Walkingshaw Nate
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Walkingshaw Nate
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Przywództwo
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tytuł oryginału: Product leadership : how top product managers launch awesome products and build successful teams.
Indeks.
Pełnia odpowiedzialności bez krztyny władzy? Co decyduje o niepowtarzalności przywództwa produktowego? Idealny styl przywództwa produktowego na danym etapie produktu Przywództwo w młodych firmach Naucz się budować i trenować zespół Implementowanie procesu i kierunku zorientowanego na realizację celów Naucz się oceniać sukces Twojej pracy Część I Lider produktu Rozdział 1. Czym jest zarządzanie produktem? Rola zarządzania produktem Historia zarządzania produktem Narodziny zarządzania produktem Zarządzanie produktem łączy się z technologią Zarządzanie produktem staje się zwinne Zarządzanie produktem zajmuje miejsce w pierwszym rzędzie Jaka jest przyszłość zarządzania produktem? Rozdział 2. Dlaczego przywództwo produktowe jest tak istotne? Wpływ lidera produktu Rozwijająca się organizacja Zespół Twórcy Wyzwania specyficzne dla przywództwa produktowego: nie tylko miejsce przy stole Czym nie jest przywództwo produktowe? Strategiczność przywództwa produktowego Dlaczego liderzy produktu nie mogą spać po nocach? Priorytetyzowanie pomysłów, funkcji i projektów Skuteczna i produktywna współpraca Szkolenie i rozwój zespołu produktowego Zarządzanie w górę i na zewnątrz Dostosowywanie i nakierowywanie organizacji Rozdział 3. Sztuka bycia wielkim liderem produktu Wyznaczanie zasad produktu Wyznaczanie wizji produktu Przejście od wizji do strategii Przejście od strategii do planu rozwoju produktu Koncentrowanie uwagi na problemach klienta Priorytetyzowanie celów i działań strategicznych Zarządzanie nieznanym Małe zakłady Duże zakłady Umieszczanie niejednoznaczności w ramach czasowych Produkt jest dyscypliną drużynową Projektowanie zespołu produktowego Różnorodność Przekrojowość Wieczny optymizm Tworzenie talentów w zespole produktowym i projektowanie karier Tworzenie ścieżki kariery w kierunku wizji Rozpoczynanie rozmowy o karierze z myślą o ogólnej perspektywie Wznoszenie się ponad trendy i technologię Rozwijanie kompetencji twardych Rozwijanie kompetencji miękkich Równowaga między odkrywaniem a dostarczaniem Tradycja a nowatorstwo Włączanie odkrywania do procesu Procesu w sam raz Komunikacja i ograniczenia Wyjaśnienie kwestii władzy Zarządzanie polityką Rozdział 4. Czy istnieje recepta na sukces? Jak wygląda sukces przywództwa produktowego? Mierzenie sukcesu Mierzenie sukcesu jako umiejętność rozwiązywania problemów Cechy wspólne skutecznych zespołów produktowych Jak rozpoznawać liderów produktu? Rozdział 5. Zatrudnianie lidera produktu Zatrudnianie i wdrażanie lidera produktu Wybór czasu na rekrutację Wybór czasu w organizacjach prowadzonych przez założyciela Wybór czasu zatrudniania we wschodzących lub szybko rozwijających się firmach Wybór czasu zatrudniania w środowiskach korporacyjnych Praktykanci tworzenie własnych liderów produktu W jaki sposób programy praktyk mogą wspierać przywództwo produktowe? Tworzenie programu praktyk Przypadek długofalowego zaangażowania się wobec ludzi i zespołów Stać się liderem produktu Część II Właściwy lider we właściwym czasie Rozdział 6. Nowo powstała organizacja Liderzy produktu w nowej firmie Największe wyzwania Rozwiązywanie właściwego problemu Równowaga pomiędzy wewnętrznymi a zewnętrznymi motywatorami Poznaj swojego klienta Zarządzanie oczekiwaniami zespołu Poznaj siebie Styl przywództwa produktowego w młodej firmie Powiązanie wizji produktu ze strategią i taktyką Odwzorowywanie wizji Ciągła komunikacja Odgrywanie roli klienta w celu odkrycia podstawowych wartości Nie pomijaj badań Badania, dane i testowanie Udostępnianie badań Priorytetyzowanie celów Równoważenie priorytetów i radzenie sobie z napięciami Jeszcze o wyborze priorytetyzowanych elementów Badania i ponowne ustalanie priorytetów Założyciel a pierwszy zatrudniony lider produktu Zespoły produktowe w młodej firmie Pełnienie różnych funkcji w małych zespołach Zarządzanie dynamiką zespołu Dobieranie osobowości i filozofii Dopasowywanie członków zespołu Dopasowywanie stylu przywództwa do stylu zespołu Ukierunkowanie na użytkowników Rozwijanie talentu Rozdział 7. Organizacja dojrzewająca Największe wyzwania stojące przed liderami w organizacjach dojrzewających Utrzymywanie koncentracji na użytkowniku Kontrola ego Podróż od eksperta technicznego do lidera ludzi Kojarzenie faktów Wspieranie liderów na ścieżce zmian Zapobieganie przerwaniu komunikacji Porada praktyczna dla liderów na ścieżce zmian Realizacja weryfikuje wizję Budowanie zespołów Rekrutowanie odpowiednich ludzi do zespołu Rozdział 8. Organizacja dojrzała korporacja Największe wyzwania korporacyjnych liderów produktu Unikanie samozadowolenia po odniesieniu sukcesu Zachowanie dyscypliny po odniesieniu sukcesu Zachowywanie koncentracji w czasie skalowania Dostarczanie strategii wejścia na rynek zorientowanej na klienta Skuteczna komunikacja i współpraca Unikanie ugrzecznionych danych Mierzenie właściwych czynników Praca a kultura firmy Przywództwo w korporacji Komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami Promowanie współpracy Zmiana kultury korporacyjnej Czyny, nie słowa Utrzymywanie wyrazistości wizji Wdrożenie strategii portfela produktów Myślenie na małą skalę, skutki na wielką Twórz, zanim zajmiesz się tworzeniem Część IIIPraca z klientami, agencjami, partnerami i zewnętrznymi interesariuszami Rozdział 9. Odwzorowywanie środowiska partnerskiego Skuteczne odwzorowywanie Poszukiwanie wspólnej wartości Zaufanie jest spoiwem Wartość danych dostarczanych przez klienta Kiedy i dlaczego należy zatrudniać konsultantów? Uzupełnianie braków doświadczenia i taktycznych Zarządzanie zmianą Dołączanie pomocy z zewnątrz do zespołu Zarządzanie problemami Agencje, firmy projektowe i studia projektowe Przykładowe scenariusze Punkt widzenia lidera produktu Nierozsądny argument: projektowanie produktu jest strategiczne Wolni strzelcy/wykonawcy Partnerzy strategiczni Wielopłaszczyznowi ludzie i rozwiązania partnerskie Wiele strategii zatrudniania przepisem na sukces Konkluzje na temat partnerstwa Twórz w sposób wartościowy, realny i użyteczny Zachowaj mentalność ucznia Myśl nieszablonowo Nie uciekaj przed zmianami Skromność jest cnotą
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 253 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147418 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności