Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(7)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Badania marketingowe
(6)
Marketing
(5)
Nowy produkt
(2)
Cykl życia produktu
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Prototyp
(1)
Usługi
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(6)
Podręczniki
(3)
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 387-[491]. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96479 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 487-[491]. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88321, 88313, 88322, 88315, 88311, 88307, 88316, 88308, 88310, 88318, 88309, 88305, 88324, 88319, 88306, 88314, 88320, 88312 (18 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 487-[491]. Indeks.
Dla studentów i pracowników naukowych oraz praktyków.
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 9
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 947 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 397-[400]. Indeks.
Dla studentów i pracowników naukowych oraz praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119818 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 397-[400]. Indeks.
Dla studentów i pracowników naukowych oraz praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123270 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [531]-536. Indeks.
Dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni oraz praktyków.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 208 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 29
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130593 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4119 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 191-198. Indeks.
PRZEDMIOT I PROCES BADAŃ INNOWACYJNYCH Modele tradycyjne Modele współczesne . Badania marketingowe a cykl innowacyjny Wartość dla nabywcy BADANIA NOWEGO PRODUKTU W FAZIE PLANISTYCZNO-KONCEPCYJNEJ Planowanie nowego produktu Analiza sytuacji przedsiębiorstwa Ustalenie celów nowej produkcji . Określenie środków realizacji celów Gromadzenie pomysłów Charakterystyka źródeł Źródła wewnętrzne Źródła zewnętrzne Metody zbierania Zbieranie pomysłów ze źródeł wtórnych Zbieranie pomysłów ze źródeł pierwotnych Metody tworzenia Organizacja badań i klasyfikacja metod Metody bezpośrednie Metody pośrednie Metody eksperymentu Wstępna eliminacja pomysłów Przygotowanie badań Kryteria selekcji Procedura selekcji Metody oceny i selekcji pomysłów Metody selekcji wstępnej Metody selekcji zasadniczej Metody podsumowujące Metody badań koncepcji nowego produktu Opracowanie koncepcji i budowa instrumentu Opracowanie koncepcji Budowa instrumentu Zbieranie danych Metody ilościowe Metody jakościowe Metody eksperymentu Analiza i interpretacja danych BADANIA NOWEGO PRODUKTU W FAZIE ANALITYCZNO-PROJEKTOWEJ Analizy ekonomiczno-finansowe Cele i zakres analiz Prognozowanie sprzedaży Analiza kosztów i zysków Metody tradycyjne Analiza ABC . Analiza CVP Metoda mapy zwrotu Metody pozostałe Badania wyposażenia nowego produktu Badania cen Przygotowanie badań Badania wstępne Badania podstawowe Badania końcowe Badania opakowań Badania w fazie planistyczno-koncepcyjnej Badania w fazie analityczno-projektowej Badania w fazie materializacji Badania marek towarowych Przyczyny ignorancji badań Projekt nowego produktu i jego ocena Definicja projektu Metody oceny poszczególnych projektów Wielowymiarowa ocena projektów BADANIA NOWEGO PRODUKTU W FAZIE MATERIALIZACJI . Metody badania prototypów Badania laboratoryjno-techniczne . Metody i narzędzia badawcze Wykorzystanie metod organoleptycznych Zewnętrzne badania akceptacyjne . Przygotowanie badań Metody zbierania danych Analiza danych Rynkowe badania produktu i marketingu próbnego Badania na rynku dóbr konsumpcyjnych Przygotowanie badań Zbieranie danych . Analiza danych Badania na rynku dóbr inwestycyjnych Badania komercjalizacyjne Planowanie działań komercjalizacyjnych Czas i miejsce wejścia Procesy dyfuzji
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148485 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6335 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 113-120. Indeks.
BADANIA PRODUKTU PO WPROWADZENIU NA RYNEK Badania produktów w pierwszej połowie cyklu rynkowego Wprowadzenie na rynek Badania ciągłe Badania okresowe Badania nieregularne Wzrost sprzedaży Wybór metod Metody tradycyjne . Metody sieciowe Badania produktów w drugiej połowie cyklu rynkowego Charakterystyka etapu dojrzałości Dojrzałość i nasycenie rynku Badania i przyczyny niepowodzeń Spadek sprzedaży i wycofanie produktu WYBRANE ZAKRESY BADAŃ PRODUKTÓW I USŁUG W CYKLU RYNKOWYM Badania asortymentu produkcyjnego Pojęcie asortymentu Wielkość asortymentu Struktura asortymentu Badania jakości produktów i usług Pojęcie jakości Koncepcja podwójnej spirali Kontrola jakości Badania pracowników Współzależność zadowolenia pracowników i klientów Modele jakości usług Metody zbierania danych Metody analizy Badania reklamacji Pojęcie i zakres reklamacji Metody zbierania danych . Zbieranie danych ze źródeł wtórnych Zbieranie danych ze źródeł pierwotnych Metody analizy danych Metody badań innych cech produktów BADANIA W ZAKRESIE POZYCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW I PRODUKTÓW Pozycjonowanie branż i przedsiębiorstw . Definicja pozycjonowania . Identyfikacja konkurentów Identyfikacja pozycji rynkowej konkurentów Pozycjonowanie branż . Koncepcje pozycjonowania przedsiębiorstw Pozycjonowanie produktów i usług Postrzeganie i różnicowanie . Określanie pozycji produktów Mapy percepcji Mapy preferencji Mapy wyboru Mapy postaw Badania i czynności końcowe Wybór pozycji rynkowej Promocja wybranej pozycji Monitorowanie pozycj i rynkowej
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 355-358. Indeks.
Dla studentów, kadry zarządzającej oraz specjalistów ds. marketingu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 498 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 76
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120229 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3056 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [360]-366. Indeks.
Dla studentów wyższych uczelni, zwłaszcz o profilach ekonomicznym i menedżerskim, specjalistów prowadzącym badania marketingowe, menedżerów oraz dla innych decydentów.
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115063 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2456 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności