. Etap wstępny: przygotowanie danych do analizy Kodowanie Co to jest kodowanie i w jakim celu jest wykonywane? Skąd się biorą kody i jak powinny być określane? W jaki sposób przebiega kodowanie? Zasady kodowania i pułapki występujące w kodowaniu wstępnym Analiza tematyczna Analiza języka i narracji Interpretacja danych w badaniach jakościowych Definiowanie kategorii i pojęć Identyfikacja wzorców Tworzenie teorii w badaniach jakościowych Tworzenie tekstów opartych na badaniach jakościowych Pułapki i dobre praktyki interpretacji Ocena badań jakościowych Rygor metodologiczny Kryteria ewaluacji badań jakościowych Pułapki, błędy i wyzwania w badaniach jakościowych Etyka badań jakościowych: badacze i teren Wyzwania etyczne przed podjęciem badań - projektowanie Wyzwania etyczne w trakcie badań terenowych Wyzwania etyczne po opuszczeniu terenu Badacz wobec odbiorców
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 436 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 96
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151305 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151301 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6374 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Badawcze wsparcie dla promocji / Rafał Janowicz. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 7, s. 4-6. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Badania jakościowe. T. 1, Podejścia i teorie / redakcja Dariusz Jemielniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - XVI, 252 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Metodologia)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Czym są badania jakościowe? (Dariusz Jemielniak) Projektowanie badania jakościowego (Agata Stasik, Adam Gendźwiłł) Teoria a problem, czyli o formułowaniu problemu badawczego Problem a metoda, czyli o doborze metod Metoda a realizacja badania, czyli o zasobach niezbędnych do prowadzenia badań Etyka w badaniach jakościowych (Sylwia Ciuk, Dominika Latusek-Jurczak) Tworzenie projektu badawczego a kwestie etyczne Uzyskanie zgody na badanie Ochrona danych i tożsamości badanych Utrzymywanie relacji z badanymi Prezentacja wyników badań w terenie . Pułapki i dylematy w badaniach jakościowych (Beata Glinka, Przemysław Hensel) Typowe pułapki w badaniach jakościowych Projekt badania Prowadzenie badania Wnioskowanie i przygotowywanie tekstów Znaczenie paradygmatów w badaniach jakościowych (Bartosz Sławecki) Paradygmaty w naukach społecznych Pojęcie i znaczenie paradygmatów w nauce Nauki społeczne i nauki przyrodnicze Struktura paradygmatów Założenia ontologiczne, czyli dotyczące natury rzeczywistości społecznej Założenia epistemologiczne, czyli dotyczące natury poznania naukowego Metodologie Rodzaje paradygmatów w naukach społecznych Dwa wymiary – cztery paradygmaty: klasyfikacja Gibsona Burella i Garetha Morgana Pięć podstawowych paradygmatów: koncepcja Egona Guby i Yvonny Lincoln Po co komu wiedza o paradygmatach w naukach społecznych, czyli o praktycznej użyteczności paradygmatów Teoria ugruntowana (Przemysław Hensel, Beata Glinka) Teoria ugruntowana – geneza metody Strategia prowadzenia badań Teoretyczne pobieranie próbek i nasycenie teoretyczne Zbieranie danych i prowadzenie notatek Kodowanie i identyfikacja idei lub koncepcji Generowanie teorii Nieporozumienia związane z teorią ugruntowaną Podsumowanie. Wykorzystanie teorii ugruntowanej Action research, czyli o badaniach w działaniu (Davydd J. Greenwood) (tłum. Marta Höffner) Czym nie są i czym są badania w działaniu Podstawy badań w działaniu Prowadzenie badań w działaniu Przykłady badań w działaniu Różnorodność badań w działaniu Problemy związane z prowadzeniem badań w działaniu Antropologia wizualna (Sławomir Magala) (tłum. Marta Höffner) Próba zdefiniowania antropologii wizualnej Fotografia – „matka założycielka” antropologii i socjologii wizualnej Fotografia w kontekście wyważonego paradygmatu jakościowego Przykłady wizualnej łączności między sztuką, badaniami a zarządzaniem Otwarci – Zamknięci . Wizualne narracje między ekranami dotykowymi a wspólnotami Widok cudzego cierpienia, czyli antropologia wizualna marketingu politycznego Etnografia (Monika Kostera, Paweł Krzyworzeka) Miejsce etnografii wśród badań jakościowych Cechy etnografii Metody badawcze w etnografii Obserwacja Wywiad Analiza tekstu Metody badania rzeczywistości wyobrażonej Notatki z badań Interpretacja Pisanie etnografii Jak zostałem etnografem. Opowieść konfesyjna (Gideon Kunda) (tłum. Filip Rogalski) Moje początki Wojsko: pytania zasadnicze Ekonomia: pierwsze poszukiwania odpowiedzi Psychoanaliza: lekcja interpretacji Psychologia organizacji: nauka metody Zarządzanie: kolejny zwrot w karierze Ameryka i jej postacie Badania nabierają kształtu Nareszcie w terenie Interpretacja w terenie Przełom: pojawia się sens Badania nakierowane: pościg za kulturą Po terenie: interpretacja wstecz Sztuka kodowania Sztuka i rzemiosło pisania Storytelling, czyli o materialności praktyk opowiadania (David M. Boje, Nazanin Tourani) (tłum. Marta Höffner) Komunikacja poprzez kulturę Żywa materialność i metodologia ontologicznego opowiadania Fizyka kwantowa a praktyka opowiadania Ontologia sprawczego realizmu Teoria aktora-sieci a żywa materialność praktyk opowiadania Całostka – materialność – onto-historia Praktyka opowiadania wśród autochtonów a żywa materialność Żywa materialność Czas Przestrzeń
Sygnatura czytelni BMW: VI U 174,1 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V B 1,1
Sygnatura czytelni BWZ: XII B 5,1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151362, 151361 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151359 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6382 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151360 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania jakościowe. T. 2, Metody i narzędzia / redakcja Dariusz Jemielniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - XVII, [1], 288 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Metodologia)
Bibliografia przy rozdziałach.. Indeks.
Różnorodność metod i narzędzi w badaniach jakościowych (Dariusz Jemielniak) Studium przypadku (Marta Strumińska-Kutra, Izabela Koładkiewicz) Podstawowa charakterystyka strategii studium przypadku Czym jest, a czym nie jest strategia studium przypadku? Założenia strategii studium przypadku Typy studiów przypadku Jak realizować badania z użyciem strategii studium przypadku? Projektowanie badania jako tworzenie łańcucha dowodów Krok pierwszy: czego chcemy się dowiedzieć? Krok drugi: gdzie poszukiwać źrodeł danych? Krok trzeci: w jaki sposób zdobywać i selekcjonować dane? Krok czwarty: w jaki sposób analizować uzyskane dane empiryczne? Krok piąty: jak formułować wnioski z badań i pisać raport badawczy? Wady i zalety wykorzystania strategii studium przypadku Potencjalne ograniczenia i zagrożenia Zalety strategii studium przypadku Obserwacja (Małgorzata Ciesielska, Katarzyna Wolanik Boström, Magnus Öhlander) Obserwacja jako metoda Obserwacja a problem badawczy Teren i dostęp do niego Selekcja – co, kogo, gdzie i kiedy obserwować? Role obserwatora Notatki z terenu Typy obserwacji Obserwacja bezpośrednia uczestnicząca Obserwcja bezpośrednia nieuczestnicząca Obserwacja pośrednia Nowe techniki badań terenowych: shadowing (Barbara Czarniawska) Tradycyjna etnografia już nie wystarcza Shadowing i jego historia Cień dyrektora Na zakupach Lekcja analizy intersekcjonalnej Shadowing – porównanie z innymi technikami Podejście biograficzne (Paulina Bednarz-Łuczewska, Michał Łuczewski) Rozwój badań biograficznych Metody badań biograficznych Zalety badań biograficznych Ograniczenia badań biograficznych Wywiad w badaniach jakościowych (Svetlana Gudkova) Rodzaje wywiadów Przygotowanie wywiadu Przeprowadzenie wywiadu Badania fokusowe (Katarzyna Gawlik) Co to są badania fokusowe? Jak wygląda badanie fokusowe? Planowanie badania: próba badawcza i dobór respondentów Scenariusz badania fokusowego i rola moderatora W studiu fokusowym Kwestie etyczne Do czego służą badania fokusowe? Odmiany metody fokusowej Zamiast podsumowania: jak zadbać o sukces badania fokusowego Analiza dokumentów zastanych (Michał Łuczewski, Paulina Bednarz-Łuczewska) Dokumenty w badaniach społecznych Rodzaje dokumentów Przykłady zastosowania Formułowanie hipotez i problemów badawczych Eksploracja i opis zjawisk społecznych Wyjaśnienie zjawisk społecznych Problemy metodologiczne: dokument jako proces społeczny Rzetelność Trafność Trafność i rzetelność Analiza dyskursu (Aylin Kunter) (tłum. Marta Höffner) Tekst Dyskurs Wymiary dyskursu Analiza dyskursu Przykładowa analiza dyskursu Etnografia wirtualna (Piotr Cichocki, Tomasz Jędrkiewicz, Robert Zydel) Etnografia jako perspektywa i metoda Internet: jedna czy wiele przestrzeni? Etnografia wirtualna: definicja Zastosowania etnografii wirtualnej Analiza treści wizualnych Obserwacja uczestnicząca Etyka badań internetowych Ograniczenia etnografii wirtualnej Technika identyfikacji konstruktów osobistych (Dorota Bourne, Devi A. Jankowicz) (tłum. Marta Höffner) Psychologia konstruktów osobistych Najważniejsze cechy techniki identyfikacji konstruktów osobistych Przeprowadzanie wywiadu w ramach techniki Rep Grid Temat i elementy Konstrukty Tworzenie drabiny, tworzenie piramidy Szukanie konstruktów rdzennych i opór wobec zmiany Aspekt ilościowy i kilka przykładów zastosowań techniki Rep Grid Przykładowe zastosowanie techniki identyfikacji konstruktów osobistych Metody relacyjne w badaniach organizacji (Mustafa Özbilgin, Joana Vassilopoulou) (tłum. Marta Höffner) Ontologia i epistemologia relacyjności w badaniach organizacji Metody relacyjne: „ja” i refleksyjność badacza Metody relacyjne: „ja” i okoliczności Metody relacyjne: „ja” a inny Metody relacyjne: „ja”, inny i okoliczności Metody relacyjne: inni ludzie Metody relacyjne: inni ludzie i zjawiska społeczne (organizacyjne) Metody relacyjne: zjawiska organizacyjne (struktury lub okoliczności)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 174,2 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V B 1,2
Sygnatura czytelni BWZ: XII B 5,2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151365, 151366 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151363 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6383 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151364 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Koncepcja pomiaru jakościowych wymiarów kapitału ludzkiego w organizacji Kapitał ludzki w organizacji — istota i zakres Determinanty kapitału ludzkiego w organizacji Założenia pomiaru jakości kapitału ludzkiego organizacji Kompetencyjny wymiar kapitału ludzkiego w organizacji Kompetencje pracowników — podejście behawioralne Modele, opisy i profile kompetencyjne Rodzaje kompetencji Wskaźniki i poziomy kompetencji Profile kompetencji Badanie i pomiar kompetencji Metody diagnostyczne Ocena kompetencji przy użyciu skal obserwacyjnych Testy kompetencyjne i psychologiczne Assessment Center Jak zmierzyć kompetencje pracowników — propozycje obszarów do badania Pomiar kluczowych postaw pracowników Postawy jako składnik kapitału ludzkiego organizacji Zaangażowanie pracowników Istota terminu zaangażowanie pracownika Przegląd metod pomiaru zaangażowania Koncepcja metody pomiaru zaangażowania organizacyjnego Narzędzie diagnostyczne do pomiaru zaangażowania organizacyjnego Weryfikacja metody pomiaru Satysfakcja zawodowa pracowników Celowość pomiaru satysfakcji z pracy Interpretacja oraz determinanty satysfakcji zawodowej Przegląd metod badania satysfakcji z pracy Założenia metody pomiaru satysfakcji zawodowej Narzędzie diagnostyczne do pomiaru satysfakcji zawodowej Postawa otwartości na nowe doświadczenia i zmianę Otwartość na zmianę w procesie budowania jakości kapitału ludzkiego organizacji uczącej się i rozwijającej Możliwości pomiaru otwartości na nowe doświadczenia i zmianę — metody ilościowe i jakościowe Postawa gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem Gotowość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem jako czynnik budowania jakości kapitału ludzkiego w organizacji Możliwość pomiaru postawy gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem — metody ilościowe i jakościowe Pomiar kontaktów interpersonalnych Kontakty interpersonalne jako przedmiot pomiaru Uwarunkowania jakości kontaktów międzyludzkich — rola doświadczeń osobistych, osobowości i kompetencji społecznych pracowników Jakość kontaktów interpersonalnych w tradycyjnym zespole pracowniczym i w rozproszonym zespole projektowym Kontakty interpersonalne jako wymiar budujący jakość kapitału ludzkiego w organizacji Wskaźniki empiryczne kontaktów interpersonalnych Wskaźniki empiryczne pomiaru dotyczące kontekstu komunikacji interpersonalnej Wskaźniki empiryczne pomiaru jakości kontaktów interpersonalnych Narzędzia pomiaru kontaktów interpersonalnych Kwestionariusz ankiety do badania jakości kontaktów interpersonalnych w przedsiębiorstwie Klimat organizacyjny jako wymiar kapitału ludzkiego Od badań nad małymi grupami społecznymi do badań ogólnego klimatu organizacyjnego Kultura a klimat organizacyjny Natura klimatu psychologicznego Integracyjne podejście do klimatu organizacyjnego Główne wymiary klimatu organizacyjnego Sposoby badania klimatu organizacyjnego Narzędzia do diagnozy klimatu organizacyjnego Propozycja wskaźników do badania klimatu organizacyjnego Kulturowy wymiar kapitału ludzkiego w organizacji Od kapitału kulturowego do kulturowego wymiaru kapitału ludzkiego w organizacji Kultura organizacyjna jako przejaw kulturowego wymiaru kapitału ludzkiego w organizacji Kultura organizacji a kapitał kulturowy organizacj Kultura efektywności jako przejaw kapitału kulturowego organizacji Jak badać kapitał kulturowy organizacji? Jakościowe badanie kapitału kulturowego organizacji Ilościowe badanie kapitału kulturowego organizacji Narzędzia diagnostyczne kultury organizacyjnej
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 103
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5856 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 538)
Na grzbiecie akronim serii: SiM.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 153-180.
Przedsiębiorczość imigrantów na świecie i w Polsce Działalność gospodarcza imigrantów – pojęcia oraz statystyki Pojęcia: działalność gospodarcza, przedsiębiorca i samozatrudnienie Przedsiębiorczość imigrantów na świecie w świetle danych statystycznych Napływ imigrantów do Polski a potencjał rozwoju przedsiębiorczości Wybrane zagadnienia badań nad przedsiębiorczością imigrantów Rozwój badań nad przedsiębiorczością imigrantów w Europie Środkowo-Wschodniej Wybrane zagadnienia z zakresu badań nad przedsiębiorczością imigrantów Podejścia i wyzwania metodologiczne Podejścia metodologiczne w badaniach nad przedsiębiorczością migrantów Systematyczny przegląd literatury Wyniki systematycznego przeglądu literatury. Analiza bibliometryczna Analiza bibliometryczna za pomocą Web of Science za pomocą Scopus Google Scholar Analiza trendów występowania słów kluczowych Wyzwania w prowadzeniu badań nad przedsiębiorczością imigrantów Wyzwania etyczne w badaniach nad imigrantami i przedsiębiorczością imigrantów Sposoby dotarcia do respondenta oraz doboru próby Dane statystyczne dotyczące przedsiębiorczości imigrantów w Polsce Źródła danych o cudzoziemcach prowadzących działalność gospodarczą Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inne możliwości pozyskania danych statystycznych Urząd Skarbowy Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Trudności związane z analizą statystyczną danych oraz uzyskaniem operatu losowania Wyniki badań eksploracyjnych wśród przedsiębiorców – imigrantów Charakterystyka regionu eksploracji Metodologia badań. Gromadzenie i analiza danych Motywy zakładania własnej działalności gospodarczej Trudności związane z założeniem i prowadzeniem własnej firmy Charakterystyka prowadzonej działalności gospodarczej Plany zawodowe przedsiębiorców imigrantów Ograniczenia oraz implikacje dla dalszych kierunków badań Rekomendacje w zakresie wspierania przedsiębiorczości imigrantów
Sygnatura czytelni BWZ: XII K 17
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149989 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150050 (1 egz.)
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dominujący respondenci / Piotr Tadeusz Kwiatkowski. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 3, s.17-20. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Badania jakościowe przez internet / Krzysztof Presz. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 6, s.47-51. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności