Pispers Ralf
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Pispers Ralf
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Neuromarketing
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Globalizacja sieci cyfrowych Droga do cyfrowej ekonomii Od World Wide Web do blockchain: mapa drogowa cyfrowej transformacji Sieć: Create smart user-experience („Wykreuj inteligentne doświadczenie użytkownika”) Media społecznościowe: Become a part of your customers live („Bierz udział w życiu swoich klientów”) Marketing kontekstowy Marketing autentyczny i storytelling Social commerce Internet of Things (IoT): Internet Rzeczy Wirtualizacja i dematerializacja Podstawy neuromarketingu Decyzje zakupowe w Internecie Ekstensywna decyzja zakupowa Limitowana decyzja zakupowa Nawykowa decyzja zakupowa Impulsywna decyzja zakupowa Czynniki wywołujące decyzje zakupowe Internet pomaga przy decyzjach zakupowych Model „bodziec organizm reakcja” (model Stimulus-Organism-Response) Autopilot jako siła napędzająca przy decyzjach zakupowych w Internecie Megatrend: neuromarketing Coca Cola czy Pepsi Cola? Jaki wpływ na postrzeganie ma otoczenie kulturowe? Co powie wasz mózg na samochód sportowy? Co mówi mózg palacza? Struktura i centralne obszary naszego mózgu Układ limbiczny – ośrodek władzy w naszym mózgu Narzędzia Funkcjonalne obrazowanie metodą rezonansu magnetycznego (fMRI) EEG (elektroencefalografia) Steady State Topography (SST) Magnetoencefalografia (MEG) Aktywność elektrodermalna (EDA) Elektromiografia (EMG) Facial Action Coding System (FACS) Eye-tracking (badanie ruchu gałek ocznych) Optymalizacja na podstawie pomiarów neuronaukowych Jak przebiega badanie neuromarketingowe w emolyzr? Najważniejsze koncepcje neuromarketingu Multisensoryczne procesy przetwarzania w mózgu Interaktywna oprawa w branży kredytowej Virtual Reality (VR) Określenie grupy docelowej według Limbic® Types (Typów Limbicznych) Inne koncepcje nieświadomego wpływu na kognitywne postrzeganie (percepcję poznawczą) i zachowania afektywne Framing (formułowanie) Priming (tworzenie podstaw) Neurony lustrzane jako podstawa ludzkiej komunikacji Komunikowanie się po ludzku również w Internecie. Zmiana perspektywy Szata graficzna a neuromarketing Storytelling. Kino w głowie klienta Neuromarketing w Internecie Dotychczasowe działania i odkrycia Silne i słabe strony sklepów internetowych: po równanie dwóch stron internetowych z punktu widzenia neuromarketingu Oddziaływanie antropomorficznych agentów interfejsu na stronach e-commerce Z własnych badań i dokonań Neurolab emolyzr w Targobanku Wybór grupy osób do badania Wnioski z badań neuromarketingowych Targobanku Badania firmy ERGO 138 Konstrukcja badania: eye-tracking i aktywność elektrodermalna (EDA) Realizacja Model testu 1: www.ergo.de Model testu 2: www.ergodirekt.de Neuromarketing w praktyce internetowej „Czynnik człowiek” triumfuje Efektywność komunikacji Zdolność zapamiętywania Rodzaje emocji „Ty” czy „Pan/Pani”? Jak zwracać się do swoich klientów? Neuromarketing w mediach społecznościowych Pozdrowienia z puli genowej: dlaczego media społecznościowe zaspokajają ważne potrzeby podstawowe człowieka? Eldorado motywów, czyli: dlaczego sieci społecznościowe są placem zabaw Limbic® Types? Kto potrzebuje Google i Żółtych Stron, czyli: dlaczego grupy rówieśnicze w sieciach społecznościowych czynią życie użytkowników łatwiejszym? Cyfrowy storytelling, czyli: dlaczego najciekawsze historie opowiadają sieci społecznościowe? Too fast for ratio: reklama i sprzedaż internetowa łączą się ze sobą Personal Networking: pozyskiwanie i utrzymanie klientów w sprzedaży stacjonarnej Logowanie społecznościowe: wygoda zwycięża nad rozsądkiem i przyspiesza panowanie nad światem. Siła przyzwyczajenia – neuromarketing w erze Internetu Rzeczy Maszyna w głowie – neuromarketing za pomocą uczących się maszyn, sztucznej inteligencji i wirtualizacji Megatrend: personalizacja Personalizacja prosta, ale skuteczna Personalizacja kompleksowa – AXA doskonali dialog z klientem w zakresie ubezpieczenia medycznego Ekstramaszyna – od robo doradcy przez chatbota do interfejsu głosowego Pamięć do wynajęcia – wirtualizacja wiedzy Perspektywy
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 61
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6319 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności