Pizło Wojciech
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Pizło Wojciech
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie
(2)
Jałowiecki, Piotr (1972-2021)
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Sadownictwo
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Grójec (Polska ; region)
(1)
Warka (Polska ; region)
(1)
Gatunek
Księga pamiątkowa
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia strony [257]-268.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
Istota marketingu we współczesnej gospodarce Ewolucja definiowania marketingu Istota marketingu społecznego Stopień zaangażowania organizacji w działalność społeczną Orientacje rynkowe organizacji Orientacja produkcyjna i produktowa orientacja sprzedażowa Orientacja marketingowa Orientacja na indywidualnego klienta Orientacja holistyczna Instrumenty marketingu Otoczenie organizacji otoczenie instytucjonalne lnstytucje z punktu widzenia marketingu lnstytucje w przestrzeni społecznej Makrootoczenie (otoczenie dalsze) Wymiar ekonomiczny Wymiar społeczny Wymiar technologiczny Wymiar kulturowy Wymiar prawny Analiza makrootoczenia-PEST Mikrootoczenie (otoczenie bliższe, konkurencyjne) Oddziaływanie konkurencji na rynkowe otoczenie Otoczenie konkurencyjne - Analiza Pięciu Sił Portera Analiza udziału w rynku Analiza pojemności rynku Analiza chłonności rynku Modele zarządzania w zmiennych warunkach otoczenia Badania marketingowe w życiu gospodarczym Ewolucja systemów zbierania informacji marketingowej Rodzaje badań marketingowych Źródła informacji w badaniach marketingowych Proces badań marketingowych Metody badań marketingowych Innowacyjne techniki wykorzystywane w badaniach marketingowych Nowoczesne technologie - przykłady wykorzystania w badaniach rynkowych Internet jako środowisko badań marketingowych Rynkowe zachowania konsumentów Gospodarstwo domowe jako jednostka gospodarująca Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku Wybrane teorie motywacji człowieka Potrzeby według Abrahama Maslowa Potrzeby według Zygmunta Freuda Potrzeby według Bronisława Malinowskiego osobowość jako determinanta zachowań konsumenta Styl życia - wyrażanie siebie przez konsumenta Wybrane prawidłowości dotyczące konsumpcji w gospodarstwach domowych Teoria użyteczności-prawo Gossena Prawo Engla Hipoteza dochodu absolutnego J.M. Keynesa Hipoteza dochodu stałego M. Friedmana Hipoteza cyklu życia F. Modiglianiego i A. Ando Hipoteza dochodu relatywnego i nieodwracalności konsumpcji J.S. Duesenberry'ego Rola członków gospodarstwa domowego w podejmowaniu decyzji zakupu CykI życia rodziny Główne rodzaje decyzji zakupu Zakupy oparte o decyzje na podstawie kraju pochodzenia Proces dokonywania zakupu Typologia konsumentów-wybrane rynki Typologia konsumentów ze względu na racjonalność zachowań Typologia konsumentów w ujęciu międzynarodowym Analiza strategiczna organizacji Analiza SWOT Analiza Portfolio -macierz Boston Consulting Group (BCG) Definicja rodzajów działalności (grup produktów) w macierzy BCG Ograniczenia stosowania macierzy BCG Wyznaczanie macierzy BCG Macierz Ansoffa narzędzie analizy rynków i produktów Produkt w koncepcji marketingu Marketingowa interpretacja produktu lstota produktu w interpretacji teorii dóbr publicznych Nowy paradygmat produktu Koncepcja cyklu życia produktu Cykl innowacyjny a cykl życia produktu Łańcuch wartości przedsiębiorstwa w koncepcji produktu Opakowanie jako atrybut produktu opakowanie w odniesieniu do instrumentów marketingu Pojęcie i klasyfikacja nowych produktów Marka produktu Produkt jako przedmiot analizy marketingowej Analiza korzyści z produktu Wybrane metody kwantyfikacji jakości produktu Cena w koncepcji marketingowej Związek ceny i użyteczności Polityka cenowa dla produktów istniejących na rynku Jakość jako kryterium wyznaczenia ceny Postrzeganie ceny produktu przez pryzmat jego wartości określenie wysokości cen dla produktów Cenowa elastyczność popytu Analiza punktu krytycznego (punkt rentowności) Zarządzanie ceną a zależność pomiędzy innymi instrumentami Dystrybucja jako element koncepcji marketingu Dystrybucja w działaniach marketingowych Pojęcie kanału dystrybucji Typy kanałów dystrybucji Funkcje realizowane w kanałach logistyczno-dystrybucyjnych Wybór kanałów dystrybucji optymalizacja kosztów dystrybucji Relacja między dystrybucją a obsługą klienta w koncepcji marketingu Wybrane wskaźniki oceny systemu dystrybucji Wskaźnik trendu sprzedaży Dystrybucja numeryczna Prawo grawitacji Reilly'ego Dystrybucja w lnternecie Promocja jako element koncepcji marketingu mix Reklama Promocja dodatkowa Public relations Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni Wykorzystanie lnternetu w celach promocyjnych Reklama w lnternecie Strona WWW organizacji Promocja dodatkowa (uzupełniająca) w sieci Public Relations (PR)w lnternecie Marketing bezpośredni w lnternecie Poczta elektroniczna Metody oceny efektów działań promocyjnych Wskaźnik zasięgu reklamy Wskaźnik częstotliwości reklamy Wskaźnik penetracji reklamy (intensywności reklamy) Wskaźnik efektywnej częstotliwości reklamy (intensywności reklamy) Wskaźnik opportunity to see/opportunity to hear Wskaźnik skuteczności reklamy.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 127
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 2 pt.: Gospodarowanie w sadownictwie Grójca i Warki : społeczno-ekonomiczne uwarunkowania rozwoju gospodarstw domowych : raport z badań jakościowych / pod red. Wojciecha Pizło.
Praca wykonana w ramach grantu pt.: Gospodarowanie zasobami społeczno-ekonomicznymi z rejonu Grójca i Warki - przykład rodzinnych gospodarstw sadowniczych.
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: III D 6,1 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 13236 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesne zarządzanie : cechy funkcjonalne przedsiębiorstw / redakcja naukowa Wojciech Pizło. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 277 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Systemy informatyczne i ich zarządcze wykorzystanie w przedsiębiorstwie - Konrad Michalski 15 1.1. System informacyjny zarządzania przedsiębiorstwem 15 1.2. Geneza i podział systemów informatycznych w zarządzaniu 20 1.3. Systemy zintegrowane (ERP) w zarządzaniu przedsiębiorstwem 23 1.4. Kluczowe systemy dziedzinowe w obszarze produkcyjnym przedsiębiorstwa 25 1.5. Wymagania dotyczące jakości systemów informatycznych do zarządzania 28 Studium przypadku systemu klasy ERP dla sektora MŚP 32 Specyfika przedsiębiorstw usługowych - Agnieszka Tul-Krzyszczuk 35 2.1. Istota i znaczenie usług 35 2.2. Klasyfikacja i cechy usług 37 2.3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego 40 2.4. Planowanie i projektowanie procesu świadczenia usług 45 2.5. Obsługa klienta i jakość usług 49 Gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie - Joanna Domagała 55 3.1. Funkcje gospodarki magazynowej w systemie logistycznym przedsiębiorstwa 55 3.2. Rodzaje magazynów i ich zadania 57 3.3. Organizacja procesów magazynowych 60 3.4. Formalnoprawne uwarunkowania zarządzania magazynem 67 Studium przypadku - Procesy magazynowe w międzynarodowym koncernie 71 Transport w przedsiębiorstwie - Teresa Gądek-Hawlena 73 4.1. Istota działalności transportowej przedsiębiorstw 73 4.2. Decyzje make or buy 77 4.3. Transport własny w przedsiębiorstwie 80 4.4. Outsourcing usług transportowych 82 4.5. Transport wewnętrzny w przedsiębiorstwie produkcyjnym 84 4.6. Giełdy transportowe 86 4.7. Wybrane nowoczesne rozwiązania w działalności transportowej przedsiębiorstw 91 Studium przypadku przedsiębiorstwa Pack 95 Zarządzanie pracownikami - podejście funkcjonalne - Anna J. Parzonko, Anna Sieczko 97 5.1. Zasoby ludzkie w organizacji 97 5.2. Proces rekrutacji i selekcji pracowników 100 5.3. Adaptacja pracownika w organizacji 105 5.4. Szkolenie i rozwój pracownika 106 5.5. Systemy motywacyjne w małych i dużych zespołach 109 5.6. Kontrola wykonanych zadań 111 Marketingowe zarządzanie produktem w przedsiębiorstwie - Wojciech Pizło 117 6.1. Wprowadzenie 117 6.2. Porterowski łańcuch wartości - istota koncepcji zarządzania produktem 118 6.3. Badanie potrzeb konsumentów ostatecznych 119 6.4. Produkt z punktu widzenia konkurencyjnego rynku 119 6.5. Zarządzanie nowym produktem 121 6.6. Zarządzanie cyklem życia produktu 123 6.7. Fazy zintegrowanego cyklu życia produktu 124 Zarządzanie logistyką marketingową - Piotr Pietrzak 131 7.1. Istota i cele logistyki marketingowej 131 7.2. Logistyka zaopatrzenia 133 7.3. Logistyka dystrybucji 137 7.4. Efekty zarządzania logistyką marketingową 140 Studium przypadku przedsiębiorstwa WoodArt 142 Zarządzanie ceną - Monika Utzig, Wojciech Pizło 147 8.1. Definicja ceny 147 8.2. Cena dla sprzedawcy i nabywcy 148 8.3. Koszty a cena 150 8.4. Związek ceny i użyteczności 152 8.5. Cenowa elastyczność popytu 152 8.6. Cena jako instrument marketingowy 156 8.7. Strategie ustalania cen 157 8.8. Polityka cenowa produktów istniejących na rynku 159 8.9. Jakość jako kryterium wyznaczenia ceny 161 8.10. Określenie wysokości cen dla produktów nowych 163 8.11. Zarządzanie ceną w warunkach inflacji 164 Zarządzanie podatkami w przedsiębiorstwie - Marzena Ganc 169 9.2. Zobowiązania podatkowe organizacji 170 9.3. Podatek dochodowy od osób fizycznych 172 9.4. Podatek dochodowy od osób prawnych 174 9.5. Zryczałtowane formy opodatkowania 179 9.6. Podatek VAT 180 Zarządzanie komunikacją w przedsiębiorstwie - Anna Mazurkiewicz-Pizło 185 10.1. Istota procesu komunikacji 186 10.2. Znaczenie komunikacji w zarządzaniu organizacją 190 10.3. Podział form komunikacji 193 10.4. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z rynkiem 195 10.4.1. Klasyczne instrumenty komunikacji marketingowej 195 10.4.2. Nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej 199 Zarządzanie tożsamością i wizerunkiem w przedsiębiorstwie - Dagmara Stangierska 205 11.1. Tożsamość przedsiębiorstwa - wypadkowa wielu elementów 205 11.2. Tożsamość przedsiębiorstwa - kultura i komunikacja 208 11.3. Tożsamość przedsiębiorstwa a wizerunek 210 11.4. Zarządzanie tożsamością przedsiębiorstwa 213 Zarządzanie sytuacją kryzysową w przedsiębiorstwie - Agnieszka Werenowska 219 12.1. Definiowanie pojęcia kryzys 219 12.2. Przyczyny i klasyfikacje kryzysów w przedsiębiorstwie 221 12.3. Zarządzanie kryzysowe 225 Zaufanie w organizacjach - Joanna Paliszkiewicz 231 13.1. Pojęcie zaufania 231 13.2. Rodzaje zaufania 232 13.3. Budowanie zaufania 233 13.4. Odbudowa zaufania 236 Zarządzanie zmianami - Sławomir Jarka, Paweł Szaliński 243 14.1. Wstęp do zarządzania zmianami 243 14.2. Pojęcie zmiany organizacyjnej 244 14.3. Czynniki wpływające na zainicjowanie procesu zmian w przedsiębiorstwie 245 14.4. Rodzaje zmian organizacyjnych 249 14.5. Zmiany ewolucyjne czy rewolucyjne 253 14.6. Źródła oporu przeciw zmianom i sposoby ich przezwyciężania 255 Zarządzanie projektami we współczesnym przedsiębiorstwie - Agnieszka Biernat-Jarka 261 15.2. Geneza projektu i procesu zarządzania projektami 262 15.3. Pojęcie i cechy projektu 262 15.4. Zarządzanie projektami 268 15.5. Sukces lub porażka projektu 269 15.6. Cykl życia projektu 271
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 105
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154893 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154894 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne obszary zarządzania / redakcja naukowa Wojciech Pizło. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2021. - 193, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Pamięci Piotra Jałowieckiego (1972-2021) Rozdział 1. Zarządzanie w warunkach rewolucji cyfrowej Barbara Wyrzykowska, Tatiana Balanowska Rozdział 2. TOPSIS jako narzędzie do wspierania procesu decyzyjnego Joanna Kisielińska Rozdział 3. Zarządzanie publiczne. Próba systematyki współczesnych koncepcji Piotr Pietrzak Rozdział 4. Zarządzanie transportem miejskim aglomeracji Warszawy - kontekst środowiskowy Aleksandra Górecka Rozdział 5. Środowiskowe aspekty zarządzania cyklem życia w sektorze rolno-żywnościowym Grzegorz Ganczewski, Krystyna Rejman, Hanna Górska-Warsewicz Rozdział 6. Zrównoważona konsumpcja. Implikacje dla systemu żywnościowego Ewa Halicka Rozdział 7. Zachowania nabywcze seniorów na rynku żywności Funkcjonalnej Anna Jasiulewicz, Natalia Flakiewicz Rozdział 8. Dostosowanie handlu detalicznego do warunków pandemii COVID-19 Joanna Wrzesińska-Kowa\ Rozdział 9. Innowacyjne rozwiązania technologiczne, wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem hotelarskim Agnieszka Tul-Krzyszczuk Rozdział 10. Innowacje w komunikacji marketingowej Anna Mazurkiewicz-Pizło Rozdział 11. Reputacja i jej znaczenie dla przedsiębiorstwa Katarzyna Łukasiewicz Rozdział 12. Zarządzanie kosztami w opinii zarządzających spółdzielniami Mleczarskimi Marzena Ganc Współczesne obszary zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151847 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139134 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności