Zarządzanie produktem
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
Forma i typ
Książki
(17)
Artykuły
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(8)
Autor
Chaniewska Maria
(2)
Kotapski Roman
(2)
Swędrowski Tomasz
(2)
Banfield Richard
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Duda Jan (1954- )
(1)
Eriksson Martin
(1)
Fałek Zbigniew
(1)
Furgol Michał
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Grzybek Sergiusz
(1)
Jocham Ralph
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kall Jacek
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kuziemko Anna
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lukassen Chris
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
McGreal Don
(1)
Nandakumar Mangalam
(1)
Neumeier Marty (1947- )
(1)
Nowak Marcin
(1)
Oleszek Sylwester
(1)
Pacholczyk Dawid
(1)
Perri Melissa
(1)
Ruter Matthias
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Savor Leo
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schuurman Robbin
(1)
Schwaber Ken
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Stronka Dariusz
(1)
Słaby Teresa
(1)
Walkingshaw Nate
(1)
West Dave
(1)
Wirkus Marek
(1)
Zarzycka Anna M
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Żurawik Barbara
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Menedżerowie produktu
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie produktem
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(490)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Monografia
(3)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(9)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 445-[450].
Sygnatura czytelni BMW: VI J 24 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 106661 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 68700 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów, pracowników naukowych, menedżerów i przedsiębiorców.
Pojęcie i klasyfikacja produktów oraz ich miejsce w strategii firmy - Jerzy Koszałka 15 1.2. Rynek jako miejsce oferowania i wymiany produktów 16 1.3. Pojęcie produktu 23 1.4. Marketingowa struktura produktu 29 1.5. Rodzaje i klasyfikacja produktów 32 1.6. Miejsce produktów w strategii firmy 38 Strategie rozwoju nowego produktu - Ireneusz P. Rutkowski 49 2.2. Formułowanie strategii rozwoju nowego produktu - nowe podejście 51 2.3. Wybór wariantu strategii rozwoju nowego produktu 58 2.4. Typy strategii rozwoju nowego produktu 62 2.5. Nowe wyzwania i trendy w obszarze strategii nowego produktu 67 Wdrażanie innowacji przełomowych w oparciu o wykrywanie przelotnych szans rynkowych - Anna M. Lis 71 3.2. Innowacje przełomowe a poziomy strategii 72 3.3. Sposoby konkurowania na rynku 75 3.4. Podstawowe założenia koncepcji innowacji przełomowych 78 3.5. Identyfikacja szans na innowację 81 3.5.1. Identyfikacja przeszkód ograniczających konsumpcję 83 3.5.2. Identyfikacja przypadków nadmiernej obsługi 86 3.5.3. Identyfikacja zadań potencjalnych klientów 87 Planowanie rozwoju technologii - Aleksander Buczacki 95 4.2. Proces planowania rozwoju technologii 96 4.2.1. Perspektywa technologii 96 4.2.2. Perspektywa przedsiębiorstwa 98 4.3. Roadmapping technologiczny - narzędzie stosowane w procesie planowania rozwoju technologicznego 101 4.4. Przykład zastosowania roadmappigu technologicznego 108 4.4.1. Kontekst technologiczno-rynkowy przedsięwzięcia 108 4.4.2. Opis zastosowania roadmappingu technologicznego 110 Projektowanie techniczne technologii wytwarzania produktu - Jan Duda 115 5.2. Formalny opis procesu technologicznego montażu 116 5.3. Formalny opis projektowania procesu technologicznego montażu 117 5.3.1. Opracowanie struktury montażowej produktu 118 5.3.2. Generowanie dopuszczalnych sekwencji montażowych 120 5.3.3. Opracowanie graficznego planu montażu dla wybranej sekwencji montażowej 120 5.3.4. Określenia zadań montażowych i następstwa ich realizacji 122 5.3.5. Opracowanie struktury procesu technologicznego montażu 123 5.4. Przykład projektowania procesu technologicznego montażu 123 5.5. Formalny opis procesu technologicznego obróbki 130 5.6. Formalny opis projektowania procesu technologicznego obróbki 131 5.6.1. Dobór i projektowanie półfabrykatu 132 5.6.2. Opracowanie struktury procesu obróbki 133 5.6.3. Opracowanie planu obróbki 134 5.7. Przykład projektowania procesu technologicznego obróbki 135 Integracja projektowania konstrukcyjnego, technologicznego i wytwórczego - Jan Duda 141 6.2. Metody i systemy stosowane w realizacji faz rozwojowych wyrobu 142 6.2.1. Fazy przygotowania produkcji 143 6.2.2. Fazy produkcji i użytkowania 146 6.4. Kierunki rozwoju systemów komputerowego wspomagania stosowanych w rozwoju wyrobów 147 6.4.1. Rozwój systemów CAD/CAM 147 6.4.2. Integracyjna rola systemów DFx 148 6.4.3. Rozwój systemów bazujących na wiedzy 149 6.5. Integracja projektowania procesu i systemu wytwarzania w środowisku PLM 151 6.5.1. Integracja funkcjonalna 151 6.5.2. Integracja informacyjna 154 6.5.2. Integracja kompleksowa 157 6.6. Przykład zintegrowanego projektowania procesu i systemu wytwarzania w środowisku PLM 158 Koncepcje, metody, techniki i narzędzia zarządzania jakością w projektowaniu i rozwoju nowych produktów - Grzegorz Zieliński 165 7.2. Kluczowe obszary projektowania nowych produktów 166 7.2.1. Faza identyfikacji potrzeb klienta 167 7.2.2. Faza poszukiwania i selekcji pomysłów 168 7.2.3. Faza projektowania 170 7.2.4. Faza testów 171 7.2.5. Faza wprowadzenia produktu na rynek 172 Model bezpieczeństwa produktów w Unii Europejskiej - Ewa Romanowska 177 8.2. Ewolucja procesu harmonizacji technicznej 179 8.3. Bezpieczeństwo produktów w obrębie ramowych i szczególnych regulacji prawa Unii Europejskiej 183 8.3.1. Ogólne bezpieczeństwo wyrobów 184 8.3.2. Odpowiedzialność za wyrób wadliwy 185 8.4. Dyrektywy nowego podejścia do harmonizacji technicznej oraz normy zharmonizowane 186 8.5. System oceny zgodności w Unii Europejskiej 188 8.6. Oznakowanie CE - europejska deklaracja bezpieczeństwa produktu 194 Wdrażanie nowego produktu z wykorzystaniem metodyki Early Product Management - Artur Maciaszczyk, Piotr Idźkowiak 201 9.2. Zastosowanie podejścia Early Product Management w projektach wdrożeniowych 202 9.2.1. Przegląd literatury w zakresie Early Product Management 202 9.2.2. Główne problemy i wyzwania we wdrażaniu nowych produktów 204 9.2.3. Pionowe uruchomienie - minimalizacja kosztów i czasu wdrożenia 205 9.2.4. Early Product Management jako element zintegrowanego programu poprawy WCOM™ 206 9.3. Zastosowanie systemu Design Review (DR System) w zarządzaniu projektem wdrożeniowym 207 9.3.1. Określenie odpowiedzialności w zarządzaniu projektem EPM 208 9.3.2. Dopasowanie etapów i narzędzi projektowych 209 9.3.3. Walidacja faz i ocena ryzyka w projekcie 211 9.3.4. Nauka na podstawie wcześniejszych doświadczeń 212 9.4. Efekty poprawy działań inwestycyjnych przy zastosowaniu podejścia Early Product Management 213 Komunikacja marketingowa, jako istotny instrument kreujący wizerunek nowego produktu - Magdalena Brzozowska-Woś 217 10.2. Zdefiniowanie procesu komunikacji marketingowej 218 10.3. Funkcje komunikacji marketingowej 220 10.4. Strategie komunikacji marketingowej 221 10.5. Kanały komunikacji oraz metody ustalania budżetu 224 10.6. Instrumenty komunikacji marketingowej 225 10.6.1. Reklama 225 10.6.2. Merchandising, promocja sprzedaży oraz sprzedaż osobista 229 10.6.3. Public relations i sponsoring 231 10.6.4. Marketing bezpośredni 233 10.6.5. Marketing szeptany 235 10.7. Ocena rezultatów działań komunikacji marketingowej 236 Marka a postrzeganie nowych produktów - Magdalena Brzozowska-Woś 241 11.2. Definicja i funkcje marki 242 11.3. Strategie kreowania marki 244 11.4. Tożsamość marki oraz kształtowanie jej wizerunku 249 Cena i dystrybucja, jako instrumenty kreujące wizerunek nowego produktu - Magdalena Brzozowska-Woś 255 12.2. Polityka ustalania ceny 256 12.3. Metody badania wrażliwości cenowej 258 12.4. Popyt i koszty 259 12.5. Metody ustalania cen 261 12.6. Pojęcia dystrybucji i kanałów marketingowych 262 12.7. Klasyfikacja kanałów marketingowych i podmiotów w nich występujących 265 12.8. Strategie dystrybucji 269
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154441 N, 154442 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Proces dystrybucji produktów materialnych w gospodarce cyfrowej / Anna M. Zarzycka. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022. - 159, [4] strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-159.
Ewolucja dystrybucji produktów w naukach o zarządzaniu Dystrybucja - od funkcji do procesu Dystrybucja w optyce strategicznej Proces biznesowy - definicja, typologia i cechy Wyzwania dla dystrybucji produktów w gospodarce cyfrowej. Rewolucja technologiczna siłą napędową dystrybucji Nowy profil konsumenta Zmieniający się charakter produktu Model procesu dystrybucji produktów w realiach cyfryzacji Model badawczy procesu dystrybucji w gospodarce 4.0 Proces dystrybucji - input a output Struktura wewnętrzna procesu dystrybucji Dominujące atrybuty procesu dystrybucji Proces dystrybucji produktów w polskiej praktyce - badania własne Metodyka badań empirycznych i charakterystyka próby badawczej Operacjonalizacja procesu dystrybucji i wymiarów produktu Analiza procesu dystrybucji produktów polskich producentów Wymiary produktów w polskiej gospodarce przyczynkiem do identyfikacji hybryd produktowych Hybrydy produktowe a specyfika branży i dystrybucji Od wymiarów produktu materialnego do jego hybryd Hybryda nr 1 - gry komputerowe Hybryda nr 2 - muzyka Hybryda nr 3 - meble Hybryda nr 4 - soki Hybryda nr 5 - produkty mięsne Interakcje pomiędzy hybrydami produktu a składowymi procesu dystrybucji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 57
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6536 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 949 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności