Pozycjonowanie (marketing)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Sobczak Andrzej (ekonomia)
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Pozycjonowanie (marketing)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 113-120. Indeks.
BADANIA PRODUKTU PO WPROWADZENIU NA RYNEK Badania produktów w pierwszej połowie cyklu rynkowego Wprowadzenie na rynek Badania ciągłe Badania okresowe Badania nieregularne Wzrost sprzedaży Wybór metod Metody tradycyjne . Metody sieciowe Badania produktów w drugiej połowie cyklu rynkowego Charakterystyka etapu dojrzałości Dojrzałość i nasycenie rynku Badania i przyczyny niepowodzeń Spadek sprzedaży i wycofanie produktu WYBRANE ZAKRESY BADAŃ PRODUKTÓW I USŁUG W CYKLU RYNKOWYM Badania asortymentu produkcyjnego Pojęcie asortymentu Wielkość asortymentu Struktura asortymentu Badania jakości produktów i usług Pojęcie jakości Koncepcja podwójnej spirali Kontrola jakości Badania pracowników Współzależność zadowolenia pracowników i klientów Modele jakości usług Metody zbierania danych Metody analizy Badania reklamacji Pojęcie i zakres reklamacji Metody zbierania danych . Zbieranie danych ze źródeł wtórnych Zbieranie danych ze źródeł pierwotnych Metody analizy danych Metody badań innych cech produktów BADANIA W ZAKRESIE POZYCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW I PRODUKTÓW Pozycjonowanie branż i przedsiębiorstw . Definicja pozycjonowania . Identyfikacja konkurentów Identyfikacja pozycji rynkowej konkurentów Pozycjonowanie branż . Koncepcje pozycjonowania przedsiębiorstw Pozycjonowanie produktów i usług Postrzeganie i różnicowanie . Określanie pozycji produktów Mapy percepcji Mapy preferencji Mapy wyboru Mapy postaw Badania i czynności końcowe Wybór pozycji rynkowej Promocja wybranej pozycji Monitorowanie pozycj i rynkowej
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 355-375.
KLUCZOWE KONCEPCJE ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH Zarządzanie procesowe jako podstawa robotyzacji procesów biznesowych Definicyjne ujęcie robotyzacji procesów biznesowych Klasy narzędzi informatycznych do robotyzacji procesów biznesowych Cechy i klasyfikacja robotów programowych Wykorzystanie koncepcji platformy w kontekście robotyzacji procesów biznesowych Kooperacja i koordynacja współpracy robotów i ludzi Robotyzacja procesów biznesowych w kontekście modeli działania IT Robotyzacja na tle innych sposobów automatyzacji procesów biznesowych Eksploracja procesów biznesowych jako działanie uzupełniające robotyzację Podejście krytyczne do robotyzacji procesów biznesowych STRATEGICZNE ASPEKTY ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH Pojęcia modelu biznesowego i systemu zarządzania przedsiębiorstwem Cyfryzacja jako determinanta zmiany modelu biznesowego i systemu zarządzania przedsiębiorstwem Wpływ robotyzacji procesów biznesowych na zmiany modelu biznesowego i system zarządzania przedsiębiorstwa - wyniki badań literaturowych Ocena dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa w kontekście strategicznego planowania rozwoju robotyzacji procesów Kluczowe koncepcje modeli dojrzałości Cel zastosowania modeli oceny dojrzałości Elementy składowe modeli oceny dojrzałości i ich hierarchia Podejście do przeprowadzania oceny dojrzałości i reprezentacji jej wyników Analiza podejść do oceny dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa WDRAŻANIE ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWACH Uwarunkowania wdrażania robotyzacji procesów biznesowych Determinanty wdrażania robotyzacji procesów biznesowych Korzyści z wdrażania robotyzacji procesów biznesowych Bariery związane z wdrażaniem robotyzacji procesów biznesowych Czynniki ryzyka występujące we wdrażaniu robotyzacji procesów biznesowych Kosztowe aspekty robotyzacji procesów biznesowych Pozycjonowanie robotyzacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwach z perspektywy zmian organizacyjnych Formułowanie wiązki celów robotyzacji procesów biznesowych Model realizacyjny robotyzacji procesów biznesowych Sposoby pozyskania robotów do organizacji Sposoby utrzymania i rozwoju robotów w organizacji Model operacyjny robotyzacji procesów biznesowych Struktura organizacyjna jednostki odpowiedzialnej za robotyzację procesów biznesowych Formuła realizacyjna wdrożenia robotyzacji procesów biznesowych Wdrożenie potwierdzające wykonalność robotyzacji procesów biznesowych Uruchomienie i realizacja dedykowanego projektu budowy robotów programowych Operacyjne zarządzanie robotami programowymi ROBOTYZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH ZMIANY W MODELACH BIZNESOWYCH I SYSTEMACH ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE UWARUNKOWAŃ ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH Założenia konstrukcji modeli konceptualno-teoretycznych Operacjonalizacja zmiennych ukrytych w kontekście postulowanych modeli konceptualno-teoretycznych Parceling zmiennych obserwowalnych Analiza wymiarowości modeli konceptualno-teoretycznych dla zagregowanych pozycji czynnikowych Konfirmacyjne modele czynnikowe a weryfikacja wymiarowości struktur czynnikowych Analiza spójności pozycji czynnikowych Modelowanie strukturalne związków przyczynowo-skutkowych Zastosowanie wielowymiarowej analizy korespondencji w diagnozie robotyzacji procesów biznesowych METODA STRATEGICZNEGO POZYCJONOWANIA ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE Cele i założenia metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Podejście zastosowane do opracowania i weryfikacji metody SPRINT Struktura metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Wspólna warstwa pojęciowa dotycząca robotyzacji procesów biznesowych Określenie założeń budowanej ontologii bazowej Analiza możliwości wykorzystania istniejących ontologii lub ich fragmentów Konceptualizacja ontologii bazowej Formalizacja ontologii bazowej Weryfikacja ontologii bazowej Adaptacja ontologii bazowej na potrzeby danego przedsiębiorstwa Ocena determinant strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Autorski model oceny dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa. Dyrektywy postępowania w ramach metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Identyfikacja interesariuszy kluczowych z perspektywy strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Wprowadzenie wspólnej warstwy pojęciowej robotyzacji procesów biznesowych Identyfikacja i ocena determinant strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Ocena bazowej dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa Identyfikacja i ocena luk w dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa Sformułowanie wytycznych dotyczących strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Wstępna weryfikacja metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6533 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji marketingowej / Kinga Stopczyńska. - Wydanie drugie uaktualnione. - Łódź : Wydawnictwo SIZ, 2021. - 160, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 151-157.
Wizerunek marki Pojęcie wizerunku Wizerunek marki Rodzaje marekz punktu widzenia postrzegania ich wizerunku Wizerunek, tożsamość i osobowość marki - różnice w identyfikowaniu pojęć Cyklżycia wizerunku Typy wizerunku Zarządzanie wizerunkiemmarki Proces kreowania wizerunku firmy Zarządzanie wizerunkiem marki Pozycjonowanie marki na rynku Narzędzia wykorzystywane w kreacji wizerunku Nowoczesne formy komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku marki innowacyjne podejście do kreowania wizerunku firmy Inbound marketing jako nowoczesna forma komunikacji z klientem Cross media -optymalizacja kanałów marketingowych, media społecznościowe Storytelling w kreowaniu wizerunku marek Experiential marketing, czyli jak zbudować wizerunek na podstawie doświadczeń Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie wizerunkorp marek
Sygnatura czytelni BWF: V G 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru Rozdział 1. Marka jako znak z większą lub mniejszą mocą O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdził, że marka nie ma znaczenia Znak, który ułatwia decyzje i budzi emocje Na początek określ, jaką moc ma Twoja marka Marka, której jeszcze nie ma Marka, która nie zauważyła, że staje się marką Marka, która znalazła się po ciemnej stronie mocy Marka, która ma wielką moc Znają markę czy nie znają? Oto jest pytanie Rozdział 2. Diabeł tkwi w. strategii Czym się różni strategia marki od strategii komunikacji? Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrębie jednej firmy? Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny? Rozdział 3. Najciemniej pod latarnią, czyli o tym, jak poznać swoje podwórko Musisz - tak, musisz wiedzieć, do kogo chcesz trafić: określenie grupy docelowej Musisz wiedzieć, z kim konkurujesz Musisz przeprowadzić autodiagnozę Rozdział 4. Pozycjonowanie - sposób na to, żeby zostać w świadomości konsumenta na dłużej O co chodzi z tym całym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przykładów kilka Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobić krok po kroku Brand key Wiem, wiem, nie ma to jak przykład Rozdział 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny Bądź uczciwy wobec innych i wobec siebie Kogo zaprosić do przetargu Tyle dostaniesz, ile włożysz Jak uniknąć rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawierać brief Znajdź czas, żeby pogadać Rozdział 6. Koniec to dopiero początek Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno być logo bez pozycjonowania Łamać kody czy nie łamać kodów? Oto jest pytanie Jak Cię widzą, tak Cię piszą Zasady zobowiązują także wtedy, kiedy mówimy o logo Sztywność versus kreatywność Przyszła pora, żeby pozycjonowanie wdrożyć w życie Mów "sprawdzam" przy każdej możliwej okazji Rozdział 7. Nie stój w miejscu! Zwiększaj moc marki Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o nową kategorię Skąd wiedzieć, kiedy się rozszerzać? Bądź na czasie Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to coś więcej - znacznie więcej Rewolucja czy ewolucja? Nie zawsze się udaje, ale po upadku trzeba się podnieść
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152508 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6491 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności