Technologie mobilne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(82)
Forma i typ
Artykuły
(73)
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WWFiF
(1)
Biblioteka WEAiI
(2)
Autor
Godek-Biniasz Anna
(4)
Grygielski Marcin
(3)
Pawlak Przemysław
(3)
Biegun Piotr
(2)
Grabiwoda Barbara
(2)
Kokot Wincenty
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marciniak Magdalena
(2)
Węgorkiewicz Witold
(2)
Zieliński Paweł
(2)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biegaj Daniel
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Dixit Akshay
(1)
Duraj Jakub
(1)
Dworek Tomasz
(1)
Dworzyńska Katarzyna
(1)
Dymkowski Jacek
(1)
Dyrek Sylwia
(1)
Długi Piotr
(1)
Exner Lucjan
(1)
Fabianowicz Bartosz
(1)
Filo Grzegorz
(1)
Gołaś Karolina
(1)
Grabara Janusz K
(1)
Gryczko Noemi
(1)
Grzeszczuk Patryk
(1)
Görner Karol
(1)
Głowacz Filip
(1)
Hayden Wes
(1)
Isakow Anna
(1)
Jankowski Jacek
(1)
Jursza Jacek
(1)
Kaliska Anna
(1)
Karolak Tomasz
(1)
Karolewski Igor
(1)
Karwatka Tomasz
(1)
Kempa Witold
(1)
Kilen Norbert
(1)
Kret Łukasz
(1)
Krupa Piotr
(1)
Krupka Bartosz
(1)
Kubiak Maciej
(1)
Kubica Ewa
(1)
Kurylak Magdalena
(1)
Lach Zofia
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Mordarska Beata
(1)
Naruszewicz Marek
(1)
Nowak Jerzy S
(1)
Nowak Magdalena
(1)
Nowicki Maciej
(1)
Nowińska Sylwia
(1)
Olekiewicz Andrzej
(1)
Orzechowski Tomasz
(1)
Ossowski Maciej
(1)
Pakulski Tomasz
(1)
Prajsnar Piotr
(1)
Pędziwiatr Kuba
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Rutkowski Marcin
(1)
Rycharska Małgorzata (projektantka e-usług)
(1)
Rzecki Krzysztof
(1)
Rędziak Michał
(1)
Schneider Sylwia
(1)
Sieniawska Joanna
(1)
Sikora Bartosz
(1)
Sokół Gracja
(1)
Stańska Ewa
(1)
Stelmaszczyk Agnieszka
(1)
Strzałkowska Anna
(1)
Synoradzka Monika
(1)
Sypniewski Maciej
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Szulkowski Tomasz
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Tabiś Piotr
(1)
Telakowiec Konrad
(1)
Urbaniak Jakub
(1)
Verma Prashant
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Wiącek Agnieszka
(1)
Więckowski Tomasz
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(1)
Węglewska-Winciałowicz Weronika
(1)
Węgrzyn Anna
(1)
Łopatka Iga
(1)
Łuczyn Leszek
(1)
Żółkiewska Sylwia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(67)
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(82)
Język
polski
(82)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Technologie mobilne
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Zarządzanie i marketing
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(73)
82 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-198.
Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania Istota i sposoby spędzania czasu wolnego . Czynniki determinujące sposoby spędzania czasu wolnego Czas wolny a nowe technologie Uwarunkowania zdrowego stylu życia Charakterystyka zdrowia oraz pojęcia fitness i wellness Główne determinanty zdrowego stylu życia . Choroby cywilizacyjne i zagrożenia wynikające z prowadzenia niezdrowego stylu życia . Aktywność fizyczna jako kluczowy czynnik utrzymania zdrowia Uwarunkowania aktywności fizycznej Prozdrowotne zalecenia aktywności fizycznej Korzyści regularnej aktywności fizycznej Narzędzia wykorzystywane do oceny aktywności fizycznej Rozwój psychofizyczny człowieka w okresie wczesnej dorosłości Ogólny rozwój człowieka Rozwój fizyczny, psychiczny i społeczny w okresie wczesnej dorosłości Ogólna charakterystyka rozwoju fizycznego Rozwój fizyczny w okresie wczesnej dorosłości . Rozwój psychiczny i społeczny w okresie wczesnej dorosłości . Zagrożenia rozwoju psychicznego i społecznego w okresie wczesnej dorosłości Rola i znaczenie nowoczesnych technologii w aktywności fizycznej Nowe technologie w sporcie i rekreacji – przegląd dotychczasowych osiągnięć naukowych . Rozwiązania oparte na nowych technologiach, wykorzystywane w sporcie i rekreacji Trendy nowoczesnych technologii w sporcie i rekreacji . Międzynarodowy Kwestionariusz Aktywności Fizycznej – IPAQ (wersja długa) Autorski kwestionariusz dotyczący stosowania w sporcie i rekreacji nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych Metody analizy statystycznej Charakterystyka badanej zbiorowości Poziom aktywności fizycznej studentów – analiza wyników badań Tygodniowa deklarowana aktywność fizyczna studentów . Zróżnicowanie poziomu aktywności fizycznej w zależności od czynników demograficzno-społecznych Poziom bezczynności ruchowej studentów Odsetek studentów wypełniających prozdrowotne zalecenia aktywności fizycznej Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi – wyniki badań własnych Wykorzystanie nowoczesnych technologii w aktywności fizycznej studentów Motywy wyboru określonych technologii informacyjno-komunikacyjnych . Ocena wybranych funkcjonalności technologii stosowanych w procesach wsparcia aktywności fizycznej
Sygnatura czytelni BWF: X G 90
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147710 N, 147711, 147712 (3 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8299 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Quo vadis mobile? / Tomasz Dworek. W: Marketing w Praktyce. 2011, nr 11, s. 26-28. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2011
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wydział Mechaniczny)
Bibliogr., netogr. na s. [221]. Indeks.
Dla studentów uczelni technicznych, szczególnie na kierunkach informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143902 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dogoń klienta i zarób / Filip Głowacz. W: Marketing w Praktyce. 2011, nr 11, s. 29-31. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2011
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Mobile straszy / Karolina Gołaś. W: Marketing w Praktyce. 2014, nr 1, s. 57. - Warszawa, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 43
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5917 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2019. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6092 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności