Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(25)
Forma i typ
Artykuły
(16)
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Magazyn
(1)
Autor
Jabłoński Wojciech
(4)
Klisiński Janusz (1950- )
(2)
Boguski Jan (1966- )
(1)
Brodzińska-Mirowska Barbara
(1)
Cofała Jadwiga
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Gołębicka Anna
(1)
Jaroszyński Paweł
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jeziński Marek
(1)
Józefiok Aneta
(1)
Klimczak Dariusz
(1)
Klonowska-Szałek Aleksandra
(1)
Kociuba Marcin
(1)
Korolczuk Jakub
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Mazur Marek
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Musioł Maciej
(1)
Mętlewicz Michał
(1)
Sroka Ryszard
(1)
Stępowski Robert
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Wiśniewski Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Politycy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing polityczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(16)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [144]-148. Netogr. s. 148-150.
ROZDZIAŁ I. NARODZINY LIDERA POLITYCZNEGO ELITY I KONTRELITY UBEZWŁASNOWOLNIENIE RUCHU SPOŁECZNEGO ROLA PRZYPADKU I JEDNOSTKI OD KRZYWDY UROJONEJ DO RZECZYWISTEJ MIĘDZY IDEĄ A INTERESEM WŁASNYM MESJANIZM DZIEJOWY W POLITYCE MIEJSCA NARODZIN REWOLUCJI BAZA SPOŁECZNA PRZYCZYNY REWOLUCJI ULICE I PLACE MIEJSKIE KAWIARNIE I BARY SIECI SPOŁECZNOŚCIOWE ROZDZIAŁ II. INSTYTUCJONALIZACJA RUCHU POLITYCZNEGO POWOŁANIE PARTII POLITYCZNEJ ZAWODOWI REWOLUCJONIŚCI SILNA OSOBOWOŚĆ DUSZA TŁUMU SYMBOLIKA RUCHU HASŁA WYBORCZE I PROGRAM WYBORCZY WYMIENNOŚĆ RUCHÓW MASOWYCH NIEUDANE BUNTY ROZDZIAŁ III. ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE KAMPANII WYBORCZYCH POLITYK JAKO PRODUKT MARKETINGOWY WYBÓR GRUP DOCELOWYCH POZYCJONOWANIE LIDERA I PARTII STRATEGIA WALKI ROLA MEDIÓW W KAMPANII WYBORCZEJ ELEKTORAT PARTII WYBORY POWSZECHNE ROZDZIAŁ IV. MOWA LIDERA POLITYCZNEGO MOWA ORAZ JEJ RODZAJE FIGURY STYLISTYCZNE NEOLOGIZMY NEOSEMANTYZACJA EUFEMIZMY JĘZYKOWE STEREOTYPY SPOŁECZNE PUŁAPKI JĘZYKOWE ZAFAŁSZOWANE SŁOWA I IDEE ROZDZIAŁ V. MASKA LIDERA RUCHU SPOŁECZNEGO W PODWÓJNEJ MASCE DYKTATOR CZY FIGURANT? PSEUDONIM LUB NAZWISKO PODPALACZ IDEI PEWNOŚĆ CZY PRZEZORNOŚĆ? GRA POZORÓW WOLNOŚĆ SŁOWA MONOLOGI I DIALOGI ROZDZIAŁ VI. PRZEBUDOWA SPOŁECZEŃSTWA REWIZJA STRATEGII POLITYCZNEJ NISZCZENIE AUTORYTETÓW ROZBIJANIE RODZINY WALKA BRZYDOTY Z PIĘKNEM OŚMIESZANIE TRADYCJI WYDZIEDZICZENIE NARODU MIESZANKA NARODOWOŚCIOWA LIBERALNE BEZPRAWIE REDYSTRYBUCJA DOCHODU NARODOWEGO ROZDZIAŁ VII. ZASADY SKUTECZNEGO POLITYKA ZASADY KARDYNALNE ZASADA OGRANICZONEGO ZAUFANIA ZASADA PERMANENTNEJ KONTROLI ZASADA UTRZYMANIA INICJATYWY ZASADA UNIKANIA NIENAWIŚCI I LEKCEWAŻENIA ZASADA IDENTYFIKACJI PIĄTEJ KOLUMNY ZASADA UNIKANIA PUŁAPEK ZASADA MANIPULOWANIA FAKTAMI ZASADY DRUGORZĘDNE ZASADA UNIKANIA GAF JĘZYKOWYCH ZASADA UNIKANIA PYCHY ZASADA UDAWANIA GŁUPIEGO ROZDZIAŁ VIII. SPOSOBY UTRZYMANIA WŁADZY KŁAMSTWA I KŁAMSTEWKA WZBUDZANIE STRACHU DEMONSTROWANIE SIŁY ROTACJA POLITYKÓW PODSYCANIE WROGOŚCI ODWRACANIE OD SIEBIE UWAGI ROZBIJANIE OPOZYCJI UMIEJĘTNOŚĆ SŁUCHANIA WYBORCÓW
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144444 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136660 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 235-243.
Dla studentów nauk społecznych, praktyków życia publicznego i politycznego i dziennikarzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108896 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Eurokampania w ciemnych okularach / Wojciech Jabłoński. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 12, s. 38-40. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117590 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2740 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Recepta na zwycięską debatę telewizyjną / Wojciech Jabłoński. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 4, s.52-54. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [433]-462. Netogr. s. 462-463.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 111 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139147 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji, ISSN 1732-1344 ; 4)
Bibliogr. przy pracach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119549 L, 123411 (2 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129912 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji, ISSN 1732-1344 ; nr 7)
Nazwa red. na okł. i s. red.
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124106 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zlekceważony cyberelektorat / Mariusz Ludwiński. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 10, s.52-54. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 305-[310]. Indeks.
Publ. przeznaczona dla studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmującym się marketingiem, reklamą, czy public relations, jak i polityków i wszystkich osób zainteresowanych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3132 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności