Transformacja cyfrowa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Artykuły
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Gutowski Maksymilian
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Jaskuła Tomasz (informatyka)
(1)
Johann Maria
(1)
Kabalska Agnieszka
(1)
Kozarkiewicz Alina
(1)
Lis Marcin (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Poppendieck Mary
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Sysko-Romańczuk Sylwia (1970- )
(1)
Szudejko Michał
(1)
Vernon Vaughn
(1)
Zontek Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Informatycy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Transformacja cyfrowa
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(2)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Transformacja cyfrowa - ku nowym biznesom i regułom gry rynkowej (Sylwia Sysko-Romańczuk) Metodyka rozwoju kompetencji naukowych w pięciu krokach - od pomysłu do rozdziału (Sylwia Sysko-Romańczuk) Część I. Fundamenty transformacji cyfrowej - źródła, przejawy i skutki Rozdział 1. Już transformacja czy jeszcze restrukturyzacja? Dylematy definicyjne (Mateusz Rafalik) Rozdział 2. Innowacje technologiczne w polskich przedsiębiorstwach (Dariusz Kozakiewicz) Rozdział 3. Nadrzędność decyzyjna we współpracy ludzi z systemami informatycznymi (Beata Janika) Rozdział 4. Rola startupów w kształtowaniu nowych rynków (Tomasz Bruliński) Część II. Transformacja cyfrowa - zmiana procesów w łańcuchu wartości przedsiębiorstw Rozdział 1. Proces zakupowy - algorytmizacja łańcucha dostaw w branży c-commerce (Paweł Piotrowicz) Rozdział 2. Proces produkcji - wykorzystanie modelu mikrosicci w branży energetycznej (Grzegorz Kluj) Rozdział 3. Proces sprzedaży - metody planowania popytu w branży FMCG (Marcin Hermanowicz) Rozdział 4. Proces obsługi - mapowanie podróży klienta w branży telekomunikacyjnej (Agnieszka Kruszyńska-Fischbach) Transformacja cyfrowa - implikacje badawcze dla nauk o zarządzaniu i jakości (Sylwia Sysko-Romańczuk)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152115 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gospodarka cyfrowa i postcyfrowa a przedsiębiorstwo / redakcja naukowa Maria Johann. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 175 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Materiały z konferencji naukowej online, 22 września 2020 r., Warszawa.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Strategie przedsiębiorstw i procesy ich tworzenia w gospodarce cyfrowej i postcyfrowej Marek Błaszczyk Konsument cyfrowy a postcyfrowy - próba identyfikacji Anna M. Zarzycka Transformacja instytucji własności w świecie technologii cyfrowych Joanna Krześ-Dobieszewska Wpływ przeobrażeń na rynku pracy na zwinność przedsiębiorstwa Zofia Gródek-Szostak, Małgorzata Skrzek-Lubasińska Przejęcia technologiczne w erze gospodarki cyfrowej Joanna Korpus Rozwój i finansowanie przedsiębiorstw w warunkach cyfryzacji.z wykorzystaniem crowdfundingu Kamil Gemra Rozwiązania technologiczne jako wsparcie procesu rekrutacyjnego przedsiębiorstw Marcin Gul Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych w zakresie e-biznesowych kompetencji indywidualnych Katarzyna Czainska Trendy technologiczne w komunikacji wewnętrznej Barbara Wyrzykowska Kontrowersje w komunikacji marketingowej w erze postprawdy i niewiedzy Jagoda Ochocka Programy lojalnościowe jako narzędzie budowania relacji z klientami w erze cyfrowej Maria Johann Przyszłość cyfryzacji w przedsiębiorstwach Ewa Jagodzińska-Komar
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152985 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152986 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kompetencje organizacyjne w otwartej gospodarce cyfrowej / Alina Kozarkiewicz, Agnieszka Kabalska. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 289 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-284.
Dla praktyków i teoretyków, a także studentów kierunków ekonomicznych oraz pracowników naukowych.
Zasoby i kompetencje organizacyjne we współczesnych naukach o zarządzaniu Podejście zasobowe i jego ewolucja Nurt kompetencyjny - konkurowanie oparte na kompetencjach Nurt wiedzy - przedsiębiorstwo bazujące na wiedzy Nurt zasobów naturalnych Zdolności przedsiębiorstwa a rutyny w podejściu ewolucyjnym Zdolności dynamiczne Kompetencje organizacyjne w nowej gospodarce Czwarta rewolucja przemysłowa i gospodarka 4.0 Uwarunkowania transformacji cyfrowej. Pojęcie transformacji cyfrowej Zakres transformacji cyfrowej Adaptacja przedsiębiorstw do transformacji cyfrowej Możliwości i zagrożenia wynikające z transformacji cyfrowej Wyzwania gospodarki współdzielenia Idea gospodarki współdzielenia Rozwój gospodarki współdzielenia Gospodarka doznań i jej wyzwania organizacyjne Znaczenie doświadczeń i doznań Idea gospodarki doznań Personalizacja oferty a utowarowienie doznań Nowe wartości organizacyjne Modele ekonomiczno-społeczne bazujące na otwartości Kreatywność i zarządzanie kreatywnością Znaczenie współpracy i współtworzenia wartości Autentyczność Kompetencje organizacyjne w warunkach transformacji cyfrowej Kompetencje organizacyjne a procesy transformacji Kompetencje informatyczne Kompetencje analityczne Zakres i znaczenie kompetencji analitycznych Specyficzne kompetencje analityczne Rozwój kompetencji analitycznych organizacji Kompetencje projektowe Znaczenie kompetencji projektowych Kompetencje projektowe organizacji Dojrzałość i doskonalenie kompetencji projektowych organizacji Ewolucja koncepcji kompetencji projektowych Kompetencje innowacyjne organizacji Kompetencje innowacyjne w czasach transformacji cyfrowej Konceptualizacja kompetencji innowacyjnych Rozwój kompetencji innowacyjnych Kompetencje otwartej gospodarki 1 Kompetencje współpracy międzyorganizacyjnej Kompetencje organizacji a współtworzenie wartości Kompetencje relacyjne organizacji i ich komponenty Kompetencje sieciowe Kompetencje angażowania i otwartości Otwarte innowacje i ich znaczenie Otwarte strategie Społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność Społeczne zaangażowanie przedsiębiorstw Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) CSR a zasoby i kompetencje organizacji Kompetencje relacyjne jako podstawa funkcjonowania klastrów uzdrowisk Charakterystyka wybranej metody badawczej Sektor uzdrowiskowy w Polsce - kontekst badań Współpraca w sektorze usług uzdrowiskowych Sposoby wykorzystania kompetencji relacyjnych Percepcja znaczenia kompetencji analitycznych Wyzwania w analityce - aktualne trendy Kompetencje projektowe organizacji w warunkach transformacji cyfrowej Wyzwania wobec współczesnego zarządzania projektami Nowe kompetencje projektowe organizacji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 61
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154016 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154017 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej / Marcin Lis. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 242 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-238.
1. Uczelnia jako aktor w procesach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy 15 1.1. Orientacja na wiedzę jako wymóg współczesności 15 1.2. Transformacja uczelni w organizację przedsiębiorczą i podporządkowaną wiedzy 24 1.3. Uwarunkowania rozwoju współpracy międzyorganizacyjnej uczelni i przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy 36 2. Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami – studium literatury przedmiotu 53 2.1. Wykorzystanie marketingu relacji w procesie kształtowania więzi międzyorganizacyjnych uczelni i przedsiębiorstw 53 2.2. Przedsiębiorstwa jako interesariusze szkół wyższych 61 2.3. Rozwój relacji uczelni i przedsiębiorstw 68 2.4. Znaczenie wartości i satysfakcji w relacji uczelni i przedsiębiorstwa 84 3. Transformacja cyfrowa jako płaszczyzna nawiązywania i wzmacniania relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami 97 3.1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia 97 3.2. Kierunki i uwarunkowania rozwoju technologii cyfrowych w przedsiębiorstwach 105 3.3. Wielowymiarowość procesu transformacji cyfrowej w uczelniach 117 4. Technologie cyfrowe w procesie kształtowania relacji szkoły wyższej z przedsiębiorstwami – wyniki badań 129 4.1. Metodyka procesu badawczego 129 4.2. Relacje między uczelniami a przedsiębiorstwami w świetle wyników badań ilościowych 142 4.3. Wpływ wiedzy o technologiach cyfrowych na nawiązanie oraz wzmocnienie więzi łączącej uczelnie z przedsiębiorstwami 156 4.4. Główne problemy w procesie kształtowania relacji uczelni z przedsiębiorstwami w świetle wyników badań jakościowych 173 4.4.1. Perspektywa badanych przedstawicieli uczelni 173 4.4.2. Perspektywa badanych przedstawicieli przedsiębiorstw współpracujących i niewspółpracujących z uczelniami 176 5. Nowe podejście do kształtowania relacji uczelni z przedsiębiorstwami – ujęcie modelowe 181 5.1. Założenia budowy modelu 181 5.2. Proces kształtowania długotrwałych relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej 186 5.3. Identyfikacja, analiza oraz wybór potencjalnych partnerów relacji uczelni 190 5.4. Oferowanie i współkreowanie wartości w procesie kształtowania długotrwałych relacji na linii uczelnia – przedsiębiorstwo 195
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151009 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne obszary zarządzania / redakcja naukowa Wojciech Pizło. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2021. - 193, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Pamięci Piotra Jałowieckiego (1972-2021) Rozdział 1. Zarządzanie w warunkach rewolucji cyfrowej Barbara Wyrzykowska, Tatiana Balanowska Rozdział 2. TOPSIS jako narzędzie do wspierania procesu decyzyjnego Joanna Kisielińska Rozdział 3. Zarządzanie publiczne. Próba systematyki współczesnych koncepcji Piotr Pietrzak Rozdział 4. Zarządzanie transportem miejskim aglomeracji Warszawy - kontekst środowiskowy Aleksandra Górecka Rozdział 5. Środowiskowe aspekty zarządzania cyklem życia w sektorze rolno-żywnościowym Grzegorz Ganczewski, Krystyna Rejman, Hanna Górska-Warsewicz Rozdział 6. Zrównoważona konsumpcja. Implikacje dla systemu żywnościowego Ewa Halicka Rozdział 7. Zachowania nabywcze seniorów na rynku żywności Funkcjonalnej Anna Jasiulewicz, Natalia Flakiewicz Rozdział 8. Dostosowanie handlu detalicznego do warunków pandemii COVID-19 Joanna Wrzesińska-Kowa\ Rozdział 9. Innowacyjne rozwiązania technologiczne, wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem hotelarskim Agnieszka Tul-Krzyszczuk Rozdział 10. Innowacje w komunikacji marketingowej Anna Mazurkiewicz-Pizło Rozdział 11. Reputacja i jej znaczenie dla przedsiębiorstwa Katarzyna Łukasiewicz Rozdział 12. Zarządzanie kosztami w opinii zarządzających spółdzielniami Mleczarskimi Marzena Ganc Współczesne obszary zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151847 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 275-292.
Dla menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, pracowników naukowych oraz studentów kierunków związanych z HR, zarządzaniem i informatyką.
Rozdział 1. Cyfrowa transformacja jako rzeczywistość współczesnej gospodarki 1.1.Transformacja cyfrowa globalnej gospodarki 1.2.Technologie przyszłości czy teraźniejszości? - czyli o tym, co kształtuje obecnie rzeczywistość cyfrową Rozdział 2. Cyfryzacja w świecie pracy 2.1.Wpływ kluczowych technologii na zmiany w świecie pracy -technologie w służbie pracy czy zamiast pracy? 2.2.Cyfryzacja a nowe formy pracy. Czy firmy nadążają za zmianami na rynku pracy? Rozdział 3. Cyfrowy HR - charakterystyka koncepcji 3.1.Cyfryzacja HR - ewolucja czy rewolucja podejścia do zarządzania ludźmi? 3.2.Zakres funkcjonalny cyfrowego HR 3.3.Etapy rozwoju cyfrowego HR Rozdział 4. Proces digitalizacji organizacji i HR 4.1.Dojrzałość czy dojrzewanie cyfrowe? 4.2.Poziomy digitalizacji organizacji i HR 4.3.Wdrażanie cyfrowego HR jako proces technologiczny, organizacyjny, społeczny i środowiskowy Rozdział 5. Funkcja HR w obliczu digitalizacji 5.1.Zadania działu HR w procesie dojrzewania cyfrowego organizacji 5.2.Cyfryzacja a tradycyjne funkcje HR 5.3.Nowe role HR w procesie digitalizacji przedsiębiorstwa Rozdział 6. Analityka i predykcja: o podejmowaniu decyzji w erze cyfrowego HR 6.1.Analityka i HR oparty na dowodach 6.2.Rozwój funkcji predykcyjnych i preskryptywnych: jak analityka wspiera podejmowanie decyzji w HR Rozdział 7. HR w świecie algorytmów 7.1.Algorytmiczne zarządzanie zasobami ludzkimi 7.2.Od wsparcia decyzji do pełnej automatyki. Klasyfikacja systemów algorytmicznych w HR 7.3.Obszary wykorzystania algorytmów w HR 7.4.Przyszłość algorytmicznego HR. Czy sztuczna inteligencja będzie zarządzać pracownikami przyszłości? Rozdział 8. Wyzwania wdrożenia cyfrowego HR 8.1.Przenikanie się światów, czyli o interaktywności cyfrowego HR 8.2.Wielki Brat patrzy, czyli słów kilka o wykorzystaniu monitoringu w HR 8.3.Etyczna strona technologii. Sprawiedliwość czy tyrania sztucznej inteligencji? 8.4.Cyberbezpieczeństwo w cyfrowym HR Rozdział 9. Przywództwo w erze rewolucji cyfrowej 9.1.Przywództwo a zarządzanie. Czy uda się rozstrzygnąć stary spór? 9.2.VUCA czy BANI? Kilka pytań o istotę współczesnego przywództwa 9.3.Dyrygent orkiestry symfonicznej czy członek zespołu jazzowego? 9.4.Jak zarządzać zmianą w świecie ciągłych zmian? 9.5.Między ślepą nieufnością a ślepym zaufaniem. Umiejętność budowy zaufania jako podstawowa kompetencja przywódcy Rozdział 10. Zarządzanie zespołem w warunkach pracy zdalnej 10.1.Wyzwania pracy zdalnej 10.2.Home worker, workationist, slowmad, cyfrowy nomada -rodzaje zdalnych pracowników 10.3.Modele zarządzania zespołami pracującymi w trybie zdalnym i hybrydowym 10.4.Komunikacja jako podstawa zdalnej pracy Rozdział 11. Praca hybrydowa jako codzienność ery gospodarki cyfrowej 11.1.Hybrydowość w teorii i praktyce zarządzania 11.2.Hybryda, ale jaka? Organizacja pracy hybrydowej jako wyzwanie dla działów HR 11.3. Analityczny Albert, Współpracująca Klara, Wielozadaniowy Wiktor a oczekiwania dotyczące pracy hybrydowej Rozdział 12. Pracownik w erze rewolucji cyfrowej 12.1.Kompetencje cyfrowe - must have współczesnego pracownika 12.2.Profil kompetencyjny zdalnego pracownika 12.3.Zagrożenia psychospołeczne w erze cyfrowej 12.4.Work-life balance czy work-life enrichment? 12.5.Wellbeing jako odkrycie ostatnich lat 12.6.Wellbeing a tzw. nowa normalność Rozdział 13. Kariera zawodowa w świecie cyfrowym 13.1.Automatyzacja zawodów a kompetencje przyszłości 13.2.Czas karierowych surferów - krótki przegląd modeli współczesnych karier zawodowych 13.3.Personal branding - budowanie marki osobistej jako fundament kariery zawodowej Rozdział 14. Kilka pytań o codzienność pracy w erze cyfrowej 14.1.Jak uniknąć dekoncentracji? - szkodliwy mit multitaskingu i zasada sterylnego kokpitu 14.2.Strategia zjedz tę żabę czy metoda kuli śnieżnej? 14.3.Technika pomodoro czy metoda Tony'ego Schwartza? 14.4.Praca głęboka - utopia czy konieczność? 14.5.Jesteś cyfrowym tubylcem czy cyfrowym imigrantem? - krótki test na zakończenie Studia przypadków Jak z sukcesem wdrożyć system informatyczny do zarządzania kapitałem ludzkim organizacji? TEMPURIO - innowacyjny system do zarządzania wynagrodzeniami Technologie w HR - wsparcie w ocenie i rozwoju kompetencji Studium przypadku cyfrowego HR w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi Organizacyjne i merytoryczne uwarunkowania wdrożenia systemu informatycznego mHR w firmie S.S.A Wdrożenie e-learningu w Narodowym Centrum Kultury
Sygnatura czytelni BWZ: II A 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154308 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154309 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla i osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie.
Strategiczne uczenie się poprzez eksperymenty na potrzeby transformacji . Cele biznesowe i transformacja cyfrowa Architektura oprogramowania - szybki przegląd Dlaczego oprogramowanie się nie sprawdza? Metafora długu Entropia oprogramowania Twoje przedsiębiorstwo a prawo Conwaya Komunikacja dotyczy wiedzy (Nowe) podejście do strategii oprogramowania Myślenie Przemyślenie na nowo Czy monolity są złe? Czy mikrousługi są dobre? Nie obwiniaj Agile Podstawowe narzędzia strategicznego uczenia się Decyzje: właściwe i niewłaściwe, wczesne i późne Kultura i zespoły Kultura porażki to nie kultura zrzucania winy Jak właściwie rozumieć prawo Conwaya? Umożliwianie bezpiecznego eksperymentowania Najpierw moduły Wszystko pomiędzy Zdolności biznesowe, procesy biznesowe i cele strategiczne Celowe dostarczanie Podejmowanie decyzji za pomocą Cynefin Gdzie jest spaghetti i jak długo się je gotuje? Architektura strategiczna Zastosowanie narzędzi Eksperymentowanie i odkrywanie zorientowane na zdarzenia Stosowanie modeli oprogramowania Szybkie uczenie się przy użyciu EventStormingu Kiedy konieczne są sesje zdalne Prowadzenie sesji Modelowanie ogólnej wizji Zastosowanie narzędzi Wspieranie innowacji biznesowych Dziedziny i poddziedziny Wiedza kontekstowa Kontekst ograniczony i język wszechobecny Dziedzina główna Poddziedziny pomocnicze, generyczne i mechanizmy techniczne Poddziedziny pomocnicze Poddziedziny generyczne Mechanizmy techniczne Zdolności biznesowe i konteksty Mapowanie, porażka i sukces - wybierz dwa Mapowanie kontekstów Partnerstwo Wspólny rdzeń Klient - Dostawca Konformizm Warstwa przeciwuszkodzeniowa Usługa open-host Język opublikowany Modelowanie topografii Ponoszenie porażek i odnoszenie sukcesów Zastosowanie narzędzi Modelowanie konceptów dziedzinowych Encje Obiekty wartości Agregaty Usługi dziedzinowe Zachowania funkcyjne Zastosowanie narzędzi Architektura zorientowana na zdarzenia . Architektura podstaw Style architektoniczne, wzorce i czynniki decyzyjne Porty i adaptery (architektura heksagonalna) Modularyzacja Zapytania/odpowiedzi REST Atrybuty jakości Bezpieczeństwo Prywatność Wydajność Skalowalność Wytrzymałość - niezawodność i odporność na błędy Złożoność Architektury oparte na komunikatach i zdarzeniach REST oparty na komunikatach i zdarzeniach Dzienniki zdarzeń Subscriber polling Server-Sent Events Zarządzanie procesami i oparte na zdarzeniach Event Sourcing CQRS Serverless i Function as a Service Tworzenie przemyślanej architektury - dwie ścieżki . Monolity na poważnie Poprawnie od samego początku Zdolności biznesowe Decyzje architektoniczne Od chaosu do ładu Zmiany na zmianach Rozerwanie sprzężenia Utrzymanie stanu właściwego Od monolitu do mikrousług Przygotowanie mentalne Od modularnego monolitu do mikrousług Od monolitu wielkiej kuli błota do mikrousług Interakcje użytkowników Harmonizacja zmian danych Co należy udusić? Odłączanie starszego monolitu Równowaga i strategia Równowaga a atrybuty jakości Strategia i cel Cele biznesowe kierują transformacją cyfrową Używanie narzędzi strategicznego uczenia się Lekkie modelowanie oparte na zdarzeniach Wspieranie innowacji biznesowych Architektura zorientowana na zdarzenia Monolity jako najważniejsze zagadnienie Tworzenie mikrousług z monolitu Równowaga wymaga bezstronności, innowacja jest niezbędna
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 62
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153049 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności