Mazurkiewicz-Pizło Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Enoturystyka
(1)
FinTech
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Marketing
(1)
Promocja
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Turystyka winiarska
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wieś
(1)
Winnice Podkarpacia
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 173-181.
Innowacje w bankowości detalicznej na świecie Wprowadzenie - o coraz szybszym procesie innowacji na świecie Wizerunek sektora finansowego a kryzys pierwszej dekady XXI wieku Styl życia konsumentów jako determinanta innowacyjności banków Wykorzystanie Internetu oraz portali społecznościowych we współczesnej bankowości Działanie w chmurze Placówki banku - czy nadal konieczne? Innowacyjność sektora finansowego w Polsce Charakterystyka sektora finansowego w Polsce Innowacyjność instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016 Sektor FinTech w Polsce - szanse i bariery rozwoju Przykłady wdrożeń innowacji w sektorze finansowym w Polsce Innowacje marketingowe w działalności instytucji finansowych - wybrane zagadnienia Marketing w działaniach instytucji finansowej Innowacyjne badania marketingowe Innowacje w zakresie usług i produktów finansowych Nowoczesna komunikacja instytucji finansowych z rynkiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148446 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7141 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia strony [257]-268.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
Istota marketingu we współczesnej gospodarce Ewolucja definiowania marketingu Istota marketingu społecznego Stopień zaangażowania organizacji w działalność społeczną Orientacje rynkowe organizacji Orientacja produkcyjna i produktowa orientacja sprzedażowa Orientacja marketingowa Orientacja na indywidualnego klienta Orientacja holistyczna Instrumenty marketingu Otoczenie organizacji otoczenie instytucjonalne lnstytucje z punktu widzenia marketingu lnstytucje w przestrzeni społecznej Makrootoczenie (otoczenie dalsze) Wymiar ekonomiczny Wymiar społeczny Wymiar technologiczny Wymiar kulturowy Wymiar prawny Analiza makrootoczenia-PEST Mikrootoczenie (otoczenie bliższe, konkurencyjne) Oddziaływanie konkurencji na rynkowe otoczenie Otoczenie konkurencyjne - Analiza Pięciu Sił Portera Analiza udziału w rynku Analiza pojemności rynku Analiza chłonności rynku Modele zarządzania w zmiennych warunkach otoczenia Badania marketingowe w życiu gospodarczym Ewolucja systemów zbierania informacji marketingowej Rodzaje badań marketingowych Źródła informacji w badaniach marketingowych Proces badań marketingowych Metody badań marketingowych Innowacyjne techniki wykorzystywane w badaniach marketingowych Nowoczesne technologie - przykłady wykorzystania w badaniach rynkowych Internet jako środowisko badań marketingowych Rynkowe zachowania konsumentów Gospodarstwo domowe jako jednostka gospodarująca Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku Wybrane teorie motywacji człowieka Potrzeby według Abrahama Maslowa Potrzeby według Zygmunta Freuda Potrzeby według Bronisława Malinowskiego osobowość jako determinanta zachowań konsumenta Styl życia - wyrażanie siebie przez konsumenta Wybrane prawidłowości dotyczące konsumpcji w gospodarstwach domowych Teoria użyteczności-prawo Gossena Prawo Engla Hipoteza dochodu absolutnego J.M. Keynesa Hipoteza dochodu stałego M. Friedmana Hipoteza cyklu życia F. Modiglianiego i A. Ando Hipoteza dochodu relatywnego i nieodwracalności konsumpcji J.S. Duesenberry'ego Rola członków gospodarstwa domowego w podejmowaniu decyzji zakupu CykI życia rodziny Główne rodzaje decyzji zakupu Zakupy oparte o decyzje na podstawie kraju pochodzenia Proces dokonywania zakupu Typologia konsumentów-wybrane rynki Typologia konsumentów ze względu na racjonalność zachowań Typologia konsumentów w ujęciu międzynarodowym Analiza strategiczna organizacji Analiza SWOT Analiza Portfolio -macierz Boston Consulting Group (BCG) Definicja rodzajów działalności (grup produktów) w macierzy BCG Ograniczenia stosowania macierzy BCG Wyznaczanie macierzy BCG Macierz Ansoffa narzędzie analizy rynków i produktów Produkt w koncepcji marketingu Marketingowa interpretacja produktu lstota produktu w interpretacji teorii dóbr publicznych Nowy paradygmat produktu Koncepcja cyklu życia produktu Cykl innowacyjny a cykl życia produktu Łańcuch wartości przedsiębiorstwa w koncepcji produktu Opakowanie jako atrybut produktu opakowanie w odniesieniu do instrumentów marketingu Pojęcie i klasyfikacja nowych produktów Marka produktu Produkt jako przedmiot analizy marketingowej Analiza korzyści z produktu Wybrane metody kwantyfikacji jakości produktu Cena w koncepcji marketingowej Związek ceny i użyteczności Polityka cenowa dla produktów istniejących na rynku Jakość jako kryterium wyznaczenia ceny Postrzeganie ceny produktu przez pryzmat jego wartości określenie wysokości cen dla produktów Cenowa elastyczność popytu Analiza punktu krytycznego (punkt rentowności) Zarządzanie ceną a zależność pomiędzy innymi instrumentami Dystrybucja jako element koncepcji marketingu Dystrybucja w działaniach marketingowych Pojęcie kanału dystrybucji Typy kanałów dystrybucji Funkcje realizowane w kanałach logistyczno-dystrybucyjnych Wybór kanałów dystrybucji optymalizacja kosztów dystrybucji Relacja między dystrybucją a obsługą klienta w koncepcji marketingu Wybrane wskaźniki oceny systemu dystrybucji Wskaźnik trendu sprzedaży Dystrybucja numeryczna Prawo grawitacji Reilly'ego Dystrybucja w lnternecie Promocja jako element koncepcji marketingu mix Reklama Promocja dodatkowa Public relations Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni Wykorzystanie lnternetu w celach promocyjnych Reklama w lnternecie Strona WWW organizacji Promocja dodatkowa (uzupełniająca) w sieci Public Relations (PR)w lnternecie Marketing bezpośredni w lnternecie Poczta elektroniczna Metody oceny efektów działań promocyjnych Wskaźnik zasięgu reklamy Wskaźnik częstotliwości reklamy Wskaźnik penetracji reklamy (intensywności reklamy) Wskaźnik efektywnej częstotliwości reklamy (intensywności reklamy) Wskaźnik opportunity to see/opportunity to hear Wskaźnik skuteczności reklamy.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 127
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5747 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
E-book
W koszyku
Początki rozwoju winiarstwa w Polsce są przedmiotem sporu wśród znawców problemu. Według jednych winiarstwo ma prawie tysiącletnią historię na ziemiach polskich, zaś według innych zarówno rozwój winiarstwa jak i enoturystyki jest procesem rozpoczętym w Polsce niedawno, bo zaledwie dekadę temu. Skłaniając się bardziej w stronę tego drugiego stanowiska można stwierdzić, że współczesne winiarstwo i enoturystyka odpowiadają nowym potrzebom i oczekiwaniom społeczeństwa wobec wyjazdów urlopowych i podróży turystycznych. Autorka pracy wychodzi z założenia, że enoturystyka w Polsce jest nową formą spędzania czasu, której oferta skierowana jest do wymagających, znających wina i zamożnych turystów, w przeciwieństwie do stosunkowo niedawnej epoki PRL, charakteryzującej się tanim, wątpliwej jakości i dostępnym dla wszystkich winem. Ze względu na fakt, że enoturystyka jest kierunkiem stosunkowo nowym w turystyce krajowej, należy badać oraz rozwijać wiedzę na ten temat zarówno z punktu widzenia lokalnej czy regionalnej go-spodarki jak i metod zarządzania winnicą, zwłaszcza w obszarze komunikacji marketingowej i budowania relacji z konsumentami. W rozdziale pierwszym monografii w syntetyczny sposób przedstawiono historię powstania wina i zmiany w jego postrzeganiu oraz konsumpcji na przestrzeni lat. Wskazano rolę wina w Polsce w różnych epokach historycznych. Zdefiniowano wino jako produkt i po-kazano jego symbolikę. Omówiono również współczesny rynek wina w Europie. Zaprezentowano także wielowymiarowość zarządzania biznesem winiarskim w odniesieniu do klasycznych funkcji zarządzania. W kolejnej części książki, opisany został rozwój winiarstwa w XXI wieku w Polsce, wskazano także uwarunkowania jego rozwoju. Wyodrębniono najważniejsze czynniki, które spowodowały wzrost zainteresowania uprawami winorośli, zakładaniem winnic i produkcją wina ze strony inwestorów, a także czynniki oddziałujące na wzrost zainteresowania ze strony popytowej, czyli turystów. W roz-dziale trzecim książki zaprezentowano znaczenie turystyki i jej dynamikę zmian oraz oceniono jej znaczenie dla gospodarki regionu. Zdefiniowano w tej części enoturystykę oraz wskazano korzyści i koszty związane z jej rozwojem w regionie z różnych perspektyw: właścicieli winnic (przedsiębiorstw winiarskich), lokalnej społeczności oraz władz samorządowych. Rozdział czwarty poświęcono charakterystyce sfery popytu na rynku wina. W tej części pracy przedstawiono wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród 723 konsumentów wina, oceniono ich wiedzę, zainteresowania i znajomość oferty enoturystycznej w Polsce oraz oczekiwania wobec tego specyficznego produktu, jakim jest wino. W ostatnim rozdziale, piątym tej książki, zaprezentowano specyfikę komunikacji marketingowej, realizowanej przez właścicieli winnic, polegającej na budowaniu relacji z konsumentami. Dokonano przeglądu stron WWW gospodarstw winiarskich i omówiono wykorzystanie mediów społecznościowych (SM) przez właścicieli największych powierzchniowo winnic w Polsce w celu diagnozy wykorzystania social mediów w praktyce gospodarczej i przydatności w prowadzonej działalności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności