Jaworowicz Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Jaworowicz Magdalena
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing partnerski
(2)
Akcje promocyjne
(1)
Aromamarketing
(1)
Branding
(1)
Kampanie reklamowe
(1)
Kampanie wyborcze
(1)
Komunikacja synestetyczna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing płci
(1)
Marketing sensoryczny
(1)
Mężczyzna w marketingu
(1)
Polska
(1)
Public relations
(1)
Reklama dla mężczyzn
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Stereotypy w reklamie
(1)
Strategia promocji
(1)
Synergia zmysłów
(1)
Wartość dla konsumenta
(1)
Wartość marki
(1)
Wizerunek marki
(1)
Wizerunek osoby w marketingu
(1)
Zarządzanie
(1)
Zaufanie klienta
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Męskość w sorento / Magdalena Jaworowicz. W: Marketing w Praktyce. 2015, nr 3, s. 38-40. - 2015
Dokument nadrzędny: Marketing w Praktyce.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. - Warszawa : Difin, 2017. - 230 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, netografia na stronie 215-220.
Nowoczesna komunikacja w zmieniającym się otoczeniu społeczno-ekonomicznym Istota komunikacji międzyludzkiej Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy Tożsamość firmy Wizerunek Reputacja Strategiczni odbiorcy komunikacji firm Duże przedsiębiorstwa Małe i średnie przedsiębiorstwa Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym – B2B Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B Otwieranie rozmowy z klientem Poznawanie potrzeb klienta Przedstawianie korzyści Asertywność Współpraca w sytuacji konfliktowej Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw Podejście partnerskie w komunikacji B2B Zarządzanie jakością (TQM – Total Quality Management) Koncepcja marketingu relacji Pracownicy organizacji jako part-time marketers Doskonała obsługa klienta Metody zdobywania wiedzy o klientach – lead generation Zarządzanie relacjami z klientem – CRM Budowa lojalności Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B Zintegrowana komunikacja marketingowa z odbiorcą końcowym – B2C . Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej Nowa rola marketingu – od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami Odbiorcy komunikacji B2C a B2B Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej Reklama Marketingowe public relations Promocja sprzedaży i POS Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni Marketing internetowy Mobile marketing Marketing szeptany Sponsoring Event marketing Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym Założenia strategii POE – spójne zarządzanie kanałami komunikacji Media Paid Media Owned Media Earned Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej Content marketing. Storytelling Autentyczność i podkreślanie pochodzenia Dostarczanie doświadczeń Komunikacja wideo w internecie Retrokomunikacja: sentyment konsumentów Komunikacja motywacyjna wewnątrz organizacji Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników Pochwała i wyrazy uznania Dystrybucja opinii klienta Wyrazy wdzięczności Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących Deklaracja zobowiązania Efekt rozgrzeszenia Organizacja zebrań Plan realizacji celu Słowa komunikujące sukces lub porażkę Wizualizacja konsekwencji Monitoring progresu Udzielanie motywującej informacji zwrotnej CSR – zintegrowana komunikacja społecznej odpowiedzialności biznesu CSR – zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu CSR w komunikacji public relations Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu Marketing społecznie zaangażowany – Cause Related Marketing (CRM)
Sygnatura czytelni BWF: V G 92
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8835 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia strony [251]-259.
Rozdział 1. Nowoczesna Zintegrowana Komunikacja Marketingowa 1.1. Marketing 1.1.1. Podstawowe elementy kompozycji marketingowej 1.1.2. Perspektywa zarządzania marketingowego 1.1.3. Rozbudowa kompozycji marketingowej 1.2. Komunikacja marketingowa 1.2.1. Komunikacja marketingowa marki 1.2.2. Rozwój komunikacji marketingowej 1.2.3. Komunikacja zorientowana na konsumenta 1.3. Zintegrowana Komunikacja Marketingowa 1.3.1. Istota Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej 1.3.2. Wdrażanie Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej 1.3.3. Trendy i nurty Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej 1.3.4. Narzędzia Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej 1.3.5. Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej Rozdział 2. Event marketing - narzędzie komunikacji marketingowej 2.1. Czym jest event? 2.1.1. Określenia eventu 2.1.2. Event w perspektywie aksjologicznej 2.1.3. Rodzaje eventów 2.1.4. Pierwotne i wtórne cele eventów 2.2. Event jako kanał komunikowania 2.2.1. Event jako kanał komunikowania bezpośredniego 2.2.2. Event jako kanał komunikowania pośredniego 2.2.3. Event jako kanał komunikowania bezpośredniego i zapośredniczonego 2.2.4. Rola zmysłów i emocji w odbiorze pośrednim i bezpośrednim wydarzenia 2.3. Różne sposoby rozumienia event marketingu 2.3.1. Event marketing - ujęcia zagraniczne 2.3.2. Event marketing - ujęcia polskie 2.3.3. Event marketing - definicja projektująca 2.3.4. Event marketing a event management 2.3.5. Event marketing a sponsoring 2.3.6. Event marketing a marketing eventu i marketing na evencie 2.4. Historia event marketingu 2.4.1. Starożytni organizatorzy eventów 2.4.2. Średniowieczne turnieje i barokowe spotkania szlachty 2.4.3. Brytyjskie festiwale w XVII i XVIII wieku 2.4.4. Wiek XIX - początek wielkich wystaw i targów 2.4.5. Reżimy totalitarne - potęga władzy budowana na eventach 2.4.6. Wiek XX - początki eventów marketingowych 2.4.7. Polskie eventy w XX wieku 2.4.8. Początki polskiej branży eventowej 2.5. Cechy event marketingu jako narzędzia komunikacji 2.5.1. Event marketing jako narzędzie wielopoziomowe 2.5.2. Event marketing jako alternatywa dla tradycyjnych narzędzi promocji 2.5.3. Event jako narzędzie angażujące emocjonalnie i tworzące świat marki 2.5.4. Event jako środek dotarcia do mediów i generator contentu 2.6.5. Event jako platforma komunikacji 2.5.6. Event jako live campaign i touchpoint 2.5.7. Event jako środowisko budowania relacji 2.6. Wyzwania w event marketingu 2.6.1. Wyzwania związane z organizacją, marką i wydarzeniem 2.6.2. Zagadnienie bezpieczeństwa w event marketingu 2.7. Efektywność i skuteczność event marketingu 2.7.1. Specyfika badań w event marketingu 2.7.2. Efektywność działań eventowych 2.7.3. Skuteczność działań eventowych 2.7.4. Metody wykorzystywane przy badaniu eventów 2.7.5. Efektywność i skuteczność eventów w badaniach firm i konsumentów Rozdział 3. Zarys branży eventowej w Polsce 3.1. Charakterystyka branży eventowej 3.1.1. Czynniki wyróżniające branżę 3.1.2. Podmioty branży eventowej 3.2. Firmy, instytucje - zleceniodawcy i organizatorzy eventów 3.2.1. Model 1: Organizatorzy 3.2.2. Model 2: Zleceniodawcy 3.3. Organizatorzy wydarzeń marketingowych 3.2.1. Agencje eventowe jako organizatorzy eventów marketingowych 3.3.2. Inne podmioty organizujące wydarzenia 3.4. Lokalizacje 3.5. Podwykonawcy 3.6. Organizacje integrujące i regulujące branżę 3.6.1. Stowarzyszenia branżowe 3.6.2. Media polskiej branży eventowej 3.7. Event manager i inne kluczowe zawody w branży eventowej 3.7.1. Obszar organizacji: event manager 3.7.2. Obszar komunikacji: event communications manager 3.7.3. Obszar kreacji: kreatywni w branży eventowej 3.7.4. Edukacja kadr w branży eventowej 3.8. Perspektywy rozwoju branży.
Sygnatura czytelni BWF: V G 70
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 35
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5633 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8834 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności