Johann Maria
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Johann Maria
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
angielski
(1)
Temat
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Stopa życiowa
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Statystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gospodarka cyfrowa i postcyfrowa a przedsiębiorstwo / redakcja naukowa Maria Johann. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 175 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Materiały z konferencji naukowej online, 22 września 2020 r., Warszawa.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Strategie przedsiębiorstw i procesy ich tworzenia w gospodarce cyfrowej i postcyfrowej Marek Błaszczyk Konsument cyfrowy a postcyfrowy - próba identyfikacji Anna M. Zarzycka Transformacja instytucji własności w świecie technologii cyfrowych Joanna Krześ-Dobieszewska Wpływ przeobrażeń na rynku pracy na zwinność przedsiębiorstwa Zofia Gródek-Szostak, Małgorzata Skrzek-Lubasińska Przejęcia technologiczne w erze gospodarki cyfrowej Joanna Korpus Rozwój i finansowanie przedsiębiorstw w warunkach cyfryzacji.z wykorzystaniem crowdfundingu Kamil Gemra Rozwiązania technologiczne jako wsparcie procesu rekrutacyjnego przedsiębiorstw Marcin Gul Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych w zakresie e-biznesowych kompetencji indywidualnych Katarzyna Czainska Trendy technologiczne w komunikacji wewnętrznej Barbara Wyrzykowska Kontrowersje w komunikacji marketingowej w erze postprawdy i niewiedzy Jagoda Ochocka Programy lojalnościowe jako narzędzie budowania relacji z klientami w erze cyfrowej Maria Johann Przyszłość cyfryzacji w przedsiębiorstwach Ewa Jagodzińska-Komar
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152985 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152986 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111202 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2019. - 225 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [203]-217.
Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pracowników przedsiębiorstw turystycznych.
Ewolucja rynku usług turystycznych Perspektywy rozwoju turystyki w Polsce i na świecie Znaczenie turystyki w gospodarce Kierunki polityki turystycznej Konsekwencje rozwoju turystyki Współczesne trendy na rynku turystycznym Rynek turystyczny w dobie globalizacji Zmiany w popycie i podaży usług turystycznych Procesy innowacyjne na rynku turystycznym Rozwój biur podróży na rynku turystycznym Rola biur podróży na rynku turystycznym Tendencje rozwojowe oferty produktowej Budowanie relacji z klientami Pojęcie, modele i znaczenie satysfakcji klienta Potrzeby, motywacja i oczekiwania klienta Pojęcie i istota satysfakcji klienta Jakość, wartość dla klienta i satysfakcja klienta Czynniki kształtujące satysfakcję klienta Modele satysfakcji klienta Model oczekiwanej niezgodności Model Fornella Model Kano Inne modele behawioralne Znaczenie satysfakcji klienta Satysfakcja klienta w modelach biznesowych Model systemu zarządzania jakością Modele doskonałości biznesowej Model doskonałości biznesowej Nagrody Deminga Model doskonałości biznesowej MBNQA Model doskonałości biznesowej EFQM Modele jakości usług Model jakości usług według Grönroosa Zintegrowany model jakości - model 4Q Koncepcyjny model jakości usług Model wartości idealnej Model postrzeganej jakości usług i satysfakcji Model jakości usług, wartości dla klienta i satysfakcji Kompleksowy model jakości usług Pomiar satysfakcji klienta Znaczenie pomiaru satysfakcji klienta Programy pomiaru satysfakcji klienta Proces pomiaru satysfakcji klienta Metody i narzędzia pomiaru satysfakcji klienta Badania klientów i innych podmiotów rynkowych Metody pomiaru satysfakcji klienta Indeksy satysfakcji klienta Analiza IPA Metoda SERVQUAL Metoda SERVPERF Metody pomiaru satysfakcji turystów Wpływ badań satysfakcji klienta na zarządzanie biurem podróży Satysfakcja klienta jako wyznacznik działalności biura podróży Czynniki kształtujące satysfakcję turysty Model satysfakcji klienta na rynku usług turystycznych Wpływ satysfakcji turystów na wyniki firmy Wartość dla klienta jako źródło satysfakcji nabywców usług turystycznych Specyfika wartości dla klienta na rynku usług turystycznych Proces kształtowania wartości dla klienta Znaczenie relacji sieciowych w tworzeniu wartości dla klienta Wartość dla klienta a satysfakcja turystów Pomiar satysfakcji klienta w biurze podróży Badania satysfakcji turystów Badania innych podmiotów rynkowych Znaczenie pomiaru satysfakcji turystów Badanie satysfakcji turystów z produktów oferowanych przez touroperatorów
Sygnatura czytelni BWF: XII E 110
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147048 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8239 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Services marketing / Maria Johann. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 103 s. : il. ; 24 cm.
Temat
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr. s. [101]-103.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143645 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [148]-150.
Dla studentów turystyki i rekreacji oraz pracowników biur podróży.
Istota i znaczenie marketingu w turystyce 1.1. Rola sektora usług turystycznych w gospodarce 1.2. Rynek usług turystycznych 1.3. Charakterystyka usług turystycznych 1.4. Geneza marketingu usług turystycznych 1.5. Istota strategii marketingowej w turystyce Formułowanie i wybór strategii marketingowej 2.1. Determinanty wyboru strategii marketingowej 2.2. Analiza firmy i rynku 2.3. Segmentacja i wybór rynku docelowego 2.4. Pozycjonowanie oferty rynkowej 2.5. Wybór instrumentów marketingowych Usługa turystyczna jako produkt 3.1. Istota produktu turystycznego 3.2. Struktura produktu turystycznego 3.3. Kształtowanie oferty turystycznej 3.4. Znaczenie strategii marki Kształtowanie cen w turystyce 4.1. Uwarunkowania decyzji cenowych 4.2. Metody wyznaczania ceny 4.3. Rodzaje strategii cenowych Dystrybucja usług turystycznych 5.1. Pojęcie i znaczenie dystrybucji 5.2. Kryteria wyboru kanałów marketingowych 5.3. Sprzedaż usług turystycznych Promocja w turystyce 6.1. Pojęcie, funkcje i cele promocji 6.2. Instrumenty komunikacji marketingowej 6.3. Założenia strategii promocji Strategia wobec personelu 7.1. Pracownicy firmy 7.2. Obsługa klienta Zarządzanie marketingiem w turystyce 8.1. Planowanie strategii marketingowej 8.2. Organizowanie i kierowanie działalnością marketingową 8.3. Kontrola działań marketingowych Przykłady do studiowania 9.1. Polska jako atrakcja turystyczna – kształtowanie oferty turystycznej 9.2. Mazurkas Travel – brandstretching, czyli rozciąganie marki 9.3. Triada – strategia cenowo-promocyjna 9.4. TUI – przykład marki globalnej
Sygnatura czytelni BWF: XII E 63
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5738 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności