Nandakumar Mangalam
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Nandakumar Mangalam
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Szczupłe zarządzanie
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie produktem w modelu lean / Mangalam Nandakumar, tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Lean Product Management : successful products from fuzzy business ideas.
Na książce także ISBN oryginału: 9781788831178.
Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Indeks.
CZĘŚĆ I. NAD CZYM NALEŻY PRACOWAĆ? DLA KOGO I PO CO TWORZY SIĘ PRODUKT? Rozdział 1. Określenie najważniejszych rezultatów biznesowych 17 Najważniejszy jest sens 18 Kontekst biznesowy ma zasadniczy wpływ na podejmowane działania 18 Od czego zależy sukces produktu? 20 Model biznesowy 21 Najważniejsze rezultaty biznesowe 29 Rozdział 2. Inwestowanie w najważniejsze rezultaty biznesowe 35 Inwestycje 35 Priorytety z datą 36 Inwestowanie w najważniejsze rezultaty biznesowe 40 Gra inwestycyjna: na jakie rezultaty firma postawi w ciągu najbliższego miesiąca czy dwóch? 42 Rozdział 3. Analiza rozwiązań oraz ich wpływu na możliwość osiągnięcia najważniejszych rezultatów biznesowych 49 Rozpoznawanie właściwych problemów do rozwiązania 50 Budować czy nie budować? 52 Kreślenie kompleksowej wizji interakcji między użytkownikiem a firmą (produktem czy usługą) 54 Szacowanie wpływu pomysłu na możliwość osiągnięcia najważniejszych rezultatów biznesowych oraz wypracowania konkretnej wartości 57 Wizualizacja priorytetów za pomocą macierzy 2×2 62 Rozdział 4. Planowanie sukcesu 67 Jak rozumiemy sukces? 69 Definiowanie wskaźników sukcesu 73 Nierealistyczne oczekiwania względem technologii 77 Koszty kompromisów technicznych 80 Definiowanie kryteriów sukcesu technicznego 82 Rozdział 5. Opracowanie produktu o dużej sile oddziaływania 85 Analiza siły oddziaływania produktu 86 Koszty tworzenia doświadczenia produktu o dużej sile oddziaływania 87 Określenie istoty produktu o dużej sile oddziaływania 88 Mapa wartości 93 Decyzja o tworzeniu, zakupie lub rezygnacji z pewnych rozwiązań 94 Koszty rozwiązań cyfrowych 95 Ryzyko związane z odstąpieniem od tworzenia rozwiązań 96 Macierz kosztów i oddziaływania 97 CZĘŚĆ II. CZY PRACUJEMY NAD WŁAŚCIWYM PRODUKTEM? Rozdział 6. Zarządzanie zakresem produktu o dużej sile oddziaływania 101 Czy już możemy być z siebie zadowoleni? 102 Nie zawsze warto robić coś szybciej 103 Minimalnie satysfakcjonujący produkt 104 Krótka historia samochodu 107 Co to zatem jest "produkt o największej sile oddziaływania?" 109 Zadowolony klient na każdym etapie rozwoju produktu 118 Rozdział 7. Gromadzenie, pomiary i analiza informacji zwrotnych od klienta 121 Dlaczego dopracowane produkty nie odnoszą sukcesu na rynku? 122 Martwy punkt informacji zwrotnej 124 Typologia klientów 126 Co to jest wartość postrzegana produktu? 128 Które aspekty doświadczenia produktu mają największe znaczenie? 130 Kiedy i w jaki sposób gromadzić informacje zwrotne? 134 Czy klient jest skłonny przekazywać nam informacje zwrotne? 136 Rozdział 8. Monitorowanie postępów 141 Potrzeba gratyfikacji 141 Czy produkt odpowiada klientowi? 143 Czy produkt odpowiada firmie? 147 CZĘŚĆ III. CZY PRACA NAD PRODUKTEM PRZEBIEGA PRAWIDŁOWO? Rozdział 9. Eliminacja marnotrawstwa. Koniec z szacunkami! 159 Po co nam szacunki? 160 Dlaczego szacunki nie mogą być dokładne? 161 Jakie rezultaty powinny przynosić rozmowy o szacowanych wartościach? 165 Rozdział 10. Eliminacja marnotrawstwa. Nie tworzy się tego, co można kupić! 171 Jak sprzedać pomysł? 172 Dotychczas skuteczne rozwiązania w końcu przestają się sprawdzać 174 Budować czy nie budować? 175 Czarne dziury, które pochłaniają czas zespołu 177 Rozdział 11. Eliminacja marnotrawstwa. Dane a opinie 181 Definiowanie hipotezy 181 Moment pierwszy: dane potrzebne przed rozpoczęciem prac rozwojowych 183 Moment drugi: dane potrzebne po uruchomieniu funkcjonalności 184 Problemy z danymi 185 Rozdział 12. Czy nasz proces nas spowalnia? 191 Kontekst biznesowy i organizacyjny 191 Pierwsza przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do doskonałości 193 Druga przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do wydajności 195 Trzecia przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do maksymalizacji przepustowości 196 Rozwiązania problemu występowania marnotrawstwa w obrębie procesów 199 Rozdział 13. Upełnomocnienie zespołu 207 Założenia koncepcji pracy nad oprogramowaniem w modelu lean 207 Podejmowanie decyzji 209 Współpraca 213
Sygnatura czytelni BMW: VI J 76 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148178 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności