Służba zdrowia niepubliczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Lubowiecki-Vikuk Adrian Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Służba zdrowia niepubliczna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 239-260.
SPECYFIKA RYNKU TURYSTYKI MEDYCZNEJ 1.1. Taksonomia turystyki medycznej - próba konceptualizacji pojęcia 1.2. Podmioty rynku turystyki medycznej ze szczególnym uwzględnieniem konsumenta i jego zachowań 1.3. Czynniki rozwoju turystyki medycznej 1.3.1. Czynniki rozwoju krajowej turystyki medycznej 1.3.2. Czynniki rozwoju przyjazdowej turystyki medycznej 1.3.3. Czynniki rozwoju wyjazdowej turystyki medycznej KOMPOZYCJA MARKETINGOWA W PODMIOTACH PODAŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ 2.1. Istota marketingu mix w kontekście orientacji marketingowej 2.2. Marketing mix w turystyce medycznej 2.3. Kształtowanie instrumentów marketingu mix w podmiotach turystyki medycznej w warunkach zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności (VUCA) METODYKA BADAŃ 3.1. Model badawczy 3.2. Triangulacja metod badawczych 3.2.1. Ilościowa metoda badawcza 3.2.2. Jakościowa metoda badawcza INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PRYWATNYCH ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ W POLSCE A ZACHOWANIA PACJENTÓW-TURYSTÓW MEDYCZNYCH 4.1. Charakterystyka próby badawczej 4.2. Zachowania i doświadczenia pacjentów-turystów medycznych w Polsce 4.2.1. Determinanty zróżnicowania zachowań pacjentów-turystów medycznych 4.2.2. Pomiar doświadczeń ex post pacjentów-turystów medycznych (MTEX) 4.3. Ocena instrumentów marketingu mix w prywatnych zakładach opieki zdrowotnej w Polsce przez pacjentów-turystów medycznych 4.4. Segmentacja konsumentów na rynku turystyki medycznej w Polsce 4.4.1. Kryteria segmentacji konsumentów na rynku turystyki medycznej 4.4.2. Procedura segmentacji pacjentów-turystów medycznych 4.4.3. Profilowanie segmentów pacjentów-turystów medycznych INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PRYWATNYCH ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ POZA GRANICAMI POLSKI A ZACHOWANIA PACJENTÓW-TURYSTÓW MEDYCZNYCH 5.1. Charakterystyka próby badawczej 5.2. Motywy udziału w wyjazdowej turystyce medycznej oraz korzyści i bariery w opinii polskich pacjentów-turystów medycznych 5.3. Zachowania i doświadczenia polskich pacjentów-turystów medycznych na rynku wyjazdowej turystyki medycznej w kontekście bodźców marketingowych zagranicznych zakładów opieki zdrowotnej INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PODMIOTACH TURYSTYKI MEDYCZNEJ Z PERSPEKTYWY EKSPERTÓW 6.1. Charakterystyka próby badawczej 6.2. Znaczenie instrumentów marketingu mix w podmiotach turystyki medycznej w opinii ekspertów 6.3. Stosowanie instrumentów marketingu mix w podmiotach podaży turystyki medycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152987 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności