Nowy produkt
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(11)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Artykuły
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(8)
Autor
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Greń Leszek
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kamiński Ryszard (1958- )
(1)
Kraus Artur
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Nawrocki Tomasz (ekonomia)
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Trzmielak Dariusz M
(1)
Wirkus Marek
(1)
Zehner William Bradley II
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Nowy produkt
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Za kulisami każdej wielkiej firmy Rola technologii Silne przywództwo produktowe Upełnomocnione zespoły produktowe Przywództwo w praktyce Decyzyjni - przewodnik Coaching - sposób myślenia Ewaluacja Plan coachingowy Rozmowa indywidualna Opracowanie pisemne Kontekst strategiczny Poczucie własności Zarządzanie czasem Myślenie Współpraca w zespole Współpraca z interesariuszami Syndrom oszusta Klientocentryczność Sumienność Decyzje Efektywne spotkania Etyka Szczęście Profil liderki: Lisa Kavanaugh Kompetencje i charakter Rekrutacja Rozmowa kwalifikacyjna Zatrudnianie Pracownicy zdalni Przysposabianie do pracy Oceny efektów pracy Odejścia Awanse Profil liderki: April Underwood Tworzenie przekonującej wizji Udostępnianie wizji produktu Zasady dotyczące produktu i kwestie etyczne Profil liderki: Audrey Crane Optymalizacja pod kątem upełnomocniania Upełnomocnianie zespołów platformowych Upełnomocnianie zespołów ds. wrażeń Topologia a bliskość w ujęciu fizycznym Ewolucja topologii Profil liderki: Debby Meredith STRATEGIA PRODUKTOWA Koncentracja Działania Zarządzanie Profil liderki: Shan-Lyn Ma CZEŚĆ VII. CELE ZESPOŁÓW Upełnomocnianie Przypisywanie celów Ambicja Zobowiązania Współpraca Zarządzanie Odpowiedzialność Umieszczanie celów w odpowiedniej perspektywie Profil liderki: Christina Wodtke Cele firmy Wizja produktu i związane z nią zasady Topologia zespołów Strategia produktowa Cele zespołów produktowych Efekty biznesowe Profil liderki: Judy Gibbons WSPÓŁPRACA BIZNESOWA Rola liderów produktów Zarządzanie interesariuszami a współpraca Udostępnianie spostrzeżeń i uczenie się Utrzymywanie (się) na rynku Profil liderki: Avid Larizadeh Duggan ZAINSPIROWANI, UPEŁNOMOCNIENI I PODDANI TRANSFORMACJI Sensowna transformacja Transformacja w akcji Poddani transformacji
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154843 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Od motywacji do pełnego zaangażowania / Leszek Greń W: Euro Logistic Rok 2022, nr 2(129), s. 62-63. - 2023.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 191-198. Indeks.
PRZEDMIOT I PROCES BADAŃ INNOWACYJNYCH Modele tradycyjne Modele współczesne . Badania marketingowe a cykl innowacyjny Wartość dla nabywcy BADANIA NOWEGO PRODUKTU W FAZIE PLANISTYCZNO-KONCEPCYJNEJ Planowanie nowego produktu Analiza sytuacji przedsiębiorstwa Ustalenie celów nowej produkcji . Określenie środków realizacji celów Gromadzenie pomysłów Charakterystyka źródeł Źródła wewnętrzne Źródła zewnętrzne Metody zbierania Zbieranie pomysłów ze źródeł wtórnych Zbieranie pomysłów ze źródeł pierwotnych Metody tworzenia Organizacja badań i klasyfikacja metod Metody bezpośrednie Metody pośrednie Metody eksperymentu Wstępna eliminacja pomysłów Przygotowanie badań Kryteria selekcji Procedura selekcji Metody oceny i selekcji pomysłów Metody selekcji wstępnej Metody selekcji zasadniczej Metody podsumowujące Metody badań koncepcji nowego produktu Opracowanie koncepcji i budowa instrumentu Opracowanie koncepcji Budowa instrumentu Zbieranie danych Metody ilościowe Metody jakościowe Metody eksperymentu Analiza i interpretacja danych BADANIA NOWEGO PRODUKTU W FAZIE ANALITYCZNO-PROJEKTOWEJ Analizy ekonomiczno-finansowe Cele i zakres analiz Prognozowanie sprzedaży Analiza kosztów i zysków Metody tradycyjne Analiza ABC . Analiza CVP Metoda mapy zwrotu Metody pozostałe Badania wyposażenia nowego produktu Badania cen Przygotowanie badań Badania wstępne Badania podstawowe Badania końcowe Badania opakowań Badania w fazie planistyczno-koncepcyjnej Badania w fazie analityczno-projektowej Badania w fazie materializacji Badania marek towarowych Przyczyny ignorancji badań Projekt nowego produktu i jego ocena Definicja projektu Metody oceny poszczególnych projektów Wielowymiarowa ocena projektów BADANIA NOWEGO PRODUKTU W FAZIE MATERIALIZACJI . Metody badania prototypów Badania laboratoryjno-techniczne . Metody i narzędzia badawcze Wykorzystanie metod organoleptycznych Zewnętrzne badania akceptacyjne . Przygotowanie badań Metody zbierania danych Analiza danych Rynkowe badania produktu i marketingu próbnego Badania na rynku dóbr konsumpcyjnych Przygotowanie badań Zbieranie danych . Analiza danych Badania na rynku dóbr inwestycyjnych Badania komercjalizacyjne Planowanie działań komercjalizacyjnych Czas i miejsce wejścia Procesy dyfuzji
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148485 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6335 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 113-120. Indeks.
BADANIA PRODUKTU PO WPROWADZENIU NA RYNEK Badania produktów w pierwszej połowie cyklu rynkowego Wprowadzenie na rynek Badania ciągłe Badania okresowe Badania nieregularne Wzrost sprzedaży Wybór metod Metody tradycyjne . Metody sieciowe Badania produktów w drugiej połowie cyklu rynkowego Charakterystyka etapu dojrzałości Dojrzałość i nasycenie rynku Badania i przyczyny niepowodzeń Spadek sprzedaży i wycofanie produktu WYBRANE ZAKRESY BADAŃ PRODUKTÓW I USŁUG W CYKLU RYNKOWYM Badania asortymentu produkcyjnego Pojęcie asortymentu Wielkość asortymentu Struktura asortymentu Badania jakości produktów i usług Pojęcie jakości Koncepcja podwójnej spirali Kontrola jakości Badania pracowników Współzależność zadowolenia pracowników i klientów Modele jakości usług Metody zbierania danych Metody analizy Badania reklamacji Pojęcie i zakres reklamacji Metody zbierania danych . Zbieranie danych ze źródeł wtórnych Zbieranie danych ze źródeł pierwotnych Metody analizy danych Metody badań innych cech produktów BADANIA W ZAKRESIE POZYCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW I PRODUKTÓW Pozycjonowanie branż i przedsiębiorstw . Definicja pozycjonowania . Identyfikacja konkurentów Identyfikacja pozycji rynkowej konkurentów Pozycjonowanie branż . Koncepcje pozycjonowania przedsiębiorstw Pozycjonowanie produktów i usług Postrzeganie i różnicowanie . Określanie pozycji produktów Mapy percepcji Mapy preferencji Mapy wyboru Mapy postaw Badania i czynności końcowe Wybór pozycji rynkowej Promocja wybranej pozycji Monitorowanie pozycj i rynkowej
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prawo / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4262 ; nr 250)
Materiały z konferencji naukowej, 17 czerwca 2021 r., Poznań.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy referatach.
ZDZISŁAW W. PUŚLECKI Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w modularyzacji działalności in- nowacyjnej w obliczu pandemii COVID-19 ELŻBIETA JANTOŃ-DROZDOWSKA Biznes międzynarodowy w kryzysie wywołanym przez COVID-19 SZYMON PIOTROWSKI Działalność badawczo-rozwojowa w okresie kryzysu. Wnioski dla polityki badawczej w Polsce MICHAŁ FLIECER Działania antykryzysowe i ich spójność w dobie zjawisk turbulentnych OKSANA POLINKEVYCH Innowacyjny paradygmat filozofii biznesu w okresie COVID-19 MARCIN FLOTYŃSKI Zmiana kondycji finansowej sektora bankowego w Polsce w czasie pandemii COVID-19 ALICJA MIKOŁAJEWICZ-WOŹNIAK Zdecentralizowane finanse jako odpowiedź na sytuacje kryzysowe ADAM BASZYŃSKI Kryzys jako determinanta innowacji społecznej na przykładzie radia internetowego MAREK SZCZEPAŃSKI Wpływ pandemii COVID-19 na wprowadzenie innowacji w zakładowych systemach emerytalnych w Polsce RYSZARD KAMIŃSKI Projekt dyrektywy Unii Europejskiej na temat raportowania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw ANNA LESZCZYŁOWSKA Preferencje w podatku dochodowym wspierające płynność i inwestycje przedsiębiorstw w dobie kryzysu pandemicznego MIESZKO ŁUKASZEWICZ Opodatkowanie transgranicznej pracy zdalnej w dobie pandemii i jego ewentualne skutki INNA KHOVRAK Społeczna odpowiedzialność uczelni w warunkach COVID-19. Monitoring i komunikacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152126 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 99-103.
Dla wykładowców, studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu wyższych uczelni oraz centrów biznesu, a także dla pracowników działów projektowych, badawczo-rozwojowych i marketingowych w przedsiębiorstwach i wszelkich organizacjach działających na rynku.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 461 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 37
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 135562 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4837 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach [227]-234. Indeks.
Dla menedżerów i studentów uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.
1. Zarządzanie innowacyjnym produktem 1.1. Wielowymiarowe ujęcie innowacyjnego produktu 1.2. Innowacyjne strategie rozwoju przedsiębiorstwa 1.3. Rozwój innowacyjnego produktu w strategii firmy 1.4. Cyfryzacja w strategii przedsiębiorstwa. 1.5. Kierunki rozwoju innowacyjnych produktów XXI wieku 2. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu 2.1. Pojęcie i rodzaje strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.2. Miejsce strategii rozwoju innowacyjnego produktu w strategii rozwoju firmy – podejście projektowe 2.3. Rodzaje strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.3.1. Strategie według typu przedsięwzięć 2.3.2. Strategia niszy innowacyjnej 2.3.3. Strategia „błękitnego oceanu” 2.3.4. Strategie rynkowe rozwoju innowacyjnego produktu 2.3.5. Strategie marketingowe rozwoju innowacyjnego produktu 2.4. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu wykorzystujące możliwości sieci 2.5. Wykorzystanie idei otwartej innowacji w strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.6. Modele budowy strategii rozwoju innowacyjnego produktu w korporacjach 2.6.1. Kompletny system innowacyjności od A do F 2.6.2. Strategia innowacji w Procter&Gamble 2.6.3. Strategia innowacyjnego produktu w Google 2.7. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu w małych i średnich firmach 2.7.1. Różne modele strategii rozwoju innowacyjnego produktu. . 2.7.2. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmie Vigo System S.A. 2.7.3. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmie Escola 2.8. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu w dziedzinie ekoinnowacji 2.8.1. Założenia wstępne 2.8.2. Przykłady strategii innowacyjnego ekoproduktu 2.9. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmach start-up 2.9.1. Wprowadzenie 2.9.2. Przykład strategii start-up w dziedzinie gier wideo 2.10. Tworzenie innowacyjnego produktu w małych i średnich przedsiębior¬stwach ulokowanych w Parku Naukowo-Technologicznym 2.10.1. Park Naukowo-Technologiczny (PNT) jako organizacja wspierająca innowacyjność przedsiębiorstw 3. Modele rozwoju innowacyjnego produktu 3.1. Teorie i modele rozwoju innowacji 3.1.1. Model podażowy 3.1.2. Model pętlowy 3.1.3. Model interaktywny 3.1.4. Model sieciowy 3.1.5. Model innowacji otwartej 3.2. Modele procesu rozwoju innowacyjnego produktu 4. Projektowanie rozwoju innowacyjnego produktu 4.1. Cykl rozwoju produktu 4.1.1. Badanie i poszukiwanie koncepcji 4.1.2. Założenia projektowe innowacyjnego produktu 4.1.3. Kształtowanie produktu 4.1.4. Modelowanie produktu. 4.1.5. Prototypowanie wirtualne i fizyczne 4.1.6. Przygotowanie produkcji i wytwarzanie 4.2. Techniki i systemy projektowania 4.3. Oddziaływanie zarządzania na innowacyjne projektowanie 5. Komputerowe modelowanie innowacyjnego produktu 5.1. Systemy komputerowe CAx 5.1.1. Wstęp do komputerowego wspomagania 5.1.2. Klasy systemów CAx 5.2. Modelowanie 2D w systemach CAD 5.2.1. Wprowadzenie do modelowania 2D 5.2.2. Reprezentacja obiektów graficznych 5.2.3. Sposoby wprowadzania koordynat punktów w układach współrzęd¬nych 5.2.4. Opis interfejsu użytkownika 5.2.5. Podstawowe obiekty rysunkowe i sposoby ich modyfikacji 5.2.6. Warstwy rysunkowe 5.2.7. Wymiarowanie 5.2.8. Rysunki prototypowe i tworzenie szablonów dokumentów 5.3. Modelowanie 3D w systemach CAD 5.3.1. Wprowadzenie do modelowania 3D 5.3.2. Modele szkieletowe 5.3.3. Modele siatkowe 5.3.4. Modele powierzchniowe 5.3.5. Modele bryłowe 5.3.6. Grafika prezentacyjna. 5.4. Zaawansowane modelowanie w systemie Autodesk Inventor 5.4.1. Wprowadzenie do projektowania w systemie Autodesk Inventor 5.4.2. Charakterystyka wybranych narzędzi wspomagających modelowanie produktu 5.4.3. Modelowanie adaptacyjnych części i zespołów produktu 5.4.4. Obiekty inteligentne 6. Przykład projektowania innowacyjnego produktu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ą 10 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 114
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14812 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148283 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6053 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
ROZDZIAŁ t. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1.Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1.Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2.Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3.Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4.Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5.Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2.Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3.Cechy nowego konsumenta 1.4.Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1.Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2.Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5.Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1.Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2.Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3.Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1.Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1.Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2.Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3.Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2.Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3.Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1.Wybór marki przez konsumenta 2.3.2.Lojalność wobec marki 2.3.3.Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1.Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2.Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1.Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1.Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2.Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3.Przesłanki realizowania zakupów w różnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4.Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2.Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1.Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2.Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3.Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4.Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1.Podział rynku na segmenty 4.1.1.Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2.Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3.Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2.Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3.Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4.Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1.Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2.Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3.Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4.Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1.Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2.Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1.Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2.Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3.Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4.Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1.Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2.Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3.Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1.Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1.Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2.Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management 7.2.Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1.Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2.Efekty Customer Engagement Management 7.3.Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4.Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1.Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2.Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3.Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5.Programy kształtowania lojalności klientów 7.6.Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 294 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151080 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6361 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 217-225.
Dla menedżerów przedsiębiorstw, jak również studentów kierunków ekonomicznych w ramach przedmiotów: zarządzanie projektem i innowacjami, zarządzanie strategiczne, czy przedsiębiorczość.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 81
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4718 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 147-153.
Rozwój marketingu nowych technologii i produktów B+R Zarządzanie efektami działalności B+R Rozwój marketingu w sektorze B+R Typy i rozwój nowych technologii i produktów B+R Wiedza jako podstawowe źródło nowych technologii Strategie i modele rozwoju nowych technologii i produktów B+R, dyfuzja innowacji Strategie pchania – push, i ciągnienia – pull Wybrane modele transferu wiedzy, komercjalizacja technologii i dyfuzja innowacji Niepewność otoczenia marketingowego nowych technologii i produktów B+R Instrumenty marketingu mix Prototyp Produkt – technologia Cena i czynniki wpływające na decyzje cenowe Promocja i selektywne budowanie przekazu informacyjnego Dystrybucja, miejsce, kanały dystrybucyjne Ludzie – kluczowy personel w procesie rozwoju nowych technologii Procesy wdrożeniowe nowych technologii i produktów B+R Koncepcje oceny dostępności rynku i wsparcia rozwoju nowych technologii i produktów B+R Ocena gotowości technologicznej Metodologie oceny potencjału i dostępności rynku Koncepcje marketingowe wprowadzania nowej technologii na rynek Modele wprowadzenia technologii i produktów B+R Licencjonowanie Nowe przedsiębiorstwo. Konsorcjum badawczo-wdrożeniowe
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 59
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6322 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów, pracowników naukowych, menedżerów i przedsiębiorców.
Pojęcie i klasyfikacja produktów oraz ich miejsce w strategii firmy - Jerzy Koszałka 15 1.2. Rynek jako miejsce oferowania i wymiany produktów 16 1.3. Pojęcie produktu 23 1.4. Marketingowa struktura produktu 29 1.5. Rodzaje i klasyfikacja produktów 32 1.6. Miejsce produktów w strategii firmy 38 Strategie rozwoju nowego produktu - Ireneusz P. Rutkowski 49 2.2. Formułowanie strategii rozwoju nowego produktu - nowe podejście 51 2.3. Wybór wariantu strategii rozwoju nowego produktu 58 2.4. Typy strategii rozwoju nowego produktu 62 2.5. Nowe wyzwania i trendy w obszarze strategii nowego produktu 67 Wdrażanie innowacji przełomowych w oparciu o wykrywanie przelotnych szans rynkowych - Anna M. Lis 71 3.2. Innowacje przełomowe a poziomy strategii 72 3.3. Sposoby konkurowania na rynku 75 3.4. Podstawowe założenia koncepcji innowacji przełomowych 78 3.5. Identyfikacja szans na innowację 81 3.5.1. Identyfikacja przeszkód ograniczających konsumpcję 83 3.5.2. Identyfikacja przypadków nadmiernej obsługi 86 3.5.3. Identyfikacja zadań potencjalnych klientów 87 Planowanie rozwoju technologii - Aleksander Buczacki 95 4.2. Proces planowania rozwoju technologii 96 4.2.1. Perspektywa technologii 96 4.2.2. Perspektywa przedsiębiorstwa 98 4.3. Roadmapping technologiczny - narzędzie stosowane w procesie planowania rozwoju technologicznego 101 4.4. Przykład zastosowania roadmappigu technologicznego 108 4.4.1. Kontekst technologiczno-rynkowy przedsięwzięcia 108 4.4.2. Opis zastosowania roadmappingu technologicznego 110 Projektowanie techniczne technologii wytwarzania produktu - Jan Duda 115 5.2. Formalny opis procesu technologicznego montażu 116 5.3. Formalny opis projektowania procesu technologicznego montażu 117 5.3.1. Opracowanie struktury montażowej produktu 118 5.3.2. Generowanie dopuszczalnych sekwencji montażowych 120 5.3.3. Opracowanie graficznego planu montażu dla wybranej sekwencji montażowej 120 5.3.4. Określenia zadań montażowych i następstwa ich realizacji 122 5.3.5. Opracowanie struktury procesu technologicznego montażu 123 5.4. Przykład projektowania procesu technologicznego montażu 123 5.5. Formalny opis procesu technologicznego obróbki 130 5.6. Formalny opis projektowania procesu technologicznego obróbki 131 5.6.1. Dobór i projektowanie półfabrykatu 132 5.6.2. Opracowanie struktury procesu obróbki 133 5.6.3. Opracowanie planu obróbki 134 5.7. Przykład projektowania procesu technologicznego obróbki 135 Integracja projektowania konstrukcyjnego, technologicznego i wytwórczego - Jan Duda 141 6.2. Metody i systemy stosowane w realizacji faz rozwojowych wyrobu 142 6.2.1. Fazy przygotowania produkcji 143 6.2.2. Fazy produkcji i użytkowania 146 6.4. Kierunki rozwoju systemów komputerowego wspomagania stosowanych w rozwoju wyrobów 147 6.4.1. Rozwój systemów CAD/CAM 147 6.4.2. Integracyjna rola systemów DFx 148 6.4.3. Rozwój systemów bazujących na wiedzy 149 6.5. Integracja projektowania procesu i systemu wytwarzania w środowisku PLM 151 6.5.1. Integracja funkcjonalna 151 6.5.2. Integracja informacyjna 154 6.5.2. Integracja kompleksowa 157 6.6. Przykład zintegrowanego projektowania procesu i systemu wytwarzania w środowisku PLM 158 Koncepcje, metody, techniki i narzędzia zarządzania jakością w projektowaniu i rozwoju nowych produktów - Grzegorz Zieliński 165 7.2. Kluczowe obszary projektowania nowych produktów 166 7.2.1. Faza identyfikacji potrzeb klienta 167 7.2.2. Faza poszukiwania i selekcji pomysłów 168 7.2.3. Faza projektowania 170 7.2.4. Faza testów 171 7.2.5. Faza wprowadzenia produktu na rynek 172 Model bezpieczeństwa produktów w Unii Europejskiej - Ewa Romanowska 177 8.2. Ewolucja procesu harmonizacji technicznej 179 8.3. Bezpieczeństwo produktów w obrębie ramowych i szczególnych regulacji prawa Unii Europejskiej 183 8.3.1. Ogólne bezpieczeństwo wyrobów 184 8.3.2. Odpowiedzialność za wyrób wadliwy 185 8.4. Dyrektywy nowego podejścia do harmonizacji technicznej oraz normy zharmonizowane 186 8.5. System oceny zgodności w Unii Europejskiej 188 8.6. Oznakowanie CE - europejska deklaracja bezpieczeństwa produktu 194 Wdrażanie nowego produktu z wykorzystaniem metodyki Early Product Management - Artur Maciaszczyk, Piotr Idźkowiak 201 9.2. Zastosowanie podejścia Early Product Management w projektach wdrożeniowych 202 9.2.1. Przegląd literatury w zakresie Early Product Management 202 9.2.2. Główne problemy i wyzwania we wdrażaniu nowych produktów 204 9.2.3. Pionowe uruchomienie - minimalizacja kosztów i czasu wdrożenia 205 9.2.4. Early Product Management jako element zintegrowanego programu poprawy WCOM™ 206 9.3. Zastosowanie systemu Design Review (DR System) w zarządzaniu projektem wdrożeniowym 207 9.3.1. Określenie odpowiedzialności w zarządzaniu projektem EPM 208 9.3.2. Dopasowanie etapów i narzędzi projektowych 209 9.3.3. Walidacja faz i ocena ryzyka w projekcie 211 9.3.4. Nauka na podstawie wcześniejszych doświadczeń 212 9.4. Efekty poprawy działań inwestycyjnych przy zastosowaniu podejścia Early Product Management 213 Komunikacja marketingowa, jako istotny instrument kreujący wizerunek nowego produktu - Magdalena Brzozowska-Woś 217 10.2. Zdefiniowanie procesu komunikacji marketingowej 218 10.3. Funkcje komunikacji marketingowej 220 10.4. Strategie komunikacji marketingowej 221 10.5. Kanały komunikacji oraz metody ustalania budżetu 224 10.6. Instrumenty komunikacji marketingowej 225 10.6.1. Reklama 225 10.6.2. Merchandising, promocja sprzedaży oraz sprzedaż osobista 229 10.6.3. Public relations i sponsoring 231 10.6.4. Marketing bezpośredni 233 10.6.5. Marketing szeptany 235 10.7. Ocena rezultatów działań komunikacji marketingowej 236 Marka a postrzeganie nowych produktów - Magdalena Brzozowska-Woś 241 11.2. Definicja i funkcje marki 242 11.3. Strategie kreowania marki 244 11.4. Tożsamość marki oraz kształtowanie jej wizerunku 249 Cena i dystrybucja, jako instrumenty kreujące wizerunek nowego produktu - Magdalena Brzozowska-Woś 255 12.2. Polityka ustalania ceny 256 12.3. Metody badania wrażliwości cenowej 258 12.4. Popyt i koszty 259 12.5. Metody ustalania cen 261 12.6. Pojęcia dystrybucji i kanałów marketingowych 262 12.7. Klasyfikacja kanałów marketingowych i podmiotów w nich występujących 265 12.8. Strategie dystrybucji 269
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154441 N, 154442 N (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności