Hartley Kate
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Hartley Kate
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Lojalność konsumentów
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Public relations
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
Jak zrozumieć zmianę zachowań klientów Wprowadzenie Kopanie leżącej marki: dlaczego uwielbiamy pałać nienawiścią do naszych ulubionych marek Problem spadającego za ufania w obliczu fałszywych wiadomości Komu można ufać? Wzrost popularności influencerów a podupadające media tradycyjne ,,To oburzające! To skandal!'' Jak zrozumieć nowe reakcje na skandale i złe wiadomości oraz rolę mediów społecznościowych ,,Chcę to mieĆ na już". zarządzanie oczekiwaniami klientów, którzy chcą otrzymywać informacje w tempie ekspresou4lm Profil trolla: kim są trolle i jak je okiełznać Świadomy konsument: problemy i presja przejrzystości marki Rola zmieniającego się zachowania klientów w zarządzaniu kryzysowego Nowe wyzwania: jak zrozumieć wpływ zmieniającego się zachowania klientów na strategie zarządzania kryzysem Co jest akceptowalne w czasie kryzysu? Jak odróżnić codzienne zadania od zarządzania kryzysem Hydra mediów społecznościowych zasady przejrą1stości a zatajanie informacji W zarządzaniu kryzysem ll Kryzysy w akcji: lekcje wyciągnięte l l z działań antykryzysowych pięciu duzych firm Kluczowa rola prawdomówności lL w zarządzaniu kryzysem i reputacją odpieranie ataku: dlaczego wasz zespół ds. komunikacji musi być wytrzymały Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej lt Reakcja mózgu na kryzys i przygotowanie Waszego zespołu na kryzysowe Co mają do powiedzenia influencerzy Iil specjalizujący się w komunikacji kryzysowej na temat zagrożeń czyhających na marki ln Rola przywództwa podczas kryzysu oraz przygotowanie waszego zespołu Pokazywanie Iudzkiej strony oraz okazywanie Il empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawdę ma to znaczenie, a kiedy są to tylko puste słowa od czego zacząć? Ustalanie priorytetów w czasie kryzysu Ujarzmianie tłumu. Jak załagodzić kryzys lll z pomocą influencerów i zwolenników: wywiad ze scottem Guthriem Rola technologii w zarządzaniu kryzysem: wykorzystywanie anaIityki predykcyjnej, narzędzi social listeningu i danych z wyszukiwarek Praktyczne porady, jak przygotować, przeprowadzić i przeanalizować wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec się powszechnych błędów)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6188 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać i właściwie na nią zareagować. Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych. Dzięki wywiadom i anegdotom pochodzącym od liderów wielu globalnych organizacji, Komunikacja w kryzysie świetnie wpisuje się w kulturę długoterminowego zarządzania reputacją. Kate Hartley jest jedną z założycielek Polpeo, czyli agencji przeprowadzającej symulacje kryzysu, która współpracuje z największymi firmami na świecie. Hartley może poszczycić się dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w branży korporacyjnego PR-u oraz zarządzania kryzysem i reputacją, a do swoich doświadczeń może zaliczyć również wygłaszanie prezentacji i prowadzenie warsztatów z zakresu wpływu mediów społecznościowych na zarządzanie kryzysem podczas międzynarodowych wydarzeń takich jak SXSW, The Global PR Summit, PR Week’s Crisiss Comms czy Social Media Today’s Social Shake Up. Poza tym Hartley jest członkiem organizacji CIPR i PRCA oraz zasiada w cyfrowym komitecie wykonawczym PRCA, który ma na celu kształtować najlepsze standardy pracy w branży PR.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności