Satysfakcja konsumentów
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Banaś Jarosław
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Brunson Russell
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Johann Maria
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Lubowiecki-Vikuk Adrian Przemysław
(1)
Lutek Wojciech
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pispers Ralf
(1)
Rode Joanna
(1)
Skotnicka Bożena (zarządzanie)
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Urbański Artur (1969- )
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Satysfakcja konsumentów
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Podróże i turystyka
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tworzenie Twojego ruchu Stawanie się ekspertem Zyskiwanie pewności siebie Uczenie Twoich formuł Trzy główne rynki lub pragnienia Nowa okazja (Twoja oferta) Nowa okazja Więcej pieniędzy z tej samej formuły Przyszłościowy cel (Twój ruch) Przyszłościowy cel Budowanie przekonania Most olśnienia Dwie podróże bohatera Skrypt mostu olśnienia Cztery główne historie 10 x sekretów — sprzedaż jeden do wielu Formuła perfekcyjnego webinarium („Perfect Webinar") Wielkie domino Trzy sekrety Pakiet i zachęty Zachęty próbne Stawanie się przewodnikiem dla wymarzonych klientów Testowanie prezentacji na żywo Doskonałe webinarium w skrócie Doskonałe webinarium w 5 minut Umieszczanie tajników eksperta na Twojej drabinie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154059 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów, a także dla studentów.
Badanie pakietów usług” jako źródło wiedzy o potrzebach użytkowników dworców Metodologia „Badania Pakietów Usług 2018” Analiza wyników przeprowadzonych badań w zakresie usług i funkcjonalności niezbędnych na wszystkich kategoriach dworców Wyniki badania jako podstawa do tworzenia rekomendowanego standardu na określonych kategoriach dworców Zmiana ról w rodzinie a wpływ ojców na zakup produktów dla dzieci – implikacje marketingowe Rola ojca w „tradycyjnej” rodzinie. Ewolucja roli ojca Nowe wzorce męskości i ojcostwa? Marketingowe implikacje nowych ról ojców w rodzinie Indywidualizacja produktów a satysfakcja klientów Istota i formy indywidualizacji produktów Istota i uwarunkowania satysfakcji klientów Relacje między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów Wybrane uwarunkowania relacji między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej Negatywne i pozytywne formy etycznego zachowania konsumentów Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej Podejmowanie decyzji zakupowych nowych produktów spożywczych przez młodych nabywców Innowacje a rynek produktów spożywczych Zachowania młodych nabywców wobec nowych produktów spożywczychConsumerism in Poland – a fact or a myth Consumerism – theoretical foundations Research methods Research findings Households’ shopping in Poland Goods possessed by households Consumer attitude – shopping and possessing products as a source of pleasure and entertainment Wastage – throwing away, frequent replacement of products Zachowania biegaczy w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema Postawy baby boomers, X, Y, Z Moda na bieganie – skala zjawiska w Polsce Profil biegacza w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema Zachowania biegaczy a przynależność do pokoleń Korzystanie przez seniorów z informacji o ofercie banków jako wyzwanie dla sektora Grupy seniorów jako konsumenci i odbiorcy informacji Źródła informacji o usługach bankowych wśród osób starszych Możliwe działania banków wobec wyzwań segmentu seniorów Znaczenie Internetu w procesie zakupu usług turystycznych Etapy procesu zakupu usługi turystycznej a możliwości i zakres wykorzystania Internetu Wykorzystanie Internetu w procesie zakupu usługi turystycznej według grup wieku respondentów z województwa podkarpackiego Assessment of the ethical behaviour of transport service providers by young consumers Ethical activities of transport companies Preferencje młodych kobiet na rynku piwa rzemieślniczego Przesłanki badania preferencji kobiet na rynku piwa Metodyka badania preferencji kobiet na rynku piwa Preferencje kobiet na rynku piwa w świetle badań empirycznych Consumers’ needs as the basis for market development of aesthetic medicine services Consumer on the market of aesthetic medicine services Consumers’ needs on the market of aesthetic medicine services Consumers’ needs as a basis for the market development of aesthetic medicine services – own research results Postawy polskich konsumentów wobec wybranych rodzajów nowej żywności Poziom zaspokojenia potrzeb żywnościowych Polaków w latach 2001–2015 Determinanty zmian w potrzebach żywnościowych w latach 2001–2015 Wpływ cyfryzacji na funkcjonowanie rynku opieki zdrowotnej w Polsce Geneza cyfryzacji w usługach medycznych Cyfryzacja polskiej opieki zdrowotnej – istota i struktura Istota projektu e-zdrowie Uwarunkowania prawne funkcjonowania e-zdrowia Próba oceny przygotowania polskiego rynku opieki zdrowotnej do wdrożenia systemu e-zdrowia Postrzeganie zagrożeń związanych z konsumpcją e-usług przez młodych konsumentów Założenia badań własnych i charakterystyka próby Biegi OCR w Polsce – charakterystyka uczestnika oraz aspekt marketingowy Rozwój biegów OCR na przestrzeni ostatnich 5 lat Biegacz OCR – charakterystyka na podstawie badań
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 9
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6217 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2019. - 225 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [203]-217.
Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pracowników przedsiębiorstw turystycznych.
Ewolucja rynku usług turystycznych Perspektywy rozwoju turystyki w Polsce i na świecie Znaczenie turystyki w gospodarce Kierunki polityki turystycznej Konsekwencje rozwoju turystyki Współczesne trendy na rynku turystycznym Rynek turystyczny w dobie globalizacji Zmiany w popycie i podaży usług turystycznych Procesy innowacyjne na rynku turystycznym Rozwój biur podróży na rynku turystycznym Rola biur podróży na rynku turystycznym Tendencje rozwojowe oferty produktowej Budowanie relacji z klientami Pojęcie, modele i znaczenie satysfakcji klienta Potrzeby, motywacja i oczekiwania klienta Pojęcie i istota satysfakcji klienta Jakość, wartość dla klienta i satysfakcja klienta Czynniki kształtujące satysfakcję klienta Modele satysfakcji klienta Model oczekiwanej niezgodności Model Fornella Model Kano Inne modele behawioralne Znaczenie satysfakcji klienta Satysfakcja klienta w modelach biznesowych Model systemu zarządzania jakością Modele doskonałości biznesowej Model doskonałości biznesowej Nagrody Deminga Model doskonałości biznesowej MBNQA Model doskonałości biznesowej EFQM Modele jakości usług Model jakości usług według Grönroosa Zintegrowany model jakości - model 4Q Koncepcyjny model jakości usług Model wartości idealnej Model postrzeganej jakości usług i satysfakcji Model jakości usług, wartości dla klienta i satysfakcji Kompleksowy model jakości usług Pomiar satysfakcji klienta Znaczenie pomiaru satysfakcji klienta Programy pomiaru satysfakcji klienta Proces pomiaru satysfakcji klienta Metody i narzędzia pomiaru satysfakcji klienta Badania klientów i innych podmiotów rynkowych Metody pomiaru satysfakcji klienta Indeksy satysfakcji klienta Analiza IPA Metoda SERVQUAL Metoda SERVPERF Metody pomiaru satysfakcji turystów Wpływ badań satysfakcji klienta na zarządzanie biurem podróży Satysfakcja klienta jako wyznacznik działalności biura podróży Czynniki kształtujące satysfakcję turysty Model satysfakcji klienta na rynku usług turystycznych Wpływ satysfakcji turystów na wyniki firmy Wartość dla klienta jako źródło satysfakcji nabywców usług turystycznych Specyfika wartości dla klienta na rynku usług turystycznych Proces kształtowania wartości dla klienta Znaczenie relacji sieciowych w tworzeniu wartości dla klienta Wartość dla klienta a satysfakcja turystów Pomiar satysfakcji klienta w biurze podróży Badania satysfakcji turystów Badania innych podmiotów rynkowych Znaczenie pomiaru satysfakcji turystów Badanie satysfakcji turystów z produktów oferowanych przez touroperatorów
Sygnatura czytelni BWF: XII E 110
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147048 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8239 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 239-260.
SPECYFIKA RYNKU TURYSTYKI MEDYCZNEJ 1.1. Taksonomia turystyki medycznej - próba konceptualizacji pojęcia 1.2. Podmioty rynku turystyki medycznej ze szczególnym uwzględnieniem konsumenta i jego zachowań 1.3. Czynniki rozwoju turystyki medycznej 1.3.1. Czynniki rozwoju krajowej turystyki medycznej 1.3.2. Czynniki rozwoju przyjazdowej turystyki medycznej 1.3.3. Czynniki rozwoju wyjazdowej turystyki medycznej KOMPOZYCJA MARKETINGOWA W PODMIOTACH PODAŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ 2.1. Istota marketingu mix w kontekście orientacji marketingowej 2.2. Marketing mix w turystyce medycznej 2.3. Kształtowanie instrumentów marketingu mix w podmiotach turystyki medycznej w warunkach zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności (VUCA) METODYKA BADAŃ 3.1. Model badawczy 3.2. Triangulacja metod badawczych 3.2.1. Ilościowa metoda badawcza 3.2.2. Jakościowa metoda badawcza INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PRYWATNYCH ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ W POLSCE A ZACHOWANIA PACJENTÓW-TURYSTÓW MEDYCZNYCH 4.1. Charakterystyka próby badawczej 4.2. Zachowania i doświadczenia pacjentów-turystów medycznych w Polsce 4.2.1. Determinanty zróżnicowania zachowań pacjentów-turystów medycznych 4.2.2. Pomiar doświadczeń ex post pacjentów-turystów medycznych (MTEX) 4.3. Ocena instrumentów marketingu mix w prywatnych zakładach opieki zdrowotnej w Polsce przez pacjentów-turystów medycznych 4.4. Segmentacja konsumentów na rynku turystyki medycznej w Polsce 4.4.1. Kryteria segmentacji konsumentów na rynku turystyki medycznej 4.4.2. Procedura segmentacji pacjentów-turystów medycznych 4.4.3. Profilowanie segmentów pacjentów-turystów medycznych INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PRYWATNYCH ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ POZA GRANICAMI POLSKI A ZACHOWANIA PACJENTÓW-TURYSTÓW MEDYCZNYCH 5.1. Charakterystyka próby badawczej 5.2. Motywy udziału w wyjazdowej turystyce medycznej oraz korzyści i bariery w opinii polskich pacjentów-turystów medycznych 5.3. Zachowania i doświadczenia polskich pacjentów-turystów medycznych na rynku wyjazdowej turystyki medycznej w kontekście bodźców marketingowych zagranicznych zakładów opieki zdrowotnej INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PODMIOTACH TURYSTYKI MEDYCZNEJ Z PERSPEKTYWY EKSPERTÓW 6.1. Charakterystyka próby badawczej 6.2. Znaczenie instrumentów marketingu mix w podmiotach turystyki medycznej w opinii ekspertów 6.3. Stosowanie instrumentów marketingu mix w podmiotach podaży turystyki medycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152987 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 319-343.
1.Procesy zarządzania w samorządzie terytorialnym 1..1.. Istota, struktura, funkcje i zadania samorządu terytorialnego 1..2.. Zarządzanie publiczne w teorii nauk o zarządzaniu 1..3.. Koncepcja tradycyjnego modelu administracji 1..4.. Nowe zarządzanie publiczne (New Public Management) 2.Odpady komunalne 2..1.. Definicja i klasyfikacja odpadów komunalnych 2..2.. Źródło powstawania, skład i cechy odpadów komunalnych 2..3.. Uwarunkowania prawne w gospodarce odpadami komunalnymi 2..4.. Gospodarowanie odpadami komunalnymi jako usługa publiczna 3.Ujednolicony system logistyki zwrotnej odpadów komunalnych 3..1.. Definicja, rodzaje, cele i zadania logistyki zwrotnej 3..2.. Modele logistyki zwrotnej 3..3.. Korzyści i bariery logistyki zwrotnej 3..4.. Logistyka zwrotna w systemach gospodarki odpadami komunalnymi 4.Satysfakcja konsumentów usług publicznych 4..1.. Definicja pojęcia satysfakcji konsumenta 4..2.. Modele satysfakcji konsumenta 4..3.. Proces i fazy pomiaru satysfakcji klientów 5.Charakterystyka problemu badawczego i próby badawczej 5..1.. Cel i zakres badań 5..2.. Budowa ankiety badawczej 5..3.. Metody i techniki badawcze 5..4.. Charakterystyka próby badawczej 5..4..1.. Płeć i wiek respondentów 5..4..2.. Wykształcenie, aktywność zawodowa i dochody respondentów 5..4..3.. Charakter JST i okres zamieszkiwania respondentów na terenie gminy 5..4..4.. Charakter zabudowy i wykorzystywany system grzewczy 5..4..5.. Dotychczasowy rodzaj segregacji odpadów 6.Analiza wyników badań satysfakcji mieszkańców JST 6..1.. Stan czystości na terenie miasta lub gminy 6..1..1.. Ważność 6..1..2.. Ocena stopnia realizacji 6..1..3.. Analizy dodatkowe 6..2.. Dostęp do edukacji w zakresie selektywnej zbiórki odpadów 6..2..1.. Ważność 6..2..2.. Ocena stopnia realizacji 6..2..3.. Analizy dodatkowe 6..3.. Dostęp i czytelność informacji przekazywanej mieszkańcom przez JST 6..3..1.. Ważność 6..3..2.. Ocena stopnia realizacji 6..3..3.. Analizy dodatkowe 6..4.. Łatwość kontaktu z pracownikami urzędu gminy i firmy odbierającej odpady komunalne 6..4..1.. Ważność 6..4..2.. Ocena stopnia realizacji 6..4..3.. Analizy dodatkowe 6..5.. Dostępność miejsc służących gromadzeniu odpadów oraz Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) 6..5..1.. Ważność 6..5..2.. Ocena stopnia realizacji 6..5..3.. Analizy dodatkowe 6..6.. Czystość miejsc lokalizacji pojemników oraz estetyka pojemników, pojazdów i pracowników realizujących usługę odbierania i transportu odpadów 6..6..1.. Ważność 6..6..2.. Ocena stopnia realizacji 6..6..3.. Analizy dodatkowe 6..7.. Dostępność usług w zakresie odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów pobudowlanych oraz wielkogabarytowych 6..7..1.. Ważność 6..7..2.. Ocena stopnia 6..7..3.. Analizy dodatkowe 6..8.. Czas oczekiwania na realizację usług dodatkowych (odpady wielkogabarytowe, odpady pobudowlane, zużyty sprzęt elektryczno-elektroniczny) 6..8..1.. Ważność 6..8..2.. Ocena stopnia realizacji 6..8..3.. Analizy dodatkowe 6..9.. Terminowość świadczenia usług podstawowych i czas reakcji na zgłoszoną reklamację 6..9..1.. Ważność 6..9..2.. Ocena stopnia realizacji 6..9..3.. Analizy dodatkowe 6..10.. Zwiększony ruch pojazdów odbierających odpady 6..10..1.. Ważność 6..10..2.. Ocena stopnia realizacji 6..10..3.. Analizy dodatkowe 6..11.. Stopień przystosowania mieszkań do nowego modelu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych 6..11..1.. Ważność 6..11..2.. Ocena stopnia realizacji 6..11..3.. Analizy dodatkowe 6..12.. Czystość terenów ogólnodostępnych leżących na terenie gminy 6..12..1.. Ważność 6..12..2.. Ocena stopnia realizacji 6..12..3.. Analizy dodatkowe 6..13.. Odpłatność za świadczone usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy 6..13..1.. Ważność 6..13..2.. Ocena stopnia realizacji 6..13..3.. Analizy dodatkowe 7. Wnioski i rekomendacje dla jednostek samorządu terytorialnego 7..1.. Ważność i stopień realizacji w gminie – oceny ogólne 7..1..1.. Sposób zestawienia ogólnych ocen 7..1..2.. Ogólny poziom ważności systemu gospodarowania odpadami komunalnymi 7..1..3.. Ocena stopnia realizacji elementów składowych systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w gminie 7..2.. Najwyższe i najniższe oceny ważności oraz stopnia realizacji 7..3.. Współzależności pomiędzy ważnością a oceną stopnia realizacji 7..4.. Rekomendacje 7..4..1.. Rekomendacje dla samorządów 7..4..2.. Rekomendacje dla firm odbierających i transportujących odpady komunalne
Sygnatura czytelni BMW: VI I 272 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150091 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Globalizacja sieci cyfrowych Droga do cyfrowej ekonomii Od World Wide Web do blockchain: mapa drogowa cyfrowej transformacji Sieć: Create smart user-experience („Wykreuj inteligentne doświadczenie użytkownika”) Media społecznościowe: Become a part of your customers live („Bierz udział w życiu swoich klientów”) Marketing kontekstowy Marketing autentyczny i storytelling Social commerce Internet of Things (IoT): Internet Rzeczy Wirtualizacja i dematerializacja Podstawy neuromarketingu Decyzje zakupowe w Internecie Ekstensywna decyzja zakupowa Limitowana decyzja zakupowa Nawykowa decyzja zakupowa Impulsywna decyzja zakupowa Czynniki wywołujące decyzje zakupowe Internet pomaga przy decyzjach zakupowych Model „bodziec organizm reakcja” (model Stimulus-Organism-Response) Autopilot jako siła napędzająca przy decyzjach zakupowych w Internecie Megatrend: neuromarketing Coca Cola czy Pepsi Cola? Jaki wpływ na postrzeganie ma otoczenie kulturowe? Co powie wasz mózg na samochód sportowy? Co mówi mózg palacza? Struktura i centralne obszary naszego mózgu Układ limbiczny – ośrodek władzy w naszym mózgu Narzędzia Funkcjonalne obrazowanie metodą rezonansu magnetycznego (fMRI) EEG (elektroencefalografia) Steady State Topography (SST) Magnetoencefalografia (MEG) Aktywność elektrodermalna (EDA) Elektromiografia (EMG) Facial Action Coding System (FACS) Eye-tracking (badanie ruchu gałek ocznych) Optymalizacja na podstawie pomiarów neuronaukowych Jak przebiega badanie neuromarketingowe w emolyzr? Najważniejsze koncepcje neuromarketingu Multisensoryczne procesy przetwarzania w mózgu Interaktywna oprawa w branży kredytowej Virtual Reality (VR) Określenie grupy docelowej według Limbic® Types (Typów Limbicznych) Inne koncepcje nieświadomego wpływu na kognitywne postrzeganie (percepcję poznawczą) i zachowania afektywne Framing (formułowanie) Priming (tworzenie podstaw) Neurony lustrzane jako podstawa ludzkiej komunikacji Komunikowanie się po ludzku również w Internecie. Zmiana perspektywy Szata graficzna a neuromarketing Storytelling. Kino w głowie klienta Neuromarketing w Internecie Dotychczasowe działania i odkrycia Silne i słabe strony sklepów internetowych: po równanie dwóch stron internetowych z punktu widzenia neuromarketingu Oddziaływanie antropomorficznych agentów interfejsu na stronach e-commerce Z własnych badań i dokonań Neurolab emolyzr w Targobanku Wybór grupy osób do badania Wnioski z badań neuromarketingowych Targobanku Badania firmy ERGO 138 Konstrukcja badania: eye-tracking i aktywność elektrodermalna (EDA) Realizacja Model testu 1: www.ergo.de Model testu 2: www.ergodirekt.de Neuromarketing w praktyce internetowej „Czynnik człowiek” triumfuje Efektywność komunikacji Zdolność zapamiętywania Rodzaje emocji „Ty” czy „Pan/Pani”? Jak zwracać się do swoich klientów? Neuromarketing w mediach społecznościowych Pozdrowienia z puli genowej: dlaczego media społecznościowe zaspokajają ważne potrzeby podstawowe człowieka? Eldorado motywów, czyli: dlaczego sieci społecznościowe są placem zabaw Limbic® Types? Kto potrzebuje Google i Żółtych Stron, czyli: dlaczego grupy rówieśnicze w sieciach społecznościowych czynią życie użytkowników łatwiejszym? Cyfrowy storytelling, czyli: dlaczego najciekawsze historie opowiadają sieci społecznościowe? Too fast for ratio: reklama i sprzedaż internetowa łączą się ze sobą Personal Networking: pozyskiwanie i utrzymanie klientów w sprzedaży stacjonarnej Logowanie społecznościowe: wygoda zwycięża nad rozsądkiem i przyspiesza panowanie nad światem. Siła przyzwyczajenia – neuromarketing w erze Internetu Rzeczy Maszyna w głowie – neuromarketing za pomocą uczących się maszyn, sztucznej inteligencji i wirtualizacji Megatrend: personalizacja Personalizacja prosta, ale skuteczna Personalizacja kompleksowa – AXA doskonali dialog z klientem w zakresie ubezpieczenia medycznego Ekstramaszyna – od robo doradcy przez chatbota do interfejsu głosowego Pamięć do wynajęcia – wirtualizacja wiedzy Perspektywy
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 61
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6319 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia strony [229]-238.
Dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych.
Motywacja i satysfakcja pracownika Istota motywacji pracownika Modele i koncepcje motywacji i motywowania pracownika Podejścia od strony treści Podejścia od strony procesu Satysfakcja, zaangażowanie i efektywność pracownika Istota satysfakcji i zaangażowania Satysfakcja, efektywność i zaangażowanie w teoriach motywacji Modele i źródła satysfakcji pracownika Relacja satysfakcji pracownika i jego efektywności Pomiar motywacji i satysfakcji pracowników Satysfakcja i lojalność klienta Satysfakcja klienta Satysfakcja jako efekt doświadczeń rynkowych klienta Modele satysfakcji Pomiar satysfakcji klienta Korzyści z satysfakcji klienta Lojalność klienta Czy zadowolony pracownik ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta? Związek satysfakcji pracownika z zadowoleniem klienta Modelowanie procesów pracowniczych i konsumenckich Model pomiaru motywacji i satysfakcji pracowników Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora centrów handlowych Motywacja i satysfakcja pracowników centrów handlowych Wyniki badań pracowników centrów handlowych Analiza porównawcza motywacji i satysfakcji pracowników badanych centrów handlowych Motywacja i satysfakcja pracowników banków Wyniki badań pracowników banków Wnioski z analizy porównawczej motywacji i satysfakcji pracowników banków Satysfakcja i lojalność klientów centrów handlowych Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów centrów handlowych Wnioski z analizy porównawczej badania klientów lubelskiego sektora centrów handlowych Satysfakcja i lojalność klientów banków Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów banków Wnioski z analizy porównawczej badania klientów podmiotów bankowych Związek procesów pracowniczych i klienckich.
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 49
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 19x25 cm.
Na okładce: Odkryj klucz do klientów i wykorzystaj moc technologii cyfrowych, by podnieść wyniki i efektywność Twojej firmy.
Bibliografia na stronach 254-255.
Skąd się wzięły współczesne firmy W poszukiwaniu nowych sposobów pracy Krótka historia CX Czym jest doświadczenie klienta Zrozumieć klienta Zarządzanie doświadczeniem klientów Projektowanie doświadczeń Tworzenie cyfrowych doświadczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154422 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów kierunku zarządzanie uczelni technicznych, osób zajmujących się w organizacjach pozyskiwaniem i utrzymaniem klienta, a także menedżerów ds. zaopatrzenia.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 625 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128578 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122922 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności