Sosnowska Alicja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Sosnowska Alicja
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
Innowacje
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Chemia
(1)
Cykl życia produktu
(1)
Ekonomia
(1)
Gospodarka
(1)
Marketing
(1)
Nowy produkt
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł
(1)
Rynek
(1)
Technologia chemiczna
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Dla studentów studiów licencjackich i magisterskich na kierunku zarządzanie.
Zręby teorii innowacji 1.1.Pojęcie innowacji 1.2.Proces innowacyjny 1.3.Źródła innowacji 1.4.Łańcuch tworzenia wartości innowacji Potencjał działalności innowacyjnej 2.1.Pojęcie potencjału działalności innowacyjnej 2.2.Elementy potencjału działalności innowacyjnej 2.3.Pomiar potencjału działalności innowacyjnej Systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy 3.1.Makrosystem innowacji w UNESCO i UNIDO 3.2.Systemy i makrosystemy innowacji w USA 3.3.Systemy zarządzania wiedzą i innowacjami w Japonii 3.4.System zarządzania wiedzą i innowacjami w Unii Europejskiej (UE) 3.5.Strategia Lizbońska UE 3.6.Narodowe systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy 3.7.Narodowy makrosystem innowacji opartej na wiedzy w Polsce 3.8.1.Strategia Rozwoju Kraju (SRK) 3.8.2.Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia (NSRO) a Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka (PO IG) 3.8.3.Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Regionalne Systemy Innowacji 4.1.Istota Regionalnego Systemu Innowacji i zasady jego budowy 4.2.Parki technologiczne i grona 4.3.Regionalne Systemy Innowacji a Regionalne Strategie Innowacji 4.4.Wdrażanie Regionalnych Systemów Innowacji 4.5.Doświadczenie polskich regionów w budowie Regionalnych Systemów Innowacji Firma innowacyjna 5.1.Istota i cechy firmy innowacyjnej 5.2.Aktywność innowacyjna firm 5.3.Mierniki aktywności innowacyjnej firm 5.4.Elementy zarządzania działalnością innowacyjną 5.5.Psychologiczne aspekty działań innowacyjnych Strategie innowacji 6.1.Strategie innowacji w ogólnych strategiach firmy 6.2.Diagnoza uwarunkowań działalności innowacyjnej firmy 6.3.Audyt technologiczny 6.4.Rodzaje strategii innowacji 6.5.Możliwość zastosowania Strategicznej Karty Wyników (SKW) w sporządzaniu i realizacji strategii innowacji 6.6. Baza informacyjna dla strategii działalności innowacyjnej Korzyści i koszty działalności innowacyjnej 7.1.Interpretacja korzyści i kosztów działalności innowacyjnej 7.2.Problem efektywności działalności innowacyjnej 7.3.Metody szacowania kosztów i korzyści oraz efektywności działalności innowacyjnej 7.4.Wartość firmy a innowacje Finansowanie projektów innowacji 8.1.Projekt innowacji 8.2.Potencjalne źródła finansowania projektów innowacji 8.3.Uwarunkowania wyboru źródła finansowania projektu innowacji 8.4.Procedury przygotowania projektu innowacji do wystąpienia o uzyskanie środków finansowych na jego realizację 8.6.Propozycje rozwiązań finansowych dla wdrożeń projektów innowacji stanowiących rezultaty badań naukowych programu wieloletniego Marketingowe wsparcie procesów innowacyjnych 9.1.Ogólna charakterystyka marketingowego wsparcia procesów innowacyjnych 9.2.Rynek innowacji i jego uczestnicy 9.3.Marketing w instytucjach generujących pomysły nowych rozwiązań innowacyjnych 9.4.Marketing w jednostkach sfery nauki 9.5.Marketingowy kontekst procesu innowacyjnego na poziomie przedsiębiorstw Interakcje między wizerunkiem, tożsamością i reputacją firmy a działalnością innowacyjną 10.1.Tożsamość, wizerunek i reputacja w kontekście działalności innowacyjnej 10.2.Innowacyjny wizerunek firmy w gospodarce opartej na wiedzy 10.3.Tożsamość i audyt tożsamości w kontekście działalności innowacyjnej 10.4.Wizerunek w kontekście działalności innowacyjnej 10.5.Reputacja w kontekście działalności innowacyjnej Świadomość innowacyjna społeczeństwa 11.1.Drogi rozwoju świadomości innowacyjnej 11.2.Organizacje pozarządowe - innowacja społeczna powstała w wyniku zmiany świadomości społecznej w latach 1989-2008 11.3.Podnoszenie innowacyjności gospodarki w programach wyborczych partii politycznych
Sygnatura czytelni BMW: VI D 28 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126808, 155260 N, 128089 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126807 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach [227]-234. Indeks.
Dla menedżerów i studentów uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.
1. Zarządzanie innowacyjnym produktem 1.1. Wielowymiarowe ujęcie innowacyjnego produktu 1.2. Innowacyjne strategie rozwoju przedsiębiorstwa 1.3. Rozwój innowacyjnego produktu w strategii firmy 1.4. Cyfryzacja w strategii przedsiębiorstwa. 1.5. Kierunki rozwoju innowacyjnych produktów XXI wieku 2. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu 2.1. Pojęcie i rodzaje strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.2. Miejsce strategii rozwoju innowacyjnego produktu w strategii rozwoju firmy – podejście projektowe 2.3. Rodzaje strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.3.1. Strategie według typu przedsięwzięć 2.3.2. Strategia niszy innowacyjnej 2.3.3. Strategia „błękitnego oceanu” 2.3.4. Strategie rynkowe rozwoju innowacyjnego produktu 2.3.5. Strategie marketingowe rozwoju innowacyjnego produktu 2.4. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu wykorzystujące możliwości sieci 2.5. Wykorzystanie idei otwartej innowacji w strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.6. Modele budowy strategii rozwoju innowacyjnego produktu w korporacjach 2.6.1. Kompletny system innowacyjności od A do F 2.6.2. Strategia innowacji w Procter&Gamble 2.6.3. Strategia innowacyjnego produktu w Google 2.7. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu w małych i średnich firmach 2.7.1. Różne modele strategii rozwoju innowacyjnego produktu. . 2.7.2. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmie Vigo System S.A. 2.7.3. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmie Escola 2.8. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu w dziedzinie ekoinnowacji 2.8.1. Założenia wstępne 2.8.2. Przykłady strategii innowacyjnego ekoproduktu 2.9. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmach start-up 2.9.1. Wprowadzenie 2.9.2. Przykład strategii start-up w dziedzinie gier wideo 2.10. Tworzenie innowacyjnego produktu w małych i średnich przedsiębior¬stwach ulokowanych w Parku Naukowo-Technologicznym 2.10.1. Park Naukowo-Technologiczny (PNT) jako organizacja wspierająca innowacyjność przedsiębiorstw 3. Modele rozwoju innowacyjnego produktu 3.1. Teorie i modele rozwoju innowacji 3.1.1. Model podażowy 3.1.2. Model pętlowy 3.1.3. Model interaktywny 3.1.4. Model sieciowy 3.1.5. Model innowacji otwartej 3.2. Modele procesu rozwoju innowacyjnego produktu 4. Projektowanie rozwoju innowacyjnego produktu 4.1. Cykl rozwoju produktu 4.1.1. Badanie i poszukiwanie koncepcji 4.1.2. Założenia projektowe innowacyjnego produktu 4.1.3. Kształtowanie produktu 4.1.4. Modelowanie produktu. 4.1.5. Prototypowanie wirtualne i fizyczne 4.1.6. Przygotowanie produkcji i wytwarzanie 4.2. Techniki i systemy projektowania 4.3. Oddziaływanie zarządzania na innowacyjne projektowanie 5. Komputerowe modelowanie innowacyjnego produktu 5.1. Systemy komputerowe CAx 5.1.1. Wstęp do komputerowego wspomagania 5.1.2. Klasy systemów CAx 5.2. Modelowanie 2D w systemach CAD 5.2.1. Wprowadzenie do modelowania 2D 5.2.2. Reprezentacja obiektów graficznych 5.2.3. Sposoby wprowadzania koordynat punktów w układach współrzęd¬nych 5.2.4. Opis interfejsu użytkownika 5.2.5. Podstawowe obiekty rysunkowe i sposoby ich modyfikacji 5.2.6. Warstwy rysunkowe 5.2.7. Wymiarowanie 5.2.8. Rysunki prototypowe i tworzenie szablonów dokumentów 5.3. Modelowanie 3D w systemach CAD 5.3.1. Wprowadzenie do modelowania 3D 5.3.2. Modele szkieletowe 5.3.3. Modele siatkowe 5.3.4. Modele powierzchniowe 5.3.5. Modele bryłowe 5.3.6. Grafika prezentacyjna. 5.4. Zaawansowane modelowanie w systemie Autodesk Inventor 5.4.1. Wprowadzenie do projektowania w systemie Autodesk Inventor 5.4.2. Charakterystyka wybranych narzędzi wspomagających modelowanie produktu 5.4.3. Modelowanie adaptacyjnych części i zespołów produktu 5.4.4. Obiekty inteligentne 6. Przykład projektowania innowacyjnego produktu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ą 10 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 114
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14812 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148283 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6053 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania ; 64)
Bibliogr. s. [149]-168.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54997 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W sojuszu z chemią / Alicja Sosnowska. - Warszawa : Wiedza Powszechna, 1981. - 149, [1] s. : il. ; 19 cm.
(Biblioteka Wiedzy Współczesnej "Omega", ISSN 0208-9653 ; 366)
Bibliogr.s. 147 - 148
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63050 L, 63211 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie ISSN 0239-9512 ; Nr 183. Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej ; Nr 7)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76151 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 734 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 18
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120681 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109891 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1836 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 68700 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności