Marciniak Stanisław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Książki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Marciniak Stanisław
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(7)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Controlling
(3)
Controlling marketingu
(2)
System controllingu
(2)
Administracja publiczna
(1)
Elastyczne systemy przesyłowe
(1)
Otoczenie organizacji
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Strategie marketingowe
(1)
System informacyjno-decyzyjny
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Systemy wytwarzania
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Dla studentów studiów licencjackich i magisterskich na kierunku zarządzanie.
Zręby teorii innowacji 1.1.Pojęcie innowacji 1.2.Proces innowacyjny 1.3.Źródła innowacji 1.4.Łańcuch tworzenia wartości innowacji Potencjał działalności innowacyjnej 2.1.Pojęcie potencjału działalności innowacyjnej 2.2.Elementy potencjału działalności innowacyjnej 2.3.Pomiar potencjału działalności innowacyjnej Systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy 3.1.Makrosystem innowacji w UNESCO i UNIDO 3.2.Systemy i makrosystemy innowacji w USA 3.3.Systemy zarządzania wiedzą i innowacjami w Japonii 3.4.System zarządzania wiedzą i innowacjami w Unii Europejskiej (UE) 3.5.Strategia Lizbońska UE 3.6.Narodowe systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy 3.7.Narodowy makrosystem innowacji opartej na wiedzy w Polsce 3.8.1.Strategia Rozwoju Kraju (SRK) 3.8.2.Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia (NSRO) a Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka (PO IG) 3.8.3.Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Regionalne Systemy Innowacji 4.1.Istota Regionalnego Systemu Innowacji i zasady jego budowy 4.2.Parki technologiczne i grona 4.3.Regionalne Systemy Innowacji a Regionalne Strategie Innowacji 4.4.Wdrażanie Regionalnych Systemów Innowacji 4.5.Doświadczenie polskich regionów w budowie Regionalnych Systemów Innowacji Firma innowacyjna 5.1.Istota i cechy firmy innowacyjnej 5.2.Aktywność innowacyjna firm 5.3.Mierniki aktywności innowacyjnej firm 5.4.Elementy zarządzania działalnością innowacyjną 5.5.Psychologiczne aspekty działań innowacyjnych Strategie innowacji 6.1.Strategie innowacji w ogólnych strategiach firmy 6.2.Diagnoza uwarunkowań działalności innowacyjnej firmy 6.3.Audyt technologiczny 6.4.Rodzaje strategii innowacji 6.5.Możliwość zastosowania Strategicznej Karty Wyników (SKW) w sporządzaniu i realizacji strategii innowacji 6.6. Baza informacyjna dla strategii działalności innowacyjnej Korzyści i koszty działalności innowacyjnej 7.1.Interpretacja korzyści i kosztów działalności innowacyjnej 7.2.Problem efektywności działalności innowacyjnej 7.3.Metody szacowania kosztów i korzyści oraz efektywności działalności innowacyjnej 7.4.Wartość firmy a innowacje Finansowanie projektów innowacji 8.1.Projekt innowacji 8.2.Potencjalne źródła finansowania projektów innowacji 8.3.Uwarunkowania wyboru źródła finansowania projektu innowacji 8.4.Procedury przygotowania projektu innowacji do wystąpienia o uzyskanie środków finansowych na jego realizację 8.6.Propozycje rozwiązań finansowych dla wdrożeń projektów innowacji stanowiących rezultaty badań naukowych programu wieloletniego Marketingowe wsparcie procesów innowacyjnych 9.1.Ogólna charakterystyka marketingowego wsparcia procesów innowacyjnych 9.2.Rynek innowacji i jego uczestnicy 9.3.Marketing w instytucjach generujących pomysły nowych rozwiązań innowacyjnych 9.4.Marketing w jednostkach sfery nauki 9.5.Marketingowy kontekst procesu innowacyjnego na poziomie przedsiębiorstw Interakcje między wizerunkiem, tożsamością i reputacją firmy a działalnością innowacyjną 10.1.Tożsamość, wizerunek i reputacja w kontekście działalności innowacyjnej 10.2.Innowacyjny wizerunek firmy w gospodarce opartej na wiedzy 10.3.Tożsamość i audyt tożsamości w kontekście działalności innowacyjnej 10.4.Wizerunek w kontekście działalności innowacyjnej 10.5.Reputacja w kontekście działalności innowacyjnej Świadomość innowacyjna społeczeństwa 11.1.Drogi rozwoju świadomości innowacyjnej 11.2.Organizacje pozarządowe - innowacja społeczna powstała w wyniku zmiany świadomości społecznej w latach 1989-2008 11.3.Podnoszenie innowacyjności gospodarki w programach wyborczych partii politycznych
Sygnatura czytelni BMW: VI D 28 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126808, 155260 N, 128089 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126807 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : teoria, zastosowania / Stanisław Marciniak. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Difin, 2008. - 269 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [259]-263.
Dla praktyków życia gospodarczego, teoretyków zarządzania oraz studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich.
Teoria controllingu Podstawy controllingu 1.1. Controlling – idea, cel cechy 1.2. Zarządzanie a controlling 1.3. Zasady controllingu 1.4. Zadania controllingu 1.5. Uniwersalizacja systemów controllingu Dylematy controllingu 2.1. Controlling a spojrzenie na zarządzanie 2.2. Controlling a poziomy kontroli 2.3. Controlling a niepewność i ryzyko 2.4. Controlling a teoria miary 2.5. Controlling a procesy informacyjno-decyzyjne 2.6. Controlling a dobór metod i technik zarządzania Charakterystyka controllingu 3.1. Rodzaje, typy i odmiany controllingu 3.2. Controlling struktur i controlling wyników 3.3. Controlling działalności gospodarczej 3.4. Controllingi dziedzinowe 3.5. Instrumentarium controllingu Modele controllingu 4.1. System, model i moduł controllingu 4.2. Modelowanie modułów controllingu 4.3. Model statycznego modułu controllingu 4.4. Model dynamicznego modułu controllingu Projektowanie systemów controllingu 5.1. Zasady projektowania controllingu 5.2. Tryby projektowania modelu controllingu statycznego i dynamicznego 5.3. Planowanie jako narzędzie budowy bazy controllingu 5.4. Procedury controllingu 5.5. Uwarunkowania projektowania controllingu 5.6. Informacja jako determinanta projektowania controllingu 5.7. Koncepcja zarządzania controllingowego a kultura organizacyjna przedsiębiorstwa Zastosowania controllingu Charakterystyka odmian controllingu 6.1. Podejście systemowe a zastosowania aplikacyjne controllingu 6.2. Controlling operacyjny (idea, cechy, projektowanie) 6.3. Controlling strategiczny (idea, cechy, projektowanie) 6.4. Obszary aplikacji controllingu (aplikacji modeli operacyjnych i strategicznych) Zastosowanie modeli controllingu operacyjnego 7.1. Zarządzanie operacyjne a controlling operacyjny 7.2. Metoda zespolona jako narzędzie controllingu operacyjnego 7.3. Controlling w obszarze finansów z zastosowaniem metody budżetowania 7.4. Controlling w działalności marketingowej 7.5. Controlling kreowania i zabezpieczania wartości przedsiębiorstwa 7.6. Controlling w logistyce 7.7. Controlling w administracji Zastosowanie modeli controllingu strategicznego 8.1. Zarządzanie strategiczne a controlling strategiczny 8.2. Zrównoważona karta wyników jako narzędzie controllingu strategicznego 8.3. Controlling konkurencyjności regionu 8.4. Controlling w zarządzaniu kryzysowym 8.5. Controlling w ochronie środowiska 8.6. Controlling zrównoważonego rozwoju
Sygnatura czytelni BWZ: X B 17
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126325, 119414 N, 126324, 126322, 119415, 126323 (6 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3679 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Controlling marketingu / Stanisław Marciniak. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2002, nr 4, s.17-22. - Warszawa : INFOR, 2002
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Controlling w administracji publicznej / Stanisław Marciniak. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2004, nr 2, s.42-45. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Prace Naukowe / Politechnika Warszawska. Organizacja i Zarządzanie Przemysłem, ISSN 0860-2506 ; z. 9 Sygn. P 1268/C 33033.)
Opis wg okł.
Bibliogr. przy rozdz.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności