Lojalność konsumentów
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(9)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Brunson Russell
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
DeLisi Rick
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Hartley Kate
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr (medioznawstwo)
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kumar V. (1957- )
(1)
Markiewicz Maciej
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Neumeier Marty (1947- )
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumaczenie)
(1)
Płonka Michał
(1)
Rudzewicz Adam
(1)
Sagan Adam
(1)
Seminarium StatSoft Polska (2003 ; Warszawa / Kraków)
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Skotnicka Bożena (zarządzanie)
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Toman Nick
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Lojalność konsumentów
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tworzenie Twojego ruchu Stawanie się ekspertem Zyskiwanie pewności siebie Uczenie Twoich formuł Trzy główne rynki lub pragnienia Nowa okazja (Twoja oferta) Nowa okazja Więcej pieniędzy z tej samej formuły Przyszłościowy cel (Twój ruch) Przyszłościowy cel Budowanie przekonania Most olśnienia Dwie podróże bohatera Skrypt mostu olśnienia Cztery główne historie 10 x sekretów — sprzedaż jeden do wielu Formuła perfekcyjnego webinarium („Perfect Webinar") Wielkie domino Trzy sekrety Pakiet i zachęty Zachęty próbne Stawanie się przewodnikiem dla wymarzonych klientów Testowanie prezentacji na żywo Doskonałe webinarium w skrócie Doskonałe webinarium w 5 minut Umieszczanie tajników eksperta na Twojej drabinie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154059 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2421 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku)
Bibliogr. s. [272]-283.
Dla menedżerów oraz studentów pragnących poszerzyć wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwami usługowymi.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 499 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 105
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124818 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3549 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The effortless experience : conquering the new battleground for customer loyalty.
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5395 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
Jak zrozumieć zmianę zachowań klientów Wprowadzenie Kopanie leżącej marki: dlaczego uwielbiamy pałać nienawiścią do naszych ulubionych marek Problem spadającego za ufania w obliczu fałszywych wiadomości Komu można ufać? Wzrost popularności influencerów a podupadające media tradycyjne ,,To oburzające! To skandal!'' Jak zrozumieć nowe reakcje na skandale i złe wiadomości oraz rolę mediów społecznościowych ,,Chcę to mieĆ na już". zarządzanie oczekiwaniami klientów, którzy chcą otrzymywać informacje w tempie ekspresou4lm Profil trolla: kim są trolle i jak je okiełznać Świadomy konsument: problemy i presja przejrzystości marki Rola zmieniającego się zachowania klientów w zarządzaniu kryzysowego Nowe wyzwania: jak zrozumieć wpływ zmieniającego się zachowania klientów na strategie zarządzania kryzysem Co jest akceptowalne w czasie kryzysu? Jak odróżnić codzienne zadania od zarządzania kryzysem Hydra mediów społecznościowych zasady przejrą1stości a zatajanie informacji W zarządzaniu kryzysem ll Kryzysy w akcji: lekcje wyciągnięte l l z działań antykryzysowych pięciu duzych firm Kluczowa rola prawdomówności lL w zarządzaniu kryzysem i reputacją odpieranie ataku: dlaczego wasz zespół ds. komunikacji musi być wytrzymały Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej lt Reakcja mózgu na kryzys i przygotowanie Waszego zespołu na kryzysowe Co mają do powiedzenia influencerzy Iil specjalizujący się w komunikacji kryzysowej na temat zagrożeń czyhających na marki ln Rola przywództwa podczas kryzysu oraz przygotowanie waszego zespołu Pokazywanie Iudzkiej strony oraz okazywanie Il empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawdę ma to znaczenie, a kiedy są to tylko puste słowa od czego zacząć? Ustalanie priorytetów w czasie kryzysu Ujarzmianie tłumu. Jak załagodzić kryzys lll z pomocą influencerów i zwolenników: wywiad ze scottem Guthriem Rola technologii w zarządzaniu kryzysem: wykorzystywanie anaIityki predykcyjnej, narzędzi social listeningu i danych z wyszukiwarek Praktyczne porady, jak przygotować, przeprowadzić i przeanalizować wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec się powszechnych błędów)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. - Warszawa : Difin, 2017. - 230 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, netografia na stronie 215-220.
Nowoczesna komunikacja w zmieniającym się otoczeniu społeczno-ekonomicznym Istota komunikacji międzyludzkiej Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy Tożsamość firmy Wizerunek Reputacja Strategiczni odbiorcy komunikacji firm Duże przedsiębiorstwa Małe i średnie przedsiębiorstwa Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym – B2B Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B Otwieranie rozmowy z klientem Poznawanie potrzeb klienta Przedstawianie korzyści Asertywność Współpraca w sytuacji konfliktowej Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw Podejście partnerskie w komunikacji B2B Zarządzanie jakością (TQM – Total Quality Management) Koncepcja marketingu relacji Pracownicy organizacji jako part-time marketers Doskonała obsługa klienta Metody zdobywania wiedzy o klientach – lead generation Zarządzanie relacjami z klientem – CRM Budowa lojalności Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B Zintegrowana komunikacja marketingowa z odbiorcą końcowym – B2C . Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej Nowa rola marketingu – od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami Odbiorcy komunikacji B2C a B2B Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej Reklama Marketingowe public relations Promocja sprzedaży i POS Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni Marketing internetowy Mobile marketing Marketing szeptany Sponsoring Event marketing Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym Założenia strategii POE – spójne zarządzanie kanałami komunikacji Media Paid Media Owned Media Earned Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej Content marketing. Storytelling Autentyczność i podkreślanie pochodzenia Dostarczanie doświadczeń Komunikacja wideo w internecie Retrokomunikacja: sentyment konsumentów Komunikacja motywacyjna wewnątrz organizacji Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników Pochwała i wyrazy uznania Dystrybucja opinii klienta Wyrazy wdzięczności Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących Deklaracja zobowiązania Efekt rozgrzeszenia Organizacja zebrań Plan realizacji celu Słowa komunikujące sukces lub porażkę Wizualizacja konsekwencji Monitoring progresu Udzielanie motywującej informacji zwrotnej CSR – zintegrowana komunikacja społecznej odpowiedzialności biznesu CSR – zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu CSR w komunikacji public relations Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu Marketing społecznie zaangażowany – Cause Related Marketing (CRM)
Sygnatura czytelni BWF: V G 92
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8835 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Marketing)
Bibliogr. s. [223]-225. Indeks.
Dla menedżerów najwyższego i średniego szczebla z małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 186 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 27 ; 135305
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135304 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127276 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3739, 135305 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł i podtytytuł według okładki i strony redakcyjnej.
Tytuł oryginału: The Brand Flip : why customers now run companies and how to profit from it.
Bibliografia na stronach 134-135. Indeks.
10 NOWYCH REALIÓW ODWRACANIE MARKI PRODUKTY - ZNACZENIE DOTYKALNE - NIEMATERIALNE WERBUNEK - SPRZEDAŻ TOŻSAMOŚĆ FIRMY - TOŻSAMOŚĆ KLIENTA LEPSZE PRODUKTY - LEPSI KLIENCI SEGMENTY KLIENTÓW - KLANY KLIENTÓW TRANSAKCJE - RELACJE NA CZELE KLANU AUTORYTET - AUTENTYCZNOŚĆ KONKURENCJA - RÓŻNICOWANIE PROCESY - WARTOŚCI CECHY - DOŚWIADCZENIA KARA - OCHRONA PROJEKTOWANIE DROGI WIODĄCEJ NAPRZÓD PODEJMOWANIE DECYZJI - PROJEKTOWANIE PLANY - EKSPERYMENTY ZA DUŻY WYBÓR - PROSTOTA MARKI STATYCZNE - MARKI PŁYNNE OPOWIADANIE - UJMOWANIE W RAMY HISTORII LEJEK SPRZEDAŻOWY - DRABINA MARKI
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144855 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5736 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów / Adam Rudzewicz. - Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, copyright 2018. - 192, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 149-167.
1 Behawioralne uwarunkowania decyzji konsumentów 1 1 Podstawowe elementy teorii zachowań konsumenta 1 2 Modele procesu decyzyjnego nabywcy w świetle ekonomii behawioralnej 1 3 Produkt materialny i niematerialny w wymiarze rynkowym 1 4 Determinanty lojalności konsumenta 2 Teoretyczne aspekty zaufania konsumenckiego do marki 2 1 Instytucjonalne znaczenie zaufania w ekonomii 2 2 Istota zaufania w procesie wymiany 2 3 Kształtowanie zaufania konsumenckiego 2 4 Rola marki w konkurencji rynkowej 3 Zaufanie konsumenckie do marki - pomiar i elementy składowe 3 1 Pomiar zaufania konsumenckiego do marki w świetle literatury 3 2 Elementy składowe zaufania konsumenckiego 3 3 Koncepcja własna pomiaru zaufania konsumenckiego do marki 4 Zaufanie do marki a lojalność konsumenta w świetle badań własnych 4 1 Przesłanki i założenia metodyczne realizowanych badań 4 2 Weryfikacja narzędzia pomiarowego zaufania konsumenckiego do marki 4 3 Pomiar zaufania konsumenckiego do marki i lojalności konsumenta 4 4 Wpływ zaufania konsumenckiego do marki na lojalność konsumenta 4 5 Teoretyczne i aplikacyjne walory wyników badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147752 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1539 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia strony [229]-238.
Dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych.
Motywacja i satysfakcja pracownika Istota motywacji pracownika Modele i koncepcje motywacji i motywowania pracownika Podejścia od strony treści Podejścia od strony procesu Satysfakcja, zaangażowanie i efektywność pracownika Istota satysfakcji i zaangażowania Satysfakcja, efektywność i zaangażowanie w teoriach motywacji Modele i źródła satysfakcji pracownika Relacja satysfakcji pracownika i jego efektywności Pomiar motywacji i satysfakcji pracowników Satysfakcja i lojalność klienta Satysfakcja klienta Satysfakcja jako efekt doświadczeń rynkowych klienta Modele satysfakcji Pomiar satysfakcji klienta Korzyści z satysfakcji klienta Lojalność klienta Czy zadowolony pracownik ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta? Związek satysfakcji pracownika z zadowoleniem klienta Modelowanie procesów pracowniczych i konsumenckich Model pomiaru motywacji i satysfakcji pracowników Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora centrów handlowych Motywacja i satysfakcja pracowników centrów handlowych Wyniki badań pracowników centrów handlowych Analiza porównawcza motywacji i satysfakcji pracowników badanych centrów handlowych Motywacja i satysfakcja pracowników banków Wyniki badań pracowników banków Wnioski z analizy porównawczej motywacji i satysfakcji pracowników banków Satysfakcja i lojalność klientów centrów handlowych Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów centrów handlowych Wnioski z analizy porównawczej badania klientów lubelskiego sektora centrów handlowych Satysfakcja i lojalność klientów banków Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów banków Wnioski z analizy porównawczej badania klientów podmiotów bankowych Związek procesów pracowniczych i klienckich.
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 49
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5810 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [143]-148. Indeks.
Publ. przeznaczona dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 27
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3131 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów kierunku zarządzanie uczelni technicznych, osób zajmujących się w organizacjach pozyskiwaniem i utrzymaniem klienta, a także menedżerów ds. zaopatrzenia.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 625 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128578 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122922 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności