Kubuj Dariusz (1971- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kubuj Dariusz (1971- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Metodologia
(1)
Wartość marki
(1)
Wycena
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Brand equity : metody badania siły marek / Dariusz Kubuj. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 455 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia na stronach 419-455.
Refleksja pierwsza: tulipanomania Refleksja druga: brzytwa Ockhama Geneza i definicja pojęcia siły marki Źródła koncepcji brand equity Kierunki reason why i human interest David Ogilvy i koncepcja wizerunku marki Marki między racjonalnością i emocjami – niekończąca się dyskusja Pojęcie siły marki w ujęciu współczesnym Brand equity jako wycena marki Pierwsze wyceny marek – Rowntree i RHM Wycena marek a turbokapitalizm Metody wyceny wartości marek Metody bezpośrednie wyceny marek Metody pośrednie wyceny marek Zalety wyceny marek Problemy z wyceną marek Marlboro Friday – kryzys siły marek 3. Postawy konsumentów jako wyraz siły marki Źródła koncepcji postaw – praca Williama Thomasa i Floriana Znanieckiego Nowe metody badania postaw konsumentów: Lazarsfeld, Dichter, Warner, Cheskin Emocjonalne i racjonalne znaczenie marek Problemy definicyjne i poszerzona koncepcja marki Profil wizerunkowy marki Sposób obliczania Problemy metodologiczne, interpretacyjne i strategiczne Propozycja alternatywna Modele marek i ilościowe systemy diagnostyczne Uniwersalne cechy marek niezależne od kategorii Brand Asset Valuator Equity Builder Brand Equity Engine Brand Perceptor Model osobowości marki – Jennifer Aaker Postawy a zachowanie Badania Richarda LaPiere’a Czynniki wpływające na zgodność postaw z zachowaniem Postawy względem marek a zachowanie Lojalność konsumentów jako miara siły marki Lojalność jako ważny element wartości marki Dwuczynnikowy model lojalności Model BrandBuilder Joela Rubinsona i Allana Baldingera Model konwersji Jana Hofmeyra Brand Dynamics . Miary ceny i popytu jako wyraz siły przywiązania konsumentów do marki Wpływ cen na popyt Ekonomiści o reklamie Poglądy Alfreda Marshalla Krzywa popytu i pojęcie elastyczności popytu Po Marshallu – reklama jako siła sprawcza niedoskonałej konkurencji Neil Borden i ekonomiczne efekty reklamy Reklama a ceny – wpływ na elastyczność popytu Krzywa doświadczenia i podstawowe strategie konkurencji Elastyczność cenowa popytu jako miara wartości marki Koncepcja Williama Morana – elastyczność wstępująca i zstępująca Elastyczność cenowa popytu jako miara wartości marki Metody badań cen wykorzystywane do badania siły marek Price Sensitivity Meter Technika Brand Price Trade Off Addytywny pomiar łączny (conjoint analysis) Koncepcja siły marki a probabilistyczna teoria Ehrenberga Rachunek prawdopodobieństwa – od hazardu do nauk społecznych Geneza rachunku prawdopodobieństwa Zastosowania rachunku prawdopodobieństwa Teoria Andrew Ehrenberga Uogólnienia empiryczne jako sposób budowy teorii Ujemny rozkład dwumianowy jako model zakupu w panelu konsumentów Brak efektów lojalności i koncepcja podwójnej szkody Brak efektów wizerunkowych Brak efektów segmentacji konsumentów Teoria ATR Ehrenberg Wyjątkowość podejścia Recepcja Ehrenberga Krytyka podstawowa – brak wglądu pozwalającego na zrozumienie zjawisk Niespodziewany przełom Meaningfully Different Framework Marki w świecie dwóch systemów Historyczne poglądy na temat perswazji Odkrywanie roli procesów nieświadomych i nowe narzędzia badawcze Daniel Kahneman i Amos Tversky: heurystyki i nieracjonalność Robert Zajonc: afekt a rozum Shelly Chaiken: model heurystyczno-systematyczny Richard Petty i John Cacioppo: model szans rozpracowania przekazu (ELM) Anthony Greenwald i Mahzarin Banaji: postawy utajone Badania neuromarketingowe: „trzeci wymiar”
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 41
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6518 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności