Wartość marki
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(36)
Forma i typ
Artykuły
(35)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Goławski Jarosław
(4)
Bober Anna
(2)
Filipek Jarosław
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Panfil Marek
(2)
Rumniak Paweł
(2)
Basiak Magdalena
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Godek-Biniasz Anna
(1)
Gąd Marek
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Kociankowski Michał
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kubuj Dariusz (1971- )
(1)
Majer Włodzimierz
(1)
Michałkiewicz Iga
(1)
Mrozek Małgorzata
(1)
Rygalska Karolina
(1)
Sala Paweł
(1)
Siekierski Krzysztof
(1)
Sieńkowska Ewa
(1)
Stańczak Stanisław
(1)
Stronka Waldemar
(1)
Szczerbicka Dorota
(1)
Szydzińska Kinga
(1)
Tkaczyk Paweł
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wilk Anna
(1)
Wołkiewicz Marcin
(1)
Ślipko Szymon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Wartość marki
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(35)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wartość finansowa marki / Jarosław Filipek. W: Manager. 2004, nr 3, s.35-37. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Potrzeby duchowe a branding / Grzegorz Kosson. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 7, s.63-64. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Brand equity : metody badania siły marek / Dariusz Kubuj. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 455 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia na stronach 419-455.
Refleksja pierwsza: tulipanomania Refleksja druga: brzytwa Ockhama Geneza i definicja pojęcia siły marki Źródła koncepcji brand equity Kierunki reason why i human interest David Ogilvy i koncepcja wizerunku marki Marki między racjonalnością i emocjami – niekończąca się dyskusja Pojęcie siły marki w ujęciu współczesnym Brand equity jako wycena marki Pierwsze wyceny marek – Rowntree i RHM Wycena marek a turbokapitalizm Metody wyceny wartości marek Metody bezpośrednie wyceny marek Metody pośrednie wyceny marek Zalety wyceny marek Problemy z wyceną marek Marlboro Friday – kryzys siły marek 3. Postawy konsumentów jako wyraz siły marki Źródła koncepcji postaw – praca Williama Thomasa i Floriana Znanieckiego Nowe metody badania postaw konsumentów: Lazarsfeld, Dichter, Warner, Cheskin Emocjonalne i racjonalne znaczenie marek Problemy definicyjne i poszerzona koncepcja marki Profil wizerunkowy marki Sposób obliczania Problemy metodologiczne, interpretacyjne i strategiczne Propozycja alternatywna Modele marek i ilościowe systemy diagnostyczne Uniwersalne cechy marek niezależne od kategorii Brand Asset Valuator Equity Builder Brand Equity Engine Brand Perceptor Model osobowości marki – Jennifer Aaker Postawy a zachowanie Badania Richarda LaPiere’a Czynniki wpływające na zgodność postaw z zachowaniem Postawy względem marek a zachowanie Lojalność konsumentów jako miara siły marki Lojalność jako ważny element wartości marki Dwuczynnikowy model lojalności Model BrandBuilder Joela Rubinsona i Allana Baldingera Model konwersji Jana Hofmeyra Brand Dynamics . Miary ceny i popytu jako wyraz siły przywiązania konsumentów do marki Wpływ cen na popyt Ekonomiści o reklamie Poglądy Alfreda Marshalla Krzywa popytu i pojęcie elastyczności popytu Po Marshallu – reklama jako siła sprawcza niedoskonałej konkurencji Neil Borden i ekonomiczne efekty reklamy Reklama a ceny – wpływ na elastyczność popytu Krzywa doświadczenia i podstawowe strategie konkurencji Elastyczność cenowa popytu jako miara wartości marki Koncepcja Williama Morana – elastyczność wstępująca i zstępująca Elastyczność cenowa popytu jako miara wartości marki Metody badań cen wykorzystywane do badania siły marek Price Sensitivity Meter Technika Brand Price Trade Off Addytywny pomiar łączny (conjoint analysis) Koncepcja siły marki a probabilistyczna teoria Ehrenberga Rachunek prawdopodobieństwa – od hazardu do nauk społecznych Geneza rachunku prawdopodobieństwa Zastosowania rachunku prawdopodobieństwa Teoria Andrew Ehrenberga Uogólnienia empiryczne jako sposób budowy teorii Ujemny rozkład dwumianowy jako model zakupu w panelu konsumentów Brak efektów lojalności i koncepcja podwójnej szkody Brak efektów wizerunkowych Brak efektów segmentacji konsumentów Teoria ATR Ehrenberg Wyjątkowość podejścia Recepcja Ehrenberga Krytyka podstawowa – brak wglądu pozwalającego na zrozumienie zjawisk Niespodziewany przełom Meaningfully Different Framework Marki w świecie dwóch systemów Historyczne poglądy na temat perswazji Odkrywanie roli procesów nieświadomych i nowe narzędzia badawcze Daniel Kahneman i Amos Tversky: heurystyki i nieracjonalność Robert Zajonc: afekt a rozum Shelly Chaiken: model heurystyczno-systematyczny Richard Petty i John Cacioppo: model szans rozpracowania przekazu (ELM) Anthony Greenwald i Mahzarin Banaji: postawy utajone Badania neuromarketingowe: „trzeci wymiar”
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 41
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6518 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kapitał upadłej marki / Włodzimierz Majer. W: Marketing w Praktyce. 2010, nr 1, s. 6-8. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2010
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności