Burlita Augustyna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Burlita Augustyna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Postawy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów, a także dla studentów.
Badanie pakietów usług” jako źródło wiedzy o potrzebach użytkowników dworców Metodologia „Badania Pakietów Usług 2018” Analiza wyników przeprowadzonych badań w zakresie usług i funkcjonalności niezbędnych na wszystkich kategoriach dworców Wyniki badania jako podstawa do tworzenia rekomendowanego standardu na określonych kategoriach dworców Zmiana ról w rodzinie a wpływ ojców na zakup produktów dla dzieci – implikacje marketingowe Rola ojca w „tradycyjnej” rodzinie. Ewolucja roli ojca Nowe wzorce męskości i ojcostwa? Marketingowe implikacje nowych ról ojców w rodzinie Indywidualizacja produktów a satysfakcja klientów Istota i formy indywidualizacji produktów Istota i uwarunkowania satysfakcji klientów Relacje między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów Wybrane uwarunkowania relacji między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej Negatywne i pozytywne formy etycznego zachowania konsumentów Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej Podejmowanie decyzji zakupowych nowych produktów spożywczych przez młodych nabywców Innowacje a rynek produktów spożywczych Zachowania młodych nabywców wobec nowych produktów spożywczychConsumerism in Poland – a fact or a myth Consumerism – theoretical foundations Research methods Research findings Households’ shopping in Poland Goods possessed by households Consumer attitude – shopping and possessing products as a source of pleasure and entertainment Wastage – throwing away, frequent replacement of products Zachowania biegaczy w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema Postawy baby boomers, X, Y, Z Moda na bieganie – skala zjawiska w Polsce Profil biegacza w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema Zachowania biegaczy a przynależność do pokoleń Korzystanie przez seniorów z informacji o ofercie banków jako wyzwanie dla sektora Grupy seniorów jako konsumenci i odbiorcy informacji Źródła informacji o usługach bankowych wśród osób starszych Możliwe działania banków wobec wyzwań segmentu seniorów Znaczenie Internetu w procesie zakupu usług turystycznych Etapy procesu zakupu usługi turystycznej a możliwości i zakres wykorzystania Internetu Wykorzystanie Internetu w procesie zakupu usługi turystycznej według grup wieku respondentów z województwa podkarpackiego Assessment of the ethical behaviour of transport service providers by young consumers Ethical activities of transport companies Preferencje młodych kobiet na rynku piwa rzemieślniczego Przesłanki badania preferencji kobiet na rynku piwa Metodyka badania preferencji kobiet na rynku piwa Preferencje kobiet na rynku piwa w świetle badań empirycznych Consumers’ needs as the basis for market development of aesthetic medicine services Consumer on the market of aesthetic medicine services Consumers’ needs on the market of aesthetic medicine services Consumers’ needs as a basis for the market development of aesthetic medicine services – own research results Postawy polskich konsumentów wobec wybranych rodzajów nowej żywności Poziom zaspokojenia potrzeb żywnościowych Polaków w latach 2001–2015 Determinanty zmian w potrzebach żywnościowych w latach 2001–2015 Wpływ cyfryzacji na funkcjonowanie rynku opieki zdrowotnej w Polsce Geneza cyfryzacji w usługach medycznych Cyfryzacja polskiej opieki zdrowotnej – istota i struktura Istota projektu e-zdrowie Uwarunkowania prawne funkcjonowania e-zdrowia Próba oceny przygotowania polskiego rynku opieki zdrowotnej do wdrożenia systemu e-zdrowia Postrzeganie zagrożeń związanych z konsumpcją e-usług przez młodych konsumentów Założenia badań własnych i charakterystyka próby Biegi OCR w Polsce – charakterystyka uczestnika oraz aspekt marketingowy Rozwój biegów OCR na przestrzeni ostatnich 5 lat Biegacz OCR – charakterystyka na podstawie badań
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 9
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6217 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności