Zarządzanie zaufaniem
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(6)
Autor
Grudzewski Wiesław
(1)
Hartley Kate
(1)
Hejduk Irena
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumaczenie)
(1)
Paliszkiewicz Joanna
(1)
Pietraszkiewicz Krzysztof (1955- )
(1)
Rudzewicz Adam
(1)
Ryciuk Urszula
(1)
Sankowska Anna
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy finansowi
(1)
Pracownicy banków
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie zaufaniem
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
Jak zrozumieć zmianę zachowań klientów Wprowadzenie Kopanie leżącej marki: dlaczego uwielbiamy pałać nienawiścią do naszych ulubionych marek Problem spadającego za ufania w obliczu fałszywych wiadomości Komu można ufać? Wzrost popularności influencerów a podupadające media tradycyjne ,,To oburzające! To skandal!'' Jak zrozumieć nowe reakcje na skandale i złe wiadomości oraz rolę mediów społecznościowych ,,Chcę to mieĆ na już". zarządzanie oczekiwaniami klientów, którzy chcą otrzymywać informacje w tempie ekspresou4lm Profil trolla: kim są trolle i jak je okiełznać Świadomy konsument: problemy i presja przejrzystości marki Rola zmieniającego się zachowania klientów w zarządzaniu kryzysowego Nowe wyzwania: jak zrozumieć wpływ zmieniającego się zachowania klientów na strategie zarządzania kryzysem Co jest akceptowalne w czasie kryzysu? Jak odróżnić codzienne zadania od zarządzania kryzysem Hydra mediów społecznościowych zasady przejrą1stości a zatajanie informacji W zarządzaniu kryzysem ll Kryzysy w akcji: lekcje wyciągnięte l l z działań antykryzysowych pięciu duzych firm Kluczowa rola prawdomówności lL w zarządzaniu kryzysem i reputacją odpieranie ataku: dlaczego wasz zespół ds. komunikacji musi być wytrzymały Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej lt Reakcja mózgu na kryzys i przygotowanie Waszego zespołu na kryzysowe Co mają do powiedzenia influencerzy Iil specjalizujący się w komunikacji kryzysowej na temat zagrożeń czyhających na marki ln Rola przywództwa podczas kryzysu oraz przygotowanie waszego zespołu Pokazywanie Iudzkiej strony oraz okazywanie Il empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawdę ma to znaczenie, a kiedy są to tylko puste słowa od czego zacząć? Ustalanie priorytetów w czasie kryzysu Ujarzmianie tłumu. Jak załagodzić kryzys lll z pomocą influencerów i zwolenników: wywiad ze scottem Guthriem Rola technologii w zarządzaniu kryzysem: wykorzystywanie anaIityki predykcyjnej, narzędzi social listeningu i danych z wyszukiwarek Praktyczne porady, jak przygotować, przeprowadzić i przeanalizować wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec się powszechnych błędów)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6188 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Anatomia zaufania organizacyjnego / Barbara Kożuch. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 154 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 139-152.
Organizacje jako podmioty zaufania 15 1.1. Cele i wartości organizacyjne przedsiębiorstw 15 1.2. Organizacje publiczne w służbie swoich interesariuszy 23 1.3. Wartości organizacji społecznych 29 Zaufanie w naukach społecznych 33 2.1. Zaufanie jako obiekt badań analiz 33 2.2. Zaufanie społeczne w świetle przykładowych badań 36 2.3. Zaufanie w ekonomii i zarządzaniu 43 Zaufanie organizacyjne, jego istota i rodzaje 47 3.1. Rozumienie zaufania organizacyjnego 47 3.2. Rodzaje zaufania organizacyjnego i ich cechy 57 3.3. Współzależność pomiędzy zaufaniem organizacyjnym a ryzykiem 65 Zaufanie organizacyjne jako proces 69 4.1. Wiarygodność organizacyjna i jej źródła 69 4.2. Tworzenie zaufania początkowego 75 4.3. Wzmacnianie i utrzymywanie zaufania organizacyjnego 84 Zaufanie w tworzeniu i pogłębianiu relacji organizacyjnych 89 5.1. Podstawy teoretyczne przewagi kooperacyjnej 89 5.2. Menedżerowie i liderzy a relacje współpracy 97 5.3. Zaufanie organizacyjne - skuteczne przywództwo − współpraca wewnątrz- i międzyorganizacyjna 104 Zaufanie organizacyjne w cyfrowych kontekstach 113 6.1. Zrozumieć erę cyfryzacji 113 6.2. Zaufanie cyfrowe w relacjach organizacyjnych 117 6.3. Modele zaufania cyfrowego 121 Zaufanie organizacyjne − współczesne wyzwania 127 7.1. Zaufanie jako katalizator sprawności organizacyjnej 127 7.2. Ograniczenia i dalsze kierunki badań nad zaufaniem organizacyjnym 134
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 108 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 97
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151083 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6362 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaufanie w zarządzaniu organizacjami / Dominika Latusek-Jurczak. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 224 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 199-224.
Zaufanie w zarządzaniu - podstawy teoretyczne Charakterystyka zaufania Treść zaufania Źródła zaufania Funkcje zaufania Koncepcyjny model zaufania w zarządzaniu Ograniczenia i wyzwania koncepcji zaufania w zarządzaniu Procesualny charakter zaufania Nowe konteksty badań i alternatywne spojrzenia na funkcje Empiryczne badania zaufania Zaufanie - badanie eksploracyjne Zaufanie organizacyjne - instrumentalne studium przypadku Budowanie zaufania w polskich przedsiębiorstwach szybkiego wzrostu - badanie trenowe Wnioski - zakończenie
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6277 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [168]-192.
Dla osób zajmujących się badaniami kapitału ludzkiego, menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania i socjologii zarządzania.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 828 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 69
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138009, 138008 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137947 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5097 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 214-[228]. Netogr. s. [228].
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 140
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5553 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [203]-217.
Dla teoretyków i praktyków zajmujących się zarządzaniem łańcuchem dostaw oraz relacjami międzyorganizacjami: menadżerów średniego i wyższego szczebla, przedstawicieli przedsiębiorstw budowlanych oraz wykładowców i studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143922 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania i prawa oraz dla bankowców, finansistów, doradców finansowych i osób przygotowujących się do pracy w sektorze finansowym.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument mitygacji ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.1. Identyfikacja ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.2. Źródła ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.3. Przykłady materializacji ryzyka reputacyjnego w Polsce 1.4. CSR instytucji finansowych jako narzędzie mitygacji ryzyka reputacyjnego Finanse i społeczeństwo - Barbara Pogonowska 2.1. Wartościowania w ekonomii i finansach 2.2. Promowanie etycznych praktyk w sektorze finansów 2.3. Etyczne finanse i odpowiedzialne finansowanie Reputacja technologii finansowych (FinTech) - Jan Krzysztof Solarz 3.1. Opisowa definicja FinTech 3.1.1. Innowacja technologiczna 3.1.2. Innowacja finansowa 3.1.3. Innowacja społeczna 3.1.4. Innowacja systemowa 3.2. Reputacja jako korzyść dla interesariuszy 3.3. Reputacja jako koszt dla interesariuszy Reputacja sektora FinTech w przededniu open banking i PSD2 - Marcin Daniecki Wstęp - przesłanki podjęcia tematu - open banking i PSD2 jako ewolucja stanu obecnego 4.1. Sektor FinTech - nowy gracz na scenie rynku finansowego 4.2. Ryzyko reputacyjne - wymiar czasu i przestrzeni 4.3. Innovation huby / regulatory sandbox - jako inkubatory reputacji FinTech Społeczny wymiar bankowości - Sebastian Łukaszewski 5.1. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.2. Wyróżniające się działania społeczne banków 5.3. Wybrane działania społeczne banków zgłoszone do konkursu „Instytucja Roku 2018" 5.3.1. Wybrane działania społeczne Alior Banku 5.3.2. Wybrane działania społeczne Banku BNP Paribas i Fundacji BNP Paribas 5.3.3. Wybrane działania społeczne Citi Handlowy 5.3.4. Wybrane działania społeczne Banku Credit Agricole 5.3.5. Wybrane działania społeczne Euro Banku S.A. 5.3.6. Wybrane działania społeczne ING Banku Śląskiego 5.3.7. Wybrane działania społeczne Fundacji mBanku 5.3.8. Wybrane działania społeczne Banku Millennium 5.3.9. Wybrane działania społeczne Banku Ochrony Środowiska i Fundacji Banku Ochrony Środowiska 5.3.10. Wybrane działania społeczne PKO Banku Polskiego 5.3.11. Wybrane działania społeczne Banku Pocztowego 5.3.12. Wybrane działania społeczne Fundacji Santander Bank Polska 5.3.13. Wybrane działania społeczne Santander Bank Polska Znaczenie świadomości finansowej klientów instytucji finansowych w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu - Marta Musiał 6.1. Świadomość finansowa - aspekty teoretyczne 6.2. Społeczna odpowiedzialność instytucji finansowych 6.3. Świadomość finansowa klientów jako element społecznej odpowiedzialności instytucji finansowych Konflikt strukturalny pomiędzy doradztwem finansowym a działaniami instytucji finansowych - Andrzej Fesnak 7.1. Ograniczenia instytucji finansowych 7.1.1. Kategorie produktów finansowych 7.1.2. Oferta z wielu instytucji finansowych 7.1.3. Doradztwo nieinstytucjonalne 7.2. Marketing doradztwa 7.2.1. Negatywne pola semantyczne 7.2.2. Pozytywne pola semantyczne 7.3. Zawód doradcy finansowego 7.3.1. Zawód w opinii publicznej 7.3.2. Doradca finansowy podstawy wiedzy 7.3.3. Doradca finansowy w literaturze europejskiej i amerykańskiej 7.3.4. Gwarancja jakości w wykonaniu doradcy finansowego 7.4. Działania doradcy 7.4.1. Plan finansowy - struktura celów 7.4.2. Proces planowania 7.5. Współczynniki finansowe planu 7.5.1. Wskaźniki finansowe ogólne 7.5.2. Wskaźniki zadłużenia 7.5.3. Wskaźniki realizacji celu 7.6. Strategie rekomendowania 7.7. Potrzeba planowania finansowego Standardy ochrony konsumenta jako punkt odniesienia w działaniach z zakresu CSR instytucji finansowych - Jarosław Wierzbicki 8.1. Koncepcja CSR a nadużycia rynkowe 8.2. Koszty działalności z zakresu CSR 8.3. Specyfika sektora usług finansowych 8.4. Uwarunkowania CSR instytucji finansowych w Polsce Audyt reputacyjny - nowy wymiar odpowiedzialności społecznej instytucji finansowych w Unii Europejskiej - Dawid Sobczyński 9.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu 9.2. Ryzyko reputacyjne w instytucjach finansowych 9.3. Reputacja jako kapitał instytucji finansowej 9.4. Istota audytu reputacyjnego 9.5. Metodologia audytu reputacyjnego - zarys problematyki Ryzyko reputacji - fakty i mity - Elżbieta Klamut 10.1. Ujęcie definicyjne ryzyka reputacji 10.2. Ryzyko reputacji w przedsiębiorstwach niefinansowych 10.3. Ryzyko reputacyjne a instytucje finansowe 10.4. Ryzyko reputacji w badaniach 10.5. Ubezpieczenie ryzyka jako możliwość jego minimalizacji 10.6. Fakty a mity ryzyka reputacji Ocena aktywności banków w obszarze zaangażowania społecznego CSR - wyzwania i dylematy - Anna Warchlewska 11.1. Podstawy społecznej odpowiedzialności w bankach 11.3. Zaangażowanie społeczne wybranych banków 11.3.1. Ocena aktywności banków 11.3.2. Postrzeganie banków przez rynek - perspektywa rankingów i konkursów Społeczna odpowiedzialność biznesu - zaufanie w służbie sprzedaży - Marta Zięba-Szklarska 12.1. Rozważania wstępne (definicje) 12.2. Zaufanie 12.3. Konflikt interesów 12.4. Misselling
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 66
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6110 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności