Zarządzanie produktem
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
Forma i typ
Książki
(17)
Artykuły
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(8)
Autor
Chaniewska Maria
(2)
Kotapski Roman
(2)
Swędrowski Tomasz
(2)
Banfield Richard
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Duda Jan (1954- )
(1)
Eriksson Martin
(1)
Fałek Zbigniew
(1)
Furgol Michał
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Grzybek Sergiusz
(1)
Jocham Ralph
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kall Jacek
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kuziemko Anna
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lukassen Chris
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
McGreal Don
(1)
Nandakumar Mangalam
(1)
Neumeier Marty (1947- )
(1)
Nowak Marcin
(1)
Oleszek Sylwester
(1)
Pacholczyk Dawid
(1)
Perri Melissa
(1)
Ruter Matthias
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Savor Leo
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schuurman Robbin
(1)
Schwaber Ken
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Stronka Dariusz
(1)
Słaby Teresa
(1)
Walkingshaw Nate
(1)
West Dave
(1)
Wirkus Marek
(1)
Zarzycka Anna M
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Żurawik Barbara
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Menedżerowie produktu
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie produktem
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Monografia
(3)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(9)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie ; nr 1)
Bibliogr. s. 159-160.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101636, 101635, 101639, 101634 L, 104752, 101637, 101638 (7 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie portfelem produktów / Anna Kuziemko. W: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. 2000, nr 4, s.15-17. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Indeks.
Postawy właściciela produktu Rozdział 1 Zwinne zarządzanie produktem Właściciel produktu czy menedżer produktu? Co to jest zarządzanie produktem? Praca w organizacji zorientowanej na produkt, sprzedaż lub marketing Co to znaczy właściciel produktu? Różne typy właścicieli produktu Urzędnik Pośrednik Przedstawiciel biznesu Sponsor Przedsiębiorca Rozdział 2 Przedstawienie postaw właściciela produktu Błędnie rozumiane postawy właściciela produktu Ekspedient Pisarz historyjek Menedżer projektu Ekspert dziedzinowy Portier Menedżer Preferowane postawy właściciela produktu Wizjoner Współpracownik Przedstawiciel klienta Decydent Eksperymentator Influencer Podsumowanie części I: Postawy właściciela produktu Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ II Przedstawiciel klienta Rozdział 3 Identyfikowanie i definiowanie produktu Wprowadzenie przedstawiciela klienta Co to jest produkt? Rozdział 4 Budowanie empatii względem klientów Rozmawianie z klientami Obserwowanie klientów Skuteczne radzenie sobie z tendencyjnością podczas współpracy z klientami Rozdział 5 Ujmowanie spostrzeżeń dotyczących klienta w formie person Persony użytkowników Tworzenie person Rozdział 6 Rozpoznawanie i wyrażanie wartości klienta Funkcjonalne elementy wartości Emocjonalne elementy wartości Zmieniające życie elementy wartości Element wpływu społecznego wartości Rozdział 7 Łączenie funkcji produktu z wynikami i wpływami Łączenie celów, wpływów, wyników i funkcji Podsumowanie części II: Przedstawiciel klienta Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ III Wizjoner Rozdział 8 Tworzenie i komunikowanie wizji produktu Wprowadzenie: wizjoner Łączenie wizji produktu z misją, wizją i wartościami firmy Wizja produktu dopasowana do misji i wizji firmy Elementy inspirującej wizji produktu Rozdział 9 Skuteczne komunikowanie wizji produktu Struktura narracji 3x3 Siła perswazji Niech będzie SEXI Rozdział 10 Sporządzenie celów produktu dopasowanych do interesariuszy i zespołów Co to jest cel produktu? Charakterystyki wspaniałych celów produktu Jak tworzyć cele produktu Inspekcja i adaptacja celów produktu Obecność wielu celów produktu: czy jest taka opcja? Rozdział 11 Tworzenie właściwej mapy drogowej dla odbiorców Wprowadzenie do map drogowych produktów Typy map drogowych produktu Mapa drogowa 1: mapa drogowa zorientowana na cel Mapa drogowa 2: mapa drogowa Teraz-Następnie-Później Mapa drogowa 3: Mapa historyjek użytkownika Mapa drogowa 4: wizualna mapa drogowa Mapa drogowa 5: mapa drogowa w formie wykresu Gantta Jedenaście wskazówek do tworzenia mapy drogowej Rozdział 12 Rozpoznawanie wartości i wpływu firmy Pojęcie wartości i wpływu firmy Wyrażanie wpływu firmy Kluczowy obszar wartości 1: wartość obecna Kluczowy obszar wartości 2: wartość niezrealizowana Kluczowy obszar wartości 3: czas wprowadzenia na rynek Kluczowy obszar wartości 4: zdolność do innowacji Rozdział 13 Maksymalizacja wartości przez skuteczne strategie i taktyki cenowe Wprowadzenie do wyceny produktu Proces wyceny produktu Krok 1. Inspekcja danych wejściowych Krok 2. Inspekcja bieżących celów firmy Krok 3. Wybór i ustalenie strategii cenowej Krok 4. Wybór i ustalenie taktyki cenowej Krok 5. Adaptacja cen, narzędzi i komunikowanie zmian Podsumowanie części III: Wizjoner Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ IV Eksperymentator Rozdział 14 Kierowanie innowacją produktu od wewnątrz Wprowadzenie: eksperymentator Wewnętrzne źródła innowacji Dział sprzedaży Dział obsługi klienta Zarządzanie kluczowymi klientami Dział badawczo-rozwojowy Kierownictwo Analizy rynku Rozdział 15 Kierowanie innowacją produktu od zewnątrz Zewnętrzne źródła innowacji Segmentacja rynku Osoby, które kupiły nasz produkt Osoby, które kupiły produkt konkurencji Osoby, które nie kupiły żadnego rozwiązania Rozdział 16 Myśląc inaczej: napędzanie innowacyjności modelu biznesowego Analiza rynku i trendy rynkowe Czerpanie inspiracji z innych firm Wpływ na biznes Powrót do szablonu Business Model Canvas Rozdział 17 Wybieranie eksperymentów produktowych do przeprowadzenia Krzywa prawdy: wybór właściwych eksperymentów i testów Wyjaśnienie technik eksperymentowania Technika 1. Prototypowanie na papierze Technika 2. Technika 3. Filmy objaśniające Technika 4. Strony lądowania Technika 5. Makieta funkcji Technika 6. MVPtypu konsjerż Technika 7. Czarnoksiężnik z krainy Oz Rozdział 18 Projektowanie i ocenianie eksperymentów i testów Definiowanie hipotezy Zdobywanie efektów uczenia się Rozdział 19 Podejścia do skalowania produktów i zespołów Podejścia do skalowania osób i zespołów Typowy antywzorzec skalowania osób i zespołów Lepsze podejście do skalowania osób i zespołów Podejścia do skalowania produktu lub usługi Skupienie uwagi najpierw na produkcie, a później na osobach i zespołach Osiem skutecznych strategii skalowania produktu Jak właściciele produktu przyczyniają się do skalowania produktu Podsumowanie części IV: Eksperymentator Kluczowe wnioski i spostrzeżeni CZĘŚĆ V Decydent Rozdział 20 Zwiększanie odpowiedzialności, dojrzałości i autorytetu Wprowadzenie: decydent Produkt Ogólne i szczegółowe cele produktu Budżet Wartość Marketing i tworzenie marki Wycena Narzędzia i technologie Proces wydawania Ludzie i zespoły Zarządzanie backlogiem produktu Zarządzanie zewnętrznymi stronami i dostawcami Rozdział 21 Ocenianie decyzji dotyczących produktu Zarządzanie produktem: gra w pokera czy szachy? Szybka gra służąca do testowania umiejętności podejmowania decyzji Ocenianie decyzji w rzetelny i przejrzysty sposób Rozdział 22 Podejmowanie lepszych decyzji: myślenie zakładami System koleżeński lub grono decyzyjne Akceptowanie niepewności podczas podejmowania decyzji Rozdział 23 dylematy i decyzje dotyczące produktu, procesu i zespołu Dokonywanie wyborów Nawigowanie wśród dylematów Rozdział 24 Poprawianie szybkości i jakości decyzji Koszt opóźniania decyzji Szybkie decyzje prowadzą do sukcesów lepiej niż powolne decyzje Syndrom specjalnego płatka śniegu Dlaczego należy prawdopodobnie podejmować decyzje szybko (szybciej) Przyspieszanie podejmowania decyzji Umocowani właściciele produktu Podsumowanie części V: Decydent Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ VI Współpracownik Rozdział 25 Wpływ rządzenia Agile na właścicieli produktu Wprowadzenie: współpracownik Wprowadzenie: rządzenie Agile Definicja rządzenia korporacyjnego Organizacyjne rządzenie obejmuje wiele elementów Skuteczne radzenie sobie z rządzeniem Rozdział 26 Ustalanie budżetu produktu na sposób Agile Trzy horyzonty Ustalanie budżetu jest podobne do zarządzania backlogiem produktu Strategiczna i rynkowa perspektywa ustalania budżetu Rozdział 27 Tworzenie umów umożliwiających posiadanie produktu oraz pracę zespołową Co to jest umowa? Kto podejmuje ryzyko? Umowy dwuetapowe Zasobnik Joe'go Pieniądze za nic Zmiana za darmo Elementy umowy Agile Podsumowanie części VI: Współpracownik CZĘŚĆ VII Influencer Rozdział 28 Zarządzanie interesariuszami w złożonych środowiskach Wprowadzenie: influencer Definicja interesariusza Klasyfikacja lub kategoryzacja interesariuszy Informacje i spostrzeżenia do zebrania od interesariuszy Wpływ interesariusza Zainteresowanie interesariusza Odkrywanie zainteresowań i wpływu interesariusza Rozdział 29 Narzędzia do klasyfikacji i grupowania interesariuszy Mapa interesariuszy Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i dużym wpływem Radar interesariuszy Uczestnictwo lub zaangażowanie Nastawienie Alternatywne techniki rozpoznawania i grupowania interesariuszy Rozdział 30 Stosowanie strategii i taktyk zarządzania interesariuszami w praktyce Tworzenie strategii komunikacji Wskazówki służące do poprawienia zarządzania interesariuszami w praktyce Wskazówka 1. Zacznij częściej odmawiać interesariuszom Wskazówka 2. Różnie traktuj różnych interesariuszy Wskazówka 3. Zarządzaj systemem, a nie ludźmi Wskazówka 4. Nie zapominaj o kliencie Wskazówka 5. Zwiększ swój autorytet, dzięki działaniu jak właściciel Wskazówka 6. Naucz się zainteresowań interesariuszy na pamięć Wskazówka 7. Uwzględniaj Serum mastera Wskazówka 8. Nie bądź jak gołąb pocztowy między zespołem scrumowym a interesariuszami Rozdział 31 Sposoby wpływania na interesariuszy na wszystkich poziomach Być lirogonem CZĘŚĆ VII Influencer Rozdział 28 Zarządzanie interesariuszami w złożonych środowiskach Wprowadzenie: influencer Definicja interesariusza Klasyfikacja lub kategoryzacja interesariuszy Informacje i spostrzeżenia do zebrania od interesariuszy Wpływ interesariusza Zainteresowanie interesariusza Odkrywanie zainteresowań i wpływu interesariusza Rozdział 29 Narzędzia do klasyfikacji i grupowania interesariuszy Mapa interesariuszy Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i dużym wpływem Radar interesariuszy Uczestnictwo lub zaangażowanie Nastawienie Alternatywne techniki rozpoznawania i grupowania interesariuszy Rozdział 30 Stosowanie strategii i taktyk zarządzania interesariuszami w praktyce Tworzenie strategii komunikacji Wskazówki służące do poprawienia zarządzania interesariuszami w praktyce Wskazówka 1. Zacznij częściej odmawiać interesariuszom Wskazówka 2. Różnie traktuj różnych interesariuszy Wskazówka 3. Zarządzaj systemem, a nie ludźmi Wskazówka 4. Nie zapominaj o kliencie Wskazówka 5. Zwiększ swój autorytet, dzięki działaniu jak właściciel Wskazówka 6. Naucz się zainteresowań interesariuszy na pamięć Wskazówka 7. Uwzględniaj Serum mastera Wskazówka 8. Nie bądź jak gołąb pocztowy między zespołem scrumowym a interesariuszami Rozdział 31 Sposoby wpływania na interesariuszy na wszystkich poziomach Być lirogonem Proces komunikacji Cztery warstwy komunikacji Budowanie relacji z interesariuszami Pracuj nad wiarygodnością Kierowanie decyzji dotyczących produktu i zespołu Poznawanie perspektyw innych osób i kierowanie postępem w stronę wspólnego celu Stałe poruszanie się do przodu Eskalowanie decyzji po odrobieniu pracy domowej Dzielenie się pomysłami we właściwym czasie Zyskaj poparcie przez uwzględnianie osób i wczesną współpracę Buduj zaufanie między zespołami i działami Poświęcaj czas Dostrajanie do odbiorców Dominujący: orzeł Wpływowy: paw Stały: pingwin Świadomy: sowa Krótkie podsumowanie tych czterech zwierzęcych typów interesariuszy Rozdział 32 Doskonalenie sztuki odmawiania, aby optymalizować tworzenie wartości produktu Co sprawia, że odmawianie jest takie trudne? Pięć kroków do skutecznego odmawiania Kroki. Kto Krok 2. Co Krok 3. Intencja Krok 4. Powiedzenie „nie" Krok 5. Słuchanie i bycie słuchanym Trik umysłu Jedi Rozdział 33 Negocjowanie z interesariuszami, klientami i użytkownikami Naśladowanie Etykietowanie emocji Dochodzenie do Tak! Jak sprawdzić, czy zgoda jest rzeczywista Naginanie rzeczywistości Tworzenie złudzenia kontroli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154981 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Professional product owner.
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
CZĘŚĆ I Strategia Rozdział 1 Zwinne zarządzanie produktem Quiz Podejście produktowe a podejście projektowe Co to jest zarządzanie produktem? Próżnia zarządzania produktem i trzy W Wizja Wartość Walidacja Zarządzanie produktem i Scrum Właściciel produktu Definiowanie produktu Przegląd quizu Rozdział 2 Wizja Quiz Modelowanie biznesowe Szablon modelu biznesowego Wizja produktu Skupienie Praktyczność a emocjonalność Wszechobecna Wizja w Scrumie Strategia techniczna Przegląd quizu Rozdział 3 Wartość Quiz Definicja wartości Dostarczanie wartości Metryki wartości Zarządzanie oparte na dowodach Bieżąca wartość Czas wprowadzenia na rynek Zdolność do innowacji Śledzenie metryk Gdzie idą pieniądze Wartość negatywna Widoczna Niewidoczna Neutralność wartości Wypaczenie metryk Przegląd quizu Rozdział 4 Walidacja Quiz Opinie zwrotne interesariuszy Informacje zwrotne z rynku Produkt MVP Produkt MVP w modelu Kano Wzorce MVP MVP jako kampania promocyjna MVP jako wydobywanie wiedzy MVP jako strona docelowa MVP jako Czarnoksiężnik z krainy Oz MVP jako pojedyncza funkcja Zwrot lub trwanie Przegląd quizu CZĘŚĆ II Scrum Rozdział 5 Empiryzm Quiz To jest złożony problem Quiz pewności Wizualizacja złożoności Cynefin Oczywiste Skomplikowane Złożone Chaos Podsumowanie TYPY ZŁOŻONOŚCI Zarządzane ryzykiem Przegląd quizu Rozdział 6 Scrum Quiz Dlaczego ramy postępowania? Filary Scruma Przejrzystość Inspekcja Adaptacja Role Scruma Właściciel produktu Zespół deweloperski Scrum master Inne Artefakty Scruma Backlog produktu Backlog sprintu Przyrost Wydarzenia Scruma Sprint Planowanie sprintu Codzienny Scrum Przegląd sprintu Retrospektywa sprintu Inne Iteracyjnie i przyrostowo Manifest programowania zwinnego Przegląd quizu CZĘŚĆ III Taktyka Rozdział 7 Zarządzanie backlogiem produktu Quiz Co to jest wymaganie? Backlog produktu Historie użytkowników Wymaganie niefunkcjonalne Epiki Kryteria akceptacyjne Eksperymenty Porządkowanie backlogu produktu Mierzenie wartości, ryzyka i rozmiaru „Ukończenie" Definicja „ukończenia" Przykładowa definicja „ukończenia" „Przygotowanie" to sposób myślenia Doprowadzenie do przygotowania Zarządzanie wymaganiami Lean Mapowanie historii Kroki tworzenia mapy historii Badanie mapy historii Mapy historii i backlogi produktu Przeszłość i przyszłość Mapowanie wpływu Kryteria sukcesu Specyfikacja przez przykład Przegląd quizu Rozdział 8 Zarządzanie wydawaniem Quiz Powody wydawania Strategia wydawania Większe wydania Mniejsze wydania Wydania funkcjonalne Szacowanie i prędkość Zarządzanie wieloma zespołami Skalowanie produktów Jeden produkt, jeden zespół deweloperski Wiele produktów, jeden zespół deweloperski Wiele produktów, wiele zespołów deweloperskich Jeden produkt, wiele zespołów deweloperskich Ramy postępowania Nexus Raportowanie Podstawy prognozowania Przewidywanie przy wielu produktach Procent wykonania Symulacja Monte Carlo Jakiego koloru jest prędkość? Ustalanie budżetu Nadzór i zgodność Rozpoczęcie Jakość Definicje Typy jakości Utrzymywanie jakości Przegląd quizu Rozdział 9 Profesjonalny właściciel produktu Pojęcie sukcesu właściciela produktu Odbierający właściciel produktu Inicjujący właściciel produktu Ty Umiejętności i cechy Mierzenie sukcesu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 254 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147438 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147437 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie produktem w modelu lean / Mangalam Nandakumar, tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Lean Product Management : successful products from fuzzy business ideas.
Na książce także ISBN oryginału: 9781788831178.
Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Indeks.
CZĘŚĆ I. NAD CZYM NALEŻY PRACOWAĆ? DLA KOGO I PO CO TWORZY SIĘ PRODUKT? Rozdział 1. Określenie najważniejszych rezultatów biznesowych 17 Najważniejszy jest sens 18 Kontekst biznesowy ma zasadniczy wpływ na podejmowane działania 18 Od czego zależy sukces produktu? 20 Model biznesowy 21 Najważniejsze rezultaty biznesowe 29 Rozdział 2. Inwestowanie w najważniejsze rezultaty biznesowe 35 Inwestycje 35 Priorytety z datą 36 Inwestowanie w najważniejsze rezultaty biznesowe 40 Gra inwestycyjna: na jakie rezultaty firma postawi w ciągu najbliższego miesiąca czy dwóch? 42 Rozdział 3. Analiza rozwiązań oraz ich wpływu na możliwość osiągnięcia najważniejszych rezultatów biznesowych 49 Rozpoznawanie właściwych problemów do rozwiązania 50 Budować czy nie budować? 52 Kreślenie kompleksowej wizji interakcji między użytkownikiem a firmą (produktem czy usługą) 54 Szacowanie wpływu pomysłu na możliwość osiągnięcia najważniejszych rezultatów biznesowych oraz wypracowania konkretnej wartości 57 Wizualizacja priorytetów za pomocą macierzy 2×2 62 Rozdział 4. Planowanie sukcesu 67 Jak rozumiemy sukces? 69 Definiowanie wskaźników sukcesu 73 Nierealistyczne oczekiwania względem technologii 77 Koszty kompromisów technicznych 80 Definiowanie kryteriów sukcesu technicznego 82 Rozdział 5. Opracowanie produktu o dużej sile oddziaływania 85 Analiza siły oddziaływania produktu 86 Koszty tworzenia doświadczenia produktu o dużej sile oddziaływania 87 Określenie istoty produktu o dużej sile oddziaływania 88 Mapa wartości 93 Decyzja o tworzeniu, zakupie lub rezygnacji z pewnych rozwiązań 94 Koszty rozwiązań cyfrowych 95 Ryzyko związane z odstąpieniem od tworzenia rozwiązań 96 Macierz kosztów i oddziaływania 97 CZĘŚĆ II. CZY PRACUJEMY NAD WŁAŚCIWYM PRODUKTEM? Rozdział 6. Zarządzanie zakresem produktu o dużej sile oddziaływania 101 Czy już możemy być z siebie zadowoleni? 102 Nie zawsze warto robić coś szybciej 103 Minimalnie satysfakcjonujący produkt 104 Krótka historia samochodu 107 Co to zatem jest "produkt o największej sile oddziaływania?" 109 Zadowolony klient na każdym etapie rozwoju produktu 118 Rozdział 7. Gromadzenie, pomiary i analiza informacji zwrotnych od klienta 121 Dlaczego dopracowane produkty nie odnoszą sukcesu na rynku? 122 Martwy punkt informacji zwrotnej 124 Typologia klientów 126 Co to jest wartość postrzegana produktu? 128 Które aspekty doświadczenia produktu mają największe znaczenie? 130 Kiedy i w jaki sposób gromadzić informacje zwrotne? 134 Czy klient jest skłonny przekazywać nam informacje zwrotne? 136 Rozdział 8. Monitorowanie postępów 141 Potrzeba gratyfikacji 141 Czy produkt odpowiada klientowi? 143 Czy produkt odpowiada firmie? 147 CZĘŚĆ III. CZY PRACA NAD PRODUKTEM PRZEBIEGA PRAWIDŁOWO? Rozdział 9. Eliminacja marnotrawstwa. Koniec z szacunkami! 159 Po co nam szacunki? 160 Dlaczego szacunki nie mogą być dokładne? 161 Jakie rezultaty powinny przynosić rozmowy o szacowanych wartościach? 165 Rozdział 10. Eliminacja marnotrawstwa. Nie tworzy się tego, co można kupić! 171 Jak sprzedać pomysł? 172 Dotychczas skuteczne rozwiązania w końcu przestają się sprawdzać 174 Budować czy nie budować? 175 Czarne dziury, które pochłaniają czas zespołu 177 Rozdział 11. Eliminacja marnotrawstwa. Dane a opinie 181 Definiowanie hipotezy 181 Moment pierwszy: dane potrzebne przed rozpoczęciem prac rozwojowych 183 Moment drugi: dane potrzebne po uruchomieniu funkcjonalności 184 Problemy z danymi 185 Rozdział 12. Czy nasz proces nas spowalnia? 191 Kontekst biznesowy i organizacyjny 191 Pierwsza przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do doskonałości 193 Druga przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do wydajności 195 Trzecia przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do maksymalizacji przepustowości 196 Rozwiązania problemu występowania marnotrawstwa w obrębie procesów 199 Rozdział 13. Upełnomocnienie zespołu 207 Założenia koncepcji pracy nad oprogramowaniem w modelu lean 207 Podejmowanie decyzji 209 Współpraca 213
Sygnatura czytelni BMW: VI J 76 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148178 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł i podtytytuł według okładki i strony redakcyjnej.
Tytuł oryginału: The Brand Flip : why customers now run companies and how to profit from it.
Bibliografia na stronach 134-135. Indeks.
10 NOWYCH REALIÓW ODWRACANIE MARKI PRODUKTY - ZNACZENIE DOTYKALNE - NIEMATERIALNE WERBUNEK - SPRZEDAŻ TOŻSAMOŚĆ FIRMY - TOŻSAMOŚĆ KLIENTA LEPSZE PRODUKTY - LEPSI KLIENCI SEGMENTY KLIENTÓW - KLANY KLIENTÓW TRANSAKCJE - RELACJE NA CZELE KLANU AUTORYTET - AUTENTYCZNOŚĆ KONKURENCJA - RÓŻNICOWANIE PROCESY - WARTOŚCI CECHY - DOŚWIADCZENIA KARA - OCHRONA PROJEKTOWANIE DROGI WIODĄCEJ NAPRZÓD PODEJMOWANIE DECYZJI - PROJEKTOWANIE PLANY - EKSPERYMENTY ZA DUŻY WYBÓR - PROSTOTA MARKI STATYCZNE - MARKI PŁYNNE OPOWIADANIE - UJMOWANIE W RAMY HISTORII LEJEK SPRZEDAŻOWY - DRABINA MARKI
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144855 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
IT product manager : pierwsze kroki / Dawid Pacholczyk. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 176 stron : ilustracje ; 21 cm.
Dla młodych adeptów product managementu.
1. Zajrzyjmy do króliczej nory 9 2. Jak zacząć pracę jako product manager 43 3. Zacząłem pracę product managera - co mam teraz robić? 53 4. Cykl życiowy produktu 77 5. Fazy budowania produktu 83 6. Kolejny krok 99 7. Analiza rynku 129 8. Eksperymenty 145 9. Wdrożenie i wykorzystanie funkcjonalności 159 10. Analityka 163
Sygnatura czytelni BMW: VI U 230 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149885 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
PUŁAPKA BUDOWANIA 1. System wymiany wartości 2. Ograniczenia w systemie wymiany wartości 3. Projekty versus produkty versus usługi 4. Organizacja nastawiona na produkt 5. Co wiem, a czego nie wiem CZĘŚĆ II. ROLA MENEDŻERA PRODUKTU 6. Archetypy złych menedżerów produktu 7. Świetny menedżer produktu 8. Ścieżka kariery menedżera produktu 9. Organizowanie Twoich zespołów CZĘŚĆ III. STRATEGIA 10. Czym jest strategia? 11. Luki strategiczne 12. Tworzenie dobrych strategicznych ram postępowania 13. Wizja na poziomie firmy i strategiczne zamiary 14. Wizja produktu i portfolio produktów CZĘŚĆ IV. PROCES ZARZĄDZANIA PRODUKTEM 15. Kata produktu 16. Zrozumienie kierunku i stworzenie mierników sukcesu 17. Eksplorowanie problemów 18. Poszukiwanie rozwiązań 19. Budowanie i optymalizacja Twojego rozwiązania CZĘŚĆ V. ORGANIZACJA NASTAWIONA NA PRODUKT 20. Komunikacja ukierunkowana na efekty 21. Nagrody i zachęty 22. Bezpieczeństwo i nauka 23. Budżetowanie 24. Nastawienie na klienta 25. Marquetly: firma nastawiona na produkt Posłowie. Ucieczka z pułapki budowania, aby nastawić się na produkt Dodatek A. Sześć pytań w celu ustalenia, czy firma jest nastawiona na produkt
Sygnatura czytelni BMW: VI J 91 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 57
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149175 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149174 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6136 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 Ryszard Knosala Poleca )
Bibliografia na stronach 282-297. Indeks.
Dla studentów kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji, mechaniki i budowy maszyn, doktorantów, a także praktyków z przedsiębiorstw pracujących w działach przygotowania produkcji (konstrukcyjnych i technologicznych).
CYKL ŻYCIA PRODUKTU Pojęcia produktu, wyrobu i usługi Fazy cyklu życia produktu Rozwój nowego produktu Modele procesu rozwoju nowego produktu Zarządzanie rozwojem nowego produkt METODY I TECHNIKI PROJEKTOWANIA PRODUKTÓW Ewolucja pojęcia i rozwój metodyk projektowania Współczesne podejścia i koncepcje projektowania w technice Kategorie procesu projektowo-konstrukcyjnego Metody i techniki zapewnienia jakości w rozwoju nowych produktów Projektowanie wspomagające doskonałość (DfX) SYSTEMY PRODUCT LIFECYCLE MANAGEMENT (PLM) I ICH MODELE INFORMACYJNE Podejście systemowe w rozwoju nowych produktów Modele struktury produktu Standardy w systemach PLM Architektury systemów wspomagających realizację rozwoju wyrobów Standardy wymiany informacji w realizacji faz rozwojowych Metody i narzędzia wspomagające realizację etapów cyklu życia produktu. Ogólna charakterystyka metod wspomagających rozwój produktu Etap przygotowania produkcji Etap produkcji Etap użytkowania Etap wycofania i utylizacji Modele i narzędzia wspomagające zarządzanie rozwojem produktów ZARZĄDZANIE PROCESAMI BIZNESOWYMI Wprowadzenie do zarządzania procesami biznesowymi w środowisku PLM Współpraca w rozwoju nowego produktu Zarządzanie procesami rozwoju produktów w systemach PLM Zarządzanie wymaganiami Zarządzanie konfiguracją produktu Zarządzanie opcjami i wariantami produktu Zarządzanie procesem zmiany technicznej Badanie i testowanie produktów Przykłady realizacji zarządzania procesami w systemach PLM Proces zatwierdzania dokumentacji technicznej w systemie klasy PLM Realizacja procesu zmiany technicznej w systemie klasy PLM METODY I NARZĘDZIA PRZEMYSŁU 4.0 W ROZWOJU NOWYCH PRODUKTÓW Zasady wprowadzania rozwiązań Przemysłu 4.0 Wirtualne wytwarzanie jako podstawowy paradygmat Przemysłu 4.0 Rozwój w kierunku systemów inteligentnych wspomagających realizację faz rozwojowych wyrobów Zastosowanie technik AR i VR Zarządzanie cyklem życia produktu i wbudowane urządzenia pomiarowe INTELIGENTNE PRODUKTY Cyfrowy bliźniak produktu Koncepcja zarządzania informacjami skoncentrowana na instancji produktu Zarządzanie danymi o produkcie z użyciem awatara produktu. Obiektowy model awatara produktu Koncepcja cyfrowego wątku Rola cyfrowego wątku w cyklu życia produktu WDRAŻANIE SYSTEMU PLM W PRZEDSIĘBIORSTWIE PRODUKCYJNYM Analiza przedwdrożeniowa i działania przygotowawcze Określenie zakresu oraz planu wdrożenia Zespół wdrożeniowy Infrastruktura systemowo-sprzętowa Realizacja procesu wdrożenia Przykład realizacji procesu wdrożenia systemu PLM w przedsiębiorstwie produkcyjnym ASPEKTY ORGANIZACYJNO-EKONOMICZNE STOSOWANIA SYSTEMÓW PLM Efekty wdrażania systemów PLM Rachunek kosztów produktu w systemach PLM Rachunek kosztów docelowych Ocena całkowitych kosztów cyklu życia produktu Korzyści wynikające z wdrożenia systemu PLM w przedsiębiorstwie produkcyjnym Efekty wdrożenia systemu PLM na stanowisku pracy konstruktora Efekty wdrożenia systemu PLM w dziale konstrukcyjno-technologicznym (przygotowania produkcji) Proces sprawdzania, zatwierdzania oraz wydawania dokumentacji konstrukcyjnej Zapewnienie ciągłości pracy nad projektem nowego produktu Efekty stosowania systemów PLM w skali międzyorganizacyjnej (łańcucha dostaw) USŁUGI I SYSTEMY PRODUKTOWO-USŁUGOWE Rola usług w gospodarce narodowej Wyroby materialne i towarzyszące im usługi Usługi wspomagające produkcję i eksploatację produktów Systemy zarządzania cyklem życia usług Systemy wspomagające obsługę eksploatacyjną maszyn Systemy wspomagające obsługę narzędziową Systemy wspomagające użytkownika produktów Systemy produktowo-usługowe Produkcja jako usługa ŻYCIE PRODUKTU PO ZAKOŃCZENIU PRODUKCJI Aspekty zrównoważonego rozwoju w cyklu życia produktów Ocena oddziaływania procesów produkcji i eksploatacji na środowisko Rozszerzony cykl życia produktu Projektowanie produktów przyjaznych środowisku Biologizacja produkcji KIERUNKI ROZWOJU SYSTEMÓW PLM
Sygnatura czytelni BWZ: VII E 25
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6521 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia i źródła internetowe na stronach 179-194. Indeks.
Proces strategicznego zarządzania produktami na rynku Proces strategicznego zarządzania produktem Rola menedżera produktu Charakterystyka zachowań konsumentów na rynku e-rozrywki Współczesny konsument na rynku produktów Ewolucja wymogów konsumentów wobec produktów Charakterystyka e-konsumenta i jego zachowań Trendy zachowań konsumentów na rynku Zmiany w zachowaniach konsumentów spowodowane pandemią Covid-19 Rynek rozrywki w czasie pandemii Covid-19 Charakterystyka tradycyjnego rynku rozrywki Wpływ pandemii Covid-19 na rynek rozrywki Rozrywka mobilna w Polsce i na świecie Popularność formatów subskrypcji kanałów w Internecie Empiryczne spojrzenie na rynek e-rozrywki w czasie pandemii Covid-19 Rynek e-rozrywki w statystyce światowej E-rozrywka w opiniach konsumentów - wyniki badania własnego E-rozrywka w opiniach ekspertów - wyniki badania własnego Zróżnicowanie korzystania z e-rozrywki według cech respondentów Determinanty korzystania z produktów e-rozrywki Nowe strategie zarządzania produktami na rynku e-rozrywki
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 58
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152945 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6523 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 445-[450].
Sygnatura czytelni BMW: VI J 24 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 106661 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 68700 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów, pracowników naukowych, menedżerów i przedsiębiorców.
Pojęcie i klasyfikacja produktów oraz ich miejsce w strategii firmy - Jerzy Koszałka 15 1.2. Rynek jako miejsce oferowania i wymiany produktów 16 1.3. Pojęcie produktu 23 1.4. Marketingowa struktura produktu 29 1.5. Rodzaje i klasyfikacja produktów 32 1.6. Miejsce produktów w strategii firmy 38 Strategie rozwoju nowego produktu - Ireneusz P. Rutkowski 49 2.2. Formułowanie strategii rozwoju nowego produktu - nowe podejście 51 2.3. Wybór wariantu strategii rozwoju nowego produktu 58 2.4. Typy strategii rozwoju nowego produktu 62 2.5. Nowe wyzwania i trendy w obszarze strategii nowego produktu 67 Wdrażanie innowacji przełomowych w oparciu o wykrywanie przelotnych szans rynkowych - Anna M. Lis 71 3.2. Innowacje przełomowe a poziomy strategii 72 3.3. Sposoby konkurowania na rynku 75 3.4. Podstawowe założenia koncepcji innowacji przełomowych 78 3.5. Identyfikacja szans na innowację 81 3.5.1. Identyfikacja przeszkód ograniczających konsumpcję 83 3.5.2. Identyfikacja przypadków nadmiernej obsługi 86 3.5.3. Identyfikacja zadań potencjalnych klientów 87 Planowanie rozwoju technologii - Aleksander Buczacki 95 4.2. Proces planowania rozwoju technologii 96 4.2.1. Perspektywa technologii 96 4.2.2. Perspektywa przedsiębiorstwa 98 4.3. Roadmapping technologiczny - narzędzie stosowane w procesie planowania rozwoju technologicznego 101 4.4. Przykład zastosowania roadmappigu technologicznego 108 4.4.1. Kontekst technologiczno-rynkowy przedsięwzięcia 108 4.4.2. Opis zastosowania roadmappingu technologicznego 110 Projektowanie techniczne technologii wytwarzania produktu - Jan Duda 115 5.2. Formalny opis procesu technologicznego montażu 116 5.3. Formalny opis projektowania procesu technologicznego montażu 117 5.3.1. Opracowanie struktury montażowej produktu 118 5.3.2. Generowanie dopuszczalnych sekwencji montażowych 120 5.3.3. Opracowanie graficznego planu montażu dla wybranej sekwencji montażowej 120 5.3.4. Określenia zadań montażowych i następstwa ich realizacji 122 5.3.5. Opracowanie struktury procesu technologicznego montażu 123 5.4. Przykład projektowania procesu technologicznego montażu 123 5.5. Formalny opis procesu technologicznego obróbki 130 5.6. Formalny opis projektowania procesu technologicznego obróbki 131 5.6.1. Dobór i projektowanie półfabrykatu 132 5.6.2. Opracowanie struktury procesu obróbki 133 5.6.3. Opracowanie planu obróbki 134 5.7. Przykład projektowania procesu technologicznego obróbki 135 Integracja projektowania konstrukcyjnego, technologicznego i wytwórczego - Jan Duda 141 6.2. Metody i systemy stosowane w realizacji faz rozwojowych wyrobu 142 6.2.1. Fazy przygotowania produkcji 143 6.2.2. Fazy produkcji i użytkowania 146 6.4. Kierunki rozwoju systemów komputerowego wspomagania stosowanych w rozwoju wyrobów 147 6.4.1. Rozwój systemów CAD/CAM 147 6.4.2. Integracyjna rola systemów DFx 148 6.4.3. Rozwój systemów bazujących na wiedzy 149 6.5. Integracja projektowania procesu i systemu wytwarzania w środowisku PLM 151 6.5.1. Integracja funkcjonalna 151 6.5.2. Integracja informacyjna 154 6.5.2. Integracja kompleksowa 157 6.6. Przykład zintegrowanego projektowania procesu i systemu wytwarzania w środowisku PLM 158 Koncepcje, metody, techniki i narzędzia zarządzania jakością w projektowaniu i rozwoju nowych produktów - Grzegorz Zieliński 165 7.2. Kluczowe obszary projektowania nowych produktów 166 7.2.1. Faza identyfikacji potrzeb klienta 167 7.2.2. Faza poszukiwania i selekcji pomysłów 168 7.2.3. Faza projektowania 170 7.2.4. Faza testów 171 7.2.5. Faza wprowadzenia produktu na rynek 172 Model bezpieczeństwa produktów w Unii Europejskiej - Ewa Romanowska 177 8.2. Ewolucja procesu harmonizacji technicznej 179 8.3. Bezpieczeństwo produktów w obrębie ramowych i szczególnych regulacji prawa Unii Europejskiej 183 8.3.1. Ogólne bezpieczeństwo wyrobów 184 8.3.2. Odpowiedzialność za wyrób wadliwy 185 8.4. Dyrektywy nowego podejścia do harmonizacji technicznej oraz normy zharmonizowane 186 8.5. System oceny zgodności w Unii Europejskiej 188 8.6. Oznakowanie CE - europejska deklaracja bezpieczeństwa produktu 194 Wdrażanie nowego produktu z wykorzystaniem metodyki Early Product Management - Artur Maciaszczyk, Piotr Idźkowiak 201 9.2. Zastosowanie podejścia Early Product Management w projektach wdrożeniowych 202 9.2.1. Przegląd literatury w zakresie Early Product Management 202 9.2.2. Główne problemy i wyzwania we wdrażaniu nowych produktów 204 9.2.3. Pionowe uruchomienie - minimalizacja kosztów i czasu wdrożenia 205 9.2.4. Early Product Management jako element zintegrowanego programu poprawy WCOM™ 206 9.3. Zastosowanie systemu Design Review (DR System) w zarządzaniu projektem wdrożeniowym 207 9.3.1. Określenie odpowiedzialności w zarządzaniu projektem EPM 208 9.3.2. Dopasowanie etapów i narzędzi projektowych 209 9.3.3. Walidacja faz i ocena ryzyka w projekcie 211 9.3.4. Nauka na podstawie wcześniejszych doświadczeń 212 9.4. Efekty poprawy działań inwestycyjnych przy zastosowaniu podejścia Early Product Management 213 Komunikacja marketingowa, jako istotny instrument kreujący wizerunek nowego produktu - Magdalena Brzozowska-Woś 217 10.2. Zdefiniowanie procesu komunikacji marketingowej 218 10.3. Funkcje komunikacji marketingowej 220 10.4. Strategie komunikacji marketingowej 221 10.5. Kanały komunikacji oraz metody ustalania budżetu 224 10.6. Instrumenty komunikacji marketingowej 225 10.6.1. Reklama 225 10.6.2. Merchandising, promocja sprzedaży oraz sprzedaż osobista 229 10.6.3. Public relations i sponsoring 231 10.6.4. Marketing bezpośredni 233 10.6.5. Marketing szeptany 235 10.7. Ocena rezultatów działań komunikacji marketingowej 236 Marka a postrzeganie nowych produktów - Magdalena Brzozowska-Woś 241 11.2. Definicja i funkcje marki 242 11.3. Strategie kreowania marki 244 11.4. Tożsamość marki oraz kształtowanie jej wizerunku 249 Cena i dystrybucja, jako instrumenty kreujące wizerunek nowego produktu - Magdalena Brzozowska-Woś 255 12.2. Polityka ustalania ceny 256 12.3. Metody badania wrażliwości cenowej 258 12.4. Popyt i koszty 259 12.5. Metody ustalania cen 261 12.6. Pojęcia dystrybucji i kanałów marketingowych 262 12.7. Klasyfikacja kanałów marketingowych i podmiotów w nich występujących 265 12.8. Strategie dystrybucji 269
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154441 N, 154442 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Proces dystrybucji produktów materialnych w gospodarce cyfrowej / Anna M. Zarzycka. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022. - 159, [4] strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-159.
Ewolucja dystrybucji produktów w naukach o zarządzaniu Dystrybucja - od funkcji do procesu Dystrybucja w optyce strategicznej Proces biznesowy - definicja, typologia i cechy Wyzwania dla dystrybucji produktów w gospodarce cyfrowej. Rewolucja technologiczna siłą napędową dystrybucji Nowy profil konsumenta Zmieniający się charakter produktu Model procesu dystrybucji produktów w realiach cyfryzacji Model badawczy procesu dystrybucji w gospodarce 4.0 Proces dystrybucji - input a output Struktura wewnętrzna procesu dystrybucji Dominujące atrybuty procesu dystrybucji Proces dystrybucji produktów w polskiej praktyce - badania własne Metodyka badań empirycznych i charakterystyka próby badawczej Operacjonalizacja procesu dystrybucji i wymiarów produktu Analiza procesu dystrybucji produktów polskich producentów Wymiary produktów w polskiej gospodarce przyczynkiem do identyfikacji hybryd produktowych Hybrydy produktowe a specyfika branży i dystrybucji Od wymiarów produktu materialnego do jego hybryd Hybryda nr 1 - gry komputerowe Hybryda nr 2 - muzyka Hybryda nr 3 - meble Hybryda nr 4 - soki Hybryda nr 5 - produkty mięsne Interakcje pomiędzy hybrydami produktu a składowymi procesu dystrybucji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 57
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6536 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 949 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności