Reklama zewnętrzna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(25)
Forma i typ
Artykuły
(23)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Kurek-Stec Agata
(3)
Kaczoń Lech
(2)
Maszewska Agnieszka
(2)
Bednarz Anna
(1)
Bernstein David
(1)
Biernacki Artur
(1)
Cander-Karolewska Ewa
(1)
Chabrowska-Karpińska Anita
(1)
Chmielewski Szymon
(1)
Chmielewski Tadeusz Jan (1950- )
(1)
Ciszkowska Ewa
(1)
Ciundziewicki Michał
(1)
Klimczak Dariusz
(1)
Kopras Piotr
(1)
Kułak Agnieszka
(1)
Michałkiewicz Iga
(1)
Mikosz Anna
(1)
Nowakowska-Godun Anna
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Suczyńska Katarzyna
(1)
Zawadzki Piotr
(1)
Zieliński Paweł
(1)
Łyszyk Katarzyna
(1)
Świątek Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Reklama zewnętrzna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(23)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outdoor dla kampanii reklamowej / Anna Bednarz. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 11, s.76-79. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117266 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 131-143.
Teoretyczne podstawy percepcji krajobrazu i koncepcja jego struktury fizjonomicznej Definicje krajobrazu zawarte w aktach prawnych Teoretyczne podstawy percepcji krajobrazu Koncepcja fizjonomicznej struktury krajobrazu Struktura fizjonomiczna a struktura ekologiczna krajobrazu Ocena walorów fizjonomicznych krajobrazu Fizjonomiczna wartość krajobrazu Styl krajobrazu Tożsamość miejsca Ogólne założenia audytu krajobrazowego w Polsce Klasyfikacja zagrożeń walorów krajobrazu Presja wizualna wywierana na użytkowników krajobrazu Globalne ujęcie zjawiska presji wizualnej Badania społecznej oceny krajobrazu poddanego presji wizualnej nośników reklamowych Analiza widoczności w ocenie presji wizualnej Teoretyczne podstawy modelowania widoczności w oprogramowaniu GIS Praktyczne aspekty modelowania widoczności w ocenie presji wizualnej Analiza widoczności nośników reklamowych i techniczne aspekty ich inwentaryzacji Instrumenty ochrony i kształtowania krajobrazu poddanego presji wizualnej raz przykłady dobrych praktyk urbanistycznych 5.2. Ochrona i kształtowanie krajobrazu w Koncepcji Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030 „Ustawa krajobrazowa” Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego jako instrument kształtowania ładu przestrzennego i estetyki krajobrazu Parki kulturowe Instrumenty ochrony i kształtowania fizjonomii krajobrazu zawarte w ustawie o ochronie przyrody Przykłady dobrych praktyk dotyczących poprawy estetyki miast Elementy audytu krajobrazowego miasta Lublina Przyrodnicze uwarunkowania fizjonomii krajobrazu miasta Lublina Fizjografia Współczesny system ekologiczny miasta Identyfikacja obszarów o kluczowym znaczeniu dla współczesnej fizjonomii miasta Lublina Wybrane studia diagnostyczne oraz koncepcja strefowej ochrony fizjonomii krajobrazu miasta Lublina
Sygnatura czytelni BMW: III E 93 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15132 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outdoor u progu zmian ? / Lech Kaczoń. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 10, s.84-97. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Reklama zewnętrzna - 2005 / Lech Kaczoń. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 10, s.69-72. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outdoorowe doganianie świata / Agata Kurek-Stec. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 5, s.61-64. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Uwodzenie outdoorem / Anna Mikosz. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 3, s.10-12. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sztuka ulicznego dialogu / Anna Ryłko-Kurpiewska. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 3, s.42-47. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności