Schuurman Robbin
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Schuurman Robbin
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Cykl życia produktu
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Postawy właściciela produktu Rozdział 1 Zwinne zarządzanie produktem Właściciel produktu czy menedżer produktu? Co to jest zarządzanie produktem? Praca w organizacji zorientowanej na produkt, sprzedaż lub marketing Co to znaczy właściciel produktu? Różne typy właścicieli produktu Urzędnik Pośrednik Przedstawiciel biznesu Sponsor Przedsiębiorca Rozdział 2 Przedstawienie postaw właściciela produktu Błędnie rozumiane postawy właściciela produktu Ekspedient Pisarz historyjek Menedżer projektu Ekspert dziedzinowy Portier Menedżer Preferowane postawy właściciela produktu Wizjoner Współpracownik Przedstawiciel klienta Decydent Eksperymentator Influencer Podsumowanie części I: Postawy właściciela produktu Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ II Przedstawiciel klienta Rozdział 3 Identyfikowanie i definiowanie produktu Wprowadzenie przedstawiciela klienta Co to jest produkt? Rozdział 4 Budowanie empatii względem klientów Rozmawianie z klientami Obserwowanie klientów Skuteczne radzenie sobie z tendencyjnością podczas współpracy z klientami Rozdział 5 Ujmowanie spostrzeżeń dotyczących klienta w formie person Persony użytkowników Tworzenie person Rozdział 6 Rozpoznawanie i wyrażanie wartości klienta Funkcjonalne elementy wartości Emocjonalne elementy wartości Zmieniające życie elementy wartości Element wpływu społecznego wartości Rozdział 7 Łączenie funkcji produktu z wynikami i wpływami Łączenie celów, wpływów, wyników i funkcji Podsumowanie części II: Przedstawiciel klienta Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ III Wizjoner Rozdział 8 Tworzenie i komunikowanie wizji produktu Wprowadzenie: wizjoner Łączenie wizji produktu z misją, wizją i wartościami firmy Wizja produktu dopasowana do misji i wizji firmy Elementy inspirującej wizji produktu Rozdział 9 Skuteczne komunikowanie wizji produktu Struktura narracji 3x3 Siła perswazji Niech będzie SEXI Rozdział 10 Sporządzenie celów produktu dopasowanych do interesariuszy i zespołów Co to jest cel produktu? Charakterystyki wspaniałych celów produktu Jak tworzyć cele produktu Inspekcja i adaptacja celów produktu Obecność wielu celów produktu: czy jest taka opcja? Rozdział 11 Tworzenie właściwej mapy drogowej dla odbiorców Wprowadzenie do map drogowych produktów Typy map drogowych produktu Mapa drogowa 1: mapa drogowa zorientowana na cel Mapa drogowa 2: mapa drogowa Teraz-Następnie-Później Mapa drogowa 3: Mapa historyjek użytkownika Mapa drogowa 4: wizualna mapa drogowa Mapa drogowa 5: mapa drogowa w formie wykresu Gantta Jedenaście wskazówek do tworzenia mapy drogowej Rozdział 12 Rozpoznawanie wartości i wpływu firmy Pojęcie wartości i wpływu firmy Wyrażanie wpływu firmy Kluczowy obszar wartości 1: wartość obecna Kluczowy obszar wartości 2: wartość niezrealizowana Kluczowy obszar wartości 3: czas wprowadzenia na rynek Kluczowy obszar wartości 4: zdolność do innowacji Rozdział 13 Maksymalizacja wartości przez skuteczne strategie i taktyki cenowe Wprowadzenie do wyceny produktu Proces wyceny produktu Krok 1. Inspekcja danych wejściowych Krok 2. Inspekcja bieżących celów firmy Krok 3. Wybór i ustalenie strategii cenowej Krok 4. Wybór i ustalenie taktyki cenowej Krok 5. Adaptacja cen, narzędzi i komunikowanie zmian Podsumowanie części III: Wizjoner Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ IV Eksperymentator Rozdział 14 Kierowanie innowacją produktu od wewnątrz Wprowadzenie: eksperymentator Wewnętrzne źródła innowacji Dział sprzedaży Dział obsługi klienta Zarządzanie kluczowymi klientami Dział badawczo-rozwojowy Kierownictwo Analizy rynku Rozdział 15 Kierowanie innowacją produktu od zewnątrz Zewnętrzne źródła innowacji Segmentacja rynku Osoby, które kupiły nasz produkt Osoby, które kupiły produkt konkurencji Osoby, które nie kupiły żadnego rozwiązania Rozdział 16 Myśląc inaczej: napędzanie innowacyjności modelu biznesowego Analiza rynku i trendy rynkowe Czerpanie inspiracji z innych firm Wpływ na biznes Powrót do szablonu Business Model Canvas Rozdział 17 Wybieranie eksperymentów produktowych do przeprowadzenia Krzywa prawdy: wybór właściwych eksperymentów i testów Wyjaśnienie technik eksperymentowania Technika 1. Prototypowanie na papierze Technika 2. Technika 3. Filmy objaśniające Technika 4. Strony lądowania Technika 5. Makieta funkcji Technika 6. MVPtypu konsjerż Technika 7. Czarnoksiężnik z krainy Oz Rozdział 18 Projektowanie i ocenianie eksperymentów i testów Definiowanie hipotezy Zdobywanie efektów uczenia się Rozdział 19 Podejścia do skalowania produktów i zespołów Podejścia do skalowania osób i zespołów Typowy antywzorzec skalowania osób i zespołów Lepsze podejście do skalowania osób i zespołów Podejścia do skalowania produktu lub usługi Skupienie uwagi najpierw na produkcie, a później na osobach i zespołach Osiem skutecznych strategii skalowania produktu Jak właściciele produktu przyczyniają się do skalowania produktu Podsumowanie części IV: Eksperymentator Kluczowe wnioski i spostrzeżeni CZĘŚĆ V Decydent Rozdział 20 Zwiększanie odpowiedzialności, dojrzałości i autorytetu Wprowadzenie: decydent Produkt Ogólne i szczegółowe cele produktu Budżet Wartość Marketing i tworzenie marki Wycena Narzędzia i technologie Proces wydawania Ludzie i zespoły Zarządzanie backlogiem produktu Zarządzanie zewnętrznymi stronami i dostawcami Rozdział 21 Ocenianie decyzji dotyczących produktu Zarządzanie produktem: gra w pokera czy szachy? Szybka gra służąca do testowania umiejętności podejmowania decyzji Ocenianie decyzji w rzetelny i przejrzysty sposób Rozdział 22 Podejmowanie lepszych decyzji: myślenie zakładami System koleżeński lub grono decyzyjne Akceptowanie niepewności podczas podejmowania decyzji Rozdział 23 dylematy i decyzje dotyczące produktu, procesu i zespołu Dokonywanie wyborów Nawigowanie wśród dylematów Rozdział 24 Poprawianie szybkości i jakości decyzji Koszt opóźniania decyzji Szybkie decyzje prowadzą do sukcesów lepiej niż powolne decyzje Syndrom specjalnego płatka śniegu Dlaczego należy prawdopodobnie podejmować decyzje szybko (szybciej) Przyspieszanie podejmowania decyzji Umocowani właściciele produktu Podsumowanie części V: Decydent Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ VI Współpracownik Rozdział 25 Wpływ rządzenia Agile na właścicieli produktu Wprowadzenie: współpracownik Wprowadzenie: rządzenie Agile Definicja rządzenia korporacyjnego Organizacyjne rządzenie obejmuje wiele elementów Skuteczne radzenie sobie z rządzeniem Rozdział 26 Ustalanie budżetu produktu na sposób Agile Trzy horyzonty Ustalanie budżetu jest podobne do zarządzania backlogiem produktu Strategiczna i rynkowa perspektywa ustalania budżetu Rozdział 27 Tworzenie umów umożliwiających posiadanie produktu oraz pracę zespołową Co to jest umowa? Kto podejmuje ryzyko? Umowy dwuetapowe Zasobnik Joe'go Pieniądze za nic Zmiana za darmo Elementy umowy Agile Podsumowanie części VI: Współpracownik CZĘŚĆ VII Influencer Rozdział 28 Zarządzanie interesariuszami w złożonych środowiskach Wprowadzenie: influencer Definicja interesariusza Klasyfikacja lub kategoryzacja interesariuszy Informacje i spostrzeżenia do zebrania od interesariuszy Wpływ interesariusza Zainteresowanie interesariusza Odkrywanie zainteresowań i wpływu interesariusza Rozdział 29 Narzędzia do klasyfikacji i grupowania interesariuszy Mapa interesariuszy Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i dużym wpływem Radar interesariuszy Uczestnictwo lub zaangażowanie Nastawienie Alternatywne techniki rozpoznawania i grupowania interesariuszy Rozdział 30 Stosowanie strategii i taktyk zarządzania interesariuszami w praktyce Tworzenie strategii komunikacji Wskazówki służące do poprawienia zarządzania interesariuszami w praktyce Wskazówka 1. Zacznij częściej odmawiać interesariuszom Wskazówka 2. Różnie traktuj różnych interesariuszy Wskazówka 3. Zarządzaj systemem, a nie ludźmi Wskazówka 4. Nie zapominaj o kliencie Wskazówka 5. Zwiększ swój autorytet, dzięki działaniu jak właściciel Wskazówka 6. Naucz się zainteresowań interesariuszy na pamięć Wskazówka 7. Uwzględniaj Serum mastera Wskazówka 8. Nie bądź jak gołąb pocztowy między zespołem scrumowym a interesariuszami Rozdział 31 Sposoby wpływania na interesariuszy na wszystkich poziomach Być lirogonem CZĘŚĆ VII Influencer Rozdział 28 Zarządzanie interesariuszami w złożonych środowiskach Wprowadzenie: influencer Definicja interesariusza Klasyfikacja lub kategoryzacja interesariuszy Informacje i spostrzeżenia do zebrania od interesariuszy Wpływ interesariusza Zainteresowanie interesariusza Odkrywanie zainteresowań i wpływu interesariusza Rozdział 29 Narzędzia do klasyfikacji i grupowania interesariuszy Mapa interesariuszy Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i dużym wpływem Radar interesariuszy Uczestnictwo lub zaangażowanie Nastawienie Alternatywne techniki rozpoznawania i grupowania interesariuszy Rozdział 30 Stosowanie strategii i taktyk zarządzania interesariuszami w praktyce Tworzenie strategii komunikacji Wskazówki służące do poprawienia zarządzania interesariuszami w praktyce Wskazówka 1. Zacznij częściej odmawiać interesariuszom Wskazówka 2. Różnie traktuj różnych interesariuszy Wskazówka 3. Zarządzaj systemem, a nie ludźmi Wskazówka 4. Nie zapominaj o kliencie Wskazówka 5. Zwiększ swój autorytet, dzięki działaniu jak właściciel Wskazówka 6. Naucz się zainteresowań interesariuszy na pamięć Wskazówka 7. Uwzględniaj Serum mastera Wskazówka 8. Nie bądź jak gołąb pocztowy między zespołem scrumowym a interesariuszami Rozdział 31 Sposoby wpływania na interesariuszy na wszystkich poziomach Być lirogonem Proces komunikacji Cztery warstwy komunikacji Budowanie relacji z interesariuszami Pracuj nad wiarygodnością Kierowanie decyzji dotyczących produktu i zespołu Poznawanie perspektyw innych osób i kierowanie postępem w stronę wspólnego celu Stałe poruszanie się do przodu Eskalowanie decyzji po odrobieniu pracy domowej Dzielenie się pomysłami we właściwym czasie Zyskaj poparcie przez uwzględnianie osób i wczesną współpracę Buduj zaufanie między zespołami i działami Poświęcaj czas Dostrajanie do odbiorców Dominujący: orzeł Wpływowy: paw Stały: pingwin Świadomy: sowa Krótkie podsumowanie tych czterech zwierzęcych typów interesariuszy Rozdział 32 Doskonalenie sztuki odmawiania, aby optymalizować tworzenie wartości produktu Co sprawia, że odmawianie jest takie trudne? Pięć kroków do skutecznego odmawiania Kroki. Kto Krok 2. Co Krok 3. Intencja Krok 4. Powiedzenie „nie" Krok 5. Słuchanie i bycie słuchanym Trik umysłu Jedi Rozdział 33 Negocjowanie z interesariuszami, klientami i użytkownikami Naśladowanie Etykietowanie emocji Dochodzenie do Tak! Jak sprawdzić, czy zgoda jest rzeczywista Naginanie rzeczywistości Tworzenie złudzenia kontroli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154981 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności