Marketing mobilny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(119)
Forma i typ
Artykuły
(118)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Godek-Biniasz Anna
(5)
Ogonowski Andrzej
(5)
Przybyła Jarosław
(5)
Pakulski Tomasz
(4)
Biegun Piotr
(3)
Stańska Ewa
(3)
Duraj Jakub
(2)
Dworzyńska Katarzyna
(2)
Gamdzyk Marta
(2)
Grębska Aleksandra
(2)
Isakow Anna
(2)
Juszczak Bartłomiej
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marciniak Magdalena
(2)
Mordarska Beata
(2)
Nowak Magdalena
(2)
Pawlak Przemysław
(2)
Wiśniewska Katarzyna
(2)
Węgorkiewicz Witold
(2)
Ziemiński Andrzej
(2)
Borecki Marcin
(1)
Chmura Łukasz
(1)
Chołuj Karolina
(1)
Chrzanowski Dariusz
(1)
Cimała Anna
(1)
Czajkowska-Więcaszek Katarzyna
(1)
Czupryński Rafał
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobosz Marcin
(1)
Durnakowska Eliza
(1)
Dworek Tomasz
(1)
Dyba Adam
(1)
Dymacz Agnieszka
(1)
Dymkowski Jacek
(1)
Długi Piotr
(1)
Exner Lucjan
(1)
Gorzkowicz Tomasz
(1)
Green Anna
(1)
Gruszka Anna
(1)
Grzeszczuk Patryk
(1)
Głowacz Filip
(1)
Hayden Wes
(1)
Hazubski Maciej
(1)
Jankowski Jacek
(1)
Jursza Jacek
(1)
Kaczorowski Karol
(1)
Kaliska Anna
(1)
Karaszewski Roman
(1)
Karolak Tomasz
(1)
Karolewski Igor
(1)
Karwatka Tomasz
(1)
Kałużniacka Tatiana
(1)
Kempa Witold
(1)
Kilen Norbert
(1)
Kolonko Marcin
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Kowalczyk Artur
(1)
Krawiec Piotr
(1)
Kret Łukasz
(1)
Krupa Piotr
(1)
Krupka Bartosz
(1)
Kubica Ewa
(1)
Kulik Marta
(1)
Kępska Justyna
(1)
Lach Zofia
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Mazurkiewicz Małgorzata
(1)
Mikowska Monika
(1)
Mitko Aneta
(1)
Naruszewicz Marek
(1)
Nowicki Maciej
(1)
Nowińska Sylwia
(1)
Oblizajek Marta
(1)
Olekiewicz Andrzej
(1)
Ossowski Maciej
(1)
Pajkert Artur
(1)
Pawełczyk Mariusz
(1)
Piekło Bartosz
(1)
Pietrzak Maciej
(1)
Popko Jacek
(1)
Poznańska Beata
(1)
Prajsnar Piotr
(1)
Rabsztyn Andrzej
(1)
Radochoński Marek
(1)
Rakowska Gabriela
(1)
Rędziak Michał
(1)
Schneider Sylwia
(1)
Sielska Jagoda
(1)
Sieniawska Joanna
(1)
Sikora Bartosz
(1)
Skrabalak Tomasz
(1)
Sowiar Kamila
(1)
Stopyra Robert
(1)
Strzałkowska Anna
(1)
Synoradzka Monika
(1)
Sypniewski Maciej
(1)
Tabiś Piotr
(1)
Telakowiec Konrad
(1)
Tokarczyk Damian
(1)
Urbaniak Jakub
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(41)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(119)
Język
polski
(119)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing mobilny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(118)
119 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakacja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2018. - 172 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [163]-169.
Mobile marketing - wybrane aspekty teoretyczno-praktyczne Agnieszka Dejnaka 1.1 Mobile marketing a e-marketing 1.2. Aplikacje mobilne 1.3. Technologie w mobile marketingu 1.4. Mobile marketing a futurystyczne wizje Wykorzystanie urządzeń mobilnych w zakupach polskich gospodarstw domowych Katarzyna Kachel 2.1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych 2.2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce 2.3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych Czy niepełnosprawność może być smart? Rozwiązania marketingu mobilnego Anna Brdulak, Anna Orzet 3.1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych 3.2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres 3.3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 Aplikacje mobilne w turystyce i rekreacji Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza 4.1. Zastosowanie aplikacji w podróżach 4.2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej 4.3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu 4.4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań ankietowych Microlearnig - mobilna edukacja wśród współczesnej młodzieży Anna Zięty, Sonia Gruca 5.1. Wyzwania cyfrowego świata 5.2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych 5.3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania E-PR - dynamika zmian w public relations, nowe trendy i metody badań Danuta Studencka-Derkacz 6.1. Public relations w dobie rozwoju internetu 6.2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca 6.3. Rola emocji w komunikacji z klientem 6.4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations 6.5. Mobile public relations Skuteczne projektowanie aplikacji mobilnych - główne aspekty praktyczne Jan Cendrowski 7.1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania 7.2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów 7.3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji Digital marketing - technologie cyfrowe a zmiany w funkcjonowaniu marketingu Krzysztof Kuźniak 8.1. Rewolucja cyfrowa 8.2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych 8.3. Big Data 138 8.4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych Marketing mobilny a potrzeby osób niepełnosprawnych Agnieszka Sosińska 9.1. Marketing mobilny a niepełnosprawność 9.2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile 9.3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 266 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148108 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6035 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
160 znaków wystarczy / Marcin Dobosz. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 9, s.33-35. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Quo vadis mobile? / Tomasz Dworek. W: Marketing w Praktyce. 2011, nr 11, s. 26-28. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2011
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dogoń klienta i zarób / Filip Głowacz. W: Marketing w Praktyce. 2011, nr 11, s. 29-31. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2011
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności