Storytelling
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
Forma i typ
Artykuły
(22)
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Szudejko Michał
(3)
Polak Krzysztof
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Tkaczyk Paweł
(2)
Bokacki Robert St
(1)
Bucki Piotr
(1)
Capiński Michał
(1)
Celmerowski Michał
(1)
Fura Przemysław
(1)
Gołub Adam
(1)
Gruszka Andrzej
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Legutko Katarzyna
(1)
Marciniak Magdalena
(1)
Michałkiewicz Iga
(1)
Mrozek Irena
(1)
Norris Dana
(1)
Ptaszek-Strączyńska Patrycja
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Tokarczyk Damian
(1)
Urban Mirosław
(1)
Witkowska Magda
(1)
Ślipko Szymon
(1)
Żurawicka Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Analitycy ekonomiczni
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Storytelling
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(22)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zapomniana potęga opowieści / Robert St. Bokacki. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 10, s.71-73. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Opowieści rynkowe sprzedają / Michał Celmerowski. W: Marketing w Praktyce. 2014, nr 2, s. 6-8. - Warszawa, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 147-[150].
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 296 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 108
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151508 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6403 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji marketingowej / Kinga Stopczyńska. - Wydanie drugie uaktualnione. - Łódź : Wydawnictwo SIZ, 2021. - 160, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 151-157.
Wizerunek marki Pojęcie wizerunku Wizerunek marki Rodzaje marekz punktu widzenia postrzegania ich wizerunku Wizerunek, tożsamość i osobowość marki - różnice w identyfikowaniu pojęć Cyklżycia wizerunku Typy wizerunku Zarządzanie wizerunkiemmarki Proces kreowania wizerunku firmy Zarządzanie wizerunkiem marki Pozycjonowanie marki na rynku Narzędzia wykorzystywane w kreacji wizerunku Nowoczesne formy komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku marki innowacyjne podejście do kreowania wizerunku firmy Inbound marketing jako nowoczesna forma komunikacji z klientem Cross media -optymalizacja kanałów marketingowych, media społecznościowe Storytelling w kreowaniu wizerunku marek Experiential marketing, czyli jak zbudować wizerunek na podstawie doświadczeń Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie wizerunkorp marek
Sygnatura czytelni BWF: V G 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Storytelling oparty na danych / Michał Szudejko. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 291, [5] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, mapa, portrety, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 289-291.
Dla osób zarządzających przedsiębiorstwami, menedżerów działów wspierających procesy podejmowania kluczowych decyzji.
Rozdział 1. Co to jest storytelling oparty na danych i dlaczego przedsiębiorstwa go potrzebują? 1.1. Geneza storytellingu 1.2. Storytelling w biznesie 1.3. Dlaczego potrzebujemy storytellingu opartego na danych? 1.4. Czym jest storytelling oparty na danych? 1.5. Jak konstruować opowieść? 1.6. Jak formułować wnioski? 1.7. Studium przypadku: trudności finansowe Mailbox. Projekt opowieści Rozdział 2. Jak zaprząc dane do pracy? 2.1. Jak przygotować dane do analizy? 2.2. Jakie są podstawowe techniki analizy danych? 2.3. Jak analizować trendy? 2.4. Jak znajdować zależności? 2.5. Jak znajdować anomalie w danych? 2.6. Z jakich narzędzi korzystać? 2.6.1. Kartka papieru 2.6.2. Arkusze kalkulacyjne 2.6.3. Programy statystyczne 2.6.4. Narzędzia business intelligence / wizualizacji danych 2.6.5. ChatGPT Rozdział 3. Analiza danych: studia przypadku 3.1. Studium przypadku: produkcje filmowe. Analiza danych przy pomocy ChatGPT 3.2. Studium przypadku: obsługa klienta. Analiza sentymentu przy pomocy ChatGPT 3.3. Studium przypadku: sprzedaż samochodów. Przygotowanie danych przy pomocy Power Query (Power BI) 3.4. Studium przypadku: incydenty w systemie IT. Przygotowanie danych przy pomocy Power Query (Excel) 3.5. Studium przypadku: sprzedaż samochodów. Analiza danych przy pomocy Power BI 3.6. Studium przypadku: sprzedaż i reklamacje. Identyfikowanie anomalii w Power BI 3.7. Studium przypadku: zamknięcie miesiąca. Analiza porównawcza w Power BI 3.8. Studium przypadku: prognoza sprzedaży. Arkusz prognozy w Excelu 3.9. Studium przypadku: analiza produktów. Tabela przestawna w Excelu 3.10. Studium przypadku: Web scraping w Excelu, Arkuszach Google i w ChatGPT Rozdział 4. Jak stosować wizualizacje? 4.1. Dlaczego stosujemy wizualizacje? 4.2. Jak projektować wykresy? 4.3. Czego unikać w projektowaniu wykresów? 4.4. Jak projektować tabele? 4.5. Jak posługiwać się kolorem? 4.6. Jak stosować tekst? 4.7. Inne elementy wizualne 4.8. Jak projektować slajdy? Rozdział 5. Jak budować opowieść? 5.1. Studium przypadku: budowa opowieści z ChatGPT 5.2. Gdzie szukać pomysłu na opowieść? 5.3. Czy potrzebujemy opowieści? 5.4. Jaką przyjąć strategię? 5.5. Jak konstruować narrację opowieści? 5.6. Inne koncepcje narracji 5.7. Jak akcentować kluczowe momenty? 5.8. Czy warto ubarwiać opowieść? 5.9. Dlaczego opowieść działa, a dlaczego nie? 5.10. Data storytelling a data crafting 5.11. Jak pisać rekomendacje? Rozdział 6. Jak przygotować raport? 6.1. Cechy dobrego raportu 6.2. Proces przygotowywania raportu 6.3. Wybór formy wizualizacji 6.4. Wybór rodzaju wykresu 6.5. Projektowanie układu całego raportu 6.6. Studium przypadku: AIRMAX Rozdział 7. Od danych do opowieści: studia przypadku 7.1. Studium przypadku 1: Zwiększenie zaangażowania w projekty społeczne i ekologiczne 7.2. Studium przypadku 2: Optymalizacja procesu produkcyjnego 7.3. Studium przypadku 3: Zwiększenie zaufania klientów banku 7.4. Studium przypadku 4: Inicjatywa biznesowa 7.5. Studium przypadku 5: Exposé menedżera Rozdział 8. Jak zaprojektować kokpit menedżerski? 8.1. Rodzaje i zasady budowania kokpitów menedżerskich 8.2. Przegląd rynku narzędzi do budowania kokpitów menedżerskich 8.3. Zastosowanie struktury narracyjnej w budowie kokpitu menedżerskiego 8.4. Hierarchia wizualna i projektowanie układu kokpitu 8.5. Jakie wizualizacje sprawdzają się w kokpitach menedżerskich? 8.6. Wykorzystanie interaktywności w kokpicie menedżerskim 8.7. Komunikowanie się z odbiorcami kokpitu 8.8. Projektowanie kokpitów menedżerskich: kilka praktycznych porad na koniec
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155482 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155483 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności