Zarządzanie produktem
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
Forma i typ
Książki
(17)
Artykuły
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(8)
Autor
Chaniewska Maria
(2)
Kotapski Roman
(2)
Swędrowski Tomasz
(2)
Banfield Richard
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Duda Jan (1954- )
(1)
Eriksson Martin
(1)
Fałek Zbigniew
(1)
Furgol Michał
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Grzybek Sergiusz
(1)
Jocham Ralph
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kall Jacek
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kuziemko Anna
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lukassen Chris
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
McGreal Don
(1)
Nandakumar Mangalam
(1)
Neumeier Marty (1947- )
(1)
Nowak Marcin
(1)
Oleszek Sylwester
(1)
Pacholczyk Dawid
(1)
Perri Melissa
(1)
Ruter Matthias
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Savor Leo
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schuurman Robbin
(1)
Schwaber Ken
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Stronka Dariusz
(1)
Słaby Teresa
(1)
Walkingshaw Nate
(1)
West Dave
(1)
Wirkus Marek
(1)
Zarzycka Anna M
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Żurawik Barbara
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Menedżerowie produktu
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Zarządzanie produktem
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Monografia
(3)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(9)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tytuł oryginału: Product leadership : how top product managers launch awesome products and build successful teams.
Indeks.
Pełnia odpowiedzialności bez krztyny władzy? Co decyduje o niepowtarzalności przywództwa produktowego? Idealny styl przywództwa produktowego na danym etapie produktu Przywództwo w młodych firmach Naucz się budować i trenować zespół Implementowanie procesu i kierunku zorientowanego na realizację celów Naucz się oceniać sukces Twojej pracy Część I Lider produktu Rozdział 1. Czym jest zarządzanie produktem? Rola zarządzania produktem Historia zarządzania produktem Narodziny zarządzania produktem Zarządzanie produktem łączy się z technologią Zarządzanie produktem staje się zwinne Zarządzanie produktem zajmuje miejsce w pierwszym rzędzie Jaka jest przyszłość zarządzania produktem? Rozdział 2. Dlaczego przywództwo produktowe jest tak istotne? Wpływ lidera produktu Rozwijająca się organizacja Zespół Twórcy Wyzwania specyficzne dla przywództwa produktowego: nie tylko miejsce przy stole Czym nie jest przywództwo produktowe? Strategiczność przywództwa produktowego Dlaczego liderzy produktu nie mogą spać po nocach? Priorytetyzowanie pomysłów, funkcji i projektów Skuteczna i produktywna współpraca Szkolenie i rozwój zespołu produktowego Zarządzanie w górę i na zewnątrz Dostosowywanie i nakierowywanie organizacji Rozdział 3. Sztuka bycia wielkim liderem produktu Wyznaczanie zasad produktu Wyznaczanie wizji produktu Przejście od wizji do strategii Przejście od strategii do planu rozwoju produktu Koncentrowanie uwagi na problemach klienta Priorytetyzowanie celów i działań strategicznych Zarządzanie nieznanym Małe zakłady Duże zakłady Umieszczanie niejednoznaczności w ramach czasowych Produkt jest dyscypliną drużynową Projektowanie zespołu produktowego Różnorodność Przekrojowość Wieczny optymizm Tworzenie talentów w zespole produktowym i projektowanie karier Tworzenie ścieżki kariery w kierunku wizji Rozpoczynanie rozmowy o karierze z myślą o ogólnej perspektywie Wznoszenie się ponad trendy i technologię Rozwijanie kompetencji twardych Rozwijanie kompetencji miękkich Równowaga między odkrywaniem a dostarczaniem Tradycja a nowatorstwo Włączanie odkrywania do procesu Procesu w sam raz Komunikacja i ograniczenia Wyjaśnienie kwestii władzy Zarządzanie polityką Rozdział 4. Czy istnieje recepta na sukces? Jak wygląda sukces przywództwa produktowego? Mierzenie sukcesu Mierzenie sukcesu jako umiejętność rozwiązywania problemów Cechy wspólne skutecznych zespołów produktowych Jak rozpoznawać liderów produktu? Rozdział 5. Zatrudnianie lidera produktu Zatrudnianie i wdrażanie lidera produktu Wybór czasu na rekrutację Wybór czasu w organizacjach prowadzonych przez założyciela Wybór czasu zatrudniania we wschodzących lub szybko rozwijających się firmach Wybór czasu zatrudniania w środowiskach korporacyjnych Praktykanci tworzenie własnych liderów produktu W jaki sposób programy praktyk mogą wspierać przywództwo produktowe? Tworzenie programu praktyk Przypadek długofalowego zaangażowania się wobec ludzi i zespołów Stać się liderem produktu Część II Właściwy lider we właściwym czasie Rozdział 6. Nowo powstała organizacja Liderzy produktu w nowej firmie Największe wyzwania Rozwiązywanie właściwego problemu Równowaga pomiędzy wewnętrznymi a zewnętrznymi motywatorami Poznaj swojego klienta Zarządzanie oczekiwaniami zespołu Poznaj siebie Styl przywództwa produktowego w młodej firmie Powiązanie wizji produktu ze strategią i taktyką Odwzorowywanie wizji Ciągła komunikacja Odgrywanie roli klienta w celu odkrycia podstawowych wartości Nie pomijaj badań Badania, dane i testowanie Udostępnianie badań Priorytetyzowanie celów Równoważenie priorytetów i radzenie sobie z napięciami Jeszcze o wyborze priorytetyzowanych elementów Badania i ponowne ustalanie priorytetów Założyciel a pierwszy zatrudniony lider produktu Zespoły produktowe w młodej firmie Pełnienie różnych funkcji w małych zespołach Zarządzanie dynamiką zespołu Dobieranie osobowości i filozofii Dopasowywanie członków zespołu Dopasowywanie stylu przywództwa do stylu zespołu Ukierunkowanie na użytkowników Rozwijanie talentu Rozdział 7. Organizacja dojrzewająca Największe wyzwania stojące przed liderami w organizacjach dojrzewających Utrzymywanie koncentracji na użytkowniku Kontrola ego Podróż od eksperta technicznego do lidera ludzi Kojarzenie faktów Wspieranie liderów na ścieżce zmian Zapobieganie przerwaniu komunikacji Porada praktyczna dla liderów na ścieżce zmian Realizacja weryfikuje wizję Budowanie zespołów Rekrutowanie odpowiednich ludzi do zespołu Rozdział 8. Organizacja dojrzała korporacja Największe wyzwania korporacyjnych liderów produktu Unikanie samozadowolenia po odniesieniu sukcesu Zachowanie dyscypliny po odniesieniu sukcesu Zachowywanie koncentracji w czasie skalowania Dostarczanie strategii wejścia na rynek zorientowanej na klienta Skuteczna komunikacja i współpraca Unikanie ugrzecznionych danych Mierzenie właściwych czynników Praca a kultura firmy Przywództwo w korporacji Komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami Promowanie współpracy Zmiana kultury korporacyjnej Czyny, nie słowa Utrzymywanie wyrazistości wizji Wdrożenie strategii portfela produktów Myślenie na małą skalę, skutki na wielką Twórz, zanim zajmiesz się tworzeniem Część IIIPraca z klientami, agencjami, partnerami i zewnętrznymi interesariuszami Rozdział 9. Odwzorowywanie środowiska partnerskiego Skuteczne odwzorowywanie Poszukiwanie wspólnej wartości Zaufanie jest spoiwem Wartość danych dostarczanych przez klienta Kiedy i dlaczego należy zatrudniać konsultantów? Uzupełnianie braków doświadczenia i taktycznych Zarządzanie zmianą Dołączanie pomocy z zewnątrz do zespołu Zarządzanie problemami Agencje, firmy projektowe i studia projektowe Przykładowe scenariusze Punkt widzenia lidera produktu Nierozsądny argument: projektowanie produktu jest strategiczne Wolni strzelcy/wykonawcy Partnerzy strategiczni Wielopłaszczyznowi ludzie i rozwiązania partnerskie Wiele strategii zatrudniania przepisem na sukces Konkluzje na temat partnerstwa Twórz w sposób wartościowy, realny i użyteczny Zachowaj mentalność ucznia Myśl nieszablonowo Nie uciekaj przed zmianami Skromność jest cnotą
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 253 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147418 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Za kulisami każdej wielkiej firmy Rola technologii Silne przywództwo produktowe Upełnomocnione zespoły produktowe Przywództwo w praktyce Decyzyjni - przewodnik Coaching - sposób myślenia Ewaluacja Plan coachingowy Rozmowa indywidualna Opracowanie pisemne Kontekst strategiczny Poczucie własności Zarządzanie czasem Myślenie Współpraca w zespole Współpraca z interesariuszami Syndrom oszusta Klientocentryczność Sumienność Decyzje Efektywne spotkania Etyka Szczęście Profil liderki: Lisa Kavanaugh Kompetencje i charakter Rekrutacja Rozmowa kwalifikacyjna Zatrudnianie Pracownicy zdalni Przysposabianie do pracy Oceny efektów pracy Odejścia Awanse Profil liderki: April Underwood Tworzenie przekonującej wizji Udostępnianie wizji produktu Zasady dotyczące produktu i kwestie etyczne Profil liderki: Audrey Crane Optymalizacja pod kątem upełnomocniania Upełnomocnianie zespołów platformowych Upełnomocnianie zespołów ds. wrażeń Topologia a bliskość w ujęciu fizycznym Ewolucja topologii Profil liderki: Debby Meredith STRATEGIA PRODUKTOWA Koncentracja Działania Zarządzanie Profil liderki: Shan-Lyn Ma CZEŚĆ VII. CELE ZESPOŁÓW Upełnomocnianie Przypisywanie celów Ambicja Zobowiązania Współpraca Zarządzanie Odpowiedzialność Umieszczanie celów w odpowiedniej perspektywie Profil liderki: Christina Wodtke Cele firmy Wizja produktu i związane z nią zasady Topologia zespołów Strategia produktowa Cele zespołów produktowych Efekty biznesowe Profil liderki: Judy Gibbons WSPÓŁPRACA BIZNESOWA Rola liderów produktów Zarządzanie interesariuszami a współpraca Udostępnianie spostrzeżeń i uczenie się Utrzymywanie (się) na rynku Profil liderki: Avid Larizadeh Duggan ZAINSPIROWANI, UPEŁNOMOCNIENI I PODDANI TRANSFORMACJI Sensowna transformacja Transformacja w akcji Poddani transformacji
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154843 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Marketing - zmiany w obliczu przemian XXI wieku Transformacja marketingu − od marketingu 1.0 do 5.0 Tradycyjne zasady koncepcji marketingowej - od 4P do 7P Współczesne zasady koncepcji marketingowej − nowe 4P People - ludzie Perspektywa konsumenta Pokolenia w świecie konsumenta Istota zachowań konsumenckich Proces podejmowania decyzji konsumenckich Modele zachowań konsumenta Determinanty zachowań konsumenta Czynniki kulturowe Czynniki społeczne Czynniki osobiste Czynniki psychologiczne Perspektywa pracownika - marketing wewnętrzny Istota marketingu wewnętrznego Modele marketingu wewnętrznego Narzędzia marketingu wewnętrznego Employer Branding Procesy Istota procesu zarządzania marketingiem Koncepcja orientacji rynkowej organizacji Analiza otoczenia organizacji Planowanie i wdrażanie koncepcji marketingu Kontrola procesu marketingu Performance − dokonania Stosunki z otoczeniem - implikacje zewnętrzne Odpowiedzialność społeczna Prawne i etyczne aspekty marketingu Marketing zrównoważony Audyt marketingowy Istota i cechy audytu marketingowego Zakres audytu marketingowego Wybrane metody i narzędzia audytu marketingowego Programy - projektowanie i zarządzanie narzędziami marketingu Tradycyjne ujęcie produktu Pojęcie produktu w ujęciu marketingowym Funkcje produktu w ujęciu marketingowym Klasyfikacja produktów Struktura produktu Polityka asortymentowa, jakość i opakowanie Polityka marki Cykl życia produktu oraz jego wprowadzenie na rynek Zarządzanie dystrybucją Zarządzanie ceną Projektowanie i zarządzanie promocją Promocja jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Promotion mix w ujęciu tradycyjnym nowoczesnym
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153377 N, 153378 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153380 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie ; nr 1)
Bibliogr. s. 159-160.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101636, 101635, 101639, 101634 L, 104752, 101637, 101638 (7 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie portfelem produktów / Anna Kuziemko. W: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. 2000, nr 4, s.15-17. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Indeks.
Postawy właściciela produktu Rozdział 1 Zwinne zarządzanie produktem Właściciel produktu czy menedżer produktu? Co to jest zarządzanie produktem? Praca w organizacji zorientowanej na produkt, sprzedaż lub marketing Co to znaczy właściciel produktu? Różne typy właścicieli produktu Urzędnik Pośrednik Przedstawiciel biznesu Sponsor Przedsiębiorca Rozdział 2 Przedstawienie postaw właściciela produktu Błędnie rozumiane postawy właściciela produktu Ekspedient Pisarz historyjek Menedżer projektu Ekspert dziedzinowy Portier Menedżer Preferowane postawy właściciela produktu Wizjoner Współpracownik Przedstawiciel klienta Decydent Eksperymentator Influencer Podsumowanie części I: Postawy właściciela produktu Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ II Przedstawiciel klienta Rozdział 3 Identyfikowanie i definiowanie produktu Wprowadzenie przedstawiciela klienta Co to jest produkt? Rozdział 4 Budowanie empatii względem klientów Rozmawianie z klientami Obserwowanie klientów Skuteczne radzenie sobie z tendencyjnością podczas współpracy z klientami Rozdział 5 Ujmowanie spostrzeżeń dotyczących klienta w formie person Persony użytkowników Tworzenie person Rozdział 6 Rozpoznawanie i wyrażanie wartości klienta Funkcjonalne elementy wartości Emocjonalne elementy wartości Zmieniające życie elementy wartości Element wpływu społecznego wartości Rozdział 7 Łączenie funkcji produktu z wynikami i wpływami Łączenie celów, wpływów, wyników i funkcji Podsumowanie części II: Przedstawiciel klienta Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ III Wizjoner Rozdział 8 Tworzenie i komunikowanie wizji produktu Wprowadzenie: wizjoner Łączenie wizji produktu z misją, wizją i wartościami firmy Wizja produktu dopasowana do misji i wizji firmy Elementy inspirującej wizji produktu Rozdział 9 Skuteczne komunikowanie wizji produktu Struktura narracji 3x3 Siła perswazji Niech będzie SEXI Rozdział 10 Sporządzenie celów produktu dopasowanych do interesariuszy i zespołów Co to jest cel produktu? Charakterystyki wspaniałych celów produktu Jak tworzyć cele produktu Inspekcja i adaptacja celów produktu Obecność wielu celów produktu: czy jest taka opcja? Rozdział 11 Tworzenie właściwej mapy drogowej dla odbiorców Wprowadzenie do map drogowych produktów Typy map drogowych produktu Mapa drogowa 1: mapa drogowa zorientowana na cel Mapa drogowa 2: mapa drogowa Teraz-Następnie-Później Mapa drogowa 3: Mapa historyjek użytkownika Mapa drogowa 4: wizualna mapa drogowa Mapa drogowa 5: mapa drogowa w formie wykresu Gantta Jedenaście wskazówek do tworzenia mapy drogowej Rozdział 12 Rozpoznawanie wartości i wpływu firmy Pojęcie wartości i wpływu firmy Wyrażanie wpływu firmy Kluczowy obszar wartości 1: wartość obecna Kluczowy obszar wartości 2: wartość niezrealizowana Kluczowy obszar wartości 3: czas wprowadzenia na rynek Kluczowy obszar wartości 4: zdolność do innowacji Rozdział 13 Maksymalizacja wartości przez skuteczne strategie i taktyki cenowe Wprowadzenie do wyceny produktu Proces wyceny produktu Krok 1. Inspekcja danych wejściowych Krok 2. Inspekcja bieżących celów firmy Krok 3. Wybór i ustalenie strategii cenowej Krok 4. Wybór i ustalenie taktyki cenowej Krok 5. Adaptacja cen, narzędzi i komunikowanie zmian Podsumowanie części III: Wizjoner Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ IV Eksperymentator Rozdział 14 Kierowanie innowacją produktu od wewnątrz Wprowadzenie: eksperymentator Wewnętrzne źródła innowacji Dział sprzedaży Dział obsługi klienta Zarządzanie kluczowymi klientami Dział badawczo-rozwojowy Kierownictwo Analizy rynku Rozdział 15 Kierowanie innowacją produktu od zewnątrz Zewnętrzne źródła innowacji Segmentacja rynku Osoby, które kupiły nasz produkt Osoby, które kupiły produkt konkurencji Osoby, które nie kupiły żadnego rozwiązania Rozdział 16 Myśląc inaczej: napędzanie innowacyjności modelu biznesowego Analiza rynku i trendy rynkowe Czerpanie inspiracji z innych firm Wpływ na biznes Powrót do szablonu Business Model Canvas Rozdział 17 Wybieranie eksperymentów produktowych do przeprowadzenia Krzywa prawdy: wybór właściwych eksperymentów i testów Wyjaśnienie technik eksperymentowania Technika 1. Prototypowanie na papierze Technika 2. Technika 3. Filmy objaśniające Technika 4. Strony lądowania Technika 5. Makieta funkcji Technika 6. MVPtypu konsjerż Technika 7. Czarnoksiężnik z krainy Oz Rozdział 18 Projektowanie i ocenianie eksperymentów i testów Definiowanie hipotezy Zdobywanie efektów uczenia się Rozdział 19 Podejścia do skalowania produktów i zespołów Podejścia do skalowania osób i zespołów Typowy antywzorzec skalowania osób i zespołów Lepsze podejście do skalowania osób i zespołów Podejścia do skalowania produktu lub usługi Skupienie uwagi najpierw na produkcie, a później na osobach i zespołach Osiem skutecznych strategii skalowania produktu Jak właściciele produktu przyczyniają się do skalowania produktu Podsumowanie części IV: Eksperymentator Kluczowe wnioski i spostrzeżeni CZĘŚĆ V Decydent Rozdział 20 Zwiększanie odpowiedzialności, dojrzałości i autorytetu Wprowadzenie: decydent Produkt Ogólne i szczegółowe cele produktu Budżet Wartość Marketing i tworzenie marki Wycena Narzędzia i technologie Proces wydawania Ludzie i zespoły Zarządzanie backlogiem produktu Zarządzanie zewnętrznymi stronami i dostawcami Rozdział 21 Ocenianie decyzji dotyczących produktu Zarządzanie produktem: gra w pokera czy szachy? Szybka gra służąca do testowania umiejętności podejmowania decyzji Ocenianie decyzji w rzetelny i przejrzysty sposób Rozdział 22 Podejmowanie lepszych decyzji: myślenie zakładami System koleżeński lub grono decyzyjne Akceptowanie niepewności podczas podejmowania decyzji Rozdział 23 dylematy i decyzje dotyczące produktu, procesu i zespołu Dokonywanie wyborów Nawigowanie wśród dylematów Rozdział 24 Poprawianie szybkości i jakości decyzji Koszt opóźniania decyzji Szybkie decyzje prowadzą do sukcesów lepiej niż powolne decyzje Syndrom specjalnego płatka śniegu Dlaczego należy prawdopodobnie podejmować decyzje szybko (szybciej) Przyspieszanie podejmowania decyzji Umocowani właściciele produktu Podsumowanie części V: Decydent Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ VI Współpracownik Rozdział 25 Wpływ rządzenia Agile na właścicieli produktu Wprowadzenie: współpracownik Wprowadzenie: rządzenie Agile Definicja rządzenia korporacyjnego Organizacyjne rządzenie obejmuje wiele elementów Skuteczne radzenie sobie z rządzeniem Rozdział 26 Ustalanie budżetu produktu na sposób Agile Trzy horyzonty Ustalanie budżetu jest podobne do zarządzania backlogiem produktu Strategiczna i rynkowa perspektywa ustalania budżetu Rozdział 27 Tworzenie umów umożliwiających posiadanie produktu oraz pracę zespołową Co to jest umowa? Kto podejmuje ryzyko? Umowy dwuetapowe Zasobnik Joe'go Pieniądze za nic Zmiana za darmo Elementy umowy Agile Podsumowanie części VI: Współpracownik CZĘŚĆ VII Influencer Rozdział 28 Zarządzanie interesariuszami w złożonych środowiskach Wprowadzenie: influencer Definicja interesariusza Klasyfikacja lub kategoryzacja interesariuszy Informacje i spostrzeżenia do zebrania od interesariuszy Wpływ interesariusza Zainteresowanie interesariusza Odkrywanie zainteresowań i wpływu interesariusza Rozdział 29 Narzędzia do klasyfikacji i grupowania interesariuszy Mapa interesariuszy Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i dużym wpływem Radar interesariuszy Uczestnictwo lub zaangażowanie Nastawienie Alternatywne techniki rozpoznawania i grupowania interesariuszy Rozdział 30 Stosowanie strategii i taktyk zarządzania interesariuszami w praktyce Tworzenie strategii komunikacji Wskazówki służące do poprawienia zarządzania interesariuszami w praktyce Wskazówka 1. Zacznij częściej odmawiać interesariuszom Wskazówka 2. Różnie traktuj różnych interesariuszy Wskazówka 3. Zarządzaj systemem, a nie ludźmi Wskazówka 4. Nie zapominaj o kliencie Wskazówka 5. Zwiększ swój autorytet, dzięki działaniu jak właściciel Wskazówka 6. Naucz się zainteresowań interesariuszy na pamięć Wskazówka 7. Uwzględniaj Serum mastera Wskazówka 8. Nie bądź jak gołąb pocztowy między zespołem scrumowym a interesariuszami Rozdział 31 Sposoby wpływania na interesariuszy na wszystkich poziomach Być lirogonem CZĘŚĆ VII Influencer Rozdział 28 Zarządzanie interesariuszami w złożonych środowiskach Wprowadzenie: influencer Definicja interesariusza Klasyfikacja lub kategoryzacja interesariuszy Informacje i spostrzeżenia do zebrania od interesariuszy Wpływ interesariusza Zainteresowanie interesariusza Odkrywanie zainteresowań i wpływu interesariusza Rozdział 29 Narzędzia do klasyfikacji i grupowania interesariuszy Mapa interesariuszy Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i dużym wpływem Radar interesariuszy Uczestnictwo lub zaangażowanie Nastawienie Alternatywne techniki rozpoznawania i grupowania interesariuszy Rozdział 30 Stosowanie strategii i taktyk zarządzania interesariuszami w praktyce Tworzenie strategii komunikacji Wskazówki służące do poprawienia zarządzania interesariuszami w praktyce Wskazówka 1. Zacznij częściej odmawiać interesariuszom Wskazówka 2. Różnie traktuj różnych interesariuszy Wskazówka 3. Zarządzaj systemem, a nie ludźmi Wskazówka 4. Nie zapominaj o kliencie Wskazówka 5. Zwiększ swój autorytet, dzięki działaniu jak właściciel Wskazówka 6. Naucz się zainteresowań interesariuszy na pamięć Wskazówka 7. Uwzględniaj Serum mastera Wskazówka 8. Nie bądź jak gołąb pocztowy między zespołem scrumowym a interesariuszami Rozdział 31 Sposoby wpływania na interesariuszy na wszystkich poziomach Być lirogonem Proces komunikacji Cztery warstwy komunikacji Budowanie relacji z interesariuszami Pracuj nad wiarygodnością Kierowanie decyzji dotyczących produktu i zespołu Poznawanie perspektyw innych osób i kierowanie postępem w stronę wspólnego celu Stałe poruszanie się do przodu Eskalowanie decyzji po odrobieniu pracy domowej Dzielenie się pomysłami we właściwym czasie Zyskaj poparcie przez uwzględnianie osób i wczesną współpracę Buduj zaufanie między zespołami i działami Poświęcaj czas Dostrajanie do odbiorców Dominujący: orzeł Wpływowy: paw Stały: pingwin Świadomy: sowa Krótkie podsumowanie tych czterech zwierzęcych typów interesariuszy Rozdział 32 Doskonalenie sztuki odmawiania, aby optymalizować tworzenie wartości produktu Co sprawia, że odmawianie jest takie trudne? Pięć kroków do skutecznego odmawiania Kroki. Kto Krok 2. Co Krok 3. Intencja Krok 4. Powiedzenie „nie" Krok 5. Słuchanie i bycie słuchanym Trik umysłu Jedi Rozdział 33 Negocjowanie z interesariuszami, klientami i użytkownikami Naśladowanie Etykietowanie emocji Dochodzenie do Tak! Jak sprawdzić, czy zgoda jest rzeczywista Naginanie rzeczywistości Tworzenie złudzenia kontroli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154981 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Professional product owner.
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
CZĘŚĆ I Strategia Rozdział 1 Zwinne zarządzanie produktem Quiz Podejście produktowe a podejście projektowe Co to jest zarządzanie produktem? Próżnia zarządzania produktem i trzy W Wizja Wartość Walidacja Zarządzanie produktem i Scrum Właściciel produktu Definiowanie produktu Przegląd quizu Rozdział 2 Wizja Quiz Modelowanie biznesowe Szablon modelu biznesowego Wizja produktu Skupienie Praktyczność a emocjonalność Wszechobecna Wizja w Scrumie Strategia techniczna Przegląd quizu Rozdział 3 Wartość Quiz Definicja wartości Dostarczanie wartości Metryki wartości Zarządzanie oparte na dowodach Bieżąca wartość Czas wprowadzenia na rynek Zdolność do innowacji Śledzenie metryk Gdzie idą pieniądze Wartość negatywna Widoczna Niewidoczna Neutralność wartości Wypaczenie metryk Przegląd quizu Rozdział 4 Walidacja Quiz Opinie zwrotne interesariuszy Informacje zwrotne z rynku Produkt MVP Produkt MVP w modelu Kano Wzorce MVP MVP jako kampania promocyjna MVP jako wydobywanie wiedzy MVP jako strona docelowa MVP jako Czarnoksiężnik z krainy Oz MVP jako pojedyncza funkcja Zwrot lub trwanie Przegląd quizu CZĘŚĆ II Scrum Rozdział 5 Empiryzm Quiz To jest złożony problem Quiz pewności Wizualizacja złożoności Cynefin Oczywiste Skomplikowane Złożone Chaos Podsumowanie TYPY ZŁOŻONOŚCI Zarządzane ryzykiem Przegląd quizu Rozdział 6 Scrum Quiz Dlaczego ramy postępowania? Filary Scruma Przejrzystość Inspekcja Adaptacja Role Scruma Właściciel produktu Zespół deweloperski Scrum master Inne Artefakty Scruma Backlog produktu Backlog sprintu Przyrost Wydarzenia Scruma Sprint Planowanie sprintu Codzienny Scrum Przegląd sprintu Retrospektywa sprintu Inne Iteracyjnie i przyrostowo Manifest programowania zwinnego Przegląd quizu CZĘŚĆ III Taktyka Rozdział 7 Zarządzanie backlogiem produktu Quiz Co to jest wymaganie? Backlog produktu Historie użytkowników Wymaganie niefunkcjonalne Epiki Kryteria akceptacyjne Eksperymenty Porządkowanie backlogu produktu Mierzenie wartości, ryzyka i rozmiaru „Ukończenie" Definicja „ukończenia" Przykładowa definicja „ukończenia" „Przygotowanie" to sposób myślenia Doprowadzenie do przygotowania Zarządzanie wymaganiami Lean Mapowanie historii Kroki tworzenia mapy historii Badanie mapy historii Mapy historii i backlogi produktu Przeszłość i przyszłość Mapowanie wpływu Kryteria sukcesu Specyfikacja przez przykład Przegląd quizu Rozdział 8 Zarządzanie wydawaniem Quiz Powody wydawania Strategia wydawania Większe wydania Mniejsze wydania Wydania funkcjonalne Szacowanie i prędkość Zarządzanie wieloma zespołami Skalowanie produktów Jeden produkt, jeden zespół deweloperski Wiele produktów, jeden zespół deweloperski Wiele produktów, wiele zespołów deweloperskich Jeden produkt, wiele zespołów deweloperskich Ramy postępowania Nexus Raportowanie Podstawy prognozowania Przewidywanie przy wielu produktach Procent wykonania Symulacja Monte Carlo Jakiego koloru jest prędkość? Ustalanie budżetu Nadzór i zgodność Rozpoczęcie Jakość Definicje Typy jakości Utrzymywanie jakości Przegląd quizu Rozdział 9 Profesjonalny właściciel produktu Pojęcie sukcesu właściciela produktu Odbierający właściciel produktu Inicjujący właściciel produktu Ty Umiejętności i cechy Mierzenie sukcesu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 254 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147438 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147437 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie produktem w modelu lean / Mangalam Nandakumar, tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Lean Product Management : successful products from fuzzy business ideas.
Na książce także ISBN oryginału: 9781788831178.
Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Indeks.
CZĘŚĆ I. NAD CZYM NALEŻY PRACOWAĆ? DLA KOGO I PO CO TWORZY SIĘ PRODUKT? Rozdział 1. Określenie najważniejszych rezultatów biznesowych 17 Najważniejszy jest sens 18 Kontekst biznesowy ma zasadniczy wpływ na podejmowane działania 18 Od czego zależy sukces produktu? 20 Model biznesowy 21 Najważniejsze rezultaty biznesowe 29 Rozdział 2. Inwestowanie w najważniejsze rezultaty biznesowe 35 Inwestycje 35 Priorytety z datą 36 Inwestowanie w najważniejsze rezultaty biznesowe 40 Gra inwestycyjna: na jakie rezultaty firma postawi w ciągu najbliższego miesiąca czy dwóch? 42 Rozdział 3. Analiza rozwiązań oraz ich wpływu na możliwość osiągnięcia najważniejszych rezultatów biznesowych 49 Rozpoznawanie właściwych problemów do rozwiązania 50 Budować czy nie budować? 52 Kreślenie kompleksowej wizji interakcji między użytkownikiem a firmą (produktem czy usługą) 54 Szacowanie wpływu pomysłu na możliwość osiągnięcia najważniejszych rezultatów biznesowych oraz wypracowania konkretnej wartości 57 Wizualizacja priorytetów za pomocą macierzy 2×2 62 Rozdział 4. Planowanie sukcesu 67 Jak rozumiemy sukces? 69 Definiowanie wskaźników sukcesu 73 Nierealistyczne oczekiwania względem technologii 77 Koszty kompromisów technicznych 80 Definiowanie kryteriów sukcesu technicznego 82 Rozdział 5. Opracowanie produktu o dużej sile oddziaływania 85 Analiza siły oddziaływania produktu 86 Koszty tworzenia doświadczenia produktu o dużej sile oddziaływania 87 Określenie istoty produktu o dużej sile oddziaływania 88 Mapa wartości 93 Decyzja o tworzeniu, zakupie lub rezygnacji z pewnych rozwiązań 94 Koszty rozwiązań cyfrowych 95 Ryzyko związane z odstąpieniem od tworzenia rozwiązań 96 Macierz kosztów i oddziaływania 97 CZĘŚĆ II. CZY PRACUJEMY NAD WŁAŚCIWYM PRODUKTEM? Rozdział 6. Zarządzanie zakresem produktu o dużej sile oddziaływania 101 Czy już możemy być z siebie zadowoleni? 102 Nie zawsze warto robić coś szybciej 103 Minimalnie satysfakcjonujący produkt 104 Krótka historia samochodu 107 Co to zatem jest "produkt o największej sile oddziaływania?" 109 Zadowolony klient na każdym etapie rozwoju produktu 118 Rozdział 7. Gromadzenie, pomiary i analiza informacji zwrotnych od klienta 121 Dlaczego dopracowane produkty nie odnoszą sukcesu na rynku? 122 Martwy punkt informacji zwrotnej 124 Typologia klientów 126 Co to jest wartość postrzegana produktu? 128 Które aspekty doświadczenia produktu mają największe znaczenie? 130 Kiedy i w jaki sposób gromadzić informacje zwrotne? 134 Czy klient jest skłonny przekazywać nam informacje zwrotne? 136 Rozdział 8. Monitorowanie postępów 141 Potrzeba gratyfikacji 141 Czy produkt odpowiada klientowi? 143 Czy produkt odpowiada firmie? 147 CZĘŚĆ III. CZY PRACA NAD PRODUKTEM PRZEBIEGA PRAWIDŁOWO? Rozdział 9. Eliminacja marnotrawstwa. Koniec z szacunkami! 159 Po co nam szacunki? 160 Dlaczego szacunki nie mogą być dokładne? 161 Jakie rezultaty powinny przynosić rozmowy o szacowanych wartościach? 165 Rozdział 10. Eliminacja marnotrawstwa. Nie tworzy się tego, co można kupić! 171 Jak sprzedać pomysł? 172 Dotychczas skuteczne rozwiązania w końcu przestają się sprawdzać 174 Budować czy nie budować? 175 Czarne dziury, które pochłaniają czas zespołu 177 Rozdział 11. Eliminacja marnotrawstwa. Dane a opinie 181 Definiowanie hipotezy 181 Moment pierwszy: dane potrzebne przed rozpoczęciem prac rozwojowych 183 Moment drugi: dane potrzebne po uruchomieniu funkcjonalności 184 Problemy z danymi 185 Rozdział 12. Czy nasz proces nas spowalnia? 191 Kontekst biznesowy i organizacyjny 191 Pierwsza przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do doskonałości 193 Druga przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do wydajności 195 Trzecia przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do maksymalizacji przepustowości 196 Rozwiązania problemu występowania marnotrawstwa w obrębie procesów 199 Rozdział 13. Upełnomocnienie zespołu 207 Założenia koncepcji pracy nad oprogramowaniem w modelu lean 207 Podejmowanie decyzji 209 Współpraca 213
Sygnatura czytelni BMW: VI J 76 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148178 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł i podtytytuł według okładki i strony redakcyjnej.
Tytuł oryginału: The Brand Flip : why customers now run companies and how to profit from it.
Bibliografia na stronach 134-135. Indeks.
10 NOWYCH REALIÓW ODWRACANIE MARKI PRODUKTY - ZNACZENIE DOTYKALNE - NIEMATERIALNE WERBUNEK - SPRZEDAŻ TOŻSAMOŚĆ FIRMY - TOŻSAMOŚĆ KLIENTA LEPSZE PRODUKTY - LEPSI KLIENCI SEGMENTY KLIENTÓW - KLANY KLIENTÓW TRANSAKCJE - RELACJE NA CZELE KLANU AUTORYTET - AUTENTYCZNOŚĆ KONKURENCJA - RÓŻNICOWANIE PROCESY - WARTOŚCI CECHY - DOŚWIADCZENIA KARA - OCHRONA PROJEKTOWANIE DROGI WIODĄCEJ NAPRZÓD PODEJMOWANIE DECYZJI - PROJEKTOWANIE PLANY - EKSPERYMENTY ZA DUŻY WYBÓR - PROSTOTA MARKI STATYCZNE - MARKI PŁYNNE OPOWIADANIE - UJMOWANIE W RAMY HISTORII LEJEK SPRZEDAŻOWY - DRABINA MARKI
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144855 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
IT product manager : pierwsze kroki / Dawid Pacholczyk. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 176 stron : ilustracje ; 21 cm.
Dla młodych adeptów product managementu.
1. Zajrzyjmy do króliczej nory 9 2. Jak zacząć pracę jako product manager 43 3. Zacząłem pracę product managera - co mam teraz robić? 53 4. Cykl życiowy produktu 77 5. Fazy budowania produktu 83 6. Kolejny krok 99 7. Analiza rynku 129 8. Eksperymenty 145 9. Wdrożenie i wykorzystanie funkcjonalności 159 10. Analityka 163
Sygnatura czytelni BMW: VI U 230 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149885 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
PUŁAPKA BUDOWANIA 1. System wymiany wartości 2. Ograniczenia w systemie wymiany wartości 3. Projekty versus produkty versus usługi 4. Organizacja nastawiona na produkt 5. Co wiem, a czego nie wiem CZĘŚĆ II. ROLA MENEDŻERA PRODUKTU 6. Archetypy złych menedżerów produktu 7. Świetny menedżer produktu 8. Ścieżka kariery menedżera produktu 9. Organizowanie Twoich zespołów CZĘŚĆ III. STRATEGIA 10. Czym jest strategia? 11. Luki strategiczne 12. Tworzenie dobrych strategicznych ram postępowania 13. Wizja na poziomie firmy i strategiczne zamiary 14. Wizja produktu i portfolio produktów CZĘŚĆ IV. PROCES ZARZĄDZANIA PRODUKTEM 15. Kata produktu 16. Zrozumienie kierunku i stworzenie mierników sukcesu 17. Eksplorowanie problemów 18. Poszukiwanie rozwiązań 19. Budowanie i optymalizacja Twojego rozwiązania CZĘŚĆ V. ORGANIZACJA NASTAWIONA NA PRODUKT 20. Komunikacja ukierunkowana na efekty 21. Nagrody i zachęty 22. Bezpieczeństwo i nauka 23. Budżetowanie 24. Nastawienie na klienta 25. Marquetly: firma nastawiona na produkt Posłowie. Ucieczka z pułapki budowania, aby nastawić się na produkt Dodatek A. Sześć pytań w celu ustalenia, czy firma jest nastawiona na produkt
Sygnatura czytelni BMW: VI J 91 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 57
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149175 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149174 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6136 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 Ryszard Knosala Poleca )
Bibliografia na stronach 282-297. Indeks.
Dla studentów kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji, mechaniki i budowy maszyn, doktorantów, a także praktyków z przedsiębiorstw pracujących w działach przygotowania produkcji (konstrukcyjnych i technologicznych).
CYKL ŻYCIA PRODUKTU Pojęcia produktu, wyrobu i usługi Fazy cyklu życia produktu Rozwój nowego produktu Modele procesu rozwoju nowego produktu Zarządzanie rozwojem nowego produkt METODY I TECHNIKI PROJEKTOWANIA PRODUKTÓW Ewolucja pojęcia i rozwój metodyk projektowania Współczesne podejścia i koncepcje projektowania w technice Kategorie procesu projektowo-konstrukcyjnego Metody i techniki zapewnienia jakości w rozwoju nowych produktów Projektowanie wspomagające doskonałość (DfX) SYSTEMY PRODUCT LIFECYCLE MANAGEMENT (PLM) I ICH MODELE INFORMACYJNE Podejście systemowe w rozwoju nowych produktów Modele struktury produktu Standardy w systemach PLM Architektury systemów wspomagających realizację rozwoju wyrobów Standardy wymiany informacji w realizacji faz rozwojowych Metody i narzędzia wspomagające realizację etapów cyklu życia produktu. Ogólna charakterystyka metod wspomagających rozwój produktu Etap przygotowania produkcji Etap produkcji Etap użytkowania Etap wycofania i utylizacji Modele i narzędzia wspomagające zarządzanie rozwojem produktów ZARZĄDZANIE PROCESAMI BIZNESOWYMI Wprowadzenie do zarządzania procesami biznesowymi w środowisku PLM Współpraca w rozwoju nowego produktu Zarządzanie procesami rozwoju produktów w systemach PLM Zarządzanie wymaganiami Zarządzanie konfiguracją produktu Zarządzanie opcjami i wariantami produktu Zarządzanie procesem zmiany technicznej Badanie i testowanie produktów Przykłady realizacji zarządzania procesami w systemach PLM Proces zatwierdzania dokumentacji technicznej w systemie klasy PLM Realizacja procesu zmiany technicznej w systemie klasy PLM METODY I NARZĘDZIA PRZEMYSŁU 4.0 W ROZWOJU NOWYCH PRODUKTÓW Zasady wprowadzania rozwiązań Przemysłu 4.0 Wirtualne wytwarzanie jako podstawowy paradygmat Przemysłu 4.0 Rozwój w kierunku systemów inteligentnych wspomagających realizację faz rozwojowych wyrobów Zastosowanie technik AR i VR Zarządzanie cyklem życia produktu i wbudowane urządzenia pomiarowe INTELIGENTNE PRODUKTY Cyfrowy bliźniak produktu Koncepcja zarządzania informacjami skoncentrowana na instancji produktu Zarządzanie danymi o produkcie z użyciem awatara produktu. Obiektowy model awatara produktu Koncepcja cyfrowego wątku Rola cyfrowego wątku w cyklu życia produktu WDRAŻANIE SYSTEMU PLM W PRZEDSIĘBIORSTWIE PRODUKCYJNYM Analiza przedwdrożeniowa i działania przygotowawcze Określenie zakresu oraz planu wdrożenia Zespół wdrożeniowy Infrastruktura systemowo-sprzętowa Realizacja procesu wdrożenia Przykład realizacji procesu wdrożenia systemu PLM w przedsiębiorstwie produkcyjnym ASPEKTY ORGANIZACYJNO-EKONOMICZNE STOSOWANIA SYSTEMÓW PLM Efekty wdrażania systemów PLM Rachunek kosztów produktu w systemach PLM Rachunek kosztów docelowych Ocena całkowitych kosztów cyklu życia produktu Korzyści wynikające z wdrożenia systemu PLM w przedsiębiorstwie produkcyjnym Efekty wdrożenia systemu PLM na stanowisku pracy konstruktora Efekty wdrożenia systemu PLM w dziale konstrukcyjno-technologicznym (przygotowania produkcji) Proces sprawdzania, zatwierdzania oraz wydawania dokumentacji konstrukcyjnej Zapewnienie ciągłości pracy nad projektem nowego produktu Efekty stosowania systemów PLM w skali międzyorganizacyjnej (łańcucha dostaw) USŁUGI I SYSTEMY PRODUKTOWO-USŁUGOWE Rola usług w gospodarce narodowej Wyroby materialne i towarzyszące im usługi Usługi wspomagające produkcję i eksploatację produktów Systemy zarządzania cyklem życia usług Systemy wspomagające obsługę eksploatacyjną maszyn Systemy wspomagające obsługę narzędziową Systemy wspomagające użytkownika produktów Systemy produktowo-usługowe Produkcja jako usługa ŻYCIE PRODUKTU PO ZAKOŃCZENIU PRODUKCJI Aspekty zrównoważonego rozwoju w cyklu życia produktów Ocena oddziaływania procesów produkcji i eksploatacji na środowisko Rozszerzony cykl życia produktu Projektowanie produktów przyjaznych środowisku Biologizacja produkcji KIERUNKI ROZWOJU SYSTEMÓW PLM
Sygnatura czytelni BWZ: VII E 25
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6521 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia i źródła internetowe na stronach 179-194. Indeks.
Proces strategicznego zarządzania produktami na rynku Proces strategicznego zarządzania produktem Rola menedżera produktu Charakterystyka zachowań konsumentów na rynku e-rozrywki Współczesny konsument na rynku produktów Ewolucja wymogów konsumentów wobec produktów Charakterystyka e-konsumenta i jego zachowań Trendy zachowań konsumentów na rynku Zmiany w zachowaniach konsumentów spowodowane pandemią Covid-19 Rynek rozrywki w czasie pandemii Covid-19 Charakterystyka tradycyjnego rynku rozrywki Wpływ pandemii Covid-19 na rynek rozrywki Rozrywka mobilna w Polsce i na świecie Popularność formatów subskrypcji kanałów w Internecie Empiryczne spojrzenie na rynek e-rozrywki w czasie pandemii Covid-19 Rynek e-rozrywki w statystyce światowej E-rozrywka w opiniach konsumentów - wyniki badania własnego E-rozrywka w opiniach ekspertów - wyniki badania własnego Zróżnicowanie korzystania z e-rozrywki według cech respondentów Determinanty korzystania z produktów e-rozrywki Nowe strategie zarządzania produktami na rynku e-rozrywki
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 58
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152945 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6523 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności